- 1.287 “κόκκινες” αναφορές για το After Sales των μαρκών
- Ποιες μάρκες έχουν τα περισσότερα παράπονα για βλάβες:
- Τις πιο πολλές “κόκκινες” αναφορές, η BMW
- Ακολουθούν VW, Volvo, Audi
Διαβάστε τις αναφορές των ιδιοκτητών
AutoCheck 2023: Ποιες μάρκες βγάζουν τις περισσότερες βλάβες;
Η ικανοποίηση ενός κατόχου αυτοκινήτου δε φαίνεται μόνο στη διαδικασία αγοράς, αλλά κυρίως μετά από αυτήν, στη συμβίωση μαζί του σε βάθος χρόνου. Τα βασικά κριτήρια για να παραμείνει κανείς ευχαριστημένος από την αγορά του (η οποία για πολλούς αποτελεί επένδυση), είναι να μην βγάζει βλάβες, να έχει οικονομική – προσιτή συντήρηση και συνεχή after sales υποστήριξη κι εξυπηρέτηση (ιδανικά από το επίσημο δίκτυο της μάρκας).
Βλάβες ανά μάρκα αυτοκινήτου: Πώς τα πάνε στο after sales οι μάρκες;
Το AutoΤρίτη, συγκεντρώνει, στο AutoCheck, αναφορές από εμπειρίες κατόχων. 1.287από αυτές (και ενώ οι αναφορές συνεχίζονται) είναι «κόκκινες», κάτι που σημαίνει πως 1.287 κάτοχοι είναι δυσαρεστημένοι από τη μάρκα ή το μοντέλο που επέλεξαν (λόγω βλαβών, κακής εξυπηρέτησης ή ακριβών τιμών στο service).
Στον πιο κάτω πίνακα φαίνεται ποια είναι η κατάταξη των μαρκών με βάση αυτές τις αναφορές, όσον αφορά τον τομέα ΒΛΑΒΕΣ αυτοκινήτων.
Οι μέσοι όροι αφορούν μόνο «κόκκινες» αναφορές βλαβών ανά χιλιάδα αυτοκινήτων, που κυκλοφορούν από κάθε μάρκα στην Ελλάδα (δηλ. ο συνολικός στόλος κάθε μάρκας). Ποιες έχουν «κοκκινίσει» περισσότερο (κόκκινες) και ποιες λιγότερο (κίτρινες).
BMW 1η σε αναφορές βλαβών! VW, Volvo & Audi ακολουθούν στα... κόκκινα
Στην λίστα των «κόκκινων» αναφορών για τις Βλάβες, η BMW συνεχίζει να είναι η χειρότερη μάρκα σε θέματα αξιοπιστίας, με βαθμό 2,47. Ακολουθείται από την Volkswagen (με 1,56). Τη «γαλαρία» συμπληρώνουν οι Volvo και Audi (με 1,10 και 1,05 αντίστοιχα).
1.287 τεκμηριωμένες «κόκκινες» αναφορές στο AutoCheck
Όπως αναφέραμε το AutoΤρίτη, συγκεντρώνει, στο AutoCheck, αναφορές από εμπειρίες κατόχων. 1.184 από αυτές είναι «κόκκινες», κάτι που σημαίνει πως 1.287 κάτοχοι είναι δυσαρεστημένοι από τη μάρκα ή το μοντέλο που επέλεξαν (λόγω βλαβών, κακής εξυπηρέτησης ή ακριβών τιμών στο service). Βέβαια, καταλαβαίνει κανείς ότι η συλλογή και η αξιολόγηση των χιλιάδων αναφορών του AutoCheck γίνεται με «δύσκολο» τρόπο, προκειμένου να βγουν guarantee αποτελέσματα. Για το λόγο αυτό, κάθε κάτοχος που υποβάλει αναφορά στο AutoCheck περνάει από «κόσκινο». Στέλνει το e-mail του, λαμβάνει ειδικό link, στη συνέχεια συμπληρώνει τη φόρμα αναφοράς. Κατόπιν η αναφορά του, ελέγχεται πριν την δημοσίευση της (ειδική ομάδα, ελέγχει τα σχόλια και την τεκμηρίωση τους με πολλούς τρόπους).
Χειρότερη στα συνολικά αποτελέσματα η BMW (με 2,53 M.O.)
