- 1.287 “κόκκινες” αναφορές για το After Sales των μαρκών
- Ποιες μάρκες έχουν τα περισσότερα παράπονα για βλάβες:
- Τις πιο πολλές “κόκκινες” αναφορές, η BMW
- Ακολουθούν VW, Volvo, Audi
Διαβάστε τις αναφορές των ιδιοκτητών
AutoCheck 2023: Ποιες μάρκες βγάζουν τις περισσότερες βλάβες;
Η ικανοποίηση ενός κατόχου αυτοκινήτου δε φαίνεται μόνο στη διαδικασία αγοράς, αλλά κυρίως μετά από αυτήν, στη συμβίωση μαζί του σε βάθος χρόνου. Τα βασικά κριτήρια για να παραμείνει κανείς ευχαριστημένος από την αγορά του (η οποία για πολλούς αποτελεί επένδυση), είναι να μην βγάζει βλάβες, να έχει οικονομική – προσιτή συντήρηση και συνεχή after sales υποστήριξη κι εξυπηρέτηση (ιδανικά από το επίσημο δίκτυο της μάρκας).
Βλάβες ανά μάρκα αυτοκινήτου: Πώς τα πάνε στο after sales οι μάρκες;
Το AutoΤρίτη, συγκεντρώνει, στο AutoCheck, αναφορές από εμπειρίες κατόχων. 1.287από αυτές (και ενώ οι αναφορές συνεχίζονται) είναι «κόκκινες», κάτι που σημαίνει πως 1.287 κάτοχοι είναι δυσαρεστημένοι από τη μάρκα ή το μοντέλο που επέλεξαν (λόγω βλαβών, κακής εξυπηρέτησης ή ακριβών τιμών στο service).
Στον πιο κάτω πίνακα φαίνεται ποια είναι η κατάταξη των μαρκών με βάση αυτές τις αναφορές, όσον αφορά τον τομέα ΒΛΑΒΕΣ αυτοκινήτων.
Οι μέσοι όροι αφορούν μόνο «κόκκινες» αναφορές βλαβών ανά χιλιάδα αυτοκινήτων, που κυκλοφορούν από κάθε μάρκα στην Ελλάδα (δηλ. ο συνολικός στόλος κάθε μάρκας). Ποιες έχουν «κοκκινίσει» περισσότερο (κόκκινες) και ποιες λιγότερο (κίτρινες).
BMW 1η σε αναφορές βλαβών! VW, Volvo & Audi ακολουθούν στα... κόκκινα
Στην λίστα των «κόκκινων» αναφορών για τις Βλάβες, η BMW συνεχίζει να είναι η χειρότερη μάρκα σε θέματα αξιοπιστίας, με βαθμό 2,47. Ακολουθείται από την Volkswagen (με 1,56). Τη «γαλαρία» συμπληρώνουν οι Volvo και Audi (με 1,10 και 1,05 αντίστοιχα).
1.287 τεκμηριωμένες «κόκκινες» αναφορές στο AutoCheck
Όπως αναφέραμε το AutoΤρίτη, συγκεντρώνει, στο AutoCheck, αναφορές από εμπειρίες κατόχων. 1.184 από αυτές είναι «κόκκινες», κάτι που σημαίνει πως 1.287 κάτοχοι είναι δυσαρεστημένοι από τη μάρκα ή το μοντέλο που επέλεξαν (λόγω βλαβών, κακής εξυπηρέτησης ή ακριβών τιμών στο service). Βέβαια, καταλαβαίνει κανείς ότι η συλλογή και η αξιολόγηση των χιλιάδων αναφορών του AutoCheck γίνεται με «δύσκολο» τρόπο, προκειμένου να βγουν guarantee αποτελέσματα. Για το λόγο αυτό, κάθε κάτοχος που υποβάλει αναφορά στο AutoCheck περνάει από «κόσκινο». Στέλνει το e-mail του, λαμβάνει ειδικό link, στη συνέχεια συμπληρώνει τη φόρμα αναφοράς. Κατόπιν η αναφορά του, ελέγχεται πριν την δημοσίευση της (ειδική ομάδα, ελέγχει τα σχόλια και την τεκμηρίωση τους με πολλούς τρόπους).
Χειρότερη στα συνολικά αποτελέσματα η BMW (με 2,53 M.O.)
