ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Autocheck: ΒΛΑΒΕΣ ανά μάρκα. Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Autocheck: ΒΛΑΒΕΣ ανά μάρκα. Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

175.672 Επισκέψεις στο άρθρο

- 1.287 “κόκκινες” αναφορές για το After Sales των μαρκών
- Ποιες μάρκες έχουν τα περισσότερα παράπονα για βλάβες:
- Τις πιο πολλές “κόκκινες” αναφορές, η BMW
- Ακολουθούν VW, Volvo, Audi
Διαβάστε τις αναφορές των ιδιοκτητών

AutoCheck 2023: Ποιες μάρκες βγάζουν τις περισσότερες βλάβες;

Η ικανοποίηση ενός κατόχου αυτοκινήτου δε φαίνεται μόνο στη διαδικασία αγοράς, αλλά κυρίως μετά από αυτήν, στη συμβίωση μαζί του σε βάθος χρόνου. Τα βασικά κριτήρια για να παραμείνει κανείς ευχαριστημένος από την αγορά του (η οποία για πολλούς αποτελεί επένδυση), είναι να μην βγάζει βλάβες, να έχει οικονομική – προσιτή συντήρηση και συνεχή after sales υποστήριξη κι εξυπηρέτηση (ιδανικά από το επίσημο δίκτυο της μάρκας).

Συνέχεια του άρθρου >>>

Δείτε 1.287 «κόκκινες» αναφορές

Αναφορές για FIAT

Fiat
Punto (LPG (υγραέριο))

1250 κυβικά
του 2003

ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΚΑΡΑΛΗΣ 540.000 km με γκάζι δύο δίσκους αμπραγιάζ 4 αμορτισέρ 2 δισκοπλακες,9 φώτα δεξια, 1 θερμοστάτη 1 αντλία βενζίνης 2 ρουλεμάν μπροστά 1 σετ βάσεις μηχανής 2 φορές καπέλο ανακύκλωσης αέρα στον κλι.ατισμο 1επισκευη και όχι αντικατάσταση ηλεκτρικής υποβοήθησης τιμονιου Ανεπιφύλακτα ΦΙΑΤ !!!!!
Fiat
Seicento (Βενζίνη)

1100 κυβικά
του 2001

Vangelis Antoniadis Στην αντιπροσωπεία ζητούσαν ακόμα περισσότερα!
Fiat
Punto (Βενζίνη)

1242 κυβικά
του 2005

Ηλίας Μελισσόπουλος Αν είχα λεφτά θα έπαιρνα άλλο αυτοκίνητο αλλά εκεί που έχουν πάει οι τιμές το κρατάω όσο αντέχω. Το θετικό είναι ότι είναι οικονομικό στο καύσιμο.
Fiat
Punto (Βενζίνη)

1242 κυβικά
του 2003

ΛΑΜΠΡΙΝΟΥ ΣΤΕΛΛΑ Σε γενικές γραμμές έβγαλε βλάβες αρκετές αλλά όχι σοβαρές! Ατρακάριστο,τα σέρβις τα έκανα κανονικά,αυτό που με φόβισε ήταν η κολώνα τιμονιού που κοκκάλωσε το τιμόνι εν κινήσει στο κέντρο πόλης. Πολλά χργματα σε σχέση με τη συγκεκριμένη μάρκα!
Fiat
Sedici (Βενζίνη)

1586 κυβικά
του 2007

Γκιάλης Αλέξανδρος Μεγάλο θέμα με τον καταλύτη. Στα 120.000Km αφού ήδη είχα αλλάξει 2 φορές αισθητήρα λ μου είπαν ότι τελικά φταίει ο καταλύτης και έπρεπε να αλλαχθεί...
Fiat
Punto (Βενζίνη)

1250 κυβικά
του 2003

Λαμπρινού Στέλλα Οικονομικό αυτοκίνητο ως προς το καύσιμο! Με όλα τα σέρβις στην ώρα τους και τα περισσότερα χρόνια στην αντιπροσωπεία,πολύ λίγες ζημιές,δηλαδή αλλαγή μπουζοκαλώδια,αισθητήρες λάμδα,αλλά πολύ πρόσφατα μοτέρ τιμονιού!
Fiat
500 (Βενζίνη)

1200 κυβικά
του 2008

Δημητρης περις Σκάει το ταμπλό στον αερόσακο
Fiat
Doblo (Βενζίνη)

1600 κυβικά
του 2005

Αργυρης Το αυτοκίνητο καίει συχνά τον εγκέφαλο και το ανταλλακτικό καταργήθηκε από το 2008 , με αποτέλεσμα να μην υπάρχει ουτε για δείγμα στην αγορά ουτε καν μεταχειρισμένο.
Fiat
Doblo (Diesel)

1300 κυβικά
του 2006

Θανάσης Βλάβες με φίλτρο μικροσωματιδιων -προθέρμανσης- αερόσακων
Fiat
500x (Diesel)

1600 κυβικά
του 2017

Panagiotis Απαραδεχτη συμπεριφορα από αντιπροσωπεία. Ενώ υπήρχε δωρεάν 3 χρόνια service με έβαλαν και πλήρωσα τον πρώτο χρόνο.Ενώ είχα επισημάνει τον πρόβλημα στο πλατό από τον πρώτο χρόνο. Δεν κάλυψαν στην εγγύηση
Fiat
Punto (Βενζίνη)

