Skoda
Kodiaq (Βενζίνη)
|
ΦΙΡΙΝΙΔΗΣ Ευθύμιος Γενικά τα service στις αντιπροσωπείες έχουν αυξημένη τιμή και το αρνητικό είναι ότι δεν παρέχεται η δυνατότητα να έχεις άμεση οπτική επαφή με το όχημα.
|
Skoda
Citigo (Βενζίνη)
1000 κυβικά
του 2014
|
ΟΡΓΙΑΝΕΛΗ ΑΝΔΡΙΑΝΑ Πρόβλημα σε όλα τα μοντέλα στο σασμαν από το εργοστάσιο.Το εξειδικευμένο σερβις αναγκάστηκε επίσης να αγοράσει κιτ επισκεύης για το σασμαν τους καθως κανεις εξωτερικος συνεργατης δεν αναλαμβανε να επισκευασει σασμαν παρα μονο ελεγε η καινουριο η απο τρακαρισμενο
|
Skoda
Fabia (Βενζίνη)
1400 κυβικά
του 2008
|
Μαρία παπα Στην αντιπροσωπεία της Σκόντα μετά από τρακάρισμα
|
Skoda
Octavia (old) (Βενζίνη)
1598 κυβικά
του 2008
|
ΚόρμαληςΠαναγιώτης Σταύρος Δυστυχώς το αμάξι δεν είχε προβλήματα, αλλά λόγω συνεργείου εγγύησης κτλπ όλο προβλήματα μετά απο σέρβις πάντα....Δυστυχώς ή ευτυχώς όταν άλλαξα συνεργείο όλα σταμάτησαν ως δια μαγείας !!!! Άρα μερικές φορές δε φταίνε τα αυτοκίνητα αλλά και τα συνεργεία ( Αντιπροσωπείας )
|
Skoda
Octavia (old) (Βενζίνη)
1200 κυβικά
του 2013
|
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΚΑΤΣΑΟΥΝΗΣ ΔΙΑΦΟΡΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ. ΜΟΥ ΕΙΧΑΝ ΠΕΙ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΓΙΑΠΩΝΕΖΙΚΟ ΤΟΥΣ ΑΜΑΞΙ ΚΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΧΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ ΑΛΛΑ !!!!!! ΑΠΟΡΩ ΠΩΣ ΤΟ ΕΠΙΛΕΓΟΥΝ ΟΙ ΤΑΞΙΤΖΙΔΕΣ. ΜΑΛΛΟΝ ΛΟΓΩ ΦΤΗΝΗΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ. ΜΙΑ ΜΕΤΡΙΟΤΗΤΑ.
|
Skoda
Roomster scout (Βενζίνη)
1200 κυβικά
του 2011
|
ΜΠΕΤΣΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Αρκετα προβληματα εξαρχης στα ηλεκτρονικα (τζαμια.ηχοσυστημα,συναγερμος).Συχνα προβληματα με μπουζι,πολλαπλασιαστη.Προβλημα με ηχο στην καδενα αρκετα νωρις και αλλαγη.Οι αναρτησεις απο την αρχη δεν απορροφουσαν ικανοιποιητικα κραδασμους.
|
Skoda
5 (LPG (υγραέριο))
1400 κυβικά
του 2009
|
Γεώργιος Καρπερός Μοντέλο του 2009 1400 tsi με έφτασε ως τώρα τα 260.000 χιλιόμετρα. Τίμιο σαν αυτοκίνητο όμως δεν παραβλέπουμε το ότι είναι φτιαγμένο με φτηνά υλικά. 13 χρόνων και μου έχει πέσει ουρανός και ταπετσαρίες και εκείνο το άτιμο το τζάμι του συνοδηγού το έχω φτιάξει άπειρες φορές και πάντα χαλάει είτε γρύλος είτε μοτέρ. 18.500 ευρώ ήταν πολλά για λεφτά αγοράς και περίμενα κάτι παραπάνω.
|
Skoda
Octavia (old) (Βενζίνη)
1400 κυβικά
του 2009
|
Αντριάνα Ναστούλη Ένα αμάξι με αρκετά προβλήματα. Μακάρι να είχα πάρει Volkswagen.
