ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Τώρα που τα ηλεκτρικά γίνονται
φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα >>
Τώρα δηλαδή έχει ηλεκτρικά, κάτω από 20 χιλιάρικα;
Και εγώ που μένω σε διαμέρισμα πως θα φορτίζω; Κάθε πότε πρέπει να γεμίζω;
Πόσο θα πληρώνω; Συμφέρει ή τελικά μας δουλεύουν; Πόση ώρα θα κάνω να γεμίσω;
Και όταν πάω μια Σαββατο-Κυριακάτικη βόλτα, θα ‘χω το άγχος να μην μείνω; Και τι θα κάνω 1-2 φορές το χρόνο που πάω Θεσσαλονίκη;
ή μήπως έχουν λυθεί πλέον όλα αυτά τα προβλήματα;
Ναι όλα αυτά έχουν σχεδόν λυθεί.
Δείτε τις απαντήσεις σε όλα αυτά και μαζί ΟΛΕΣ τις πληροφορίες:
-για 7 ηλεκτρικά που κάνουν πλέον κάτω από 20 χιλιάρικα,
άλλα 18 που κάνουν κάτω από 27χιλ., αλλά και για όσα κάνουν παραπάνω.
και βέβαια για:
-όλα τα δίκτυα φόρτισης και πόσο χρεώνει το καθένα αλλά και για όλους τους φορτιστές που μπορείτε να βάλετε στο σπίτι ή στην δουλειά σας με 500 -1500 ευρώ,
αν θέλετε να γεμίζετε 3 ή 5 ή 10 φορές πιο γρήγορα.
 
 

ΔΕΗ για ηλεκτρικά αυτοκίνητα στα πλοία: Δεν έχει επιστημονική βάση το 40% για την μπαταρία

 Σχολιάστε 
2.918 Επισκέψεις στο άρθρο (4/2/2025)
ΔΕΗ για ηλεκτρικά αυτοκίνητα στα πλοία: Δεν έχει επιστημονική βάση το 40% για την μπαταρία
2 Φωτογραφίες »

Τα ηλεκτροκίνητα με μπαταρία πάνω από 40% δεν μπορούν να επιβιβαστούν σε πλοία
Δεν έχει επιστημονική βάση η εγκύκλιος σύμφωνα με το Γενικό Διευθυντή της ΔΕΗ
Ζήτησε την απλοποίηση της έκδοσης αδειών για την τοποθέτηση φορτιστών στα λιμάνια
Σε πολλές χώρες της Ευρώπης επιτρέπεται η φόρτιση εν πλω

autotriti team

Τα ηλεκτροκίνητα με μπαταρία πάνω από 40% δεν μπορούν να επιβιβαστούν σε πλοία

Τις σκέψεις του πάνω στους νόμους που θέσπισε το Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, περί της μετακίνησης των ηλεκτροκίνητων, μοιράστηκε ο Μιλτιάδης Μπαμπίλης, Γενικός Διευθυντής Ηλεκτροκίνησης της ΔΕΗ. Για την ιστορία, τα  ηλεκτροκίνητα σύμφωνα με εγκύκλιο της ελληνικής πολιτείας, δεν μπορούν να επιβιβαστούν σε πλοία αν το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας τους ξεπερνά το 40%.

Δεν έχει επιστημονική βάση η εγκύκλιος σύμφωνα με το Γενικό Διευθυντή της ΔΕΗ

Σύμφωνα με το Γενικό Διευθυντή της ΔΕΗ, αυτό το όριο δεν έχει κάποιο επιστημονικό υπόβαθρο. Συγκεκριμένα, στο 8ο Συνέδριο Ηλεκτροκίνησης, ανέφερε ότι «το όριο της στάθμης της μπαταρίας στα ηλεκτροκίνητα είναι ελληνική ιδιαιτερότητα και δεν βασίζεται σε καμία επιστημονική βάση. Μάλιστα, δεν σταμάτησε εκεί, αφού είπε, ότι όσοι οδηγοί ταξιδεύουν με αυτό το όριο δεν έχουν να φορτίσουν στα νησιά, αφού οι εταιρείες δεν έχουν άδειες για να μπορούν να εγκαταστήσουν φορτιστές έξω από τα λιμάνια.

Ζήτησε την απλοποίηση της έκδοσης αδειών για την τοποθέτηση φορτιστών στα λιμάνια

Έτσι, ζήτησε από το κράτος και από τη τοπική αυτοδιοίκηση να απλοποιηθεί η διαδικασία έκδοσης τέτοιου είδους αδειών. Μάλιστα χαρακτήρισε την έκδοση τέτοιας άδειας, ίσως από τα πιο δύσκολα πράγματα στην δουλειά τους.

Σε πολλές χώρες της Ευρώπης επιτρέπεται η φόρτιση εν πλω

Για την ιστορία, ο νόμος περί στάθμης της μπαταρίας κάτω από 40%, υφίσταται μόνο στην Ελλάδα, με πολλές χώρες της Ευρώπης, να επιτρέπουν στα ηλεκτροκίνητα να επιβιβάζονται και να αποβιβάζονται ελεύθερα χωρίς ελέγχους. Μάλιστα, σε πολλές χώρες της γηραιάς ηπείρου, επιτρέπεται ακόμα και η φόρτιση EVs εν πλω, με τις ναυτιλιακές εταιρείες να τοποθετούν οι ίδιες στα πλοία τους δημόσιους φορτιστές.

Mercedes
UNIROYAL SHARK SKIN