Σε αυτό το σημείο, να αναφέρουμε πως κάθε «κόκκινη» αναφορά ενός αναγνώστη – κατόχου εκφράζει το πόσο δυσαρεστημένος είναι με τη μάρκα του αυτοκινήτου του, δηλώνοντας τον βαθμό δυσαρέσκειας με 1,2 ή 3 (με το 1 να είναι το λιγότερο δυσαρεστημένος και 3 το περισσότερο), σε τέσσερις κατηγορίες – Βλάβες, Ακριβές Τιμές, Κακή Εξυπηρέτηση και Πιστότητα στη μάρκα.
Ενώ οι αναφορές συνεχίζονται, στις 1.184 «κόκκινες» που έχουν υποβληθεί στο AutoCheck, χειρότερη στα συνολικά αποτελέσματα Ικανοποίησης Κατόχου κατατάσσεται η BMW με 2,53 μέσο όρο (με 2,47 αντίστοιχα στις αναφορές για Βλάβες), ενώ ο μέσος όρος όλων των μαρκών βρίσκεται στο 2,31, κάτι το οποίο σημαίνει πως όσοι έκαναν αναφορά, ήταν πραγματικά δυσαρεστημένοι με τη μάρκα αυτοκινήτου τους.
Πώς τα πάνε στο after sales οι μάρκες (σε Εξυπηρέτηση και Τιμές);
Μείνετε συντονισμένοι, έρχονται και άλλα πολύ ενδιαφέροντα ευρήματα. Στο επόμενο άρθρο μας θα δούμε ποια η κατάταξη όλων των μαρκών στους τομείς «Εξυπηρέτηση» και «Τιμές Service – Ανταλλακτικών».
ΜΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΗΣ Διακόπτες παραθύρων (όλοι) με βλάβη στα πρώτα πέντε χρόνια, αντικαταστάθηκαν οι τρεις με εγγύηση, ο ένας με ανταλλακτικό εισαγωγής μεταχειρισμένο λόγω μεγάλου κόστους ανταλλακτικού.
Hyundai
I10 (Βενζίνη)
1400 κυβικά
του 2018
Μαρουσω Μπισκεντζη Υπαρχει δυσλειτουργια στο κουμπι των alarms (ποτε "πιανει"- ποτε δεν "πιανει"). Το συνεργειο που το παω για συντηρηση το δηλωσε σαν δυσλειτουργια για να αλλαχτει επειδη το αυτοκινητο ηταν ακομη στην εγγυηση(2,5 χρονια). Η αντιπροσωπεια αποφασισε οτι το κουμπι των alarms ανηκει στο ηχοσυστημα του αυτοκινητου το οποιο ληγει στα 2 χρονια και ετσι δεν μπορει να αλλαχτει δωρεαν (γιατι το αυτοκινητο ηταν 2,5 ετων) και πρεπει να το πληρωσω απο την τσεπη μου . ( γυρο στα 800-1300 ευρω). ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ. Ειναι το τριτο Huyndai (και τελευταιο) της συζυγου μου.
Hyundai
I30 (Βενζίνη)
1400 κυβικά
του 2017
ΑΣΛΑΝΙΔΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ Δεν είχαν και αυτοκίνητο εξυπηρέτησης πελατών
Hyundai
Atos (Βενζίνη)
1100 κυβικά
του 2004
ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΝΑ Αυτοκινητο με πολυ νευρο, πολυ καλη μηχανη αλλα κακη ποιοτητα κατασκευης πλαστικων και σαλονιου.
Σε γενικες γραμμες παντως θα το χαραχτηριζα "Σκυλι" αφου εχω κανει 100000 χλμ και δεν εχει ΟΥΤΕ ΜΙΑ διαρροη, κι ουτε εχει επισκευαστει ποτε για κατι σοβαρο.
Μονο τα σερβις του του κανω και θελει αλλαγη της μοναδας ABS αλλα δεν αξιζει θεωρω σε αυτοκινητο 20ετιας.