|
Skoda
Octavia combi scout (old) (Βενζίνη)
1800 κυβικά
του 2009
|
Χρήστος Δημόπουλος Κινητήρας βενζίνης TSi 1.8 από τα 70.000 Km καίει λάδια (σχεδόν 1 λίτρο ανά 1.000 Km). Απλά απαράδεκτοι εκεί στο VW group.....
|
Skoda
Octavia grand coupe (CNG (φυσικό αέριο))
1400 κυβικά
του 2018
|
Βασιλική Διάφορα προβλήματα στο εσωτερικό όπως στους διακόπτες παραθύρων όπου στου οδηγού έσπασαν και τα 4 μπουτόν και σπασμένος ρυθμιστής αεραγωγού για τα οποία ακούγαμε συνέχεια ότι δεν περνάνε εγγύηση γιατί έσπασαν (δεν ξέρω τι άλλο έπρεπε να πάθουν για να περαστούν εγγύηση).
Και το σοβαρότερο πρόβλημα, θόρυβος από το τιμόνι για το οποίο μου ζήτησαν βίντεο που τους έστειλα, το άκουσαν και στην πορεία αλλά τελικά μου ζήτησαν να το ξαναδούν και δεν το επισκεύασαν ποτέ καθώς δεν το άκουσαν και 3η φορά!!!
Στο εξουσιοδοτημένο service όλα αυτά...
|
Skoda
Kamiq (CNG (φυσικό αέριο))
1000 κυβικά
του 2020
|
Χρήστος Πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων
|
Skoda
Octavia iv grand coupe (Βενζίνη)
1500 κυβικά
του 2021
|
Βαγγέλης Στις λακούβες ακούγονται χτυπήματα από το πορτ παγκαζ όταν είναι άδειο στην αντίθετη περίπτωση δεν ακούς κάτι ενοχλητικό.
Μόνιμα προβλήματα με το infotainment και την συνδεσιμότητα.
|
Skoda
Octavia (old) (Βενζίνη)
1600 κυβικά
του 2005
|
Ευάγγελος Πολλαπλά μηχανικά προβλήματα
Προβλήματα στα ηλεκτρικά
Προβλήματα με την ταπετσαρία
Στα 2 χρόνια χάλασε το σασμαν
|
Skoda
Octavia (old) (Diesel)
1600 κυβικά
του 2011
|
fountou 2011-2021 95,000 χλμ
σχολαστικα συντηρημενο ,πιο νωρις απο το προβλεπομενο . Σκανδαλο Dieselgate . Απαραδεκτη συμπεριφορα απο το Group , εαν ηταν ιαπωνικη εταιρεια θα την ειχαν ...........αλλα ως Γερμανικη δεν την ακουμπησε κανεις , κοροιδευει τους καταναλωτες .
93,000χλμ καταστροφη του μπεκ ψεκασμου του 4ου κυλινδρου , καυσιμο παντα απο το ιδιο πρατηριο , τα ριχνουν στο καυσιμο ενω στο ιντερνετ εχει βουηξει με βλαβες στα 40,000-50,000 χλμ . Ποτε ξανα Ευρωπαικο ΜΟΝΟ JAPAN !!!!!!
|
Skoda
Citigo (CNG (φυσικό αέριο))
1000 κυβικά
του 2018
|
Ντίνα Το πήρα αρχές του 2018 και μέχρι τώρα έχει κάνει κάνει περίπου 60.000 χλμ. Σε γενικές γραμμές είναι καλό αυτοκίνητο, στην αρχή είχα ένα πρόβλημα με το παράθυρο του οδηγού το οποίο ελπίζω να μην το ξαναπαρουσιάσει. Έπειτα από 1,5 χρόνο το αμάξι πλημύρισε με νερό διότι το citigo έχει μεγάλο κενό στο καπώ και μπαίνουν φύλλα κλπ. βέβαια κανείς δεν με είχε προειδοποιήσει από την αντιπροσωπεία και πλήρωσα τα μαλλιοκέφαλά μου. Επειδή είναι με φυσικό αέριο είναι πολύ οικονομικό, όμως δεν θα έλεγα και το ίδιο για τα service στην αντιπροσωπεία - αυτοί κόβουν κεφάλια.
