ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Autocheck: ΒΛΑΒΕΣ ανά μάρκα. Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Autocheck: ΒΛΑΒΕΣ ανά μάρκα. Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

175.701 Επισκέψεις στο άρθρο

- 1.287 “κόκκινες” αναφορές για το After Sales των μαρκών
- Ποιες μάρκες έχουν τα περισσότερα παράπονα για βλάβες:
- Τις πιο πολλές “κόκκινες” αναφορές, η BMW
- Ακολουθούν VW, Volvo, Audi
Διαβάστε τις αναφορές των ιδιοκτητών

AutoCheck 2023: Ποιες μάρκες βγάζουν τις περισσότερες βλάβες;

Η ικανοποίηση ενός κατόχου αυτοκινήτου δε φαίνεται μόνο στη διαδικασία αγοράς, αλλά κυρίως μετά από αυτήν, στη συμβίωση μαζί του σε βάθος χρόνου. Τα βασικά κριτήρια για να παραμείνει κανείς ευχαριστημένος από την αγορά του (η οποία για πολλούς αποτελεί επένδυση), είναι να μην βγάζει βλάβες, να έχει οικονομική – προσιτή συντήρηση και συνεχή after sales υποστήριξη κι εξυπηρέτηση (ιδανικά από το επίσημο δίκτυο της μάρκας).

Συνέχεια του άρθρου >>>

Δείτε 1.287 «κόκκινες» αναφορές

Αναφορές για RENAULT

Renault
Clio sport tourer (Diesel)

1500 κυβικά
του 2015

Kostas Fotiou Έχει θέμα σε αυτά τα μοντέλα το κλίμα για να δουλέψει επειδή είναι διζωνικο πρέπει να έχεις σταθερές 2000 στροφές αλλιώς κλείνει κ ξανανοίξει εάν βρεθείς σε μποτιλιάρισμα την εκατσες .σφύριγμα από την πόρτα του συνοδηγού στα 120 χλμ διορθώνετε εύκολα φέρνοντας κάποια χιλιοστά την πόρτα κ τριγμοί σε πλαστικά ακριβά ανταλλακτικά όμως ο κινητήρας του είναι αθάνατος
Renault
Grand scenic (Βενζίνη)

1600 κυβικά
του 2004

Δημήτρης Σαμαράς Βλάβη ασφαλειοθηκης και μου λέγανε εγκεφαλο
Renault
Megane (Diesel)

1500 κυβικά
του 2013

Κιτσαρας Ευάγγελος Η μάρκα αξιόπιστη τα συνεργεία της αντιπροσωπείας με λίγο εξειδικευμένο προσωπικο
Renault
Megane (Diesel)

1500 κυβικά
του 2011

Καραβαγιος Κωνσταντινος Πολυκ καλό οικονομικό μοτέρ με ελάχιστη για ντίζελ συντήρηση χωρίς προβλήματα μετά από 300.000 χλμ ούτε στο dpf. Ευρύχωρο (sw) με θόρυβο αρκετό στο εσωτερικό κ τριγμούς κ ασθενικά συστήματα ανάρτησης κ διεύθυνσης με συνεχείς μικροζημιες όπως κ στους μηχανισμούς των θυρών κ των παραθύρων. Ευαίσθητα ηλεκτρολογικά σε συνθήκες υγρασίας κ αρκετά έτη χρήσης γνωστό πρόβλημα της εταιριας
Renault
Clio (Βενζίνη)

1400 κυβικά
του 2008

Αντώνης Φτηνοκατασκευή, κάκιστο εξουσιοδοτημένο σέρβις, ακριβά ανταλακτικά και για μερικά περιμένεις και δίμηνο. Και το κυριότερο μηδενική εγγύηση.
Renault
Clio

1200 κυβικά
του 2001

ΘΕΟΔΩΡΟΣ Προβλήματα με τα ηλεκτρονικά μέρη του. Ωστόσο η ποιότητα οδήγησης παραμένει σε υψηλό επίπεδο.
Renault
Grand scenic

1600 κυβικά
του 2004

Μιχάλης Από 19 Σεπτεμβρίου έχω παραγγείλει τρία ανταλλακτικά έχει έρθει μόνο το ένα και για τα αλλά δύο με ενημέρωσαν ότι πιθανόν να μην υπάρχουν ούτε στην αντιπροσωπεία της Γαλλίας
Renault
Megane

1400 κυβικά
του 2002

George Μόνο ο κινητήρας ήτο καλός, ελαστικός ανθεκτικός κ οικονομικος(μετά από 300000 χλμ δεν έκαιγε στάλα λάδι)όλα τα υπόλοιπα όμως ήταν για κλωτσιές, το αυτοκίνητο κυριολεκτικά διαλύονταν μόνο του, τι πλαφόνιερές άρχισαν να πέφτουν τι χερούλια έσπαγαν , καλά δε μιλάμε για ηλεκτρικούς γρύλους και κλειδαριές εκείνα είχαν βγει off από νωρίς, μέσα τριγμοί κ τα πλαστικά του χαλιά.πολαπλασιαστες ,αντλίες βενζίνης (4-5 φορές),κάψιμο εγκέφαλου (ασφαλειοθηκη εγκεφάλου) , κλιματιστικό κ εκείνο ζημιές. Γενικά πολύ κακή ποιότητα κατασκευής (με εξαίρεση το μοτέρ)κ ακριβά ανταλλακτικά. Εξαιτίας της κακής φήμης η μεταπωλητικη του αξία είναι πολύ χαμηλή. Πολύ απογοητευμένος από τη Renault
Renault
Clio