Σε αυτό το σημείο, να αναφέρουμε πως κάθε «κόκκινη» αναφορά ενός αναγνώστη – κατόχου εκφράζει το πόσο δυσαρεστημένος είναι με τη μάρκα του αυτοκινήτου του, δηλώνοντας τον βαθμό δυσαρέσκειας με 1,2 ή 3 (με το 1 να είναι το λιγότερο δυσαρεστημένος και 3 το περισσότερο), σε τέσσερις κατηγορίες – Βλάβες, Ακριβές Τιμές, Κακή Εξυπηρέτηση και Πιστότητα στη μάρκα.
Ενώ οι αναφορές συνεχίζονται, στις 1.184 «κόκκινες» που έχουν υποβληθεί στο AutoCheck, χειρότερη στα συνολικά αποτελέσματα Ικανοποίησης Κατόχου κατατάσσεται η BMW με 2,53 μέσο όρο (με 2,47 αντίστοιχα στις αναφορές για Βλάβες), ενώ ο μέσος όρος όλων των μαρκών βρίσκεται στο 2,31, κάτι το οποίο σημαίνει πως όσοι έκαναν αναφορά, ήταν πραγματικά δυσαρεστημένοι με τη μάρκα αυτοκινήτου τους.
Πώς τα πάνε στο after sales οι μάρκες (σε Εξυπηρέτηση και Τιμές);
Μείνετε συντονισμένοι, έρχονται και άλλα πολύ ενδιαφέροντα ευρήματα. Στο επόμενο άρθρο μας θα δούμε ποια η κατάταξη όλων των μαρκών στους τομείς «Εξυπηρέτηση» και «Τιμές Service – Ανταλλακτικών».
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΟΛΥΧΡΟΝΑΚΗΣ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΙ ΑΚΡΙΒΟ ΤΟ ΝΑ ΣΥΝΤΗΡΕΙΣ ΕΝΑ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΩ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Kia
Picanto (Βενζίνη)
1100 κυβικά
του 2008
Καρατέγος Κωνσταντίνος Αγοράστηκε μεταχειρισμένο το 2012 με 45.000χλμ. Βλάβες:1)50.000χλμ αλλαγή 4 αμορτισέρ 2)60.000χλμ έκανε διακοπές κατά τήν επιτάχυνση,διάγνωση αντλία βενζίνης,αλλαγή 3)65.000χλμ αλλαγή δίσκο-πλατώ,ντίζα συμπλέκτη 4) 80.000χλμ αλλαγή ιμάντα εκκεντροφόρου 5) 150.000χλμ βλάβη στά φρένα.Πάταγες φρένο καί ενω επιβράδυνε ικανοποιητικά,κρατώντας τό πεντάλ πατημένο υποχωρούσε αργά-αργά.Αντικατάσταση αντλίας βενζίνης καί μονάδας ABS.Αυτή ηταν ακριβή επισκευή.Με καινούργια αντλία καί μεταχειρισμένο ABS στοίχισε 400ευρώ 6) 160.000 χλμ αλλαγή ιμαντα εκκεντροφόρου καί αντλίας νερού. Η συντήρηση ανά 10.000χλμ είναι σχετικά φθηνή.Ολες οι επισκευές αλλά καί η συντήρηση γίνονται σέ μη εξουσιοδοτημένα συνεργεία.
Kia
Ceed (Βενζίνη)
1400 κυβικά
του 2007
Παναγιώτης Νάκης Κόλλησαν οι δαγκάνες μπροστά με διαφορά έξι ετών
κατά τα άλλα κανένα πρόβλημα
Kia
Picanto (Βενζίνη)
1200 κυβικά
του 2008
Ιωάννης Μιχαηλίδης Ταλαιπωρία και καθυστέρηση για την εργασία μου
Kia
Sportage (Diesel)
1700 κυβικά
του 2017
Παρης βιτλης Ακριβό service στις αντιπροσωπειες
Kia
Rio (old) (Βενζίνη)
1340 κυβικά
του 2002
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΟΛΥΧΡΟΝΑΚΗΣ ΑΡΓΗΣΕ ΑΛΛΑ ΕΒΓΑΛΕ ΖΗΜΙΕΣ ΤΟ ΡΙΟ ΜΟΥ
Kia
Rio (Βενζίνη)
1200 κυβικά
του 2022
Πέτρος Τζ. Από τον δεύτερο μήνα πρόβλημα στον δίσκο ταχυτήτων. Έγινε αλλαγή δύο φορές, το ίδιο και το γρανάζι της όπισθεν. Μετά από έξι μήνες ακούγεται θόρυβος στρίβοντας αριστερά, 4 επισκέψεις και δεν βρίσκουν το πρόβλημα. Σασμάν αλλαγή, αυτό είναι το πρόβλημα. Μετά από 13 χρονιά με Pro ceed τώρα κατάλαβα πως κατάντησε η KIA. Προσπαθώ να το πουλήσω γιατί δεν παλεύονται στο συνεργείο που πηγαίνω. Είμαι στην επαρχία και η επόμενη επιλογή συνεργείου βρίσκεται 67χλμ μακριά. Θα με καλύψει η εγγύηση μου λεν από τα κεντρικά της ΚΙΑ, αλλά για την ταλαιπωρία, το χάσιμο χρόνου, την ψυχολογία μου, ότι αγόρασα καινούργιο αυτοκίνητο και στον πρώτο χρόνο επισκέφθηκα 7 φορές το συνεργείο, ούτε κουβέντα. Μακριά από την ΚΙΑ.
