Στα πρότυπα του GTI, το νέο Golf GTD αποτελεί το ισχυρότερο πετρελαιοκίνητο μικρομεσαίο μοντέλο της εταιρείας, συνδυάζοντας επιδόσεις και χαμηλή κατανάλωση καυσίμου.
To εσωτερικό του μοντέλου θυμίζει το νέο Golf GTI.
Για την κίνηση του νέου Golf GTD φροντίζει ένας 4κύλινδρος κινητήρας πετρελαίου 2,0 λίτρων, με τεχνολογία common rail και turbo. Το μηχανικό σύνολο αποδίδει 184 PS και 380 Nm μέγιστης ροπής από τις 1.750 σ.α.λ.
Διαβάστε αύριο: Οδηγούμε το νέο VW Golf GTD
Διαβάστηκε από5298αναγνώστες
Ημερομηνία δημοσίευσης: 12/6/2013
Στα πρότυπα του GTI, το νέο Golf GTD αποτελεί το ισχυρότερο πετρελαιοκίνητο μικρομεσαίο μοντέλο της εταιρείας, συνδυάζοντας επιδόσεις και χαμηλή κατανάλωση καυσίμου.
To «GTI» των diesel παρουσιάστηκε στη φετινή έκθεση της Γενεύης, επιδιώκοντας να συνδυάσει τις οδηγικές αρετές ενός σπορ αυτοκινήτου, με τη χαμηλή κατανάλωση και τις περιορισμένες εκπομπές ρύπων.
Για την κίνηση του νέου Golf GTD φροντίζει ένας 4κύλινδρος κινητήρας πετρελαίου 2,0 λίτρων, με τεχνολογία common rail και turbo. Το μηχανικό σύνολο αποδίδει 184 PS και 380 Nm μέγιστης ροπής από τις 1.750 σ.α.λ. Στη βασική του έκδοση ο κινητήρας συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων, ενώ προαιρετικά υπάρχει και το αυτόματο διπλού συμπλέκτη DSG, επίσης 6 σχέσεων.
Η επιτάχυνση από στάση, στα 100 χλμ/ώρα, έρχεται σε 7,5 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 230 χλμ/ώρα. Την ίδια ώρα, η VW ανακοινώνει μέση κατανάλωση 4,2 λτ/100χλμ. και εκπομπές CO2, στα 109 γρ/χλμ. (για την έκδοση με το χειροκίνητο κιβώτιο).
Το Auto Τρίτη ταξιδεύει στη Γερμανία για να γνωρίσει από κοντά το νέο VW Golf GTD. Διαβάστε αύριο στο www.autotriti.gr τις οδηγικές μας εντυπώσεις από το νέο μοντέλο της VW.