Nissan
Qashqai (Βενζίνη)
13 κυβικά
του 2019
|
Αγγελος Σιαφακας Για τα φρένα που ειναι γνωστό στην nissan οτι στο ξεκίνημα στο πρωτο φρεναρισμα ακούγεται ενα κλακ και η απάντηση τους ειναι οτι ειναι απ την συστολή διαστολή των δαγκανων, και δεύτερο στα 3 χρονια εγγύηση μου αλλαξαν 2 μπαταρίες στα σερβις που εκανα τωρα θα δείξει αυτην που μου βαλαν ποσο θα αντέξει.
|
Nissan
Navara 2006 (Diesel)
2500 κυβικά
του 2007
|
ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Δ ΜΠΑΡΛΙΑΣ Καινούργιο 2007 πρώτη άδεια. Απίστευτες ζημιές άντεξα μέχρι 140.000 χλμ. Δυναμος 2 φορές, καπάκι, τουρμπίνα,
Καδένα, εγκέφαλος , και άλλες πολλές μικρότερης εκτασης και κόστους.
|
Nissan
Qashqai nj10 +2 4x4.dci (Diesel)
1600 κυβικά
του 2013
|
ΝΑΝΑΚΟΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ Συνολικά καλή προσπάθεια για ένα καλό αποτέλεσμα.
Όμως ποιοτικά παραμένει ένα μέτρια ποιοτικό αυτοκίνητο.
|
Nissan
Qashqai old (Βενζίνη)
1600 κυβικά
του 2009
|
Ντζέμου Δήμητρα Τίμιο αυτοκίνητο. Πάντα υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης αλλά πρέπει να πάρεις το επόμενο μοντέλο...
|
Nissan
Note (Βενζίνη)
1200 κυβικά
του 2014
|
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΑΛΛΟ.
|
Nissan
Qashqai (Diesel)
1500 κυβικά
του 2015
|
ΤΣΕΛΕΠΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ 215-55-18
|
Nissan
Micra (Βενζίνη)
1000 κυβικά
του 2000
|
ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ Όλα καλά τώρα!
|
Nissan
Qashqai (Βενζίνη)
1300 κυβικά
του 2022
|
Γιαννης Μαργαριτης Δεν έχω ξαναδεί τόσα προβλήματα σε νέο αμαξι.Κ δεν είμαι ο μοναδικος.
|
Nissan
Micra (Βενζίνη)
1348 κυβικά
του 2002
|
Άγγελος Δημητρακόπουλος Απαράδεκτο το after sales της επίσημης κεντρικής Αντιπροσωπείας με ανθρώπους που δεν γνωρίζουν τη δουλειά τους λόγω απειρίας και από μια διοίκηση που άπαξ και πήρες το αυτοκίνητο αντίο και να μας γράφετε με απίστευτα υψηλές χρεώσεις αλλα και ανεπάρκεια ανταλλακτικών και ευγένειας. Ποτε ξανά από τον συγκεκριμένο όμιλο αγορά αμαξιού είτε για επαγγελματικό είτε προσωπικό λόγο.
|
Nissan
Juke (Βενζίνη)
1000 κυβικά
του 2021
|
Γιαννης Οτι πιο ζημιαρικο εχω οδηγησει ποτε. 8000χλμ βολαν, 15000χλμ τουρμπο, 16000χλμ εγκεφαλο. Μεγαλη ολιγωρια απο την αντιπροσωπεια και οσο για περιμενε, χρονο να εχεις
|
Nissan
Pulsar (Diesel)
1461 κυβικά
του 2017
|
Δημητρης Είμαι κάτοχος του NISSAN PULSAR diesel, δεν είμαι καθόλου ευχαριστημένος από το αυτοκίνητο αλλά και από την αντιμετώπιση προβλημάτων από την εταιρία.
Στα 3 1/2 χρόνια αλλάξαμε βολάν ζημιά 600 ευρώ στα 5 χρόνια πρόβλημα στο clima από τα σωληνάκια της ψύξης τα οποία εχουν πρόβλημα με τους κραδασμους και η εταιρεία παρόλο που έχει τύχει σε πολλούς κατόχους αυτού του αυτοκίνητου,.. το παραδέχτηκαν, μα σε τ/φ επικοινωνία, με την κεντρική αντιπροσωπεία, δεν κάνει ανάκληση σφυρίζει αδιάφορα άλλα 400 ευρώ ζημιά!
|
Nissan
Qashqai (Diesel)
1600 κυβικά
του 2013
|
ΚΩΣΤΑΣ ΠΟΛΛΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΟΣΠΟΥ ΤΟ ΞΕΦΟΡΤΩΘΗΚΑ ΤΟΝ ΟΚΤΩΜΒΡΙΟ ΤΟΥ 2021
|
Nissan
Qashqai (Diesel)
1500 κυβικά
του 2020
|
Ανδρέας Πάρα πολύ κακή ποιότητα κατασκευής εντός και εκτός. Προσωπικά την θεωρώ απογοητευτική.