1400 κυβικά
του 2003

manoy TO AΓΟΡΑΣΑ ΤΟ 2012 ΑΠΟ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΤΗΣ RENAULT ΣΤΟ ΓΚΑΖΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΕΩΣ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΑΝΑΒΕΙ Η ΜΗΧΑΝΗ ΚΑΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΓΚΑΖΩΝΕΙ ΜΟΝΟ ΤΟΥ Ή ΣΒΗΝΕΙ . ΜΕΧΕΙ ΑΦΗΣΕΙ ΣΕ ΤΑΞΙΔΙΑ . ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΑ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ ΤΗΣ RENAULT ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΒΡΕΙ ΤΙ ΦΤΑΙΕΙ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΟΜΩΣ ΟΛΟ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΠΙΔΑ ΝΑ ΛΥΘΕΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ . ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ RENAULΤ ΑΚΡΙΒΑ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ
Renault
Clio

1400 κυβικά
του 2004

Πάνος Το αυτοκίνητο στα 160.000 χλμ. δεν έχει βγάλει βλάβη στον κινητήρα, αλλά είναι πραγματικός πόνος η συντήρησή του, ειδικά με τις τιμές που παίζουν στα εξουσιοδοτημένα. Ενδεικτικά: 1η αλλαγή σετ χρονισμού (60.000 χλμ) στη Ρενώ Μηλ (Κάτω Πατήσια) 780 ευρώ! Οι δε συγκεκριμένοι της Ρενώ Μηλ είναι ή κλέφτες ή άσχετοι, αφού για τακάκια-δίσκους ζητούσαν 350 ευρώ και όταν τους είπα ότι το αυτοκίνητο ζορίζεται να πάρει μπροστά, μου είπαν ότι "τώρα που σου αλλάξαμε το φίλτρο αέρα δεν θα έχεις πρόβλημα". Φυσικά το αμάξι μου έμεινε, διότι δεν είχε μπαταρία κι εκείνοι δεν είχαν μπει στον κόπο να την ελέγξουν. Επίσης, για αμορτισέρ μπρος πίσω και ευθυγράμμιση, ο Χαλκιάς (Μοσχάτο) ζητά μίνιμουμ 350 ευρώ. Η αντικατάσταση του διακόπτη του αλάρμ κόστισε στη Ρελέξ (Φιλαδέλφεια) 40 ευρώ, ενώ πριν λίγο καιρό έδωσα στον Χαλκιά 80 ευρώ για αντικατάσταση του διακόπτη που ανοίγει το πορτ μπαγκάζ. Το 2015 το αμάξι μου έσβησε στα καλά καθούμενα μέσα στην εθνική οδό, γιατί κλατάρισε ένα ρουλεμάν στο δυναμό κι ευτυχώς ήμουν κοντά στην έξοδο της Ροσινιόλ και το έβγαλα από την κατηφόρα - σβηστό! - και ήρθε ο γερανός και με μάζεψε. Φυσικά, πλέον, είμαι ο πιο φοβικός οδηγός, διότι φοβάμαι τι άλλο θα μου βγάλει και πού θα με αφήσει, συν ότι τώρα θέλει και πεταλούδα, δηλαδή κάπου 700 ευρώ (εκεί μου το έβγαλε ο Χαλκιάς), δηλαδή τη μισή του αξία. Λεφτά για καινούριο αυτοκίνητο δεν υπάρχουν, αλλά και να υπήρχαν, Ρενώ δεν θα έπαιρνα ποτέ ξανά. Ωραία κρατήματα, ωραία απόκριση στο γκάζι, ωραία αίσθηση στην αρχή, αλλά από την πενταετία-δεκαετία ξεκινούν πολλά και - κυρίως - ακριβά προβλήματα, κυρίως όσον αφορά στα ηλεκτρικά.
Renault
Laguna

1600 κυβικά
του 2002

Τζικοπουλος Έχω μείνει από ντιναμο από σωληνώσεις από ρουλεμάν από ιμάντες από συμπλέκτη απο εκεντροφορο από αισμαν και από εγκέφαλο μέσα σε 4 χρόνια....100χιλαιδες χλμ.
Renault
Megane