Hyundai
I20 (Diesel)
1100 κυβικά
του 2013
Σπυριδων Βουρδουμπας Αναμονή ανταλλακτικών για πάνω από 8 μήνες και τελικά κατέληξα να βρω μόνος μου από Τουρκία και να χρεωθω τελωνεία κλπ. Τα πλήρωσα σχεδόν διπλά
Hyundai
I20 (Diesel)
1100 κυβικά
του 2008
NIKOS ΤΟ ΑΥΤΟΚΊΝΗΤΟ ΣΧΕΔΟΝ ΤΈΛΕΙΟ,ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ. Η ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΊΑ ΣΤΗΝ ΕΛΕΥΣΙΝΑ, ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΔΕΝ ΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΑ. ΚΑΤΙ ΤΡΙΞΙΜΑΤΑ ΕΝ ΚΙΝΗΣΕΙ, ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΌΤΙ ΕΊΝΑΙ ΑΠΟ ΣΤΉΡΙΓΜΑ ΜΗΧΑΝΗΣ,ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΊΛΟΥΜΕ ΜΕ 170 ΕΥΡΩ ΜΠΡΟΣΤΑ ΚΑΙ 20 ΕΡΓΑΣΙΜΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΈΡΘΕΙ ΤΌ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΟ. ΉΡΘΕ, ΤΌ ΑΛΛΑΞΑΝ ΑΛΛΑ ΤΟ ΠΡΌΒΛΗΜΑ ΔΕΝ ΛΥΘΗΚΕ. ΑΛΛΑΞΑΝ ΑΛΛΟ ΣΤΉΡΙΓΜΑ (ΤΌ ΙΔΙΟ ΣΎΣΤΗΜΑ 20 ΕΡΓΑΣΙΜΕΣ ΚΛΠ) ΠΑΛΙ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΤΊΠΟΤΑ,ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΦΥΓΑΝΕ ΈΜΕΙΝΑ ΜΕ ΔΥΟ ΣΤΗΡΊΓΜΑΤΑ ΜΗΧΑΝΗΣ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ, ΤΌ ΠΉΓΑ ΣΕ ΕΝΑΝ ΓΝΩΣΤΌ, ΤΌ ΈΦΤΙΑΞΕ ΣΕ ΜΙΑΜΙΣΗ ΩΡΑ ΚΑΙ 15 ΕΥΡΩ....3 ΜΉΝΕΣ ΉΤΑΝ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΊΑ. ΚΡΊΜΑ
Hyundai
Kona (Βενζίνη)
1000 κυβικά
του 2018
ΓιωργοςΣτα 35.000 χλμ με άφησε στον δρόμο μετά από ένδειξη Engine failure. Το μετέφερε η οδική βοήθεια στην αντιπροσωπεία για έλεγχο.
Βρήκαν ένα βεβλαμενο μπεκ το οποίο άλλαξαν μαζί με τα μπουζί (τα οποία πλήρωσα 88 ευρώ). Μου είπαν ότι οφείλεται σε κακή ποιότητα βενζίνης, το οποίο βέβαια δεν αποδεικνύεται.
Hyundai
I20
1100 κυβικά
του 2013
Γιώργος Αμάξι για κλοτσιές, πρώτα άλλαξα τρόμπα φρένων γιατί δεν έπιασαν και χτύπησα σε κατηφόρα άλλο αμάξι ευτυχώς ελαφρά, μετά αλλαγή ηλεκτρομαγνητικών κλειδαριών, μετά αλλαγή χερούλι εσωτερικό ανοίγματος πόρτας γιατί έσπασε, πρόβλημα σε μπροστά δεξιό αμορτισέρ και εκεί που ξεχείλισε το ποτήρι πρόβλημα στο φίλτρο DPF το οποίο για να αλλαχτεί κοστίζει 850 ευρώ.
Hyundai
I20
1200 κυβικά
του 2019
Σάκης Εάν βάλεις νεκρά όταν το αυτοκίνητο κινείται με 20~55χλμ ανεβάζει στροφές μόνο του έως 2000 ανάλογα με τη ταχύτητα πάει. Εκεί που ανεβάζει τις ρίχνει στις χίλιες και ξανά πάνω μέχρι να ακινητοποιειθη. Η αντιπροσωπεία αφού το είχε δύο μήνες μέσα στο συνεργείο και άλλαξε κάποια πράγματα όπως το σύστημά του A. B. S μου είπαν τελικά ότι να μην βάζω ουδέτερη (νεκρά). Που ακόμα και αν πας με δέκα χλμ η κατανάλωση καυσίμου είναι μεγάλη. Μου είπαν ακόμα ότι έτσι δουλεύει το συγκεκριμένο μοντέλο
i20 exclusive. Όποιον ρώτησα όλοι μου είπαν ότι πρώτη φορά το ακούν, εσείς???? Κάποιος με δουλεύει, άραγε ποιος??????