|
Nissan
Qashqai (Βενζίνη)
1200 κυβικά
του 2018
|
Dikara Αγορά Ιανουάριος 2018. Αναβάθμισης της μπαταρίας εντός 1ου τριμήνου. Πρόβλημα στην επιτάχυνση με τρέμουλο και κραδασμούς από τα πρώτα 1000km. Όλοι μού λέγανε για ζυγοστάθμιση. Αποτέλεσμα μόλις τελείωνε η εγγύηση είπαν ότι ήταν το ημιαξόνιο. Μεταχειρισμένα δεν υπάρχουν για ανταλλακτικά. Ο κατασκευαστής δεν είχε καινούργιο ανταλλακτικό να στείλει. Με αποτέλεσμα αναμονή για 1 μήνα. Μέχρι στιγμής έχω αλλάξει μία φορά τακάκια, επειδή λέει το χρησιμοποιω εντός της πόλης κι έχει πολλά "σταμάτα-ξεκίνα" και λόγω βάρους δημιουργείται αυτό το πρόβλημα. Το συνεργείο απαράδεκτο.
|
Nissan
Primera p12 (Βενζίνη)
1598 κυβικά
του 2007
|
Αθανασιος Αργούν. Χρειάζομαι κρεμαγιέρα. Δεν μού βρήκαν άμεσα.
|
Nissan
Micra (Βενζίνη)
999 κυβικά
του 1999
|
Σπύρος 2 φορές χάλασε το immobilizer ( αλλαγή με μεταχειρισμένο ) και μια φορά το ντιστριμπιτέρ ( αλλαγή με ιμιτασιόν )
|
Nissan
Primera p12 (Βενζίνη)
1598 κυβικά
του 2007
|
Αθανασιος Δεν διαθετει κρεμαργιερα
|
Nissan
X-trail
1598 κυβικά
του 2019
|
Andreas Συνεχίζω την αναφορά των προβλημάτων που θα βρείτε πιο κάτω στα σχόλια : 1) Αλλαγή κινητήρα (130.000 χλμ) 2) Ρύθμιση αυτόματου κιβωτίου ( 143.000 χλμ ) Υπόψιν το κιβώτιου ταχυτήτων είχε αλλαχθεί στα 60.000 χλμ 3) Αλλαγή στροβιλοσυμπιεστή κόπηκε στη μέση ( 120.000 χλμ ) 4) Αλλαγή δεύτερης βάσης καθίσματος 5) Αλλαγή σκανδάλης λεβιέ ταχυτήτων ( 150.000 χλμ ) ηλεκτρολογικό πρόβλημα 6) Επιπλέον προβλήματα με το Air-condition 7) Επιπλέον προβλήματα με το κουμπί του ηλεκτρονικού χειρόφρενου 8) Προβλήματα με την ανάρτηση του αυτοκινήτου , ειδικά με τον πίσω άξονα 9) Το "δέρμα" του τιμονιού στα σημεία επαφής έχει φθαρεί εντελώς , το ίδιο και στον λεβιέ ταχυτήτων που απλά ακουμπάω το χέρι κατά την οδήγηση 10) Προβλήματα με τριγμούς σε ολόκληρο το αυτοκίνητο. Αυτά μέχρι στιγμής είναι τα σημαντικότερα προβλήματα του αυτοκινήτου 12/1/20. Το μόνο που έχω να πω είναι πως η Nissan Japan θα πρέπει να πάρει οικειοθελώς πίσω το εν λόγω όχημα απο την εταιρία Leasing και να το κάνει Case Study ΚΑΚΟΤΕΧΝΙΑΣ!
|
Nissan
Juke
1500 κυβικά
του 2016
|
Μακης Πολλά προβληματικα κομμάτια που αντικαταστάθηκαν εντός εγγύησης και συνεχίζει να έχει πρόβλημα με την επιτάχυνση στις 2000 στροφές περίπου(έχει αλλαχτεί αντλία πετρελαίου και μπεκ) που δεν μπορεί να το εντοπίσει η αντιπροσωπεία
|
Nissan
Micra c+c (κάμπριο)
1386 κυβικά
του 2006
|
Νικος 1) Μετά από 3 χρόνια με ελάχιστη χρήση ανοίγματος οροφής, η οροφή παρουσίασε πρόβλημα και έπαψε να ανοίγει. Πήγα το αυτοκίνητο στη στην αντιπροσωπεία της Πάτρας (Κανιστρας), όπου αφού το κράτησαν αρκετές μέρες μου ανέφεραν ότι δε γνωρίζουν από οροφές και δε ξέρουν πως να ψάξουν τη βλάβη και ότι πρέπει να το πάω στην Αθήνα στην Nissan Θεοχαρακης. 2) Το λάστιχο της οροφής έβαζε σχεδόν από την αρχή νερό με το τσουβάλι μέσα στο εσωτερικό του αυτοκινήτου. Στην αρχή όταν ήταν στην εγγύηση πήγα στην Nissan Κανιστρας όπου μου είπαν ότι το άλλαξαν, αλλά τελικά το μόνο που κατάφεραν ήταν να μπάζει νερά από άλλο σημείο. 3) Για τη συντήρηση του αυτοκινήτου χρειάζεται μετά από μερικά χρόνια αλλαγή σε αυτο το λάστιχο.. ..της οροφής.. . Η τιμή που μου είπαν από άλλη αντιπροσωπεία στη Κεφαλονια ήταν 1500 ευρώ!!!!!
|
Nissan
Micra
1400 κυβικά
του 2018
|
ΑΛΕΞΗΣ Παρουσιάστηκε πρόβλημα στην μπαταριά του Αυτοκινήτου και τελικά αντικαταστάθηκε από την αντιπροσωπία ως αιτιολογία ότι οι μπαταρίες χαλάνε γρήγορα.