Kia
Rio (Diesel)
1100 κυβικά
του 2016
Νίκος Αντικινης Πολλά προβλήματα ,σασμάν,ηλεκτρονικά ,συνεχώς ανάβουν λαμπάκια ,start stop δεν λειτουργεί εδώ κ χρόνια ,αισθητήρας χάλασε γρήγορα
Λες κ αγόρασα προβληματικό αμάξι!
Kia
Sorento 3,5 ex - high auto (Βενζίνη)
3497 κυβικά
του 2007
Καπράλος ΚωνσταντίνοςΔεν ξέρω για το αυτοκίνητο... ξέρω όμως για την εταιρία και το σέρβις της εταιρίας και τον τρόπο που αντιμετώπισαν το πρόβλημα που παρουσίασε από την πρώτη ημέρα που το παρέλαβα και ακόμα και σήμερα να μήν το έχουν λύσει !!!...Παρέλαβα από εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπο της ΚΙΑ ένα KIA SORENTO 3.5 το οποίο από την πρώτη ημέρα έτρεμε ολόκληρο μόλις έπιανε τα 110 με 120 χλμ/ώρα !!!
Το πρόβλημα αυτό δεν έχει λυθεί μέχρις και σήμερα με αποτέλεσμα να αποφεύγω να κυκλοφορώ το αυτοκίνητο , διότι δεν το εμπιστεύομαι !!!... Έχω κάνει μόλις 52.000χλμ , εκ των οποίων τα μισά έγιναν για τις επισκέψεις στα σέρβις της ΚΙΑ μήπως και λυθεί το πρόβλημα !!!...Η εταιρία την οποία ενημέρωσα εγγράφως Δεν έκανε απολύτως τίποτα !!!.😡...και όπως ανακάλυψα πολύ αργότερα , μου πούλησαν τον Δεκέμβριο του 2007 , για καινούργιο, αυτοκίνητο που είχε κατασκευαστεί το...2005 !!!.☹️😡
Kia
Rio
1120 κυβικά
του 2013
Kεφτογιωργος Δαυιδ Κυκλοφορησε καινουργιο οπως αγοραστηκε για 7 μηνες μεσα στην πολη,καποια μερα το εβγαλα στην εθνικη οδο και αφου εκανε περιπου 10 χιλιομετρα αρχισε να κανει ενα εκωφαντικο θορυβο ο κινητηρας και ταυτοχρονα απο την εξατμιση να βγαινει λευκος καπνος,αλλα μιλαμε για ντουμανι το υψος του καπνου εφτανε τα 50 μετρα, τα διπλανα αλλα και τα απεναντι αυτοκινητα σταματησαν φοβουμενοι και μη ξεροντας τι συμβαινει,προσπαθουσα να σβησω τον κινητηρα αδυνατον αν και εστριψα το κλειδι τελικα το εσβησα με συμπλεκτη, το μετεφερα στην αντιπροσωπεια , ο τεχνικος διπιστωσε οτι τα πετρελαια πηγαν μεσα στα λαδια . Αιτια; το περιβοητο dpf δηλαδη το φιλτρο αιθαλης καυσαεριων.αποτελεσμα ; καταστροφη του κινητηρα, η αντιπροσωπεια ανελαβε να αντικαταστησει τον κιντητηρα εμεινα χωρις αυτοκινητο 2 μηνες,αλλαξαν τον κινητηρα οχι ομως και το dpf,επειδη ηταν το πρωτο αυτοκινητο στην Ελλαδα που συνεβη αυτο το γεγονος ,εγινε ανακληση ολων των ιδιων μοντελων απο τις αντιπροσωπειες, τοποθετηθηκε ενας αισθητηρας και αν το αυτοκινητο εκανε καποια χιλιομετρα μεσα στην πολη αναβε ενα λαμπακι και επρεπε να τρεχεις εθνικη οδο επι 20 λεφτα με ταχυτητα 70 χιλιομετρα και σε 3000 στροφες,αλλα και καθημερινα να ελεγχεις τη σταθμη των λαδιων αν ανεβαινε,δυστυχως η σταθμη ανεβαινε και παλι, αλλα εξοδα ευτυχως το πουλησα και δε θα ξαναρωτησω για μικρα αυτοκινητα πετρελαιου με dpf,φυσικα οικονομικα βγηκα χαμενος και φυσικα απο την αντιπροσωπεια δε βρηκα κατανοηση.