1400 κυβικά
του 2011

ΚΟΥΚΛΑΔΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ Τα προβλήματα αφορούν για το Megane ΙΙΙ Hatchback 1.4 Tce 130 hp. Μετά από πολλά Renault το συγκεκριμένο παρουσιάζει προβλήματα από τον πρώτο χρόνο και η αντιπροσωπεία σφυρίζει αδιάφορα.έχουμε και λέμε:1) Πρόβλημα στον κινητήρα, ο οποίος αρχικά επισκευάστηκε μιας και παρουσιάστηκε το πρόβλημα στους 10 μηνες με 10.000χλμ. Μετά από 2 μήνες εντοπίστηκε επιτέλους το πρόβλημα κρακ στον 4 κύλινδρο, οπότε αλλαγή κινητήρα. 2) Η ίδια η Renault με παχυμετρο εντόπισε ότι έχει ξαναβαφτεί το φτερό του αυτοκινήτου, αλλά δεν γνωρίζουν που έγινε αυτό.3)Πλαστογραφία σε εντολή επισκευής, μιας και στη δικιά μας εγγύηση περάσανε ανταλλακτικό αξίας1000 ευρώ(δυναμό)4) πάμε στο σήμερα. μαζεμένες 3 ζημιές με κόστος πάνω απο 3000 ευρώ.ψυγείο λαδιού 680 εθρώ + καθάρισμα 90 ευρώ στο παγουράκι του ψυκτικού επειδή ανακάτευε τα λάδια με νερό. μέχρι στιγμή 1000 ευρώ με τα 3 καθαρίσματα και ακόμα δεν έχουμε τελειώσει.5) Μονάδα ABS κόστος μόνο ανταλλακτικού που δεν υπάρχει στην Ελλάδα 1781 ευρω. 6) πρόβλημα στο φλοτέρ της αντλίας βενζίνης, μιας και η ένδειξη στο καντράν δε συμβάδιζε με την πραγματική ποσότητα. Κόστος 400 ευρώ. έστειλα email στην κα αντίπρόεδρο Ντένη Θεοχαράκη και καμία απάντηση. (το αυτοκίνητο φυσικά δεν μπορούσε να μείνει χωρίς φρένα ήταν επικίνδυνο , οπότε βάλαμε απο το εξωτερικό μεταχειρισμένη μονάδα(400 ευρώ + 6 μήνες εγγύση και αντλία βενζίνης όχι απο τη Renault αλλά από το ιντερνετ καινούργια επίσης bosch όπως είχε πάνω με κόστος 140 ευρώ.).7) σπάνε οι μεντεσέδες στις πόρτες. Κόστος αντιπροσωπείας 150 ευρώ.8) το μισό καντράν δε φωτίζεται. κόστος? άγνωστο δεν τολμώ να ρωτήσω την αντιπροσωπεία. Ειδικά οι τελευταίες και σοβαρές ζημιές όπου και να ρώτησα όλοι μου είπαν το ίδιο. ΔΕΝ ΈΧΟΥΜΕ ΑΛΛΆΞΕΙ ΠΟΤΕ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ. Προφανώς είναι ένα ελαττωματικό αυτοκίνητο και όταν έπαθε την πρώτη ζημιά με τον κινητήρα που ήταν 12 μηνών αυτοκίνητο με 12.000 χλμ η renault το έπαιρνε για ανταλλαγή με 8.000!!!! όταν το πήραμε 19.000 ευρώ.
Renault
Megane cc

1600 κυβικά
του 2006

Δημήτρης Πύρρος Προβλήματα με την καλωδίωση και τα ηλεκτρονικά. Προβλήματα με τα σωληνάκια με τα υγρά για την οροφή. Προβλήματα με το σαζμάν
Renault
Megane

1500 κυβικά
του 2012

ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΜΑΥΡΙΔΗΣ Σε πρόβλημα που παρουσίασε σε βαλβίδα των καυσαερίων, για να το επισκευάσουν έμεινε το αυτοκίνητο στην αντιπροσωπία από Παρασκευή πρωί έως Δευτέρα μεσημέρι, καθώς δεν είχαν ετοιμοπαράδοτο το ανταλλακτικό και επίσης για πρόσθετο εξάρτημα που χρειάστηκε, δεν υπήρξε καμία ενημέρωση παρά μόνο στην παράδοση και εννοείται με το επιπρόσθετο κόστος.
Renault
Captur

1500 κυβικά
του 2014

ΣΟΛΔΑΤΟΣ ΝΙΚΟΣ Συνεχώς μου κολλάει ο δείκτης καυσίμου, όταν πηγαίνω να βάλω πετρέλαιο. Αναγκάζομαι να φωνάζω στους υπαλλήλους του πρατηρίου να μην ακουμπάνε το αυτοκίνητο πριν νεκρωθεί εντελώς το ηλεκτρικό κύκλωμα
Renault
Grand scenic

1461 κυβικά
του 2011

ΕΥΘΥΜΗΣ Το αυτοκίνητο το αγόρασα τον 10/2018 από μεγάλη αντιπροσωπεία των Αθηνών. Είναι εισαγωγής με α΄έτος κυκλοφορίας το 2011. Στις πρώτες 10 ημέρες παρουσίασε πρόβλημα στα μπεκ (είναι πετρελαιοκίνητο). Η εταιρεία μου αντικατέστησε το μπεκ αφού το αυτοκίνητο ΄΄έμεινε¨ και το μετέφερα με οδική βοήθεια. Αμέσως μόλις το πήρα άρχισε να ρετάρει και να ακούγεται σαν τρακτέρ. Το πήγα στη RENAULT της περιοχής μου και βρήκαν πάλι βλάβη στα μπεκ. Η εταιρεία που συνεργάζεται με την εταιρεία που το αγόρασα μου έστειλε 2 μπεκ ανακατασκευασμένα και τα αντικατέστησα. Από στιγμή σε στιγμή περιμένω την επόμενη ζημιά.
Renault
Laguna

1600 κυβικά
του 2001

Παπαδόπουλος Τάσος Πάρα πολλές βλάβες από την πρώτη μέρα αγοράς.Βλαβες σε όλα τα συστήματα και παντού.Επιστολη στην εισαγωγική και η απάντηση ήταν ότι αμάξια είναι και χαλάνε.Οχι ξανά Renault.
Renault
Laguna

1800 κυβικά
του 2003

Σεραφειμ Αχρηστο αυτοκινητο. Πολλες ζημιες, ποτε ξανα renault.
Renault
Grand scenic

1600 κυβικά
του 2004

Νικολας καμένο ταμπλό ηλεκτρικό χειρόφρενο ac προβλήματα
Renault
Clio

1500 κυβικά
του 2017

Χάρης Όχι τόσο ευρύχωρο όσο άλλα της κατηγορίας, εξαιρετική κατανάλωση ,στο δρόμο οκ, αλλά .......ποοοολλά τριξίματα και είναι μικρότερο του έτους . Μετά απο 13 χρόνια opel και 3 αυτοκίνητα της μάρκας αυτής, το ένα ενεργό,είπαμε για αλλαγή να δοκιμάσουμε και κάτι άλλο. Είναι πολύ νωρίς για να πει κανείς ότι το μετάνιωσε, αλλά ως τώρα δεν είναι αυτό που περιμέναμε.
Renault
Laguna

