Mercedes
A-class (Βενζίνη)
1400 κυβικά
του 2002
|
Στέλιος Ρουμελιωτάκης ΠΟΛΥ ΑΚΡΙΒΑ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ κ ΕΡΓΑΤΟΩΡΑ
|
Mercedes
B-class (Diesel)
1800 κυβικά
του 2013
|
Ραβδάς Ιωάννης 1 μήνα για επισκευή αυτόματου σασμάν, ανέφεραν προβληματικό ανταλλακτικό και έγινε εκ νέου Αντικατάσταση.
|
Mercedes
A-class (Βενζίνη)
1400 κυβικά
του 2002
|
Στέλιος Ρουμελιωτάκης Πολύ ακριβή μάρκα
|
Mercedes
A-class (Diesel)
1500 κυβικά
του 2020
|
George Pagiavlas Mercedes A160 (w177) 2020 diesel αγορασμένο καινούργιο τσιμπημένη κατανάλωση λαδιού 1,5 λίτρο ανά 15.000km, προθερμαντηρες στο 2οετος, και το κερασάκι στην τούρτα τριγμοί στις εμπρός κολωνες και πίσω στο πορτ παγκάζ , το πορτ παγκάζ λυθηκε και δέθηκε πάλι εντός εγγύησης ,το προβλημα δεν λύθηκε ποτέ ..
Η απάντηση της Mercedes ήταν ότι το κάνουν και αλλά ,έτσι ήταν η παρτίδα (καλά κρασιά)…Οσο για την κατανάλωση λαδιού είναι φυσικό λένε και ότι είμαι τυχερός που δεν έκαψε και παραπάνω (το δικαιολογεί ο κατασκευαστής ) 🤣🤣..
|
Mercedes
A-class (Diesel)
1600 κυβικά
του 2021
|
Tomten Πήγα το όχημα 6 φορές σε 2 διαφορετικά συνέργια ενώ ήταν εντός εγγύησης για να βρουν το πρόβλημα που προκαλούσε τον θόρυβο. Απαράδεκτοι
|
Mercedes
2009 (Diesel)
1989 κυβικά
του 2009
|
nasos anastas Πανάκριβα όλα ανταλλακτικά εργασία από νεαρά παιδιά περιορισμένη γνώση
|
Mercedes
A-class (Diesel)
1461 κυβικά
του 2015
|
Κωνσταντινος Τεγας Έχω κάνει παραγγελία τις προθέρμανσης του οχήματος ,με προκαταβολή το 40% από τις 20 Φεβρουαρίου 2023 και ακόμα δεν μου έχουν φέρει τα ανταλλακτικά μέχρι και σήμερα που έκανα την κριτική.Υπολογιστε τις μέρες.
|
Mercedes
Cla coupe (Βενζίνη)
2009 κυβικά
του 2019
|
Μιχαλης Πατσουρας Θεωρώ πως η κάμερα οπισθοπορίας θα μπορούσε να διορθωθεί από το πρώτο ραντεβού
|
Mercedes
E-class (Diesel)
2143 κυβικά
του 2014
|
Αφοι τσελικοι εξουσιοδοτημενο συνεργείο πάντα προς αποφυγή λάθους.
|
Mercedes
W203 (Βενζίνη)
2000 κυβικά
του 2001
|
Sakis Απ τη 1η μέρα σε κλειστό γκαράζ, και βγαλαν σκουριά όλες οι πόρτες χαμηλα. Χάλασαν 3 φορές μοτερακια των κλαπε κλιματισμού κ αλλάχτηκαν.
Αλλάχτηκε αισθητηρας Λ στα 90.000κμ, χάλασε το δυναμο στα 140.000κμ. Έχει αλλαχτεί 2 φορές το μαγνητικό εκκεντροφορου ενώ φορούσε ελαιοπαγιδες. Μόνο facelift μοντέλα για να έχετε τι κεφάλι σας ησυχο!
|
Mercedes
B-class (Βενζίνη)
1600 κυβικά
του 2012
|
Ανδρέας Κινητηραs w246. Μετα τα 80.000 χιλιόμετρα αρχιζουν τα σοβαρα προβληματα. Ητοι καδενα χρονισμου φιλικα χωρις αποδειξη 2.000 ευρώ.