|
Skoda
Octavia
1400 κυβικά
του 2010
|
Γεώργιος Όλοι μου λέγαν ότι αυτό το μοντέλο στις 120.000χμ περίπου θα χρειαστεί αλλαγή καδένας. Δεν τους πίστεψα. Δυστυχώς χτύπησε καδένα και χρειάστηκε επισκευή. Αλλαγή καδένας χρονισμού, βαλβίδων κ.λ.π. Κόστος σε συνεργείο της γειτονιάς 1500 ευρώ. Ακόμη και τώρα μετά την επισκευή ακούγεται στο πρωινό ξεκίνημα και όχι μόνο το κροτάλισμα κατά την εκκίνηση του κινητήρα. Πολύ απογοητευμένος από την ποιότητα των κινητήρων του ομίλου VW. Καδένα έχουν και τα Ιαπωνικά αλλά κανένα πρόβλημα ακόμη και μετά από 300.000χμ.
|
Skoda
Karoq
1600 κυβικά
του 2019
|
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Πρόβλημα με το adblue,γεμίζω το ρεζερβουάρ του adblue και δείχνει άδειο.Χρειάστηκε να πάω 2 φορές στο συνεργείο για να το φτιάξουν.
|
Skoda
Fabia
1200 κυβικά
του 2011
|
Στέλιος Το αγόρασα καινούργιο το 2011 μιας και είχα ξαναπάρει Skoda και ήμουν ικανοποιημένος. Με ενημέρωσε ο μηχανικός μου ότι τα γερμανικά είναι ευαίσθητα και τα μικρά δεν είναι το ίδιο καλά με τα μεγαλύτερα, ωστόσο το προτίμησα από τον Ιάπωνα λόγω καλύτερης οδηγικής συμπεριφοράς, φρενών και ασφαλείας. Ωστόσο, επειδή το χρησιμοποιώ κυρίως στην πόλη την πάτησα. Στα 30.000 χλμ καίει μπουζοκαλωδιο, στα 45000 χλμ και άλλο, στα 50000χλμ διαρροή νερού μου αλλάζουν σε γνωστή αντιπροσωπεία των νοτίων προαστίων σχεδόν όλα τα εξαρτήματα εντός εγγύησης μήπως και πετύχουν τη φταίει (τρόμπα νερού, όλες τις σωληνώσεις, Ίντερκουλερ) αλλά δε το βρήκαν. Το πάω στη βιαμαρ στην ιερά οδό και το βρήκαν ήταν το ψυγείο λαδιού. Στα 60000 χλμ ξανακαίει μπουζοκαλωδια. Στα 70000χλμ ξανά διαρροή νερού ψυγείο μηχανής το πλήρωσα 300€. Στα 80.000χλμ ξανακαιει μπουζοκαλωδια. Στα 100.000 χλμ μου βγάζει το πρόβλημα με την καδένα. Το πάω στην ίδια αντιπροσωπεία στα νότια προάστια και οι άχρηστοι κάνουν τεχνικό λάθος στην τοποθέτηση και το αυτοκίνητο καρφώνει βαλβίδες!!!! Τραγικοί!!!! Ευτυχώς δεν πλήρωσα κάτι για τη ζημια που έγινε ατο αυτοκίνητο μόνο την επισκευή της καδένας 250 ευρώ. Το παραλαμβάνω το αμάξι δε δουλευε καλά, μου λένε μπουζοκαλωδια τα ξανααλλαζω με γνησια 120 ευρώ. Το παραλαμβάνω πάλι δε δουλευε καλά, πολλάπλασιαστης το πρόβλημα,μου βάζουν μεταχειρισμένο Bosch με 60 ευρώ όταν καινούργιος έχει 75!!! Τραγικοί!!! Στα 105.000 χλμ βλάβη το dsg mechatronic λέει μόνο καινούργιο 1400€. Αν είναι δυνατόν!!!!! Δεν ξανάπαιρνω αυτόματο ποτέ! Manual μόνο! Στα 110.000 ξανά διαρροή νερού από ένα σωληνάκι στην τουρμπίνα. Στα 119.000 μένω από δύναμο...