1600 κυβικά
του 2007

ΓΑΤΣΙΟΣ ΦΩΤΗΣ ΠΟΛΛΕΣ ΖΗΜΙΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΧΡΟΝΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Renault
Clio

1400 κυβικά
του 2006

ΔΗΜΗΤΡΗΣ Α
Renault
Twingo

1000 κυβικά
του 2016

Ελευθερία Δεν υπάρχει πιο σπάταλο αυτοκίνητο πιστεύω στα 1000 κυβικά. Όταν ψάχνεις για οικονομικό αυτοκίνητο πόλης είναι σκέτη καταστροφή με κατανάλωση κοντά στα 9-10 λίτρα/100 χλμ.!! ΟΚ πίσω κινητήρας και κίνηση, αλλά αυτό δεν το πιστεύαμε ποτέ... Αντίστοιχες καταναλώσεις τις περιμένεις από πιο μεγάλα και βαριά αυτοκίνητα αλλά όχι από καινούρια και μικρά. Το αλλάζαμε κι αύριο αν γινόταν, κρίμα που δεν προτιμήσαμε Κορεάτικο.
Renault
Megane

1400 κυβικά
του 2005

IORDANIS ΛΟΙΠΟΝ ΑΡΧΙΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΛΕΜΕ.ΧΑΛΑΣΜΕΝΟΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΤΖΑΜΙ ΟΔΗΓΟΥ.2 ΦΟΡΕΣ ΚΑΜΜΕΝΟ ΜΟΤΕΡ ΥΑΛΟΚΑΘΑΡΙΣΤΗΡΑ ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΟΤΙ Η ΥΔΡΟΡΟΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΗ ΚΑΙ ΜΠΟΥΚΩΝΕΙ.ΞΕΚΟΛΛΗΜΕΝΗ ΤΑΠΕΤΣΑΡΙΑ.ΦΕΥΓΟΥΝ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ.3 ΦΟΡΕΣ ΜΠΑΤΑΡΙΑ .ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ ΚΑΙ ΔΥΣΕΥΡΕΤΑ ΣΕ ΠΟΛΛΕΣ ΠΟΛΛΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ
Renault
Scenic

1600 κυβικά
του 2005

Βασίλης Κατάδυση δραματική απο θέμα βλαβών. Έχω αλλάξει 3 Δυναμό, επισκευή ταμπλό οργάνων, αλλαγή γραναζιου μεταβλητού ατομισμού, αλλαγή πλακέτας στα χειριστήρια του κλιματιστικού, και πολλά άλλα ακόμη. Η λίστα είναι ατέλειωτη.... Ααα ξέχασα να πω πως όλα τα εσωτερικά πλαστικά έβγαλαν μια κολλωδη ουσία, έδειχναν ξεφλουδισμενα σαν να ήταν 200 χρόνων και βάλε
Renault
Clio

1500 κυβικά
του 2013

Pipis Aν και βαριεμαι να γραφω,πρεπει να ενημερωθει ο κοσμος... 1500 diesel 90 hp,καλο και δυνατο μοτερ,τιμονι κιβωτιο επισης,πολυ καλος εξοπλισμος...ΚΑΙ αρχιζω... πισω ταμπουρα βαλανε οι τσιπηδες σε αυτοκινητο 16,500 ευρω εμπρος παραθυρα,απιστευτοι συριγμοι και σφυριγματα αερα,λες και τα εχεις ανοιχτα λιγο για τσιγαρο..το ειχα μια εβδομαδα μεσα για 2 τεχνικες οδηγιες παρακαλω,αποτελεσμα μηδεν εις το πηλικιον,που ελεγε και ο βλακας... Κουνηστε σε ακινησια μονοι σας το τιμονι αριστερα δεξια...Ναι αυτο ακουτε στο δρομο παιδια..ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΡΕΜΑΓΙΕΡΑΣ απο κατασκευης και δεν το αναγνωριζουν ουτε στην εγγυηση..δοκιμασα 3 κλιο.μαλιστα το ενα μου το εδωσαν επι τοπου στο Σφακιανακη,για να με πεισουν οτι δεν ειναι μονο το δικο μου!! Αναρτησεις MAGO μαρκα MADE IN TURKEY...να σχολιασω το περιφημο κρατημα των γαλλων η δεν χρειαζεται??....με λιγο πιεση εχανες το μπροστινο σε ρυθμους καρσιλαμα,με περισσοτερη εχανες και το πισω μαζυ,οποτε εστριβα και εγω με τα 4..μην το κανετε...... Σιγα τωρα μην ασχοληθουμε με τριγμους και πλαστικα φερμενα απο το 1990 και πισω... ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΩΛΟΕΤΑΙΡΙΑ
Renault
Megane

1600 κυβικά
του 2004

Δημήτρης Αρκετά προβλήματα. Πολλαπλασιαστές, εμπρ. μηχανισμοί παραθύρων, αισθητήρας στροφών- εκκεντροφόρου, διαρροή από καπάκι μηχανής, κεν.βάση μαχανής, γρανάζι χρονισμού, αρ. ακρόμπαρο και τέλος αλλαγή καντράν λόγω λάθους ένδειξης ρεζερβουάρ καυσίμου. Κακή ποιότητα πλαστικών, εσωτ.ξεφλούδισαν- εξωτ. άλλαξαν χρώμα. Ταπετσαρία ουρανού ξεκόλλησε. Συνολικά χιλ. σήμερα 135.000. Θετικά: Σχετικά καλές τιμές σε ανταλλακτικά και service από συνεργεία Renault (όχι αντιπροσωπίας), βρίσκεις μεταχειρισμένα ανταλλακτικά ότι θέλεις, άνετο στο δρόμο, ασφαλές, ευρύχωρο, με πολλές ηλεκτρ. ευκολίες και χωρίς κλειδί (κάρτα).
Renault
Megane