Kia
Pro_ceed
1400 κυβικά
του 2009
Βαγγέλης Το 8ο έτος και μετά από μια αλλαγή μέσα στην εγγυήση ταμπλώ ξανα φούσκωσε χειρότερα από την πρώτη φορά. Ενημέρωσα την αντιπροσωπεία και μου είπαν ότι η εγγύηση για τα ανταλλακτικά είναι 2 χρόνια. Τους λεώ ρε παιδιά το αλλάξατε λόγω προβλήματος και έγινε χειρότερα από πριν.!!!
Τίποτα 1000 ευρώ λέει η αντικατάσταση χωρίς εγγύηση ότι δεν θα ξανα γίνει!!!
Kia
Rio
1100 κυβικά
του 2012
ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΔΕΛΤΣΟΣ ΠΟΛΛΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΕΣΑ ΣΤΑ 5 ΧΡΟΝΙΑ
Kia
Sorento
2356 κυβικά
του 2003
ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΒΑΣΙΑΔΗΣ Αλλαγή κινητήρα (και καταλύτη) στις 45.000 χλμ. λόγω υπερβολής κατανάλωσης λαδιού εντός εγγύησης το 2004.
Αλλαγή 2 ψυγείων νερού, στις 75.000 με γνήσιο και στα 120.000 χλμ με επώνυμο imitasion.
75.000 χλμ αλλαγή αισθητήρα στροφάλου. 120.000 ΧΛΜ, αλλαγή πολλαπλασιαστή. 175.000 χλμ τρόμπα βενζίνης (11/2015) και μη εμπλοκή το εμπρός διαφορικού της 4κίνησης.
Σύνολο χιλιομέτρων 175.000 χλμ. Κατανάλωση λαδιού 2 λίτρα στις 5.000 χλμ.
Kia
Ceed
1400 κυβικά
του 2010
ΣΤΑΥΡΟΣ ΣΠΑΘΗΣ ΠΟΛΛΑ ΜΙΚΡΟΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ
Kia
Pro_ceed
1600 κυβικά
του 2009
Κερεστετζής Βασίλης Πολλές μικρό ζημιές, μέτρια ποιότητα υλικών και συναρμολόγησης, ακριβό σέρβις.
Πολλά τριξίματα, διάφοροι χτύποι σε μικρό ανωμαλίες των δρόμων, αλλαγή εξάτμισης γιατί τρύπησε το σπιράλ στη πενταετία, σκουριά στη λαμαρίνα στους πρώτους κι όλας μήνες και άλλα πολλά...
Το μόνο θετικό είναι ο κινητήρας που δεν φαίνεται να "νιώθει" και δεν έχει βγάλει ζημιές ακόμα.
Kia
Pro_ceed
16 κυβικά
του 2010
Γιαννης Τα αλουμινενια καπακια με το λογοτυπο στις ζαντες ειναι οξειδωμενα απο την πρωτη στιγμη που το πηρα. Απο την εταιρια δεν δεχθηκαν να τα αντικαταστησουν αν και καλυπτονται απο την εγγυηση, "οποιαδηποτε διαβρωση στο χρωμα ή σκουρια"
Kia
Rio
1100 κυβικά
του 2012
VASIL DELT ειχε χαλασει και εγινε αλλαγη του θερμοστατη ,με αποτελεσμα να μην ζεσταινει το καλοριφερ . οχι καλη ηχομονωση και τριξιματα στο ταμπλο ενοχλητικα καποιες φορες.οχι καλη ποιοτητα βαφης, με νορμαλ συνθηκες εχει φυγει το χρωμα σε βαθος σε καποια σημεια.καταναλωση καμια σχεση με αυτα που διαφημιζαν....σερβις δεν μπορω να πω οτι ειναι φτηνο