Αντλια νερου φιλικα 500 ευρώ. Σερβισ παντα στην ωρα τους φυσικα απαράδεχτα υψηλα. Αλλαγη λαδιων κ φιλτρο αυτοματου σασμαν 500 ευρώ.
Απαράδεκτα προβληματικό. Αποκτας ομως φιλιες με το συνεργειο :). Ποτε πια Γερμανικο αυτοκινητο κ ας ειναι ωραια.
|
Mercedes
Gla (Βενζίνη)
1600 κυβικά
του 2014
|
George Έτριζαν τα παντα στον πρώτο μήνα.
|
Mercedes
B180 d (Diesel)
1500 κυβικά
του 2016
|
ΔΟΥΛΑΒΕΡΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΕΧΩ... MERCEDES B180 DIESEL... ΜΠΑΛΑΚΙ ΙΜΙΝΤΑΣΙΟΝ!!!!! 18ΟΕ..... ΦΙΛΤΡΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ ΙΜΙΝΤΑΣΙΟΝ 110Ε.....ΠΑΘΗΤΙΚΟ ΣΕ ΟΛΑ ΤΟΥ ΤΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΕΧΩ ΑΛΛΑΞΕΙ ΑΙΣΘΗΤΗΡΑ Λ, ΑΙΣΘΗΤΗΡΑ AIR FLOW, ΒΑΛΒΙΔΑ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑΣ, ΓΩΝΙΑ ΤΙΜΟΝΙΟΥ (ΑΥΤΟ ΜΟΝΟ 630Ε...). ΞΕΧΑΣΑ ΜΟΝΤΕΛΟ ΠΡΩΤΟ ΕΞΑΜΗΝΟ ΤΟΥ 2016 ΜΕ 250.000ΧΛΜ..... ΔYΣΤIΧΩΣ ΔΕΝ ΕΧΩ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΑΛΛΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΤΟ ΕΡΙΧΝΑ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΛΙΜΑΝΙ!!!!!! Α ΕΠΙΣΗΜΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ 4,6 ΣΤΑ 100 ΜΙΚΤΗ ΑΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ~8 ΛΙΤΡΑ!!!! ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΕΤΑΞΕΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ ΤΟ ΠΟΥΛΑΝ ΑΚΟΜΑ!!!!Α ξέχασα το βασικό όπως όλα τα καινούργια το αυτοκίνητο αυτό καιει και λίγο λαδάκι για να καλύψουν την αποτυχία τους δίνουν όρια 1 λίτρο στο χιλιάρακι όπως το λένε οι ίδιοι οι τεχνικοί της mercedes αν δεν με πιστεύετε ψάξτε το όπου χιλιάρακι τα χίλια χιλιόμετρα
|
Mercedes
Cla 35 (Βενζίνη)
1998 κυβικά
του 2019
|
ΜΙΧΑΛΗΣ ΠΑΤΣΟΥΡΑΣ Μετά από ένα μικρό τρακάρισμα η τοπική αντιπροσωπεία (εξουσιοδοτημένος) έκανε 2 μήνες να φέρει τα ανταλλακτικά.
|
Mercedes
A-class
1400 κυβικά
του 2000
|
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ ΚΆΘΕ ΜΉΝΑ ΣΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ
ΜΌΝΟ ΤΟ ΣΑΣΜΆΝ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΠΡΟΒΛΉΜΑΤΑ
ΌΛΟ ΤΟ ΥΠΌΛΟΙΠΟ ΑΥΤΌ ΚΙΝΗΤΌ ΕΙΧΕ
|
Mercedes
Ml
30 κυβικά
του 2008
|
Charis Koursaros Πραγματικα πανεμορφο και εξαιρετικης αισθησης οδηγημα!
Πολυ κακο σερβις στην αντιπροσωπεια ομως. Πανακριβα εξαρτηματα και χωρις γνωσεις για αλλους μηχανικους να αντεπεξελθουν. Πανακριβα αυτοκινητα με ελαχιστη αντιστοιχια στην ποιοτητα με τη παροδο του χρονου!