1400 κυβικά
του 2006

Γιωργος Έχουν χαλάσει τα πάντα. Από το χερούλι του συνοδηγού, το ντουλαπάκι του ταμπλό, η κεραία, το κάθισμα, η πόρτα του πορτμπαγκάζ και αμέτρητα άλλα. Από τη μέρα που το πήρα καινούργιο δεν λειτουργούσε το χειριστήριο στο τιμόνι. Το τιμόνι μπλοκαριζε πολλές φορές και δεν έστριβε συχνό φαινόμενο σε όλα τα φιατ όπως μου είπαν οι μηχανικοί. Το έχω πληρώσει δύο φορές σε συνεργεία αυτό το αυτοκίνητο. Και δεν μιλάω για την ποιότητα των πλαστικών και τα τριξιματα που τα είχε μετά από λίγους μήνες που το αγόρασα. Μιλάω για τις βασικές λειτουργίες του αυτοκινήτου για να κινείται. Ήταν φυσικά η τελευταία φορά που επιλέγω Ιταλικό αυτοκίνητο.
Fiat
Qubo (Βενζίνη)

14000 κυβικά
του 2007

Βαγγέλης Πολλές ζημιές σε ηλεκτρικά και εάν χρειαστεί ανταλλακτικά όπως ντιζα γκαζιού δεν υπάρχει περίπτωση να βρεις μόνο πατέντα
Fiat
Punto

945 κυβικά
του 2012

Κωστας Πλήρης Απογοήτευση
Fiat
Clf

1242 κυβικά
του 2011

Αιμιλία Καρδαρά Το μπαμπριζ του συνοδηγού σκίστηκε από τον ήλιο.Εχει ηλιοροφή.Η Φίατ το καλύπτει μόνο για 5 χρόνια ενώ είναι πρόβλημα κατασκευαστικό της.Κοστιζει 1000€ η αντικατάσταση του.Κατα τα άλλα είμαι πολύ ευχαριστημένη.
Fiat
Punto

1300 κυβικά
του 2008

Αριστείδης Μακριά από ιταλικά και γαλλικά αυτοκίνητα .
Fiat
500

1400 κυβικά
του 2008

Sotiria Απο που ν´αρχισω... ιμάντες,πολλαπλασιαστές,ξεκόλλησε 2 φορες η μετόπη μπροστα απο την ηλιοροφή (παραλίγο να αποκεφάλισε τον μοτοσυκλετιστή πίσω μου) ,ο αερόσακος του συνοδηγού διογκωνόταν με αποτελέσματα να σκίζει σιγα-σιγα το ταμπλό !;!;! Ο εγκέφαλος κάθε φορα που φρέναρα λιγο πιο έντονα «νόμιζε» πως θα εμπλακώ σε ατύχημα και μου έκοβε τη παροχή καυσίμου!!! Άφησα για το τέλος το καλύτερο ... τροχαλία στροφάλου... κατέβηκα και μάζευα με σακουλάκι τις βίδες ! Δεν ειχα αυτοκίνητο... το μωρό της Ρόζμαρι ειχα Αλλά απο εμφάνιση και design «σκίζαμε»!
Fiat
Panda

1200 κυβικά
του 2009

giorgos 1 i antiprosopia gia na min pliroso tokoys se xrimatodotisi me asfalise se eteria poy tha ekline se 2 mines 2 me to poy teliose i egiisi ebgale kolona timonioy tin opia angkastika na pliroso 950 eyro simiosi apo oso ematha ta 8 sta 10 tipoy kai epoxis ebglan tin idia blabi 3 2 fores trompa ventzinis simioteon to aytokinito eine aytomato
Fiat
500x

1600 κυβικά
του 2017

Παναγιωτης Η αντιπροσωπεία της Fiat στον νόμο Θεσπρωτίας με χρέωσε 250 ευρώ για ετήσιο σέρβις. Ενώ έχω αγοράσει το αυτοκίνητο με 3 χρόνια δωρεάν σέρβις
Fiat
Panda

1242 κυβικά
του 2008

NICK NGT Καμμενη τρομπα βενζινης στα 50,000. Λιγο πιο πριν ειχε σκασει το κυλινδρακι απο το ταμπουρο φρενων χωρις προειδοποιηση. Περιπου σε εκεινα τα χιλιομετρα εκλασε και ο γρυλλος παραθυρου του συνοδηγου. Ξανα τρομπα βενζινης στα 80-90,000. Και επισης οταν εχει κρυο αναβει και η ενδειξη τιμονιου αλλα με κλεισιμο ανοιγμα διακοπτη στρωνει.
Fiat
Panda cross

1300 κυβικά
του 2017

Γρηγοριάδης Θ. Η Fiat δήλωνε πως το Panda Cross (diesel) έχει μικτό κύκλο κατανάλωσης 4,5lt/100km. Αντι αυτου, έχοντας κλείσει πια τα 15.000χλμ, μπορω με βεβαιότητα να σας πω πως οι πραγματικές τιμές κυμαίνονται ανάμεσα στο 7 και στο 8lt/100km. Και αυτό με χρήση auto και όχι off-road mode! Η Fiat ακόμη και μετά από έλεγχο, δεν μου διέθεσε μια ικανοποιητική απάντηση και το έχω πάρει απόφαση. Επιπλέον, δυνατοί συριγμοί στους πίσω τροχούς κατά την όπισθεν, για το οποίο ενημερώθηκα πως "είναι στάνταρ θέμα των Cross και δεν διορθώνεται" (τα του λόγια υπεύθυνου συνεργείου). Επιφυλάσσομαι για επιπλέον προβλήματα. Δυστυχώς είμαι δυσαρεστημένος από την εν λόγω αγορά.
Fiat
Punto