κάηκε η περιελιξη!!!! Αν είναι δυνατόν!!! Αλλά 300 ευρώ. Όλα αυτά τα χρήματα μόνο σε βλάβες! Εννοείται ότι του κανω κανονικά συντήρηση όποτε προβλέπεται. Επιπλέον έχει χαλάσει η κλειδαριά του οδηγου και δε δείχνει ότι ανοίγει η πόρτα με αποτέλεσμα να έχω κλειδώσει μέσα πολλές φορές τα κλειδιά αλλά μέχρι να χαλάσει εντελώς δε την αλλάζω. Έχει χαλάσει το κουμπι που ανοίγει το πορτ παγκαζ και το ανοίγω μόνο από το κουμπι του κλειδιού και έχει φθαρεί το τιμόνι με αποτέλεσμα να τρίβεται και λερώνονται τα χέρια μου. Ετοιμάζεται να αλλαχθεί όπου να ναι και ο δίσκος του dsg όπου υπολογίζω αλλά 800€. Πολύ καλό αυτοκίνητο όσον αφορά την οικονομία καυσίμου, τις επιδόσεις την ασφάλεια και τα φρένα αλλά πολλές βλάβες!!!!
|
Skoda
Octavia 5 1.6 mpi
1595 κυβικά
του 2008
|
Σταματελλος Σταμάτης Αλλαγή ακρομπαρων στην 10 έτια .
Και Αλλαγή προληπτικά λέει αντλίας νερού ψυγείου.
Από την ώρα που την άλλαξα ενώ σε 10 λεπτά δούλευε σταθερά στους 90 τώρα η βελόνα δείχνει πολύ ώρα εβδομήντα πιάνει καμμία φορά κατηφόρα και μιλάνε να ρίξει την θερμοκρασία στους 70 αυτό δεν είναι αντιοικονομικο;
Το Α.αξι για ποιο λόγο μυρίζει μέσα .. βρώμικο αν και έχω κάνει και βιολογικό καθαρισμό . Μετά κρέμασαν η οροφή το πανί και στην πόρτα λόγω του καθαρισμού με ατμό.
Επίσης για κάποιο λόγο τρέμει ο κινητήρας στα φανάρια
|
Skoda
Octavia
1400 κυβικά
του 2016
|
Μάνος Αντωνιάδης Στα 2.5χρ και 20χιλ χιλιόμετρα περίπου, τρίξιμο στις αλλαγές ταχυτήτων από το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.
Αντιπροσωπεία είπε πρόβλημα στους δίσκους. Η αλλαγή έγινε εντός εγγύησης χωρίς κόστος.
Έχουμε κάποιο άγχος, το θα γίνεται όταν βγούμε από την εγγύηση, θα έχουμε συχνά αυτό το μάλλον κοστοβορο πρόβλημα;
Ζω στην Κύπρο, με κυπριακό αυτοκίνητο.
|
Skoda
Octavia
1198 κυβικά
του 2010
|
Αθανάσιος Κυργίδης Εξαιρετική προσπάθεια. Μπράβο!
|
Skoda
Superb
1400 κυβικά
του 2009
|
Γιώργος 2η φορά κιβώτιο
|
Skoda
Octavia
1600 κυβικά
του 1999
|
Εμμανουήλ Νοακος Ζημιάρικο αυτοκίνητο, 4 παράθυρα έπεσαν, 2 αντλίες νερού άλλαξα, οι κλειδαριές έχουν πρόβλημα και άλλα πολλά.
|
Skoda
Octavia
1400 κυβικά
του 2008
|
ΓΑΒΡΙΉΛ Αλαγη σασμαν στης 160000 χιλιόμετρα τρίξιμο παραθύρων.