Το Αυτοκίνητο είναι το Nissan micra 1.4 diesel .
Το έχουμε στην κατοχή μας από τον Σεπτέμβριο 2018 .
Το πήραμε καινούργιο με χρονομισθωση από την avis και έχει 14.000km
|
Nissan
Qashqai
1600 κυβικά
του 2008
|
ΣΤΕΛΛΑ 1. Πανάκριβο σέρβις
2. Πανάκριβα υλικά της εταιρείας
3. Νέα προβλήματα που δημιουργήθηκαν μετά από επίσκεψη στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο
4. Χαμηλή ποιότητα υλικών (ξεκολλημα ταπετσαρίας, αλλοίωση πλαστικών, χάλασμα χερουλιών με συνετή χρήση)
|
Nissan
Micra
1200 κυβικά
του 2005
|
Δημόπουλος Ευαγγελος Ανταλλακτικά φωτιά! Στα 120.000 χλμ αυτόματος τεντωτηρας καδενας. Για επισκευή ζήτησαν 700 ευρώ χωρίς ΦΠΑ.2 αισθητήρες στροφαλου από 120 ευρώ έκαστος. Καλοριφέρ έσκασε στο εσωτερικό και γέμισα παραφλου Για επισκευή μου είπαν πρέπει να βγει ολόκληρο το ταμπλό και το κόστος μόνο του ψυγείου ήταν 600 ευρω. Δοχείο πλήρωσης νερού ψυγείου ράγισε. Τι να πρωτοθυμηθω. Κρίμα και την είχα σε υπόληψη τη Nissan.
|
Nissan
1.5 dci acenta connect
1500 κυβικά
του 2015
|
Nikos Το συγκεκριμένο αμάξι είναι η απάτη του αιώνα.3χρονια το κράτησα. Πλαστικά της πλάκας.σε 2χρονια ετριζε όλο το αμάξι. Μετά τους 25 βαθμούς κελσίου οι αναρτήσεις τριζανε σην παραμικρή ανωμαλία δρόμου. Βγαίνοντας συνεπιβάτης του έμεινε στο χέρι το χερούλι της πόρτας στην καμπίνα των επιβατών.η οθόνη gps έκλεινε μιμητής άνοιγε οπότε της κάπνιζε.πηγα συνεργείο αρκετές φορές άκρη δεν έβγαλα. Η μπαταρία ελαττωματική μου την άλλαξαν αμέσως. Το τιμόνι ξεβαψε έγινε σαν παραλλαγή σε ένα χρονο.Το ζυγισμα στο καπό αλλά και πίσω στο Πορτ μπαγκαζ διαφέρει στακενα ενώ η αρμολογηση της πλάκας.πραγματικα δεν αξίζει για μένα να δώσεις πάνω από 20000 φουλ έξτρα για αυτό τον κουβά.μακρυαααα.υ.γ μόνο τα παιδιά στο συνεργείο άξιζαν που ήταν άκρως ευγενεστατα.
|
Nissan
Primera
1800 κυβικά
του 2006
|
Βασίλης Από την αρχή όλο κάτι χάλαγε. Πότε το immobilizer είχε πρόβλημα. Πότε τα φώτα της καμπίνας. Χάλαγε το δεξί ψαλίδι, μετά από λίγο χάλαγε και το αριστερό. Μόλις έφτιαχνα το αριστερό, ξαναχάλαγε το δεξί. Πρόβλημα με το υδραυλικό τιμόνι. Πρόβλημα με τη μηχανή. Έκαιγε λάδια.
|
Nissan
X-trail
1598 κυβικά
του 2017
|
Andreas 1) Η πόρτα του οδηγού τρίζει
2) Η Βάση του τιμονιού στο πάρκαρε-ξεπάρκαρε τρίζει
3) Η βάση του καθίσματος τρίζει
4) Η ανάρτηση τρίζει
5) Μου έμεινε στα χέρια απο σασμαν στα 60.000χλμ
8) Το Aircondition έχει την μισή απόδοση
Το αυτοκίνητο είναι εταιρικό Leasing με πρώτη άδεια κυκλοφορίας Μάϊος 2017.
Ιανουάριος 2019 , 20 μήνες μετά και με 66.000χλμ στο κοντέρ μου προέκυψαν τα παραπάνω.