1300 κυβικά
του 2004

Διονύσης Λοιπόν έχω ένα multijet punto,σαν κινητήρας για την εποχή του τον θεωρώ και βάση αριθμών μακράν τον καλύτερο μικρού κυβισμού diesel πάντα για την εποχή του δλδ 2003 όταν ξεκινησε,για κάποιο λόγο ενώ όλα έδειχναν μια χαρά το τελευταίο 6 μηνο μ έχει ταράξει στα ηλεκτρολογικα,μ κάηκε η μεσαία σκάλα στα φώτα,κάηκε η κόρνα,πολλές φορές μ ανάβει στο άκυρο ένδειξη για θέμα στο τιμόνι,το ίδιο και με τους προθέρμαντηρες,αερόσακοι κλασικα,το πίσω αριστερά ανάβει σαν φωτορυθμικο όταν πατάω φρένο κι αριστερό φλας,όταν δεν πατάω φρένο ταυτόχρονα ίσα ισα που φαίνεται το φλας και για κάποιο λόγο ανακάλυψα προχθές ότι δεν λειτουργεί ούτε το πίσω τζάμι με τις αντιστάσεις,καπου διάβασα ότι για τα μπροστινά θέματα φταίει η πλεξούδα στο τιμόνι (άκυρο δλδ)η οποία εκτός ότι είναι ακριβη σαν εργασία κι ανταλλακτικο ακομα και καινούρια δεν άντεχει πάνω από 2 χρόνια μ το είπαν σε σελιδα με punto ακόμα κι αν στη βαλή η ίδια η fiat,κι όλα αυτά τα γράφει κάποιος με έρωτα στην ιταλική αυτοκίνηση αλλά η αναξιοπιστία του fiat group καταντάει αηδία ειδικά με τα ηλεκτρολογικα,οι τιμές της fiat είτε σε ανταλλακτικά είτε σε εργασία τραγικές κι εκτός τόπου και χρονου αναφέρω ένα συγκεκριμένο παραδειγμα,ήθελα να αλλάξω σετ συμπλέκτη απόλυτα νορμάλ 230000χλμ άντεξε λοιπον σε γνωστό συνεργείο επίσημο της περιοχής μ ζήτησαν κρατηθειτε 650€,με δικές μ βαλβολινες και τον valeo που φόραγε το αυτοκίνητο ήδη σ εξωτερικό συνεργείο μόλις 230€ όλα μαζί ναι καλή η αδυναμία εγώ τουλάχιστον ειδικά στα alfa romeo αλλά εκτός giulia stelvio τα προγενέστερα είναι πλ προβληματικά ακριβά στη συντήρηση πλ υψηλή κατανάλωση ειδικά πρόσφατα που κοίταγα με γνωστό μ mito ή audi a1 η διαφορά στη ποιότητα είναι χαώδης όσο κι αν με πονάει που το λέω,αποψη μ μακριά από ιταλικά μεταχειρισμένα
Fiat
Punto

1300 κυβικά
του 1998

ΗΛΙΑΣ Αλλαγή κινητήρα αλλαγή σασμάν αλλαγή ψυγείου και καμπίνας αμορτισέρ αγόρασα άλλο Fiat για ανταλλακτικά Μα παντελώς
Fiat
500

1300 κυβικά
του 2015

ΚΟΣΜΑΣ ΔΙΣΚΟΣ - ΠΛΑΤΟ ΣΤΙΣ 33000 ΚΜ ! ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΟ ΑΤΖΑΜΗ ΟΔΗΓΟ!
Fiat
Sedici

1600 κυβικά
του 2008

ΑΣΤΕΡΙΟΣ ΓΙΑΝΝΑΚΟΥΔΗΣ ΚΑΚΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΣΤΑ ΠΛΑΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΕΔΗΣΗΣ
Fiat
Stilo

1600 κυβικά
του 2003

Βασιλης Μεχρι τα 100.000χλμ σχετικα καλή συμπεριφορα, χωρις σοβαρα προβληματα περα απο 2 επαναπρογραμματισμους εγκεφαλου ενω ηταν ακομα στην εγγυηση, και σχετικα συχνες αλλαγες μπαταριας τα πρωτα 5-6 χρονια. Το σοβαροτερο θεμα βγηκε στα 117.000χλμ λιγο πριν κανω το μεγαλο σερβις, εσπασε ο ιμαντας και αναγκαστικα εγινε ρεκτιφιε με μεγαλο κοστος (σε εξουσιοδοτημενο). Εκτοτε πηρε την κατω βολτα ο κινητηρας, εκαιγε λαδια, εχανε ψυκτικα υγρα το ψυγειο ακομα και μετα την επισκευη, τα ηλεκτρικα εβγαζαν συχνα προβληματα με κορυφαιο το radio-CD που κάηκε! Το πουλησα πριν 2 μηνες σε ανταλλαγη στην Toyota, πηρα Yaris για να ησυχάσω! Ο εμπορος αλλαξε μονο τα αμορτισερ που κρατησαν καλα για τα 13 χρονια του Stilo.
Fiat
Grante punto diesel