|
Skoda
Octavia
1600 κυβικά
του 2011
|
Αθανασιος Δουλγερης Απαραδεκτο κ εντελως αναξιοπιστο πλεον αυτοκινητο. Στα 100.000 χλμ. καονουριο αμαξι εκαψε το μπεκ ψεκασμου το οποιο κοστιζει 750 ευρω.Να γιατι δινουν μονο 2 χρονια εγγυηση ,οταν τα κορεατικα δινουν 5 χρονια. Ποτε ξανα VW group!
|
Skoda
Fabia
1200 κυβικά
του 2013
|
sofia Οικονομικό σαν κατανάλωση αλλά… το πήρα καινούργιο από την αντιπροσωπία κοντά στο καλοχωρι αυτή τη στιγμή έχω περίπου 94000χλμ. Το πρώτο χρόνο πέρα από τα σέρβις μου ήρθε χαρτί να πάω να αλλάξω κάτι φίλτρα που ήταν ελλαττωματικά από την εταιρεία, πέρα από αυτό σκούριασε το νίκελ που έχει μπροστά πάνω από το σήμα του αυτοκίνητου. Ενδιάμεσα έγιναν και κάποια ακόμα μικρό προβλήματα που ήταν όλα στην εγγύηση και δεν μπορώ να τα θυμηθώ. Και το τελευταίο χρόνο που έχει περάσει τα 80000χλμ αλλά όχι τα 4χρονια και δεν είμαι πλέον μέσα στην εγγύηση έγιναν 2 αβαρίες η μια ήταν τον Ιούλιο που είχα 80700 (και για 700χλμ δεν το αναγνωρίσαν) που έσπασε η βάση φίλτρου λαδιού η οποία μου κόστισε 400 περίπου με υποτίθεται εκπτώσεις ( και πολλούς καβγάδες) και δεν είχα αμάξι για μια εβδομάδα και η άλλη αβαρία μετά από 3 μήνες που τρύπησε το κολλάρο μου κόστισε πάλι 100 με υποτίθεται εκπτώσεις για εμένα προσπάθησαν να με πείσουν ότι είναι λογική φθορά αλλά μιλώντας με άλλους καταναλωτές μου είπαν ότι και αυτή είχαν το ίδιο πρόβλημα. Όταν λοιπόν αγανάκτησα και έπιασα τον υπεύθυνο καταναλωτή για να βρεθεί μια λύση σε αυτά τα προβλήματα μου είπε ότι δεν έχει καμία δουλειά αυτός και να στείλω μαιλ στη ΚΟΣΜΟΚΑΡ.
|
Skoda
Octavia
1598 κυβικά
του 2014
|
Νικόλαος Σιαφάκας Σοβαρά προβλήματα ποιότητας και αξιοπιστίας:
- Τρεις φορές αλλαγή της αντλίας νερού, την 1η φορά πλήρης αστοχία με απότομη άνοδο θερμοκρασίας και άμεση ακινητοποίηση του αυτοκινήτου, τις άλλες 2 ταχεία ελάττωση της στάθμης του ψυκτικού υγρού.
- Πλήρης αστοχία του Mechatronics του κιβωτίου DSG στα 63000χλμ.
- Αντικατάσταση και των 4 αμορτισέρ στα 66000χλμ (η απόδοσή τους είχε ήδη πέσει 15000χλμ πριν στο 47%).
- Συνεχείς τραντάγματα από το διαμέρισμα του κινητήρα που διερευνώνται ακόμα.
- Τραχειά λειτουργία του DSG, απότομο στις αλλαγές των χαμηλών σχέσεων, ιδίως στο κατέβασμα, όπου ακουγεται επίσης και ένας έντονος μεταλλικός ήχος όταν κουμπώνουν οι ταχύτητες
- Κατά τα άλλα, οικονομικό με καλές επιδόσεις για τον κυβισμό του.
