Έφτασε η μέρα, που το CR-V θα διατεθεί με τον νέο 1,6 i-DTEC πετρελαιοκινητήρα, που γνωρίσαμε στο Civic.
Το Auto Τρίτη ταξιδεύει στη Μαγιόρκα για να οδηγήσει το νέο μοντέλο της Honda με τον 1.600αρη diesel.
Διαβάστε αύριο: Οδηγούμε νέο Honda CR-V 1,6 i-DTEC 4x2
Διαβάστηκε από3626αναγνώστες
Ημερομηνία δημοσίευσης: 10/7/2013
Νέοι ορίζοντες ανοίγουν για την εμπορική καριέρα του Honda CR-V, το οποίο πλέον είναι διαθέσιμο με τον ιδανικό, για τα ελληνικά φορολογικά δεδομένα, 1.600άρη turbodiesel του Civic, αλλά και χωρίς τετρακίνηση…
Πάνω από πέντε εκατομμύρια CR-V έχουν πωληθεί σε όλο τον κόσμο από το 1995. Η νέα, τέταρτη γενιά, του οχήματος ελεύθερου χρόνου της Honda βασίστηκε στην επιτυχία των προκατόχων του για να προσφέρει ακόμα μεγαλύτερη ποιότητα, πρακτικότητα και φινέτσα. Είναι όμως αλήθεια, πως για την ελληνική αγορά τουλάχιστον, η προσφορά κινητήρων από τα 2 λτ. και πάνω (2,0 λτ. βενζίνη και 2,2 λτ. turbodiesel), μόνο αρωγός δε θα μπορούσε να είναι στην προσπάθεια προσέλκυσης αγοραστών.
Έφτασε όμως η μέρα, που το CR-V θα διατεθεί με τον νέο 1,6 i-DTEC πετρελαιοκινητήρα, που γνωρίσαμε στο Civic, και ο οποίος θα συνδυάζεται με κίνηση μόνο στους εμπρός τροχούς. Με το προσθιοκίνητο CR-V, η Honda θέλει να προσεγγίσει το κοινό που ζητά ένα πιο προσιτό οικονομικά crossover, το οποίο καταναλώνει λιγότερο και εκπέμπει λίγα γρ.CO2/χλμ. Η νέα έκδοση δεν έχει καμιά διαφορά στη σχεδίαση, διατηρώντας φυσικά το δυναμικό και μοντέρνο χαρακτήρα, που ξεχωρίζει την 4η γενιά του.
Το Auto Τρίτη ταξιδεύει στη Μαγιόρκα για να οδηγήσει το νέο μοντέλο της Honda με τον 1.600αρη diesel. Διαβάστε αύριο στο www.autotriti.gr τα πρώτα μας σχόλια.