1248 κυβικά
του 2006

ΝΙΚΟΣ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΙ 160.000 ΚΜ.Ο ΥΙΟΣ ΜΟΥ ΤΟ ΠΗΓΕ ΣΕ ΓΝΩΣΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ,ΕΚΑΝΕ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΘΟΡΥΒΟ ΤΟ ΡΟΛΕΜΑΝ ΤΟΥ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ.Ο ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ΤΟΥ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟΥ ΤΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΗ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙ ΤΟ ΣΕΤ ΔΙΣΚΟ ΠΛΑΤΟ ΣΥΜΠΛΕΚΤΕΙ ΡΟΛΕΜΑΝ ΒΟΛΑΝ ΚΑΙ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΚΟΣΤΙΖΕΙ Η ΑΓΟΡΑ ΤΟΥΣ 550€.Ο ΥΙΟΣ ΜΟΥ ΤΟΥ ΕΙΠΕ ΟΚ ΑΛΑΞΕ ΤΑ.(δυστυχώς ο ΥΙΟΣ δεν έκανε έρευνα αγοράς)ΜΕΤΑ ΑΠΟ 2 ΗΜΕΡΕΣ ΠΗΡΕ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΠΛΗΡΩΣΕ ΑΝΤΑΛΑΚΤΙΚΑ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΙΑ 700€ .ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΗΜΕΡΑ ΕΦΥΓΕ ΓΙΑ ΑΘΗΝΑ(απο Καλαματα)ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΑΝΩΤΕΡΩ ΠΟΥ ΣΑΣ ΠΕΡΙΕΓΡΑΨΑ ΑΡΧΙΣΕ ΕΝΑΣ ΘΟΡΥΒΟΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΠΡΟΕΡΧΟΤΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΣΑΣΜΑΝ.ΜΟΛΙΣ ΓΥΡΙΣΕ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ ΠΗΓΕ ΠΑΛΙ ΣΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΚΑΙ Ο ΜΑΣΤΟΡΑΣ ΤΟΥ ΕΙΠΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΙΠΟΤΑ !!!Ο ΥΙΟΣ ΜΟΥ ΤΟ ΠΗΓΕ ΣΕ ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΜΙΑ ΓΝΩΜΗ ΔΙΟΤΙ Ο ΘΟΡΥΒΟΣ ΗΤΑΝ ΕΝΤΟΝΟΣ.ΣΤΟ ΑΛΛΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΤΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΖΗΜΙΑ ΤΟ ΣΑΣΜΑΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΚΙΝΕΙ ΔΙΟΤΙ ΘΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΘΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΖΗΜΙΑ.ΤΟΥ ΣΥΝΕΣΤΗΣΑΝ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΕΒΑΣΟΥΝ ΝΑ ΔΟΥΝ ΤΙ ΒΛΑΒΕΙ ΚΑΙ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΡΟΚΛΗΘΕΙ ΔΙΟΤΙ Ο ΘΟΡΥΒΟΣ ΗΤΑΝ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΑΣΜΑΝ?ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΤΟ ΚΑΤΕΒΑΣΑΝ ΚΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΕΚΤΙΜΗΣΕΙ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ,ΟΤΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΑΝΤΙ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΤΟ ΣΕΤ ΡΟΛΕΜΑΝ ΔΙΣΚΟ ΠΛΑΤΩ ΒΟΛΑΝ ΔΙΠΛΗΣ ΜΑΖΑΣ,ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΚΟΣΤΙΖΕ 400€!!!ΤΟΥ ΕΒΑΛΕ Ο ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΥ..ΣΥΝΕΡΓΕΙΟΥ ΜΟΝΗΣ ΜΑΖΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΧΡΕΩΣΕ 550€,ΤΟ ΣΕΤ ΤΗΣ ΜΟΝΗΣ ΜΑΖΑΣ ΕΙΝΑ ΓΙΑ ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΟΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΑΠΟ ΤΗΣ ΔΙΠΛΗΣ ΜΑΖΑΣ.ΚΑΙ ΟΤΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΟΥΝ ΤΑ ΡΟΛΕΜΑΝ ΤΩΝ 6 ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ.ΜΟΛΙΣ ΤΟ ΕΜΑΘΑ ΕΓΩ ΑΥΤΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΥΠΕΥΘΥΝΟ ΤΟΥ ΔΕΥΤΕΡΟΥ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟΥ ΠΕΡΝΩ ΤΗΛ ΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΟΠΟΥ ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΚΑΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΒΑΛΕ ΤΑ ΑΝΤΑΛΑΚΤΙΚΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΗΤΑΝ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ ΝΑ ΒΑΛΕΙ,ΒΑΣΕΙ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΑΦΑΙΡΕΣΕ.ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΤΙ ΒΡΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥ,Η ΟΤΙ ΤΟΥ ΔΩΣΕΙ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΤΩΝ ΑΝΤΑΛΑΚΤΙΚΩΝ!!!Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΗΤΑΝ ΟΤΙ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΤΩΝ ΑΝΤΑΛΑΚΤΙΚΩΝ ΟΠΟΥ ΣΥΝΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΤΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΟ ΣΕΤ ΤΗΣ ΜΟΝΗΣ ΜΑΖΑΣ,ΔΙΟΤΙ ΤΗΣ ΔΙΠΛΗΣ ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΧΕ ΣΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΤΟΥ,ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΗ!!!ΜΑΛΙΣΤΑ Ο ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟΥ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΣ(ΕΧΕΙ ΤΟ ΣΕΡΒΙΣ ΤΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΣΤΟ ΝΟΜΟ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ)ΚΑΤΑΡΓΩ ΤΗΣ ΔΙΠΛΗΣ ΜΑΖΑΣ ΚΑΙ ΒΑΖΩ ΜΟΝΗΣ!!!ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΠΑΡΑΓΓΕΛΝΟΥΜΕ ΣΤΗ ΦΙΑΤ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΤΗΝ ΕΞΑΔΑ(ειναι εξατάχυτο)ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ 380€ ΠΕΡΙΜΕΝΑΜΕ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 40 ΗΜΕΡΕΣ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΑΠΟ ΙΤΑΛΙΑ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ Η ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ ΜΑΣ ΣΤΟΙΧΙΣΕ ΠΕΡΙΠΟΥ 1800€.ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΑΝΑΓΚΑΣΤΗΚΑΜΕ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΑΛΛΟ ΣΑΣΜΑΝ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ ΑΛΛΑ 700€.ΔΙΟΤΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΑΜΕ ΔΕΝ ΕΠΕΡΝΕ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ!!!ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ,ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ Ο ΚΑΘΕ ΑΣΧΕΤΟΣ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΚΑΤΑ ΤΟ ΔΟΚΟΥΝ ΟΠΩΣ ΤΟΝ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΤΟ ΟΧΗΜΑ ΠΩΣ ΘΑ ΕΝΕΡΓΕΙΣΗ,ΚΑΙ ΤΙ ΑΝΤΑΛΑΚΤΙΚΑ ΘΑ ΒΑΛΕΙ!!!ΜΕ ΡΩΤΗΣΕ ΑΝ ΜΟΥ ΠΕΡΙΣΕΥΑΝ 1800€ ΝΑ ΤΑ ΔΙΑΘΕΣΩ ΓΙΑ ΤΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΕΚΑΝΕ Ο ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΑΥΤΟΣ???ΜΕ ΡΩΤΑΕΙ ΑΝ ΕΧΩ ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΖΗΜΙΑ ΠΟΥ ΕΠΑΘΑ ΑΝ ΕΧΩ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΑΛΛΕΣ ΜΟΥ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ???ΣΑΣ ΕΡΩΤΩ ΕΣΑΣ ΤΟΥ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ?ΝΑ ΤΟΥ ΚΑΝΩ ΚΑΤΑΓΓΕΛΕΙΑ ΣΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ?ΔΙΟΤΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ,ΝΑ ΤΟΥ ΚΑΝΩ ΑΓΩΓΗ? Η ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΩ ΑΛΛΑ ΕΞΟΔΑ ΞΩΡΙΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ???
Fiat
Punto