Τα συμπεράσματα δικά σας.
|
Nissan
Pulsar
1200 κυβικά
του 2017
|
Dimitris Εντελώς λάθος επιλογή αυτοκινήτου! Μετά από μόλις 15000 χιλιόμετρα το αμάξι έχει πρόβλημα με το start/stop (υπάρχουν στιγμές που σβήνει αλλά δε παίρνει μπροστά), με το τζάμι του συνοδηγού το οποίο δεν ανεβαίνει από τα κουμπιά του οδηγού, ενώ οι απαράδεκτοι τριγμοί στο εσωτερικό δείχνουν κάθε μέρα τη τραγική ποιότητα κατασκευής. Στο πρώτο service τα προβλήματα τα ανέφερα στον Θεοχαράκη αλλά δε λύθηκαν. Αποκορύφωμα όταν χθες το πρωί δε μπορούσε να πάρει μπροστά, τελικά μετά από αρκετές προσπάθειες πήρε. Όπως καταλαβαίνετε η κατάσταση είναι τραγική για αμάξι 18 μηνών. Μου λέγανε για τα προβλήματα που έχουν πλέον τα Nissan αλλά δεν άκουγα, καλά να πάθω!
|
Nissan
Evalia
1461 κυβικά
του 2014
|
Μανώλης Παράθυρο συνοδηγού χαλασμένο το ένα το κλειδί χάλασε και δεν λειτουργεί το κεντρικό κλείδωμα ενώ σε δύο σημεία έχει πετάξει σκουριά το αμάξωμα.τελευταια έχουν αρχίσει και διάφοροι τριγμοί στο εσωτερικό ενώ τα πρωινά έχει ξεκινήσει και ρεταρει ο κινητήρας.δυστηχως η Ρενό έκανε το θαύμα της και κατέστρεψε την ιαπωνική αξιοπιστία.κερασακι βέβαια και η άθλια εξυπηρέτηση στο κεντρικό σέρβις του θεοχαρακη.
|
Nissan
Qashqai
2000 κυβικά
του 2009
|
Ιωαννης Παπαδογιαννακης Προβληματικό αυτόματο κιβώτιο . Ο κινητήρας δεν αποδέχεται μετατροπή σε υγραέριο . Ποιότητα υλικών μέτρια
|
Nissan
Navara d40
2500 κυβικά
του 2008
|
ΒΑΣΙΛΗΣ ΑΡΚΕΤΑ ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΟ ΜΕΤΑ ΤΑ 90.000 ΧΛΜ ΠΟΛΛΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΕ ΜΕΤΑΔΟΣΗ ΚΑΙ ΚΙΝΗΤΗΡΑ
|
Nissan
Juke
1600 κυβικά
του 2010
|
Μπακρισιώρης Κων/νος Το αυτοκίνητο το αγόρασα καινούργιο στις 3/11/2010 , τα προβλήματα ξεκίνησαν μετά τα τέσσερα χρόνια όταν ξαφνικά χάλασε το ρουλεμάν του δυναμό έγινε αλλαγή μόνο των ρουλεμάν 150 ευρώ, μετά από το καλοκαίρι σταμάτησε να δουλεύει το λαμπάκι του χώρου αποσκευών όταν πήγα για το σέρβις τους είπα να το κοιτάξουν και αυτή μου είπαν ότι είναι ο εγκέφαλος και καλύτερα να το ξεχάσω διότι στοιχίζει ακριβά κόστος για να το κει τάξη ο ηλεκτρολόγος , μετά από λίγους μήνες σταμάτησε να δουλεύει ο πίσω υαλοκαθαριστήρας και αμέσως δεν ξεκλείδωνε για να ανοίξει το ποτ-παγκάζ , το πήγα εσπευσμένα στο σέρβις και είδαν ότι είχε ξεκουμπώσει η φίσα στο πίσω μέρος , αποκαταστάθηκε με κούμπωμα τις φίσας (ενιοσα ότι με δουλεύουν αφού δε το βρήκαν τη πρώτη φορά ) .
Το χειρότερο είναι στα ακριβώς 70000 χιλιόμετρα μου παρουσίασε πρόβλημα το αυτόματο κιβώτιο και έγινε αντικατάσταση με καινούργιο 5300 ευρώ κόστος με την εργασία .
Αυτά μέχρι στιγμής .
Τα σέρβις και αλλαγή του κιβωτίου ταχυτήτων έγιναν στο ιδιο εξουσιοδοτημένο μαγαζί .
|
Nissan
Micra
1200 κυβικά
του 2012
|
vikatos gerasimos το οχημα μου εχει σασμαν cvt και στις 70000 χιλιομετρα περιπου μου αναψε η ενδειξη του κινητηρα.Κατοπιν πολλαπλων επισκεψεων στο εξουσιοδοτημενο καταστημα της nissan lemonas στο κορωπι μου εβρισκαν βλαβη βαλβιδας πιεσεως υ/δ στο σασμαν και απλα μου εσβηναν την βλαβη,καθως απότι ανεφεραν δεν μπορουσαν να κανουν κατι αλλο αφου οπως ειπαν δεν γνωριζαν τι πρεπει να κανουν και με παρεπεμψαν στην nissan θεοχαρακης (αντιπροσωπεια) αφου πρωτα μου αλλαξαν τα υ/δ λαδια του σασμαν.Προσφατα λοιπον τους επισκευτηκα καθως ξαναψε η λυνια του κινητηρα χωρις να παρουσιαζει καποια δυσλειτουργια το οχημα καμια στιγμη απο αυτες που μου αναψε η ενδειξη (ειχε πλεον 86000 χωρις καποιο προβλημα) και μου ειπαν επισημα πλεον οτι το οχημα χριζει αλλαγης σασμαν cvt ,με κοστος παρακαλω,6000+ ευρω περιπου με την εργασια!!!!!!! τους απαντησα οτι πως ειναι δυνατον ενα οχημα σχετικα καινουργιο και με αυτα τα χιλιομετρα καθως δε, δεν μπορεις να κανεις εσυ κατι να το χαλασεις αφου ειναι αυτοματο cvt και αλλαζει μονο του ταχυτητες ,να μου ζητουν ενα τετοιο ποσο που αναλογει σχεδον στην αξια του οχηματος.