|
Mercedes
B 180 cdi
2000 κυβικά
του 2011
|
γιαννακοπουλος δημητρης χαλι. 2 φορες αυτοματο σαζμαν αλλαγη, συνεχεια η βαλβιδα egr , εγκεφαλοι χαλαγαν, κοπηκε η καδενα στα 500.000χλμ και αλλαγη κορμου. χαλαγε η πλακετα στο τιμονι, αρα οχι esp airbabag, ξεχναγε τα κλειδια μου! 2 φορες η αντλια καυσιμου στο ρεζερβουαρ αλλαγη, χαλαγε αλλη πλακετα και δεν ειχα δεξια φωτα, δεν εφταιγε ο λαμπτηρας, η μιζα? τι να πω ? κατεβαζεις μηχανη για επισκευη. ανεμιστηρας καμπινας? αλλγη. εππαγγελματικο βεβαια αλλα στα 700 000 το πεταξα κυριολεκτικα στα σκουπιδια. αν χαλαγε πεμπτη επειδη δεν δουλευουν στην γερμανια παρασκευη επερναν την παραγγελια δευτερα και ειχα οτι ηθελα παρασκευη. ebay ποιο γρηγορα ηταν.
|
Mercedes
2005
1500 κυβικά
του 2005
|
Νίτσα Αγοράστηκε το 2005 στην έκδοση Avantgarde με ηλιοροφή. Τα προβλήματα άρχισαν πολύ νωρίς. Μέχρι τώρα 3 ηλεκτρικές κλειδαριές έχουν χαλάσει . Η πρώτη εντός της εγγύησης και αλλάχτηκε δωρεάν. Η δεύτερη μόλις είχε λήξει η εγγύηση , και την άλλαξαν χρεώνοντας μόνο τα εργατικά , αλλά μετά από έντονη διαμαρτυρία μου γιατί η ίδια αντιπροσωπεία ήξερε το πρόβλημα, αλλά ποιούσε τη ... πάπια. Η τρίτη φτιάχτηκε σε ιδιώτη γιατι η αντιπροσωπεία ζητούσε 300+ €. Η ηλιοροφή χάλασε και αυτή νωρίς. Κόστος περίπου 400€. Η υδρορροή βούλωσε και έμπαινε το νερό μέσα. Το δοχείο νερού για το παρμπρίζ έχει τρυπίσει - ευτυχώς ψηλά - ανεξήγητα. Του έβαλα silicone. Τα χρώμια στο εσωτερικό έχουν φθαρεί. Τα λάστιχα περιμετρικά του παρμπρίζ και περιμετρικά της ηλιοροφής έχουν φθαρεί υπερβολικά , αν και το αμάξι είναι σε garage. Και η ηλιοροφή έχει θαμπώσει λες και το αμάξι κυκλοφορεί στη Σαχάρα.
Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι απαράδεκτο. Ξερό και σκληρό. Το ανέφερα από το πρώτο service και ισχυρίστηκαν οτι ήταν καινούριο και θα έστρωνε. Παραμένει το ίδιο απαράδεκτο. Περιττό να αναφέρω οτι κάνει μόνο περίπου 6000 χλμ τον χρόνο.
Τα μπαλάκια στα ακρόμπαρα αλλάχτηκαν και αυτά νωρίς. Γενικά οι βλάβες και οι ζημιές που έχει παρουσιάσει - δεν τις θυμάμαι όλες - για τη χρήση που γίνεται, ειναι ανεπίτρεπτες . Η χρήση είναι πολύ προσεκτική και πολύ ήπια. Δεν έχει ζοριστεί ποτέ.
Όλα τα service έχουν γίνει σε επίσημη αντιπροσωπεία . Ανταλλακτικά και εργασία εξωφρενικά υψηλά. Εμείς οι καταναλωτές πρέπει να στείλουμε το μήνυμα στη Mercedes και στην εδώ αντιπροσωπεία να βελτιώσουν την ποιότητα και την αξιοπιστία και να ρίξουν τις τιμές ,γιατι υπάρχουν και αλλού πορτοκαλιές με καλύτερα προϊόντα και πολύ φτηνότερα. Το " αστέρι" δεν δίνει πια prestige. Το μόνο που κάνει με τέτοια προϊόντα είναι να δημιουργεί προβλήματα και να αδειάζει τις τσέπες των καταναλωτών. Κύριοι τα " παιδιά " μεγαλώσανε και το κυριότερο ξύπνησαν.....