1100 κυβικά
του 1996

patikas69 20 χρόνια 185000 km. Θετικά : πολύ καλή ποιότητα εσωτερικού, ευχάριστη οδηγική συμπεριφορά. Αρνητικά : Αναρίθμητες βλάβες από τον πρώτο χρόνο δυστυχώς και στα μηχανολογικά και στα ηλεκτρολογικά. Ποτέ ξανά Fiat. Είναι ερωτευμένο με το συνεργείο και όχι τον οδηγό...
Fiat
Punto

1200 κυβικά
του 2003

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΣΦΟΔΡΟ ΤΡΑΚΑΡΙΣΜΑ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΠΛΕΟΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΕΡΒΙΣ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑΚΤΙΚΟ ΚΑΙ ΑΚΡΙΒΟ. ΟΜΩΣ ΕΧΩ ΓΝΩΣΗ, ΠΑΡΑ ΤΙΣ ΑΝΤΙΞΟΟΤΗΤΕΣ, ΔΕ ΤΟ ΑΛΛΑΖΩ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ) ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΣΦΑΛΕΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ (Η ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΤΟΥ ΑΞΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗ ΧΡΗΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ).
Fiat
Stilo 2005 5θ 95hp

1400 κυβικά
του 2005

Ιωαννησ κάτω του μετρίου η ποιόητα και αντοχή των υλικών του σε σύγκριση με τα χιλιομετρα και τον χρόνο ύπαρξης του, απαράδεκτη η γενική λειτουργεία του κινητήρα του και των ηλεκτρικων του. Ενα αποτυχημένο κατα την γνώμη μου μοντέλο και υπερτιμημένο
Fiat
500c

1242 κυβικά
του 2015

margarita Πολυμερίστηκε το πλαστικό του ταμπλό, τρύπια εξάτμιση!!!
Fiat
Punto

1250 κυβικά
του 2007

Θανασης Μεταχειρισμένο αγωρα 2012
Fiat
Marea

1200 κυβικά
του 2000

Ευθυμιος Πολυ καλο στα καυσιμα αλλα ζημιαρικο
Fiat
500

900 κυβικά
του 2011

Κώστας Κορδαλής Αρχικά, μέσα στον πρώτο χρόνο, έβγαλε πρόβλημα εγκεφάλου (άφησε τη γυναίκα μου με την 6χρονη κόρη μας στην Εθνική Αθηνών Κορίνθου με όλους τους κινδύνους - το αυτοκίνητο ρυμουλκήθηκε μέχρι το συνεργείο της Φιατ για αποκατάσταση της βλάβης). Μετά από μερικούς μήνες, παρά λίγο να πάρει φωτιά καθώς πυκνοί καπνοί άρχισαν να βγαίνουν από την μηχανή ενώ είμασταν εν κινήσει. Η διάγνωση του συνεργείου ήταν ότι έχασε όλα τα λάδια ξαφνικά, τα οποία είχαν διαφύγει από ένα σωληνάκι πίσω από το τούρμπο το οποίο είχε τρυπήσει (για την αντικατάσταση του σωληνακίου έπρεπε να βγει το τούρμπο και να ξανατοποθετηθεί - με το ανάλογο κόστος βέβαια). Τέλος, στον τρίτο χρόνο, παρουσίασε έλλειψη ορμής (δεν μπορούσε να ανέβει ούτε μία έστω ελαφριά ανηφόρα) λόγω "βλάβης συστήματος" σύμφωνα με την διάγνωση μέσω του κομπιούτερ. Παρά τις συνεχείς επισκέψεις μου σε διαφορετικά συνεργεία της Φίατ, το πρόβλημα δεν φτιάχτηκε ποτέ καθώς κάθε φορά επανεμφανιζόταν μετά από λίγο. Απευθύνθηκα ακόμα και στα κεντρικά της Φίατ (τμήμα παραπόνων) οι οποίοι όμως δεν έκαναν τίποτε (με παρέπεμπαν στα ανάλογα συνεργεία). Η γνώμη των συνεργείων -χωρίς να είναι σίγουροι- ήταν ότι έπρεπε να φταίει η πεταλούδα του γκαζιού ή ο εγκέφαλος πάλι. Τελικά, δεν άντεξα άλλο τις συνεχείς επισκέψεις στο συνεργείο και τις ρυθμίσεις εγκεφάλου χωρίς αποτέλεσμα (η κατάσταση είχε εν τω μεταξύ χειροτερέψει και το αυτοκίνητο μία έπαιρνε μπροστά και μία δεν έπαιρνε) και το έδωσα προς μεγάλη ανακούφιση όλης της οικογένειάς μου.
Fiat
Panda

1200 κυβικά
του 2007

ΕΥΓΕΝΙΑ ΜΕΓΑΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ
Fiat
Panda cross

1248 κυβικά
του 2007

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΙΣΙΩΤΗΣ Αρκετά μη προβλεπόμενα συχνά προβλήματα σε ανάρτηση (ψαλίδια), κινητήρα (EGR, injectors) και γρήγορη φθορά του κεντρικού άξονα (80.000χλ). Και όλα αυτά με αστική χρήση και λίγο χώμα σε ρυθμούς περιπάτου. Γενικά το κρίνω αρκετά ευπαθές για τον χαρακτήρα του. Επίσης τα γνήσια ανταλλακτικά της Φίατ, είναι αρκετά ακριβά και μακριά από την μέχρι τώρα πολιτική της.
Fiat
Stilo