1600 κυβικά
του 2002

Αρβανιτακης Σπύρος Πάρα πάρα πάρα πάρα πολλά προβλήματα και με πανάκριβα ανταλλακτικά καί χωρίς καθόλου βοήθεια ή κατανόηση από την αντιπροσωπεία. Και χωρίς αξία μεταπώλησης.
Renault
Megane

1400 κυβικά
του 2002

Μακης Από πού να ξεκινήσω και που να τελειώσω ... Το μόνο πρόβλημα που δεν αντιμετώπισα είναι μηχανή , όλα τα άλλα από ηλεκτρικά τα άλλαξα . Θέλεις παράθυρα γρύλους - σασμάν αισθητήρες πολλά πολλά προβλήματα .
Renault
Clio

1500 κυβικά
του 2012

ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΕΛΛΙΑΝΑΚΗΣ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ ΟΧΗΜΑ ΜΕ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΜΙΑ ΒΑΛΒΙΔΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ ΠΟΥ ΑΛΛΑΧΘΗΚΕ ΣΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΝΔΕΙΞΗ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗΣ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑΣ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΟΡΓΑΝΩΝ ΠΟΥ ΔΕΙΧΝΕΙ ΟΤΙ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΘΕΛΕΙ
Renault
Clio

1500 κυβικά
του 2014

George Όλα καλά με το clio αλλά τα τακάκια θέλουν αλλαγή κάθε δέκα πέντε χιλιάδες χιλιόμετρα. Έλεος.
Renault
Scenic

1600 κυβικά
του 2004

ΓΙΩΡΓΟΣ Αρκετές νεανικές βλάβες, γενικά όμως καλή ποιότητα στην πορεία των ετών. Service - Ανταλλακτικά (στα εξουσιοδοτημένα) υπερτιμημένα κατά την άποψή μου.
Renault
Megane

1600 κυβικά
του 2005

Ιορδάνης Ανάμικτα συναισθήματα.. Πολύ καλο αμάξωμα, ποιότητα ακόμα και μετά από 11 χρόνια, φινετσατο,εξαιρετικό στο δρόμο αλλα....καθε 30.000 σιγουρα ενα πολλαπλασιαστη,καθε 4 χρονια γρυλους παραθύρων, αντλία βενζίνης ανά 5ετια, αλλαγμένο ψυγειο κλιματισμού στα 9 χρόνια, αλλαγή θερμοστατη στα 10 χρόνια, ανά 3 ετια αλλαγές στις βάσεις κινητήρα και εξάτμισης,ανά 6μηνο σίγουρα κάποια λάμπα έχει καει,σερπατινα τιμονιού ανά 6 χρόνια περιπου. Τουλάχιστον προειδοποιεί και δε με αφήνει στο δρόμο. Πραγματικά κρίμα να βγάζει τέτοια προβλήματα γιατί είναι ένα πολύ ευχάριστο αμάξι.
Renault
Grand scenic

1600 κυβικά
του 2004

Γιαννης Απαραδεκτο αυτοκινητο, με χαμηλης ποιοτητας υλικα και συνεχομενα προβληματα στα ηλεκτρικα και ηλεκτρονικα του Για πολλες κλωτσιες
Renault
Megane

1390 κυβικά
του 2000

ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΟΝΔΥΛΗΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΠΛΗΡΕς ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΓΙΑ ΜΙΑ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΦΕΥΓΕΙ ΚΑΙ ΜΕΝΕΙ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ΛΑΜΑΡΙΝΑ,ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΙ ΓΡΥΛΟΙ ΣΤΑ ΠΑΘΑΡΥΡΑ ΑΝΑ ΔΙΕΤΙΑ ,ΑΣΦΑΛΕΙΟΘΗΚΗ ΕΓΓΕΦΑΛΟΥ ΣΤΑ 15 ΧΡΟΝΙΑ , ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΤΕς,ΡΕΛΕ ΕΙΣΑΓΩΓΗς ΑΕΡΑ ΡΥΘΜΙΣΗ ΑΒΑΝΣ,ΠΛΑΣΤΙΚΑ ΦΩΤΙΣΤΙΚΑ ΣΩΜΑΤΑ ΠΛΑΦΟΝΙΕΡΕς ΚΑΙ ΤΙΜΟΝΙ,ΑΙΡΚΟΝΤΙΣΙΟΝ ΚΑΙ ΨΥΓΕΙΟ ΝΕΡΟΥ ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΕ 4-5000ΧΙΛ ΤΟ ΧΡΟΝΟ
Renault
Megane

1600 κυβικά
του 2007

ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΖΙΡΟΠΟΥΛΟΣ ΚΑΛΟ ΣΤΗΣΙΜΟ,ΚΑΛΗ ΚΥΛΙΣΗ ,ΑΚΡΙΒΟ SERVICE ,ΑΚΡΙΒΑ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ,ΠΟΛΛΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ
Renault
Megane

1600 κυβικά
του 2005

Γιώργος Γενικά έχει ξεμείνει λίγες φορές, με την χειρότερη λίγες μέρες μετά την αγορά του....έχει συνεχώς προβλήματα με τα ηλεκτρονικά του και το μεγαλύτερο θέμα που αντιμετωπίζω είναι τα κλειδιά (κάρτες) που χαλάνε συνεχώς και είναι υπερβολικά ακριβά για να τα αντικαταστήσεις.
Renault
Megane