Δεν άξιζε 25.000€ που έδωσα το 2005. Το χειρότερο value for money. Το μόνο καλό που έχει είναι οτι έχει αρκετά καλό κράτημα ένεκα πιο σκληρής ανάρτησης ( Avantgarde έκδοση )
Συμβουλή : Μην αγοράζετε αυτοκίνητο με ηλιοροφή. Θα το μετανιώσετε . Ζούμε σε χώρα με ήλιο και σκόνη . Δηλ. ο,τι χειρότερο για την ηλιοροφή . Στερνή μου γνώση ....
|
Mercedes
A-class
1500 κυβικά
του 2006
|
ΒΟΓΙΑΤΖΗ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΧΑΛΙΑ ΜΑΥΡΑ!ΠΛΗΡΩΣΑ ΤΗΝ ΟΡΟΦΗ ΚΑΙ ΒΑΖΕΙ ΝΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΙΑ ΔΕΝ ΤΗΝ ΦΤΙΑΧΝΕΙ ΚΑΙ ΛΕΝΕ ΕΤΣΙ ΑΠΛΑ ΟΤΙ ΟΛΑ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΥΝ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΚΕΣ ΒΛΑΒΕΣ ΣΥΝ ΚΟΡΔΕΛΑ ΤΙΜΟΝΙΟΥ ΣΥΝ ΚΛΕΙΔΑΡΙΕΣ ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΤΟΧΗΣ ΑΙΣΧΟΣ
|
Mercedes
E
2149 κυβικά
του 2009
|
Παναγιώτης Ανδρεαδάκης Πολλά και ακριβά προβλήματα!!! Απο τον πρώτο μήνα λειτουργίας!
|
Mercedes
C 200
1800 κυβικά
του 2012
|
ΑΤΣΑΛΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ Έχω το C 200 βενζίνη 1800 κυβικά μοντέλο του 2012.Το αγόρασα καινούριο. Αναξιόπιστο, με αρκετές βλάβες που δεν περιμένεις από ένα αυτοκίνητο του κόστους του. Η αντιπροσωπεία δείχνει να γνωρίζει ότι θα γίνουν και το αντιμετωπίζει με τον χειρότερο τρόπο. Από την πρώτη εβδομάδα αγοράς άρχισαν τα προβλήματα μια δεν έπαιρνε μπροστά την άλλη μπερδευόταν ο εγκέφαλος, την άλλη δήθεν η μπαταρία δεν φόρτιζε κανονικά ,άλλαζαν τάχα το πρόγραμμα του εγκεφάλου,το πρόγραμμα της αντλίας βενζίνης και όλο τέτοιες χαζοδικαιολογίες για ένα αυτοκίνητο που θέλει να λέγετε πολυτελείας .Δεν θα ξαναέπαιρνα Mercedes με τίποτα.
|
Mercedes
Cls
3500 κυβικά
του 2006
|
ΑΤΣΑΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΓΙΑ ΜΕΡΣΕΝΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΠΕΤΑΜΑ
|
Mercedes
C
1600 κυβικά
του 2009
|
Βασίλης Παπαδημητρόπουλος Πραγματικά ΠΟΛΥ ακριβά όλα τα ανταλλακτικά!!!!!
|
Mercedes
C
2000 κυβικά
του 2000
|
george ΔΕΝ ΑΓΟΡΑΖΩ MERCDES ΑΛΛΗ ΦΟΡΑ ΕΙΧΑ ΜΟΝΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ
|
Mercedes
C
1756 κυβικά
του 2008
|
Δημοσθένης Στα 7 έτη εμφάνισε ξαφνικά πρόβλημα με την κλειδαριά του (δεν αναγνώριζε κανένα κλειδί) και με "άφησε" στο δρόμο, το κόστος 500Ε, 15 ημέρες χωρίς αυτοκίνητο στην Ελλάδα της κρίσης μέχρι να έρθει το ανταλλακτικό από Γερμανία (Απρίλιο προ Capital Control)
|
Mercedes
Clk200
2000 κυβικά
του 2001
|
Σπυρος Το κάθε servis που πληρώνουμε σταεξουσιοδωτημένα συνεργεία είναι πανάκριβα γιαυτό κ η αντιπροσωπεία σου δίνει εγγύηση για δύο χρόνια,να πληρώνεις πολλά χρήματα στον έλεγχο της εγγύησης,και μετά την λήξη είσαι τελειωμένος,το αυτοκινητό μου έβγαλε δυο σοβαρές βλάβες στα πέντε χρόνια απο την αγορά του,και απο μικροβλάβες πολλές στα ηλεκτρονικά της.