1600 κυβικά
του 2002

dimitris Την εννοια καινουργιο δεν την καταλαβα ποτε καθως απο τους πρωτους μηνες οι ζημιες ηταν συνεχομενες και επαναλαμβανομενες: Αλλαγη γρυλου παραθυρου συνοδηγου, χαλασε ηλεκτρικη κλειδαρια πορτ παγκαζ και δεν ειχαν ανταλλακτικο και για πολλες μερες εμεινε ξεκλειδωτο το αυτοκινητο μεχρι να ερθει, καθε χρονο εβαζα υγρα το a/c γιατι τα εχανε, εσπασε κολαρο ψυγειου με αφησε χωρις υγρα εφτυχως ηταν κοντα το σπιτι μου, 4 πολλαπλασιαστες καηκαν, σβηνει στο δρομο χωρις λογω κ αιτια εν κινησει κ δεν παιρνει κ μπροστα αμεσως πραγμα το οποιο ειναι ακρως επικινδυνο κανενα συνεργειο δεν μου βρικε τη βλαβη, τριξιματα απο παντου, κακο στυσιμο απο καινουργιο μου ετρωγε τα μπροστινα ελαστικα στο εσωτερικο τους, το ταμπλο ειχε λιωσει παρολο που το παρκαρα σε γκαραζ κ σου εκανε αχρηστα τα ρουχα ειδικα τα γονατα που ακουμπουσαν στο ντουλαπακι του συνοδηγου, εσπασε καπακι ρεζερβουαρ χωρις ζορισμα, το κλειδι απο τη μερα που το αγορασα επιανε το πολυ απο τα 2 μετρα, λαμπες συνεχεια, αισθητηρας αεροσακου στο καθησμα συνοδηγου αλλαγη 2-3 φορες, υγρασια στα φαναρια μπροσ πισω, ταπετσαριες αρκετες φθορες, πλαστικα εξωτερικα κακης ποιοτητας μεχρι κ το σημα της fiat εκει που το επλυνα μου εμεινε στο χερι κ αλλα πολλα που πρεπει να κατσω να τα θυμηθω αλλα δεν αλλο χρονο τωρα. Τραγικη μαρκα η Fiaτ απορω πως γραφουν ορισμενοι οτι ειναι αξιοπιστο κ καλο αυτοκινητο αδυνατω να το πιστεψω. Ευχαριστω
Fiat
Punto

1400 κυβικά
του 2003

ΔΗΜΟΣ ΔΙΑΜΑΝΤΑΡΗΣ ΒΛΑΒΗ ΦΛΑΝΤΖΑΣ ΚΑΠΑΚΙΟΥ
Fiat
Bravo

1400 κυβικά
του 2007

panos Το αυτοκίνητο αγοραστηκε δεύτερο χέρι από ανεξάρτητο έμπορο το έτος 2010 Αύγουστο με 30000 χλμ στο κοντέρ.Τα πρώτα 50000 χλμ τα έκανε σχεδόν απροβληματιστο μικρό φθορές όπως δίσκο πλατό στα 45000 χλμ πολύ συχνά τακακια φρενων,κολάρα ψυγείου,λάμπες στοπ αρκετά συχνά,κλειδαριά τάπα βενζινης,σινεμπλοκ,αμορτισερ που έχαναν λαδια από τα 70000 χλμ,σπάσιμο κάποιου μεταλλικού κορμού που συγκρατεί τον πίσω δεξιά τροχό.Αυτά θα τα ξεπερνάγα διότι όποιος έχει μπλέξει με βλάβες σε volkswagen αύτα του φαίνονται παιχνίδι!Στα 78000 χλμ άρχισε να καίει λαδια!Αποτέλεσμα γενική επισκευή μοτέρ ελατηρια κτλ.Στα 10500 χλμ κάηκε το εγκεφαλακι των αεροσακων χωρίς λόγο!Και το πάρτι συνεχίζεται!Το αυτοκίνητο αγοραστηκε με 30000 χλμ πραγματικά χλμ.Ο μηχανικός είναι κάτι πάραπανω από φίλος.Στα σερβις και στις βλάβες ειμουνα πάντα παρών πριν κατά την διάρκεια και μετά.Με τον προηγούμενο ιδιοκτήτη έχω έρθει σε επαφή και γνωρίζω 100% Το κρυφό ιστορικό του.Συμπέρασμα!!Έπεσα σε ελαττωματική μονάδα της Fiat.Απλά έτυχε πιστεύω..
Fiat
12/2007

1300 κυβικά
του 2007

Γιωργος Αυτη τη στιγμη 212000 χιλμ.Μεχρι τωρα εχει χαλασει..... 8 μπεκ πετρελαιου καμενα.Οι γριλοι απο τα πισω παραθυρα τα δυο χωρις να δουλευτουν χαλασαν [κομενη ντιζα]. Καθε 15 μερες περιπου καιγονται λαμπες πασης φυσεως μονιμα πλεον καμενες μεσα στο καντραν.Η εταζερα πισω που χωριζει το πορτ μπακαζ απο το πρωτο ετος χαλασμενη [σπασμενες βασεις].Τα σκιαστρα του οδηγου και συνοδηγου σπασμενα τα κουμπωματα τους.Το παρπριζ απαραδεκτο ως αναφορα το θαμπομα τη νυχτα και το θολομα το χειμωνα.Ο θοριβος στο ταξιδι δεν υποφερετε απο την μηχανη.Μπορει να ξεχασα και κατι αλλα τα βασικοτερα τα ειπα.
Fiat
Stilo