1400 κυβικά
του 2002

Μακης Συχνα προβλήματα σε ηλεκτρικά μεροι του αυτοκινήτου
Renault
Scenic

1400 κυβικά
του 2010

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΑΣΑΛΑΣ Το αυτοκίνητο είναι 5 ετών και 75.000 χλμ και έχει παρουσιάσει τα εξείς προβλήματα με τα αντίστοιχα κόστη: 1) Χάλασε πέρσι το ηλεκτρικό χειρόφρενο κόστος επισκευής 400€ 2) Χάλασε ο αισθητήρας γωνίας τιμονιού. Αντικατάσταση όλης της κολόνας τιμονιού (δεν δίνεται ξεχωριστό ανταλλακτικό) κόστος επισκευής: 2.200€ 3) Χάλασε ο αισθητήρας προανάφλεξης. Κόστος επισκευής 210€ 4) Το αυτοκίνητο ρετάρει στο κρύο ξεκίνημα. Άγνωστη αιτία (δεν έχουν βρει 3 επίσημα συνεργεία Renault τι φταίει) εικάζεται ότι φταίνε τα μπεκ και ο καυθαρισμός τους έχει κόστος 80€ χωρίς να ξέρουμε αν θα λυθεί το πρόβλημα. 5) Έχουν χαλάσει και οι 2 μεντεσέδες των εμπρόσθιων πορτών (2 φορές αυτής του οδηγού) Κόστος επισκευής 300€. 6) Χάλασαν τα λαμάκια της ηλιοροφής (η οποία έτριζε είτε κλειστή είτε ανοικτή). Κόστος επισκευής 300€ Υπάρχουν και άλλες μικροζημιές που δεν θέλω να μπω στον κόπο να αναφέρω. Είναι προφανές ότι η υφή των ζημιών δεν οφείλονται στην κακή χρήση του αυτοκινήτου αλλά στην κακή ποιότητά του. Θεωρώ απαράδεκτες όλες τις ζημιές και προφανώς δεν πρόκειται να ξανά αγοράσω Renault.
Renault
Megane coupe

1600 κυβικά
του 1997

Stathis Τα πάντα όλα, απο που να αρχίσει κανείς, το πίσω αμορτισέρ κόπηκε στα πράσσο ( στις λακούβες και στα σαμαράκια σχεδόν σταματούσα ), έτρεχαν λάδια απο το καρτερ, η ταπετσαρία είχε ξεκολλήσει, ο αισθητήρας του αερόσακου άναβε συνέχεια, οι ενδείξεις led του ραδιοφώνου άρχισαν να σβήνουν, τα κουμπιά του ραδιοφώνου άρχισαν να πέφτουν, τα πίσω ηλεκτρικά παραθυρα χαιρέτησαν, το κλειδί του το πλαστικό άρχισε να κολλάει και να κομματιάζεται, 3000 - 3500 ο κινητήρας συντονίζονταν και έκανε στα τρακτέρ, ο θερμοστάτης χαιρέτησε και αυτός, το χρωμα στην οροφή ξεφλουδίσε, σκουριά στην κλειδαριά του πορτ μπαγκαζ, πλαστικά καλύμματα κάτω απο τον κινητήρα φεύγανε, οι λαβές για να πέφτουν τα καθίσματα κόβανε βόλτες στο πάτωμα του αυτοκινήτου, αυτά και αλλά που έχω ξεχάσει μέχρι το 2003 που το πούλησα όσο όσο για να γλιτώσω. Όμορφο αμάξι αλλά ποτε ξανά. Τα συνέργια στην θεσσαλονικη το κοιτούσαν σαν να ήταν διαστημόπλοιο σπουδαίοι μπράβο.
Renault
Megane

1600 κυβικά
του 2005

ΑΛΕΞΑΚΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ Αλλαγή πολλαπλασιαστών. Αισθητήρας λαμδα (2 φορές) . Άλλοι 2 αισθητήρες. Αντλία νερού. Δυναμό. 3 φορές τροχαλία δυναμό. Το νέο δυναμό , κάποια στιγμή "κόλλησε" ,έσπασε ο ιμάντας και ο τεντωτήρας, τράβηξε μέσα τον ιμάντα και έκοψε τον ιμάντα χρονισμού με αποτέλεσμα να χτυπήδουν οι βαλβίδες. (όλα αυτά αλλαγμένα πριν ένα χρόνο). Επίσης βαλβίδα μεταβλητού χρονισμού. Ξέχασα ότι στις 35000 χιλ. άλλαξα δίσκο πλατό. Το προηγούμενο αυτοκίνητο ήταν ένα fiat tempra. Δεν άλλαξα ποτέ δίσκο-πλατό( το πούλησα στις 130χιλ χμ), και γενικά είχα απειροελάχιστα προβλήματα. Επειδή το πούλησα σε γνωστούς, ακόμα μου λένε για το πόσο καλό ήταν το αυτοκίνητο , το οποίο απέσυραν στις 450χιλ. χμ. Ήθελα να αναβαθμίσω το αυτοκίνητο και σε 10 χρόνια το έχει πάρει το megane 11 φορές η οδική βοήθεια. Τελευταία φορά πριν 5 ημέρες άλλαξα θερμοστάτη.
Renault
Megane