|
Skoda
Octavia
1600 κυβικά
του 2005
|
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΕΓΩ ΕΧΩ ΤΟ ΟΚΤΑΒΙΑ ΑΠΟ ΤΟ 2005 111000ΧΙΛ ΕΙΜΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΕΚΝΕΥΡΙΣΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΛΕΠΑΛΗΛΕΣ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΕΣ ΑΠΡΟΒΛΕΠΤΕΣ ΒΛΑΒΕΣ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΕΞΑΝΤΛΗΣΕΙ ΚΑΘΕ ΑΠΟΘΕΜΑ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΚΑΙ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΠΑΣΕΙ ΘΥΣΕΙΑ ΝΑ ΤΟ ΞΕΦΟΡΤΩΘΩ ΚΑΙ ΕΞΗΓΟΥΜΑΙ ΜΟΥ ΕΚΑΨΕ ΤΡΕΙΣ ΦΟΡΕΣ ΘΕΡΜΟΣΤΑΤΗ ΜΟΥ ΧΑΛΑΣΕ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ Η ΑΝΤΛΙΑ ΝΕΡΟΥ ΔΥΟ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΙ ΠΑΡΑΘΥΡΩΝ Ο ΟΥΡΑΝΟΣ ΕΠΕΣΕ Η ΤΑΠΕΤΣΑΡΙΑ ΞΕΚΟΛΗΣΕ ΤΟ ΤΑΜΠΛΩ ΞΕΘΩΡΙΑΣΕ ΤΡΙΓΜΟΙ ΑΚΟΥΓΩΝΤΕ ΑΠΟ ΠΑΝΤΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΠΩ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΛΑ ΟΜΩΣ ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΑΛΟΣΤΕ
|
Skoda
Fabia
1400 κυβικά
του 2002
|
Γεώργιος Από τα 75000 Km αρχίσανε τα προβλήματα.
|
Skoda
Octavia combi scout
1800 κυβικά
του 2009
|
Αλκιβιάδης Μυλωνίδης Καίει λάδια
|
Skoda
Roumster skout
1600 κυβικά
του 2007
|
Ανδρέας Αρκετά καλό αυτοκίνητο με λίγες ζημιές στα ηλεκτρικά - ηλεκτρονικα
|
Skoda
Superb
1800 κυβικά
του 2009
|
Βασίλειος Χαλκιας Όταν αγόρασα το αυτοκίνητο το 2009 διαπίστωσα ότι ο πισω δεξιά αεραγωγος δεν έβγαζε αερα. Το ανέφερα στην αντιπροσωπία, & μου ειπαν ότι δεν καλύπτεται από την εγγύηση γιατί το πρόβλημα το δημιουργησα εγώ! Επεμενα ότι ήταν κατασκευαστικο σφάλμα, αλλά αυτοί δεν το δεχοντουσαν. Τελικά έδωσα πενήντα ευρώ & έφεραν ένα καινούργιο ανταλλακτικό, το οποίο έλυσε το πρόβλημα. Πρόσφατα πηγα το αμάξι σε φανοποιο για μικρό επισκευές & χρειάστηκε να παραγγείλει από την αντιπροσωπία της Skoda μια διακοσμητική μεταλλικη λωρίδα που τοποθετείται στο πλάι του αυτοκινήτου. Πέρασαν τρεις μήνες & ακόμα να φέρουν την λωρίδα! Επίσης, μου κάηκε δύο φορές μια λάμπα από την πίσω πινακίδα. Από το ίδιο το αυτοκίνητο πάντως είμαι απόλυτα ικανοποιημενος.
|
Skoda
Octavia
1800 κυβικά
του 2003
|
ΝΑΝΑΚΟΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΔΕΝ προλαβαινω να αλλαζω πολλαπλασιαστες, τρυπισε το ψυγειο καλοριφερ και χανει νερα, τα ηλεκτρικα παραθυρα χαλανε , η ταπετσαρια στις πορτες και στον ουρανο του αυτοκινητου εχουν ξεκολησει, στον αυτοκινητοδρομο ακουω να σφυριζει ο αερας απ τις πορτες.
|
Skoda
Octavia
1798 κυβικά
του 2007
|
sotiris βλάβη κ αλλαγή αντλίας υψηλής πίεσης του υπερτροφοδότη στα 45000 χλμ σε εξουσιοδοτημένο
συνεργείο της επαρχίας με κόστος € 500 χωρίς απόδειξη (η εγγύηση είχε λήξει το 2009).Θετικό
ότι η παραγγελία έγινε αμέσως κ το ανταλλακτικό τοποθετήθηκε αυθημερόν (αρχές Αυγούστου).
|
Skoda
Yeti
1197 κυβικά
του 2010
|
ΚΟΤΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Yeti 1.2tsi DSG7.