1400 κυβικά
του 2005

Ιωαννης Κασ Το αυτοκινητο εχει 172.000 χιλ. υποφερει απο ηλεκτολογικα προβληματα, εσωτεροί διακόπτες ταμπλό A/C και οι τρείς καίγονται συνάιχεια οι λαμπες τους και 2 εσωτερικές φίσσες ειχαν λιώσει απο βραχυκύκλωμα, διακόπτες για παράθυρα οδηγου συνοδηγου κακής ποιότητας σπάνε τα πλαστικά, πισω αριστέρο φανάρι βάζει νερά απο το λουκι που έχει για να στραγγίζουν τα νερά στον δρόμο το περασα με σιλικονι, απο τα 90.000 χιλ. εγινε αλλαγη ψυγείου μηχανης, και ψυγειου A/C, και οι 4 πολλαπλασιαστες εγιναν αλλαγη, τώρα κτυπανε τα σινεμπλοκ του και τα μπροστινα ψαλιδια χρειαζονται αλλαγες οι μπαλες οι μπιλιες. Σε γενικές γραμμές δεν είμαι ευχαριστημένος από την συχνότητα ζημιών που εμφανίζει καθώς και στην ποιοτητα των εσωτερικών της καμπίνας του. Για Fiat θα το περιμένα πιο σκληρό αυτοκίνητο στις κακουχιες και όχι να φοβασαι να κανεις πανω απο 10.000 το χρόνο.
Fiat
Panda

875 κυβικά
του 2013

Βαγγέλης Γιορνταμηλάκης Από 26/8/15 με βλάβη εντός εγγύησης στην χελώνα του σασμάν , ακόμη στην αντιπροσωπεία μέχρι και σήμερα
Fiat
Panda

1269 κυβικά
του 2011

Γιάννης Δημάκας το αγόρασα εργοστασιακό LPG,για να μην έχω προβλήματα,και έχω εδω και δύο μήνες που ταλαιπωρούμε γιατι έχει βλάβη στο ψεκασμό (2 μπέκ) και μπερδεύει ο εγκέφαλος του LPG με αποτέλεσμα να ψεκάζει και όταν είναι στη βενζίνη,στη Fiat μου λένε αλλαγή μπεκιέρας γιατι δεν υπάρχει σκέτο μπέκ 430 ευρώ και εγκέφαλος LPG 900 ευρώ συν εργασία.Φυσικά δεν μπορώ να δώσω τόσα πολλά , προσπαθώ να βρώ λύση δουλεύωντας το στη βενζίνη τόσο καιρό σκέφθηκα να αλλάξω το σύστημα ολόκληρο αλλάεπειδή είναι εργοστασιακό δεν αναλαμβάνει κανείς εδώ στη Θεσπρωτία, την πάτησα για τα καλά !!!Αν μπορεί κάποιος ας βοηθήσει.
Fiat
Panda cross

1248 κυβικά
του 2007

george pissiotis Ελαττωματικό κολλάρο εισαγωγής της τουρμπίνας, πολυμερισμένο εξ αρχής σε ένα σημείο του προκαλούσε συχνά απώλεια ισχύος και το σέρβις της Φίατ, χρειάστηκε επτά χρόνια να το αντιληφθεί με αποτέλεσμα να ζω με αυτό. Τον έκτο χρόνο το κιβώτιο ταχυτήτων "κούρεψε" τον άξονα της τέταρτης ταχύτητος και αντικαταστάθηκε. Στο ταμείο να προσθέσουμε και το πίσω διαφορικό διότι άρχισε να σφυρίζει από ρουλεμάν. Να κλείσω με την προβληματική EGR, την καδένα Φίατ προτείνει τους ιδιοκτήτες να αντικαθιστούν κάθε 100.000χιλ, τα μπροστινά ψαλίδια που θέλουν κάθε τόσο αλλαγή και η λίστα είναι ατελείωτη. Κρίμα γιατί είναι ένα χαρισματικό όχημα με πολύ υψηλή τιμή αγοράς (20000€), που θα έπρεπε να "αξίζει" τα χρήματά του.
Fiat
Doblo

1400 κυβικά
του 2009

ΠΗΧΑΣ Θανάσης Χαλια μαυρα
Fiat
Doblo

1200 κυβικά
του 2001

Τριαντάφυλλος Κυριάκου Κάτω του μετρίου
Fiat
Punto

1242 κυβικά
του 2004

ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΥΔΡΑΥΛΙΚΟ ΤΙΜΟΝΙ... ΠΑΓΩΝΕΙ ΑΥΤΟΜΑΤΑ Κ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΣΒΗΣΙΜΟ ΚΑΙ ΑΝΑΜΜΑ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ, ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΝΑ ΣΕ ΑΦΗΣΕΙ. ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΤΗΣ ΒΛΑΒΗΣ ΔΕΝ ΔΙΟΡΘΩΝΕΤΑΙ Η ΒΛΑΒΗ
Fiat
Punto

1400 κυβικά
του 2008

Jean Tod Πραγματικά μου έβγαλαν το λάδι να το αποκτήσω και το αυτοκίνητο ήταν δυόμισι μήνες έξω από την αντιπροσωπία στην Κηφισίας παρκαρισμένο στο δρόμο. Καμιά ελπίδα για συνεννόηση. Πολύ ύφος και αντιεπαγγελματισμός. Αφού έφυγα και δεν με ξαναείδαν όλα πήγαν πολύ καλά. Έξι χρόνια χωρίς σταγόνα λάδι καμένο. Χωρίς προβλήματα. Με 160 άλογα έτοιμα ότι ώρα τα ζητήσω. Συντήρηση σε εξειδικευμένο και όχι σε αντιπροσωπία. Αναλώσιμα εύκολα και φθηνά από ίντερνετ Θεσσαλονίκη. Την επόμενη μέρα είναι στην Αθήνα στην πόρτα μου.
Fiat
Stillo