Hyundai
I20
2400 κυβικά
του 2011
Δ.παντακας Τιμονιέρα
Pdf. Μικροδοματιδιων
Hyundai
Matrix
1600 κυβικά
του 2007
ΚΑΤΣΙΓΙΑΝΝΗΣ ΑΝΤΏΝΙΟΣ Αγόρασα το αυτοκίνητο με ισόβιο συμβόλαιο για δωρεάν το ετήσιο σέρβις και τα ανταλλακτικά που περιλαμβάνονται σε αυτό. Ηταν προσφορά νομίζω για λίγες ημέρες. Το σέρβις γινόταν στη Λ Βουλιαγμένης .Μετά από περίπου 8 χρόνια μου έρχεται μία επιστολή που με πληροφορούσε ότι η αντιπροσωπία της περιοχής μου θα είναι άλλο κατάστημα της περιοχής μου. Πράγματι επί δύο ή τρία έτη με εξυπηρετούσαν εκεί χωρίς πρόβλημα. Πριν τρία χρόνια μου ανακοίνωσαν ότι παύει το συμβόλαιο με τη δικαιολογία ότι η αντιπροσωπία της περιοχής έκλεισε και εφόσον το πήρα από εκεί δεν ισχύει πλέον. Επί τρία χρόνια ίσχυε μετά την συνταξιωδότιση του αντιπροσώπου και το κλείσιμο της επιχείρησής του. Έτσι ξαφνικά μονομερώς χωρίς καμία αισχύνη ακύρωσαν τη συμφωνία. Σας γνωρίζω ότι επειδή πήρα το αυτοκίνητο το απόγευμα της τελευταίας ημέρας της προσφοράς έγινε τηλεφωνική επικοινωνία μπροστά σε μένα με τα κεντρικά της Δάβαρη Α.Β.Ε.Ε. ΓΙΑ ΕΠΙΒΕΒΑΊΩΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ, Κατόπιν αυτών έχω αποτρέψει γνωστούς μου σε οποιαδήποτε συναλλαγή με την εταιρεία αυτή. Τα γράφω αυτά τώρα για πρώτη φορά γιατί πολλά οικογενειακά προβλήματα με κράτησαν μακρυά από την υπόθεση αυτή. Το αυτοκίνητο ΑΡΙΣΤΟ. Μετά από 12 χρόνια μία βάση σαζμάν και αυτή λόγω της οδήγησης και εκμάθησης τριών νέων οδηγών της οικογένειας μου,ούτε ένα λαμπάκι!!!!
Hyundai
I20
1200 κυβικά
του 2009
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ κακη ποιοτητα πλαστικών, εσπασε οριζοντιος ρυθμιστης περσιδων αεραγωγου, εσπασε κουμπι πλαφονιερας, εσπασαν και οι δυο βασεις σκιαδίων, εσπασε κουμπι ελεγχου ηλεκτρικου παραθυρου, δε μαζευει η ζωνη ασφαλείας, κακη ποιοτητα ρυθμιστη καλοριφερ (κολλαει!!). Φτηνιάρικο αυτοκινητο στο εσωτερικό της καμπινας
Hyundai
H1
2500 κυβικά
του 2000
Χριστίνα Άχρηστο σασμαν
Hyundai
Accent
1300 κυβικά
του 2004
Βαγγέλης Μέχρι τα 170000 χλμ όπου πουλήθηκε εκτός από τα αναλώσιμα έχουμε και λέμε:
Δύο φορές μηχανισμό ηλεκτρικού παράθυρου, δύο φορές πρόβλημα με το ηχοσύστημα, μια φορά πρόβλημα με την αντλία βενζίνης δύο φορές χερούλι πόρτας και μία φορά ψαλίδια.