Στα 15000χλμ σκορτσάρισμα του dsg με 2α και αλλαγή του στα 2500χλμ. Στα 75000χλμ ξανά σκορτσάρισμα του dsg. Στα 70000χλμ αλλαγή καδένας χρονισμού και λίγο νωρίτερα αλλαγή του εγκεφάλου του dsg. Οι βλάβες του dsg καλύφθηκαν πλήρως από το συνεργείο, παρόλο που για τη μια το αμάξι ήταν εκτός εγγύησης. Για την καδένα πλήρωσα 110 ευρώ. Εξαιρετική αντιμετώπιση απ το συνεργείο (Synergy Μοσχάτου), αλλά απαράδεκτο σε τέτοια χλμ να βγαίνουν τέτοιες βγάβες. Ντροπή!!!!!
|
Skoda
Octavia
1200 κυβικά
του 2013
|
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΚΑΤΣΑΟΥΝΗΣ ΠΟΛΛΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ. ΕΧΩ ΑΝΑΓΚΑΣΤΕΙ ΝΑ ΕΠΙΣΚΕΥΤΩ ΤΑ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΑ SERVICE ΣΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 20 ΦΟΡΕΣ
|
Skoda
Rapid
1600 κυβικά
του 2015
|
Χρήστος Βρανης Διαρροή λιπαντικών απο το καρτερ λόγω αστοχίας υλικου
|
Skoda
Yeti
1800 κυβικά
του 2010
|
Θανάσης Καλό σε χαρακτηριστικά και σε ποιότητα κατασκευής αλλά απαράδεκτο μηχανικά. Σε 90.000 χλμ έχω αλλάξει δίσκο-πλατό στις 30.000 χλμ και καπάκι μηχανής γιατί έκαψε μια βαλβίδα στις 80.000 χλμ αλλά και γενική επισκευή μηχανής (πιστόνια, δακτυλίδια, μπιέλες) στις 89.000 χλμ. Το κόστος είναι πάνω απο 5.000 ευρώ. Ολα αυτά ενώ η εταιρεία γνωρίζει για τα προβλήματα αλλά........
|
Skoda
Fabia
1400 κυβικά
του 2002
|
babis το αμαξι το ειχα για 13 χρονια.αλλαγη ταμπλο στην εγγυηση λογο τριξιματων.μετα απο 1χρονο εμπροσ αμορτισερ εγγυηση.το check κινητηρα τα τελευταια 5 χρονια αναμμενο πολλους αισθητηρες διακοπτες παραθυρων και 3 φορεσ γρυλους.σε ταξιδι στην εθνικη ραγισε σασμαν.Λαδια 3λιτρα στα 7000χλμ καμμενα.ξεκολλησε ο ουρανοσ 2 φορες και καμμενες ασφαλειες πολυ συχνα στο κυκλομα α/c
|
Skoda
Roomster scout
1200 κυβικά
του 2011
|
Κων/νος Παναγής Καθόλου ευχαριστημένος. Πολλά προβλήματα μέχρι τα 65000 χλμ. Ήδη 3 φορές χρειάστηκε να το μεταφέρει γερανός (Σωληνάκι βενζίνης, Πολλαπλασιαστής και μπουζοκαλώδια, νερό στη μηχανή από διαρροή του ψυγείου στο turbo).