1600 κυβικά
του 2004

βασιλης ΔΙΑΒΑΖΩ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΛΛΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΡΕΝΩ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΦΟΥΛ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΒΓΑΛΕ...ΑΠΛΑ ΠΡΟΣΘΕΤΟ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΥ ΒΓΑΖΕΙ ..ΠΑΡΑΘΥΡΑ/ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΤΕΣ/ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ/ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΚΑΖΑΝΑΚΙ/ΚΛΕΙΔΑΡΙΑ ΤΙΜΟΝΙΟΥ/ΞΕΦΛΟΥΔΙΣΜΑ ΠΛΑΣΤΙΚΩΝ/...ΜΠΑΖΕΙ ΚΑΙ ΝΕΡΟ...ΚΑΛΑ ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ.ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ ΒΟΥΛΩΝΟΥΝ Η ΝΕΡΟΧΥΤΕΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟ ΚΑΠΩ ΚΑΙ ΤΟ ΝΕΡΟ ΜΠΑΙΝΕΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΕΡΑΓΩΓΟ ΤΟΥ ΚΛΙΜΑΤΙΣΤΗΚΟΥ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΕ ΕΛΑΧΙΣΤΟΥΣ ΠΟΝΤΟΥΣ ΠΙΟ ΠΑΝΩ...ΟΤΑΝ ΤΟ ΠΗΡΑ ΧΑΜΠΑΡΙ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΕ ΤΑΞΙΔΙ ΑΚΟΥΓΑ ΤΟ ΝΕΡΟ ΝΑ ΠΛΑΤΣΟΥΝΑΕΙ ΟΤΑΝ ΕΠΕΡΝΑ ΣΤΡΟΦΕΣ ΑΠΟΤΟΜΑ ΧΑΧΑΧΑ....ΧΩΡΙΑ ΤΗΝ ΒΡΩΜΑ ΠΟΥ ΒΓΑΖΕΙ ΤΟ ΝΕΡΟ ΟΤΑΝ ΜΕΝΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ ΣΕ ΕΝΑ ΣΗΜΕΙΟ ΚΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΓΙΑΥΤΟ ΕΧΟΥΝ ΝΤΟΥΛΑΠΑΚΙ ΣΤΑ ΠΟΔΙΑ ΤΟ ΟΔΗΓΟΥ ΣΥΝΟΔΗΓΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΓΕΜΙΖΕΙ ΕΚΕΙ ΕΜΕΝΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΕΒΓΑΛΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΕΝΑ ΛΙΤΡΟ ΝΕΡΟ ΣΤΟ ΚΑΘΕΝΑ,,,ΟΤΑΝ ΤΟ ΕΙΠΑ ΣΤΟ ΣΕΡΒΙΣ ΟΤΙ ΑΝΤΙ ΝΑ ΚΑΘΑΡΙΖΕΤΕ ΜΕ ΣΠΡΕΙ ΤΙΣ ΖΑΝΤΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΤΑΚΑΚΙΑ ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΟΙΤΑΤΕ ΠΡΩΤΑ ΜΕ ΓΡΑΨΑΝ ΚΑΝΟΝΙΚΑ...ΑΠΛΑ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΧΡΕΩΝΟΥΝ ΕΞΤΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑ 30 ΕΥΡΟ...ΑΥΤΑ ΜΕ ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΡΕΝΩ.ΟΣΟΙ ΣΑΣ ΜΥΡΙΖΕΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΜΟΥΧΛΑ ΕΛΕΞΤΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΙΠΑ...Α ΚΑΙ ΑΝΟΙΞΤΕ ΜΙΑ ΤΡΥΠΑ ΜΙΚΡΗ ΚΑΙ ΒΑΛΤΕ ΤΑΠΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΩ ΜΕΡΟΣ ΣΤΟ ΠΑΤΩΜΑ ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΓΙΑ ΝΑ ΦΕΥΓΗ ΤΟ ΝΕΡΟ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΕΓΝΩΝΗ ΑΝΑ ΠΑΣΑ ΣΤΙΓΜΗ....ΚΑΙ ΟΣΟ ΣΚΕΦΤΟΜΕ ΟΤΙ ΕΙΧΑ ΕΝΑ ΧΙΟΥΝΤΑΕΙ ΑΞΕΝΤ ΓΙΑ 10 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΑΛΛΑΞΗ ΟΥΤΕ ΛΑΜΠΑ ΑΚΟΜΑ ΚΛΑΙΩ ΤΑ 21 ΧΙΛ ΕΥΡΟ ΠΟΥΕΔΩΣΑ..
Renault
Megane

1600 κυβικά
του 2004

Ματθαίος Στην οικογενεια ειχαμε κατα τα προηγούμενα 20 χρόνια πάνω απο 10 αυτοκίνητα. Το χειρότερο όλων αποδειχτηκε το Renault megane με μεγαλη διαφορα μαλιστα απο τα αλλα. Οι βλαβες που παρουσιασε-πολλες και διαφορες- παρουσιαστικαν απο καινουριο που ηταν, εντος εγγυησης αλλα και ως μεταχειρισμενο αργοτερα. Να φανταστειτε οτι το αυτοκινητο οδηγειται αποκλειστικα απο εμπειρους οδηγους. Ζημιες:αλλάχτηκαν οι πολλαπλασιαστες, αλλαχτηκε η αεροτομη-μας εφυγε στην εθνικη οδο- παλι καλα που δεν χτυπησε καποιον επερχομενο να εχουμε και θυματα.. τα ανωτερω αντικατασταθηκαν δωρεαν.αλλαξαμε το γραναζι του πλατω - κορωνα? - αμορτισερ, που σταζανε.. δεν λειτουργει ο κλιματισμος επειδη εχει διαρροή στο κύκλωμα. .. χαλασε η ανοιγομενη οροφη, εχασαν το χρωμα τους -νωρις-τα πλαστικα..., οι μοκετα του πατωματος μπροστα και πισω βγαινει απο την θεση της επειδη ειναι ..μικρη, η κορνα δεν λειτουργει, η ηλεκτρονικη καρτα που χρειαζεται για την εκκινηση του κινητηρα επαθε βλαβη -οχι η μπαταρια της- και γενικα καθε φορα που παρουσιαζει κατι, ειναι σαν να το εχουμε δεδομενο οτι ...χαλασε το Renault. Αν αφαιρεσω το design και την ευρυχωρια, η γνωμη μου ειναι ...μακρυά απο το συγκεκριμένο αυτοκινητο. Τα service της αντιπροσωπιας? Απλησιαστα.. και σίγουρα εχω ξεχασει πραγματα..
Renault
Megane