Hyundai
I10
1100 κυβικά
του 2008
ΔΗΜΟΚΡΙΤΟΣ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΤΙΜΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ.ΕΒΓΑΛΕ ΟΜΩΣ ΤΡΕΙΣ ΣΟΒΑΡΕΣ ΚΑΙ ΠΑΝΑΚΡΙΒΕΣ ΖΗΜΙΕΣ.ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΥΠΟΒΟΗΘΗΣΗ ΑΛΑΧΤΗΚΕ ΟΛΟ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΤΟΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ.ΜΕΤΑ ΕΒΓΑΛΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΚΡΕΜΑΓΕΡΑ ΤΖΟΓΟΣ ΕΓΙΝΕ ΑΛΛΑΓΗ 2 ΦΟΡΕΣ ΣΤΙΣ 50.000ΚΜ ΚΑΙ ΣΤΙΣ 80.000ΚΜ ΕΚΤΟΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ ΜΕ ΚΟΣΤΟΣ 300 € ΕΚΑΣΤΟΣ.ΕΠΙΠΛΕΟΝ. ΕΓΙΝΕ ΕΠΑΝΑΒΑΦΗ ΟΙ ΚΟΛΟΝΕΣ ΤΩΝ ΠΟΡΤΩΝ ΛΟΓΟ ΟΞΕΙΔΩΣΗΣ.
Δημοσθένης Είναι ένα συνολικά τίμιο αυτοκίνητο όχι όμως άμοιρο βλαβών. Στα 75.000χλμ παρουσίασε πρόβλημα με την ηλεκτρική υποβοήθηση του τιμονιού. Καθότι όπως διαπίστωσα και από άλλους ιδιοκτήτες Accent εκείνης της χρονιάς το πρόβλημα εμφανιζόταν με μεγάλη συχνότητα όμως σε όλα τα υπόλοιπα κράτη το επισκεύαζαν δωρεάν ενώ η εδώ αντιπροσωπεία ήθελε να σου πάρει το σκάλπ. Καθότι δεν είναι μόνιμη βλάβη δεν το επισκεύασα ποτέ. Ουσιαστικά η κόκκινη φατσούλα πάει στην αντιμετώπιση της αντιπροσωπείας και όχι στο αυτοκίνητο. Σήμερα στα περίπου 150.000χλμ έχει αλλάξει 1 φορά δίσκο-πλατό και έγινε 1 φορά επισκευή μίζας. Το ΙΧ κινείται ως επί το πλείστον στην Αθήνα. Από λάδι περίπου 400γρ στα 10.000χλμ. Χρειάζεται και επισκευή ζώνης ασφαλείας διότι ακούγεται συνέχεια παρότι κουμπωμένη.
Hyundai
Accent 1300
1341 κυβικά
του 2001
ΔΗΜΗΤΡΗΣ Π ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ ΑΜΑΞΙ ΧΩΡΙΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΕΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ. ΑΡΚΕΤΕΣ ΒΛΑΒΕΣ ΑΓΟΡΑΣΤΗΚΕ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΩΣΟΠΕΙΑ ΜΕ ΛΙΓΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΕΚΑΙΓΕ ΛΑΔΙΑ ΜΕΧΡΙ ΠΟΥ ΑΛΛΑΞΑ ΤΑ ΤΣΙΜΟΥΧΑΚΙΑ. ΕΚΑΨΕ ΑΡΧΙΚΑ ΤΗΝ ΦΙΣΑ ΤΗΣ ΑΝΤΛΙΑΣ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΗΝ ΕΚΑΨΕ ΟΛΟΚΛΗΡΗ. ΣΕ ΣΥΝΟΛΟ 170000 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΩΝ ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΕΧΩ ΑΛΛΑΞΕΙ 2 ΦΟΡΕΣ ΑΝΤΛΙΑ ΒΕΝΖΙΝΗΣ. 2 ΦΟΡΕΣ ΔΙΣΚΩ ΠΛΑΤΩ 1 ΑΜΡΟΤΙΣΕΡ 3 ΦΟΡΕΣ ΨΥΓΕΙΑ 1 ΦΟΡΑ ΙΜΑΝΤΕΣ