Η απαντηση που ελαβα επισημα ειναι οτι εμεις δεν επισκευαζουμε τα σασμαν αυτα ,αλλα μονο τα αλλαζουμε (ποναει χερι κοβει χερι δηλαδη)και οτι ισως να ειναι αστοχια υλικου την οποια ομως καλουμαι να πληρωσω εγω.Κρινω την συμπεριφορα και την παροχη after sales λοιπον της nissan ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ και παρολο που αυτο ειναι το 4ο micra που εχω στην κατοχη μου ,ειναι η τελευταια φορα που εμπιστευομαι την συγκεκριμενη μαρκα και αντιπροσωπεια.Να σημειωθει επισης οτι υστερα απο παραπονο που εθεσα στην εξυπηρετηση πελατων (Κα βορρε) μου εγινε τηλεφωνικως προσφορα για μικροτερο κοστος (2400 ευρω περιπου) ποσο που κρινω και παλι υπερογκο για τα σημερινα δεδομενα και την κατασταση - ηλικια του οχηματος μου.Ειναι απαραδεκτο να μην υπαρχει καλυψη στον πελατη και δυνατοτητα επισκευης σε ενα οχημα που ειναι εξαιρετικα διαδεδομενο για την αξιοπιστια του δηθεν , λεγοντας στον πελατη οτι οταν χαλαει κατι στο αυτ. σασμαν δεν το φτιαχνουμε αλλα αλλαζουμε ολο το σαμαν.(Ο ελεγχος που εγινε στο οχημα ηταν απλως η τοποθετηση διαγνωστικου που διηρκησε 5 λεπτα).
|
Nissan
Qashqai
1600 κυβικά
του 2010
|
γιωργος κυπαρισσος δυστυχως χωρις κανενα συμπτωμα μου εσπασε ο συμπλεκτης στα 65000 KM (ρουλεμαν συμπλεκτη) ετσι μου ειπαν.
σκετη απογοητευση γεια ιαπωνικο (δε σπαει δε χαλαει)
|
Nissan
Juke
1500 κυβικά
του 2013
|
n eisagogi turbo 3 fores vlavi kai eisagogi aeros 2 fores
|
Nissan
Qashqai
1500 κυβικά
του 2014
|
φιδιδξδξδιδ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΑ ΠΙΣΩ ΦΡΕΝΑ ΘΟΡΥΒΟΣ ΟΤΑΝ ΠΑΤΑΣ ΦΡΕΝΟ
|
Nissan
Qashqai
1600 κυβικά
του 2008
|
ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΟΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ Μέχρι τώρα έχω διανύσει 165.000 χιλιόμετρα, το μόνο σοβαρό πρόβλημα που μου προέκυψε πριν από έναν μήνα ήταν όταν έμεινα από δίσκο πλατό, που βέβαια δικαιολογείται μετά από τα χιλιόμετρα που του έχω κάνει. Επίσης ένα πρόβλημα που παρουσιαζόταν όχι συχνά ήταν τα ηλεκτρικά τζάμια που η διακόπτες τους δεν δούλευαν.
|
Nissan
Almera
1500 κυβικά
του 2002
|
Στέλιος Το ALMERA μου παρουσίασε ξαφνικά στα 70.000 πρόβλημα με τα λάδια, στην αρχή έκαιγε 1 λίτρο κάθε 2.000 χλμ ενώ το είχα περίπου 5 χρόνια.. Στην αρχή που το πήγα σε 3 συνεργεία της εταιρείας μου είπαν ότι θέλει να βγάλουν την μηχανή για να το δουν θα μου βγει γύρω στα 1.600 ευρω χωρίς να εγγυούνται ότι θα φτιαχτεί πλήρως.. Δεν είχα τόσα λεφτά και το άφησα παρακολουθώντας το για να συμπληρώνω λάδια όποτε έπρεπε.. Με τον καιρό το πρόβλημα διογκώθηκε με αποτέλεσμα τώρα μετά από 15,5 χρόνια και 200.000 χλμ να μου καίει 1 λίτρο λάδι κάθε 300 χλμ!!!! Γι αυτό και συμφώνησα με συγγενικό μου πρόσωπο να του το δώσω τζάμπα και να πάρω εγώ καινούργιο πριν λήξει η απόσυρση.. Επίσης στα 65.000 χάλασε ο δείκτης που έδειχνε την ποσότητα της βενζίνης στο ρεζερβουάρ και έτσι άλλαξα όλο το ταμπλό και μου ξαναμηδενίστηκαν τα χιλιόμετρα.. Το τιμόνι έχει και αυτό διαρροή και τρίζει δυνατά όταν στρίβεις εάν δεν συμπληρώσεις υγρό, οπότε πάντα έχω μέσα στο πορτ μπαγκάζ υγρό για το τιμόνι και φυσικά λάδια, αφού για ένα ταξίδι από Αθήνα - Θεσνίκη πρέπει να σταματήσω στην Λάρισα να συμπληρώσω 1 λίτρο λάδι... Κατά τα άλλα καταλύτη άλλαξα πέρσι μετά από 190.000 και δίσκο-πλατό πριν από 1 μήνα στα 200.000 χλμ. Αλλά το σημαντικό και επίσης σπαστικό πρόβλημα είναι αυτό με τα λάδια που είμαι υποχρεωμένος εδώ και χρόνια να τα παρακολουθώ και τώρα έφτασε στο σημείο κάθε 300 χλμ να μου καίει 1 λίτρο και μάλιστα βάζω και το πιο χοντρό λάδι και πάλι το καίει αμέσως..