Μέχρι επίσης έχει ανοίξει μοτέρ για επισκευή 2 βαλβίδων μετά από ρετάρισμα ίσως λόγω προβληματικής καδένας. Φυσικά έγινε και επισκευή καδένας ενώ έχει γίνει και επισκευή του turbo. Το αυτοκίνητο οδηγείτε οικονομικά από γυναίκα και δεν έχει ταλαιπωρηθεί καθόλου.
|
Skoda
Yeti
1800 κυβικά
του 2010
|
ΒΑΣΙΛΕΙΟΣΝΤΑΣΙΟΣ 40931 ΚΜ (31/10/2013) ΕΣΠΑΣΕ Η ΒΑΛΒΙΔΑ ΠΙΕΣΗΣ ΛΑΔΙΟΥ ΤΟΥ ΕΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΥ ΑΓΝΩΣΤΟ
ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΜΑΖΙ ΚΑΙ Η ΚΑΔΕΝΑ .Η ΤΕΛΙΚΗ ΒΛΑΒΗ 2 ΕΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΙ -16 ΩΣΤΗΡΙΑ- 5 ΚΟΚΟΡΑΚΙΑ -ΚΕΦΑΛΑΡΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΣΕΤ ΚΑΔΕΝΑΣ ΣΥΝΟΛΟ ΒΛΑΒΗΣ 5500 ΕΥΡΩ . Η SKODA? AN TO ΕΦΕΡΝΕΣ ΣΕ ΜΑΣ ΘΑ ΤΟ ΕΠΙΣΚΕΥΑΖΑΜΕ ΜΕ 80% ΕΚΠΤΩΣΗ ΛΕΣ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΕΥΘΥΝΗ Ο ΚΑΤΟΧΟΣ. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ ΣΑΝ ΕΤΑΙΡΙΑ ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ .ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΓΡΑΜΜΑ ΣΤΗΝ ΜΗΤΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΠΑΡΕΠΕΜΨΑΝ ΣΤΗΝ SKODA ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑΣ ( ΜΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ) ΑΓΟΡΑΣΤΗΚΕ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ 23-6-2010 ΥΕΤΙ 1.8 4Χ4
|
Skoda
2000 κυβικά
του 2010
|
Γιάννης Αυτόματο DSG6 σε Octavia RS 5. Μερικές φορές όταν σταματώ τελείως με φρένο, δεν αποσυμπλέκεται ο κινητήρα και προσπαθεί ή να κινηθεί ή να σβύσει ο κινητήρας. Κάποιες φορές σβύνει κιόλας. Δεν είναι συχνό αλλά δεν βρέθηκε βλάβη επίσης.
|
Skoda
Fabia
1400 κυβικά
του 2010
|
πετρος πετριδης στα 74000 χιλιομετρα εκαψε βαλβιδες .fabia rs.και η εταιρια δεν αναγνωρισε τιποτε
|
Skoda
Octavia
2000 κυβικά
του 2010
|
Γιάννης Αυτόματο DSG6 σε Octavia RS 5. Μερικές φορές όταν σταματώ τελείως με φρένο, δεν αποσυμπλέκεται ο κινητήρα και προσπαθεί ή να κινηθεί ή να σβύσει ο κινητήρας. Κάποιες φορές σβύνει κιόλας. Δεν είναι συχνό αλλά δεν βρέθηκε βλάβη επίσης.
|
Skoda
Octavia vrs 1800t 210ps
1800 κυβικά
του 2008
|
Sakis Papas Λογω εργασιακων υποχρεωσεων στο εξωτερικο εχω λιγα χιλιομετρα μονο 68500χλμ.
Πριν 15 μερες αναψε λαμπακι σταθμης νερου,μετα απο ελενχο ανακαλυπτω διαρροη στο κινητηρα
Την αλλη μερα στο συνεργειο βρισκοθμε σκαμμενο καπακι στο χωρο ψυξης του Νο2&Νο4 κυλινδρου.
Μετα απο ψαξιμο εβδομαδας βρεθηκε καπακι αλλα η skoda hellas το δινει μονο κομπλε με βαλβιδες,
εκκεντροφορους και κοστολογιο 2,500 χωρις Φ.Π.Α.και με τα υπολοιπα εργατικα και τσιμουχες κ.α
κοστισε κοντα στα 4,000ευρω.Επισης το κακο ειναι οτι κανενας μα κανενας μπορουσε να μου πει το λογω της ζημιας.Δεν επιτρεπετ στα χιλ. αυτα τετοια βλαβη απο τετοιο κινητηρα.Απο το υπολοιπο
αυτοκινητο ειμαι ευχαριστημενος αλλα δεν εχω και πολλα χιλιομετρα.
|