Hyundai
Matrix
1597 κυβικά
του 2006
Makis Απαράδεκτη εμπειρία οδήγησης
Σασμάν εκ κατασκευής για πέταμα
Υψηλότατη κατανάλωση
Ανύπαρκτες επιδόσεις
T. ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ Είχα αγοράσει το 2001 ένα καινούργιο αυτοκίνητο HYUNDAI ATOS!
Τι ... να πρωτοαναφέρω; Απαράδεκτο, στις στροφές και στον παραμικρό αέρα έπλεε σαν...κονσερβοκούτι. Και το πιό σημαντικό από όλα κόντεψε να πάθω οσφυαλγία από τα απαράδεκτα καθίσματα, χωρίς σούστες (ελατήρια). ¨Οτα ρώτησα κάποιον ταπετσέρη μου είπε ότι δεν γίνεται τίποτα! Είναι μια λαμαρίνα με ένα μικρό πανάκι επάνω! ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ Το έδωσα πίσω σε δύο μλήνες και πήρα clio το νοποίο έχω 15 χρόνια! Μακρία από μάρκες που είναι τριτοκοσμικές!!!
Hyundai
I20
1200 κυβικά
του 2009
ΛΕΙΒΑΔΙΤΗΣ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ ΜΗ ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΙΜΗ ΒΛΑΒΗ ΑΕΡΟΣΑΚΟΥ ΧΩΡΙΣ ΠΟΤΕ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΙ. (Η ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΗ ΛΥΧΝΙΑ ΑΝΑΒΕΙ ΜΟΝΙΜΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΖΗΤΑΝΕ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΕΡΟΣΑΚΟΥ ΛΟΓΩ ΒΛΑΒΗΣ)
ΒΛΑΒΗ ΣΤΟ ΣΕΤ ΚΟΜΒΙΩΝ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΠΑΡΑΘΥΡΩΝ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ.
ΟΙ ΜΠΟΥΚΑΛΕΣ ΣΤΟ ΠΟΡΤ ΜΠΑΓΚΑΖ ΧΑΛΑΣΑΝ ΣΤΑ 5 ΕΤΗ
ΤΑ ΣΚΙΑΔΙΑ ΕΣΠΑΣΑΝ ΣΤΑ 3 ΕΤΗ
Hyundai
Matrix
1600 κυβικά
του 2006
talaiporos Πάλι τα ίδια θα λέμε... τεσπα
Πρώτο χέρι. 82000 χιλιόμετρα.
Πρόβλημα με 1) καμένο ABS 40000 χλμ 2) δίσκο πλατώ 70000 3) συγχρονιζέ σασμάν (1η - 2α) 60000 χλμ. (σε λίγο καιρό από ότι διαβάζω πρέπει να ετοιμάζομαι για 3η - 4η...)
Κατεβάζει το καύσιμο σα νεράκι. Πάνω από τα 140 βουίζει τόσο που δεν ακούς την σκέψη σου από τότε που το αγόρασα :(
Ποτέ ξανά Hyundai!!
Hyundai
I30
1396 κυβικά
του 2010
Δημήτρης Το αμάξι αγοράστηκε καινούργιο. Πάνω στο εξάμηνο παρουσίασε πρόβλημα με την 5η σχέση. Δεν απομόνωνε. Υποτίθεται πως το διόρθωσαν στην αντιπροσωπία. Πριν 10 μέρες και μόλις 4 μέρες μετά την λήξη της εγγύησης έβγαλε πρόβλημα στο σασμάν. Διαρροή βαλβολίνες από τσιμούχα που προκλήθηκε από κενά στον άξονα του σασμάν. Εννοείται πως δεν μπήκε στην εγγύηση. Λύση: αγορά και τοποθέτηση μεταχειρισμένου σασμαν κόστος 450 ευρώ συν εργατικά
Hyundai
I20
1200 κυβικά
του 2009
ΧΑΡΗΣ ΧΑΛΑΣΕ ΤΟ ΔΙΣΚΟ ΠΛΑΤΟ ΣΤΑ 3000 ΧΙΛ. ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΤΡΙΤΟ ΧΡΟΝΟ ΧΑΛΑΣΕ ΤΟ RADIOCD , Η ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥΣ ΕΓΙΝΕ ΧΩΡΙΣ ΚΟΣΤΟΣ ΔΙΟΤΙ ΗΤΑΝ ΣΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ.
Hyundai
Matrix
1599 κυβικά
του 2006
talaiporos Μετά τα 7 χρόνια μεγάλες βλάβες σε μηχανικά και ηλεκτρολογικά μέρη.