1600 κυβικά
του 2005

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΓΑΡΟΦΑΛΑΚΗΣ ΤΑ ΚΑΚΑ!!ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΣΕΡΠΑΤΙΝΑ ΑΕΡΟΣΑΚΟΥ ΟΔΗΓΟΥ ΚΟΣΤΟΣ 250 ΕΥΡΩ. ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟΝ ΑΙΣΘΗΤΗΡΑ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΥ ΣΤΡΟΦΩΝ ΚΟΣΤΟΣ 80 ΕΥΡΩ + ΡΟΥΛΕΜΑΝ ΕΚΚΕΝΤΟΦΟΡΟΥ ΣΤΑ 75000 ΚΜ ! ΚΛΕΙΔΩΝΙΑ ΤΙΜΟΝΙΟΥ (ΔΕΝ ΕΠΑΙΡΝΕ ΚΑΝ ΜΠΡΟΣΤΑ ΛΟΓΩ IMMOBILIZER) ΚΟΣΤΟΣ 200 ΕΥΡΩ! ΓΕΝΙΚΑ ΠΑΣΧΕΙ ΑΠΟ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ !ΤΑ ΚΑΛΑ ... ΑΝΕΤΟ ,ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ , ΧΩΡΟΙ !!
Renault
Clio

1461 κυβικά
του 2013

γιαννης πρόβλημα με το κιβώτιο ταχυτήτων πολύ νωρίς στα 25.000 χλμ.
Renault
Scenic

1600 κυβικά
του 2003

Theo Πολλαπλασιαστές, ψηφιακό ταμπλό, ψυγείο A/C, γρύλλοι παραθύρων (αλλάχθηκαν δωρεάν από εξουσιοδοτημένο), δυναμό, ρουλεμάν πίσω τροχών, όλα αλλάχθηκαν στα πρώτα 2-3 χρόνια του αυτοκινήτου. Ανταλλακτικά πανάκριβα.
Renault
Megane hatchback

1598 κυβικά
του 2007

ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ στα οχτώ χρόνια ζωής του, το αυτοκίνητο παρουσίασε πρόβλημα στον περιστροφικό διακόπτη του τιμονιού ή αλλιώς στη σερπαντίνα. το συγκεκριμένο πρόβλημα άκουσα ότι απασχολεί δεκάδες megane αλλά δεν το επιλύω καθώς το κόστος επισκευής στην επίσημη αντιπροσωπεία είναι απαγορευτικό (~350 ευρώ). ο μηχανισμός του παραθύρου του συνοδηγού έσπασε και τον άλλαξα με μεταχειρισμένο. επίσης δύο φορές έχω αλλάξει μπαταρία.
Renault
Megane cc

1600 κυβικά
του 2008

dimitrios provlima stous grylous para8yrou k sthn sermpantina timoniou....... alaxtike gnisia h sermpantina k mesa se 2 xronia ta idia pali oso gia ta para8yra alaxtike ena mhxanismos mia fora metaxeirismenos sto ena para8yro k ola kala ta alla 3 alaksane panw apo 2 fores set epistevhs k pali exoun provlhma aparadekta k panakriva provlimata...!!!!!!!
Renault
Megane cc

1600 κυβικά
του 2009

ΣΠΥΡΟΣ ΜΕGANE CC Eχουν πεσει τα παραθυρα και η αγορα καινουργιων ΠΑΝΑΚΡΙΒΗ !! εχω αλλαξει πολλαπλασιαστες και εχει σπασει το δυναμο γενικα πολυ ζημιαρικο αμαξι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ !!
Renault
Grand scenic

1600 κυβικά
του 2005

ΛΕΙΒΑΔΙΤΗΣ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ Πολλα και απαραδεκτα προβληματα στα ηλεκτρικα Στα τρια χρονια χαλασαν τα 4 πηνια και ο ρυθμιστής στροφων. Το χειρότερο ηταν οταν χαλασε το ηλεκτονικο ταμπλώ με κοστος μονο του ανταλακτικου 800€ οπου αναγκαστηκα να το στειλω εξωτερικο για επισκευή. Τα πισω καθισματα οταν αναδιπλώσουν πρεπει να τα κοπανας για να κουμπωσουν. Τα πλαστικα μερη στις πορτες και το ταμπω ξεφλουδίζουν. Ομοιως και το εξωτερικό χρωμα στα πλαστικα μερη. Στα πισω φανάρια το εσωτερικο διαχωριστικο αλοιώθηκε και στράβωσε απο τη θερμοκρασία του λαμπτήρα. Η γνησια μπαταρια (VARTA) κράτησε λιγο παραπάνω απο 1 ετος. Η υφασμάτινη επένδυση στις πόρτες οδηγού - συνοδηγού "φουσκωσε" γιατι ξεκόλησε εσωτερικά. Τα κουρτινάκια εινα σα ψευτικα και σπάσανε ευκολα και γρήγορα.
Mercedes
VW