1398 κυβικά
του 2005

Ioannis Πολλα προβλήματα με τα ηλεκτρικα, εκαψε φισσα διακοπτων θερμανση/ψυξης, στα 130,000 και μετα αλλαξα τέσσερις πολλαπλασιαστες σε έναν μηνα οτακ και το ζορισα στην ανιφορα καλοκαιρι με θερμοκρασια, αριθμιες στο ρελαντί τον τελευταιο καιρο και η αντιπροσωπεια δεν ξερει τι είναι αφου ο εγκέφαλος δεν βρισκει τι είναι, το καλοκαιρι σε ανηφορα με a/c ανεβασει θερμοκρασια μετα από λιγα λεπτα, τον χειμωνα καταιβαινει η θερμοκρασια όταν εισαι εθνικη με αποτέλεσμα να μην εχει ζεστο αερα μεσα, ο θερμοσταστη θα αλλαχθεί και αυτό μηπως πιασουμε το πρόβλημα, ουτε η τεχνικη ξερουν της φιατ εάν φταιει αυτό. Καμμενα λαμπάκια στο ταμπλο των διακοπτων της θερμανσης και ενώ ημουναν αντιπροσωπεια να το φτιαξουν το a/c ουτε καν μπηκαν στον κοπο να το αλλαξουν, το ξεχασαν ειπαν. Το μονο καλο που εχει είναι ότι είναι ευρηχωρο και καπως οικονομικο στην πολη με τετοιο ογκο παει περιπου 6,7 λιτρα τα 100. Γενικα είναι ζημιαρικο και δεν αντεχει πιεσει το ηλεκτρικο, υπερφωρτωση καλοκαιρι με aircontition και η γνωμη για την αριθμια είναι ότι θα εχει καψει φλατζα πολλπλησ εξοδου. θα το δω όταν το παω στην fiat και ακουσω τα υπέρογκα ποσα που ζητανε για κάθε συγκεκριμενο ζερβισ, αριθμια και κρεμασματα, τον χειμωνα με το πολύ κρυο κολλαγανε και τα ωστηρια (τακα τακα τακα) και αφου το εσβηνα μετα το ανοιγα παλι και ξεκολαγανε. Αυτά τα ολιγα και μακρια από fiat γενικα, ειχα ιαπωνα πριν.
Fiat
Fiorino

1300 κυβικά
του 2008

Χρηστος καλησπερα σας θα ηθελα να σας ενημερωσω για τις βλαβες που εχει βγαλει το fiat fiorino και πλεον δεν τις αναγνωριζουν στη fiat λογο οτι εληξε η εγγυηση στα 15000 χιλ βασεις αμορτισερ στα 30000 ξανα το ιδιο και για να μη γινω κουραστικος επαναλαμβανοταν αυτο καθε 15000 και συνεχιζει να γινετε στα 80000 χιλ μου εσπασε σαζμαν αλλα ηταν η τελευταια μερα της εγγυησης και το καλυψε τωρα εχω 160000 χιλ και εχω κουραστει με αυτο το θεμα και ειναι και σπαστικο να ακους τα ελατηρια να στρυβουν καθε φορα που στρυβεις το τιμονι. ασε και τη βαλβιδα egr η οποια βουλωνει καθε τρεις και λιγο και εχω συνεχεια tsec αναμενω στο ταμπλο και μην μου πειτε οτι φταιει το πετραιλεο γιατι εβαζα shell και τωρα eco
Fiat
Multijet diesel

1300 κυβικά
του 2008

Τόκας Πετρος 85000 χλμ ξεκινησαμε τρόμπα τουρμπινα μετα μπεκ αντλια λαδιου μεταλα και τελικα αλλαξα μηχανη. Ενας σκασμος λεφτα και καλα για οικονομια που τελικα ειναι για πεταμα.
Fiat
Punto

1400 κυβικά
του 2006

kostas nikolopoulos anafora
Fiat
Stilo

1600 κυβικά
του 2002

aeron Πιο χαλια δεν παει παιδια.Δεν ξαναπαιρνω ποτε φιατ.χαλασαν: το κοντερ αριστερος γρυλος παραθυρου αεροσακοι λαμπακια a/c υγρα καθε χρονο 4 πολαπλασιαστες πλαστικα ταμπλο ειχαν λειωσει κ σου εκαναν αχρηστα τα ρουχα σου εσπασε ταπα βενζινης ετριζε ολοκληρο το κιβωτιο χαλια δυσκολα εμπαινε η οπισθεν υπερβολικη εσωτερικη φθορα μπροστινων ελαστικων λογω κακου στησιματος λαμπες ολες εκαιγε λαδια ο τηλεχειρισμος του κλειδιου μουφα επιανε απο τα 2 μετρα το πολυ κολληματα το ιμομπιλαιζερ εκει που πηγαινενες σου εσβηνε στα καλα καθουμενα κ δεν ξανα επαιρνε κ μπροστα κλειδαρια πορτ παγκαζ ολα αυτα απο τους πρωτους μηνες κιολας κ ευτυχως ηταν μεσα στη διετη εγγυηση. Αυτα και αλλα πολλα παιδια τα οποια δεν θελω να τα θυμαμε. Μεγαλος απαταιωνας ο Ιταλος.
Fiat
500

900 κυβικά
του 2011

ΚΑΛΑΙΤΖΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Προβλημα με το αυτοματο κιβωτιο ταχυτητων. Αυτ/το 3ετιας ( οταν εβγαλε τη ζημια ),κοστος ζημιας μαζι με εργατικα 1000. Ελεος!!!!!!!!!!!! Επικοινωνησαμε με FIAT ΙΤΑΛΙΑΣ και φυσικα δεν καλυψαν ουτε μερος της ζημιας. Το επαναλαμβανω, αυτ/το 3ετιας με σοβαρότατη βλανη στο αυτοματο κιβωτιο ταχυτητων!!
Mercedes
FALKEN VS CONTINENTAL