|
Nissan
Primera
1597 κυβικά
του 2001
|
ΜΕΧΜΕΤ Έχω αλλάξει στα 92500 χλμ. τον αισθητήρα ροής μάζας αέρα για το οποίο ο μηχανικός στο συνεργείο μου είπε ότι είναι φυσιολογική φθορά.
|
Nissan
Qashqai
1600 κυβικά
του 2007
|
Πάνος Δυστυχώς τα πράγματα με την πρώτη γενιά του qashqai δεν ήταν κ τόσο ρόδινα. Έχουν ξεφλουδίσει όλα τα πλαστικά μέσα στο αυτοκίνητο από τα πρώτα 2 χρόνια. Τα άλλαξα εντός εγγύησης κ συγκεκριμένα πλαίσια χειρολαβών, χειρολαβές. Η απάντηση της αντιπροσωπείας, αστοχία υλικού. Μετά από κάποιο καιρό κ πλέον εκτός εγγύησης (3,5 χρόνια) ξεφλούδισαν πάλι τα ήδη αλλαγμένα και ξεφλούδισε και ο προφυλακτήρας μπροστά... Μάλιστα από την χειρολαβή μάτωσε συγγενής μου την ώρα που πήγε να ανοίξει την πόρτα. Εννοείτε ότι δεν έβγαλα άκρη.... Α, και σερμπαντίνα τιμονιού... 160 ευρώ... Βλάβη...
Όσο καταπληκτικό είναι σαν αυτοκίνητο κ σαν αίσθηση οδήγησης, τόσο με έχουν ξενερώσει αυτά τα προβλήματα. Στο προηγούμενο αυτοκίνητο μου (corolla του 2000) με την διπλάσια χρήση κ χλμ διότι πλέον έχω κ μηχανή για τις μετακινήσεις μου, δεν είχα το παραμικρό τέτοιο πρόβλημα. Θεωρώ πως η αντιπροσωπία θα έπρεπε να μας τα έχει λύσει αυτά τα θεματάκια, γιατί δεν είναι κάτι που είμαστε εμείς υπεύθυνοι, αφού παρόμοια προβλήματα έχουν πάρα πολλά qashqai της πρώτης γενιάς. Δεν μπορεί να είναι σύμπτωση... Κρίμα για ένα τόσο πετυχημένο μοντέλο....
|
Nissan
Qashqai
1598 κυβικά
του 2008
|
Μάνος Χατζηνικητας Μοιάζει σαν να είχε ημερομηνία λήξης και από τη στιγμή που τελείωσε η εγγύηση του βγάζει μόνο προβλήματα. Ξεκινάμε με πλαςτικά που επειδή ήταν euro 4 θέλουν όλα αλλαγή. Το air condition δεν δουλεύει. Ακρόμπαρα, άλλαξα, αμορτιςερ άλλαξα, τιμόνι άλλαξα, ο Σταυρός τιμονιού πρέπει ν αλλάξει, το τιμόνι τρίζει όταν βάζεις φλας, αυτοκίνητο δερμάτινο σαλόνι χάλασε, χερούλια για πόρτες άλλαξα σε όλες, λεβγιές ταχυτήτων ... Χάλια, λουριά και ιμάντες άςτα να πάνε. Α και το κορυφαίο. Το δεύτερο αντικλείδι δεν το έχω μιας και είχα το εξωτερικό χωρίς το μηχανισμό μέσα. Ακόμα περιμένω αντικατάσταση.
|
Nissan
Qashqai
1600 κυβικά
του 2009
|
ΓΙΑΝΝΗΣ QASHQAI 2009 μοντέλο 1600 ενα εξαμηνο μετα τη λήξη της εγγυησης στα 3,5 χρονια προβλημα στο κλιμα δεν ειχε καθολου ψυξη. Απαντηση εταιρειας 600 ευρω ζημια που φυσικα και πληρωσα.
Παμε στο σημερα 2015 το αμαξι εχει 112.000 χλμ και εχουμε ραγισμενο καπακι κινητηρα. Οπως καταλαβαινετε ειμαι απογοητευμενος απο το αμαξι που μονο γιαπωνεζικο δεν ειναι φαινεται οι Γαλλοι εχουν παρεμβει δραστικα και στην αξιποιστια του...κριμα!
|
Nissan
Qashqai
1600 κυβικά
του 2009
|
ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΡΡΑΣ ΣΤΑ 115.000 ΧΛΜ ΡΑΓΙΣΜΑ ΚΑΠΑΚΙ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΚΑΙ ΚΑΜΜΕΝΗ ΦΛΑΝΤΖΑ
ΣΤΑ 80.000 ΧΛΜ 6 ΜΗΝΕΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ ΧΑΛΑΣΕ Ο ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΣ.