|
Mercedes
A
1700 κυβικά
του 2005
|
NIKOLAOS ZYGOURIS ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΟ, ΜΕ ΑΡΚΕΤΕΣ ΒΛΑΒΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΑΠΟ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ ΤΟΥ, ΚΑΚΙΣΤΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ. MERCEDES ΟΥΤΕ ΔΩΡΟ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΠΛΕΟΝ.
|
Mercedes
Clk 163hp
1800 κυβικά
του 2003
|
dimitris για σας ειχα celika 1993 και ειπα να παρω κατι καλυτερο το πηρα μεταχειρισμενο απο χερι με 90000χ η εκδοση ειχε 14000ε εξτρα,αρχιζω απο τα ψιλα,ηθελε reset σχεδον συνεχεια τα καθησματα το τιμονι ηλιοροφη και τα big xenon,τα νικελ απο τους αγωγους και σε κατι κουμπια ξεφλουδηζαν στα 7 χρονια,παμε στα χοντρα μολις το πηρα σκασμενα πισω αμορτισερ,στις100000 εσπασε το κομπρεσερ a/c αλλαγη δισκοφρενα γιατι εκαναν χειλη και εκοβε το αισθιτηρα απο τα τακακια,εκαιγε λαδια αναλογα με τον τροπο οδηγησης αλλωστε το ελεγε και το προσπεκτος 130000 τεντωσε η καδενα και καρφωσε τις βαλβιδες 140000 ο αυτοματος απο τον δυναμο140000 ξανα το κομρεσερ a/c γιατι δεν καθαριστηκε το κυκλωμα.μετα ευθυγραμμιση γιατι φαγωνε τα λαστιχα μονοπατα..τα συν πολυ καλο και ανετο στον δρομο και απροβληματιστο,πολυ οικονομικο για τα γκαζια του και τα κιλα του.ευτιχος το εδωσα και ησυχασα.τωρα που το φιλοσοφισα τα γερμανικα αμαξια ειναι σαν εχεις γυναικα τραγουδιστρια η μανεκεν και τα γιαπωνεζικα γυναικα για σπιτι
|
Mercedes
C coupe
1800 κυβικά
του 2007
|
ΓΚΑΤΣΟΣ ΟΛΟ ΤΡΙΞΙΜΑΤΑ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΟΡΟΒΛΗΜΑΤΑ.
|
Mercedes
C
1600 κυβικά
του 2010
|
ασλανακης Αλέξανδρος μετα απο 2.5 χρονία και μολίς έλειξε η εγγύηση, στα 50000 χ. μου έβγαλε πρόβλημα η κρεμαριερα και στο συνεργειο μου ηπαν οτι το κοστος θα ηταν περιπου 2000 ευρώ. στο εσωτερικό αρχισαν φθωρες στα πλαστικά και το ύφασμα στις πόρτες εβγενε απο τα ασημένια αξεσουάρ . μετα απο αυτά απογοητευμένος το πούλησαν το δεκεμβριο του 2014
|
Mercedes
C
1994 κυβικά
του 2000
|
MALIOGKAS GEORGIOS ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
|
Mercedes
C coupe
1800 κυβικά
του 2003
|
Γιάννης Έχει 135000 χλμ. σε 12 χρόνια και κάθε χρόνο μου βγάζει τουλάχιστον ένα πρόβλημα. Αντικατάσταση όλου του συστήματος ηλιοροφής που μετά από τέσσερα χρόνια ξαναχάλασε! και δεν την χρησιμοποιώ πια, κιβώτιο ταχυτήτων, τσιπ ψεκασμού, σινεμπλοκ, σωληνάκια κομπρέσσορα και ψυγείου, τροχαλία δυναμό, ξεφλούδισαν τα χρώματα από τα κουμπιά εξαερισμού και έλιωσε!!! το πορτάκι για τα κλειδιά στο υποβραχιόνιο όπως και το τιμόνι έχει φθαρεί, άλλαξα λεβιέ ταχυτήτων και το δερματάκι γύρω του που έλιωσαν, το καντράν όταν έχει πάνω από 23 βαθμούς Κελσίου από την μέση και πάνω δεν δείχνει τίποτε, τα μπροστινά πλαστικά φανάρια έχουν θολώσει, η ζώνη συνοδηγού δεν μαζεύεται, τα αμορτισέρ στην πόρτα του πορτ μπαγκάζ έχουν χαλάσει και άλλα προβλήματα που έχω προσπαθήσει να τα αποβάλλω από την μνήμη μου για να μην συγχίζομαι. Οφείλω βέβαια να τονίσω το πολύ καλό κράτημα και την άριστη ποιότητα κύλισης. Ωστόσο η κακή ποιότητα κατασκευής δεν δικαιολογεί την υψηλή τιμή αγοράς του.
