To C-MAX έρχεται με δύο εξαιρετικούς κινητήρες κάτω από το καπό του, τον 1.0 Ecoboost στους 100 ή 125 ίππους (ανάλογα με την έκδοση) και τον 1,6 TDCI με ιπποδύναμη 115 ίππων.
Βενζίνη vs Diesel: 2 σχολές οικονομίας
82.433 Επισκέψεις στο άρθρο (2/6/2014)
Το ζευγάρι «βενζίνη vs diesel», είναι αντίστοιχο του «τούρμπο vs ατμόσφαιρα», αφού και τα δύο είδη καυσίμου έχουν τα πλεονεκτήματά τους. Ας τα δούμε υπό το πρίσμα της κατανάλωσης και με τη βοήθεια των Ford C-MAX, Honda Civic, SEAT Leon, Toyota Yaris.
Προκειμένου οι κατασκευαστές να συμμορφωθούν στα ολοένα και αυστηρότερα μέτρα της Ε.Ε. για τις εκπομπές ρύπων -υπενθυμίζουμε πως από τον Σεπτέμβριο του 2014 θα ισχύει η νόρμα Euro6- έχουν επιδοθεί σε έναν συνεχή αγώνα μείωσης της κατανάλωσης και εκπομπών CO2.
Eναν αγώνα που δεν αφορά μόνο τους κινητήρες, αλλά το σύνολο του οχήματος και των μηχανικών μερών του. Για παράδειγμα, χρησιμοποιούνται ελαφρύτερα υλικά -αφού ακόμα και 20 κιλά κάνουν τη διαφορά- συστήματα ανάκτησης ενέργειας, start-stop και ούτω καθεξής. Φυσικά, στο επίκεντρο βρίσκονται οι κινητήρες, αφού αυτοί κάνουν την «περισσότερη δουλειά» και αυτό φαίνεται από τα άλματα που έχουν γίνει τα τελευταία χρόνια, τόσο στους κινητήρεςβενζίνης, όσο στους diesel.
Παρακάτω παρουσιάζουμε 4 ζευγάρια (με κινητήρα βενζίνης και diesel), τα οποία προσφέρουν εξαιρετική οικονομία κίνησης εκμεταλλευόμενα τη σύγχρονη τεχνολογία, ανεξάρτητα δηλαδή με τον κινητήρα που βρίσκεται κάτω από το καπό τους. Ας τα δούμε πιο αναλυτικά, ώστε να βρούμε την πιο ελκυστική πρόταση αγοράς.
Το μικρομεσαίο της Honda ξεχωρίζει με τη φουτουριστική του σχεδίαση, τη σπορτίφ οδική του συμπεριφορά, τους μεγάλους χώρους για τους επιβάτες και τις αποσκευές.