|
Nissan
Qashqai
1197 κυβικά
του 2014
|
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΠΑΓΩΝΑΚΗΣ ΟΠΩΣ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ , ΣΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ QASHQAI ΥΠΑΡΧΕΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΧΕΙΡΟΦΡΕΝΟ . ΔΗΛΑΔΗ ΕΚΛΕΙΣΕΣ ΤΟΝ ΔΙΑΚΟΠΤΗ ΚΑΙ ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΜΠΑΙΝΕΙ ΤΟ ΧΕΙΡΟΦΡΕΝΟ .ΤΕΛΟΣ. ΑΚΟΥΣΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΙΣΤΟΡΙΑ . ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΟΧΟΣ ΕΝΟΣ ΤΕΤΟΙΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΟΥΛΙΟ ΤΟΥ 2014 . ΤΟ ΠΑΡΚΑΡΩ ΣΥΝΕΧΩΣ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΜΕΡΟΣ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΙΚΙΑ ΜΟΥ . ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΛΟΙΠΟΝ ΤΗΣ 6 ΙΟΥΝΙΟΥ ΑΦΟΥ ΜΕΤΕΦΕΡΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΠΑΡΚΑΡΑ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΜΕΡΟΣ ΚΑΙ ΠΗΓΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ . ΜΕΤΑ ΑΠΟ 10 ΛΕΠΤΑ ΑΚΟΥΣΤΗΚΕ ΚΑΤΙ ΣΑΝ . . .ΣΕΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΓΕΙΤΟΝΕΣ ΗΡΘΑΝ ΤΡΕΧΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΟΥ ΠΟΥΝΕ ΟΤΙ Ο "ΣΕΙΣΜΟΣ" ΟΦΕΙΛΩΤΑΝ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ ! ! ! ΠΗΓΑ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΡΥΣΑ ΤΟ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ . ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ( ΚΛΕΙΣΤΟ ΚΑΙ ΚΛΕΙΔΩΜΕΝΟ ΦΥΣΙΚΑ ) ΕΙΧΕ ΦΥΓΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥ , ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΙΣΘΕΝ ΚΑΙ ΔΙΑΝΥΟΝΤΑΣ ΠΕΡΙΠΟΥ 80 ΜΕΤΡΑ , ΠΡΟΣΓΙΩΘΗΚΕ ΑΝΕΒΑΙΝΟΝΤΑΣ ΕΝΑ ΥΠΕΡΥΨΩΜΕΝΟ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟ 40cm , ΠΑΝΩ ΣΕ ΕΝΑ ΚΤΙΡΙΟ . ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟ ΑΓΓΙΞΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΗΛΘΕ Η ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΟΠΟΥ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΝΗΠΟΓΡΑΦΕΣ ΜΑΡΤΥΡΙΕΣ , ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ , ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΓΡΑΦΟΜΕΝΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ( ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΗΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑΣ ) ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΥΠΕΥΘΥΝΟ ΑΡΧΙΜΗΧΑΝΙΚΟ , ΜΕΤΑΦΕΡΘΗΚΕ ΣΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ 20 ΛΕΠΤΑ ΣΤΙΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ . ΕΚΤΟΤΕ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΕΚΕΙ ( ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΗΔΗ 18 ΗΜΕΡΕΣ ) ΚΑΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΩ ΤΗΝ ΠΛΗΡΗ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙ ΤΗΣ ΡΟΔΟΥ ΕΥΡΙΣΚΌΜΕΝΗΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΠΙΣΗΜΗΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑΣ ΤΗΣ NISSAN ( ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ ) . Η ΜΟΝΗ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΜΕΤΑ 12 ΜΕΡΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΜΒΑΝ , ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΟΥ ΠΟΥΝ ΟΤΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΑΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΓΓΛΟΥΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ "ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ" ΚΑΙ "ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ" . ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟ . ΠΑΩ ΝΑ ΤΡΕΛΑΘΩ . ΕΛΑΤΕ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΜΟΥ . ΜΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΕΣ , ΜΕΤΑ ΑΠΟ 19 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΕΝΑ ΣΑΡΑΒΑΛΟ ΚΑΙ ΜΕ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΚΑΤΟΡΘΩΣΑ ΝΑ ΠΑΡΩ ΕΝΑ ΑΜΑΞΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΩ ΤΗΝ 3ΤΕΚΝΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ . ΕΛΑΤΕ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ . ΕΙΜΑΙ ΣΕ ΠΛΗΡΗ ΑΠΟΓΝΩΣΗ. ΟΤΕ ΚΑΝ ΜΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΩΣΕΙ ΤΟΣΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΚΑΠΟΙΟ ΑΜΑΞΙ ΓΙΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ . ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΔΕΧΤΩ ΠΙΣΩ ΕΝΑ ΑΜΑΞΙ , 11 ΜΗΝΩΝ , ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΤΟΥ ΞΑΝΑΣΥΜΒΕΙ ΚΑΙ ΣΚΟΤΩΘΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ? ΔΙΟΤΙ ΕΙΝΑ ΘΑΥΜΑ ΠΟΥ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΣΥΝΕΒΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΣΥΜΒΑΝ . ΔΩΣΤΕ ΜΟΥ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΤΗΝ ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΣΑΣ Ή ΠΡΟΩΘΗΣΤΕΤΟ ΣΤΟΥ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥ. ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΕΝΗΜΕΡΩΣΤΕΜΕ ΣΥΝΤΟΜΑ , ΕΙΜΑΙ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ΣΕ ΑΠΟΓΝΩΣΗ . ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ .
|
Nissan
Evalia
1500 κυβικά
του 2014
|
ΣΑΡΙΓΙΑΝ ΜΑΝΩΛΗΣ ΑΝ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΠΟΙΟ ΣΟΒΑΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΧΩ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΤΕΙ ΜΕ ΤΟ ΕΠΙΣΗΜΟ ΔΙΚΤΥΟ ΤΟΥ ΘΕΟΧΑΡΑΚΗ.ΠΡΙΝ 8 ΜΗΝΕΣ ΕΙΧΑ ΕΝΑ ΤΡΟΧΑΙΟ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΜΑ ΜΕΙΝΩ ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ 2 ΜΗΝΕΣ ΛΟΓΩ ΕΛΛΕΙΨΕΙΣ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ.ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΣΕΡΒΙΣ ΣΤΙΣ 15000 ΟΤΑΝ ΑΡΧΙΣΑ ΝΑ ΤΟ ΨΑΧΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΣΕ ΚΑΘΕ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟ ΑΚΟΥΓΑ ΚΑΙ ΑΛΛΗ ΤΙΜΗ Η ΑΛΛΑ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΩΝ ΠΟΥ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΣΕΡΒΙΣ!!ΜΑΛΙΣΤΑ ΣΕ ΕΝΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΗΞΕΡΕ ΚΑΝ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ!!!!!!!ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΤΙΠΡΩΣΟΠΟΙ ΕΚΡΥΒΑΝ ΤΗΝ ΕΚΠΤΩΣΗ ΤΟΥ 25% ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΣΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ Η ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΣΤΑ ΣΕΡΒΙΣ.ΟΛΟΙ ΕΛΕΓΑΝ ΤΙΜΕΣ ΧΩΡΙΣ ΤΙΣ ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ.ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΑ ΚΕΝΤΡΙΚΑ ΤΟΥ ΘΕΟΧΑΡΑΚΗ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΣΤΗΝ ΥΠΟΔΟΧΗ ΑΓΕΛΑΣΤΟΙ ΚΑΙ ΑΓΕΝΕΙΣ.ΜΑΛΙΣΤΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΤΙ ΤΟΥΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΟΣΟ ΘΑ ΠΑΕΙ ΤΟ ΣΕΡΒΙΣ ΤΩΝ 30.000 ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ 270 ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΠΛΗΡΩΣΑ 170.ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΜΟΥ ΕΧΩ ΠΟΛΥ ΚΑΚΗ ΕΙΚΟΝΑ ΑΠΟ ΤΟ ΕΠΙΣΗΜΟ ΔΙΚΤΥΟ ΤΗΣ ΝΙΣΣΑΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΩ.
|
Nissan
Qashqai
1200 κυβικά
του 2014
|
Πετρομυλωνάς Θωμάς Έβαλα φιμέ τζάμια και το παράθυρο του οδηγού, όταν είναι μισάνοιχτο τρίζει. Επίσης το αυτοκίνητο έχει προβλήματα όσον αφορά τη συναρμογή.
|
Nissan
Almera
1500 κυβικά
του 2002
|
Μιχαήλ Απαράδεκτο αμάξι ! Αισχρό σκάφος, αισχρά φρένα, η ηχομόνωση πάει περίπατο και οι τριγμοί στο εσωτερικό πάνε το αμάξι σε άλλα επίπεδα!
Έχει αλλαχτεί το σασμάν 2 φορές (τραγικό)
Το αμάξι είχε πρόβλημα συνεχώς με τον χρονισμό
Προβληματικοί αερόσακοι (συνεχώς λαμπάκια και προβλήματα)
Η στεγανώτητα του κινητήρα θυμίζει VW ! Δακρύζουν βαλβολίνες,νερά ψυγείου κτλ
Σε πρόσφατο τρακάρισμα με με lancia ypsilon του 99 (αν δεν κάνω λάθος) το αμάξι αχρηστεύτηκε τελείως (το σασί για πέταμα) ενώ το lancia (τονίζω του 99) έβαλε μπροστά και έφυγε ! Απάτη σε κάποια πράγματα ο Ιάπωνας...Πάνε οι εποχές nissan cherry ή sunny που ήταν αξιόπιστα και αξιοπρεπή αμάξια ! Το 2002 μου πούλησαν το αμάξι σαν full extra και είχε υδραυλικό τιμόνι,ηλεκτρικά παράθυρα,και a/c την στιγμή που ο αντίπαλως εκ Ιταλίας (fiat stilo) έδινε navi οθονάρες mp3-dvd player, 8 αερόσακους , ESB EBD και άλλα συστήματα ασφαλεάις, αισθητήρες φωτων,βροχής και χίλια δυο άλλα...
Πλέον κυκλοφορώ το Nissan Sunny 1.4 του πατέρα μου το οποίο έχει 130.000 χλμ και το θεωρώ πολύ καλύτερο αμάξι !
|
Nissan
Evalia
1500 κυβικά
του 2012
|
Τασος Μετριο
|