|
Mercedes
A
1500 κυβικά
του 2006
|
ΝΑΚΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΕΧΩ ΞΟΔΕΨΕΙ ΜΙΑ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΚΤΗΣΩ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΚΑΤΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΙΤΕΡΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΗΜΗ ΤΗΣ. 1)ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΦΙΛΤΡΟ ΒΕΝΖΙΝΗΣ (ΟΠΟΤΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΙΣ ΕΘΝΙΚΕΣ) ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΝΤΛΙΑ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ 550 Ε ΕΚΤΟΣ 250 Ε. 2)ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΕΝΤΟΠΙΣΟΥΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΕ 3 ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΑ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΑΛΛΑΖΩ ΑΠΟ ΜΠΟΥΖΟΚΑΛΟΔΙΑ, ΜΠΟΥΖΙ,ΒΑΛΒΙΔΕΣ. ΚΟΣΤΟΣ 380-430 Ε (ΤΕΛΙΚΑ ΗΤΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΟΣ ΒΕΝΖΙΝΗ) 3) ΔΕΝ ΠΕΤΑΓΑΝ ΝΕΡΟ ΤΑ ΠΙΤΣΙΛΙΤΙΡΙΑ (ΗΤΑΝ ΑΠΛΑ ΒΟΥΛΟΜΕΝΑ )ΣΤΑ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΑ ΜΟΥ ΕΛΕΓΑΝ ΓΙΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΚΟΣΤΟΣ 250Ε ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ ΕΦΤΙΑΞΑ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ ΣΕ 5 ΛΕΠΤΑ ΒΓΑΖΟΝΤΑΣ 2 ΠΛΑΣΤΙΚΑ ΜΕ ΤΡΥΠΕΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΣΤΑΔΙΟ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ.4)ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΤΟ ΦΙΛΤΡΟ ΚΑΜΠΙΝΑΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΧΕ ΒΟΥΛΩΣΕΙ Η ΘΗΚΗ ΠΟΥ ΤΟΠΟΘΕΤΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΑ ΝΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΡΟΧΗ ΤΑ ΕΦΕΡΝΕ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΚΑΜΠΙΝΑ ΚΟΣΤΟΣ ΦΙΛΤΡΟΥ 55 Ε ΚΑΙ 25 Ε ΓΙΑ ΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΤΕΛΙΚΑ ΒΡΗΚΑ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΧΩΡΙΣ ΤΟ ΑΣΤΕΡΙ 18 Ε ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΛΑΞΑ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ 5) ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΣΑΣΜΑΝ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΛΛΑΞΑΝ ΤΙΣ ΒΑΛΒΟΛΙΝΕΣ 2.500 Ε 6)ΑΚΡΟΜΠΑΡΑ ΔΞ ΑΡ ΣΙΝΕΜΠΛΟΚ ΔΞ ΑΡ ΕΥΘΥΓΡΑΜΙΣΗ ΟΛΑ ΠΑΚΕΤΟ 680-700 Ε ΣΤΑ 150.000 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΔΕΝ ΤΑ ΕΧΩ ΑΛΛΑΞΕΙ ΑΚΟΜΑ 7)ΔΕΝ ΣΥΖΗΤΑΜΕ ΓΙΑ SERVICE ΚΑΘΕ 20.000 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ 350-440 Ε. ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΕΠΙ 2 ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΚΑΙ Ο ΓΙΟΣ ΜΟΥ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΟΤΙ ΖΗΜΙΑ ΕΒΓΑΖΕ ΤΟ ΕΝΑ ΕΒΓΑΖΕ ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΛΟ. ΘΕΛΑΜΕ MERCEDES?? ΠΛΗΡΩΣΕ
|
Mercedes
A
του 2002
|
GIORGOS A class 160, 2 φορές φτιάξαμε το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Την πρώτη στα 55.000Km . Μακριά από αυτομάτα κιβώτια, ειδικά Γερμανικά. Το αλλάξαμε με Citroen C3 το 2012
|