3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Το Toyota Yaris GRMN θα είναι ουσιαστικά η έκδοση παραγωγής του Yaris WRC.
Βγήκε στο δρόμο το «καυτό» Yaris των 210 PS
10.605 Επισκέψεις στο άρθρο (16/5/2017)
Η Toyota ανατρέπει αυτά που είχε ανακοινώσει στη Γενεύη σχετικά με το Yaris GRMN καθώς είχε δηλώσει ότι θα είναι τρίθυρο και εδώ βλέπουμε φωτογραφίες από δοκιμές στο δρόμο με το μικρό των Ιαπώνων να έχει πέντε πόρτες.
Για το Yaris σας είχαμε ενημερώσει και παλαιότερα εδώ και τώρα ήρθε η ώρα να σας δείξουμε και μια πεντάθυρη έκδοση του Toyota Yaris GRMN, που συνελήφθη κατά τη διάρκεια δοκιμών στην Ευρώπη αυτή την εβδομάδα.
Όταν παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης τον Μάρτιο, η Toyota δήλωσε ότι η κορυφαία έκδοση του Yaris θα είναι διαθέσιμη μόνο με αμάξωμα τριών θυρών, ακριβώς όπως το όχημα που είδαμε στην έκθεση, ωστόσο αυτές οι τελευταίες εικόνες αλλάζουν τα πράγματα.
Τα σημεία στα οποία διαφέρουν αυτό το πρωτότυπο από το όχημα που αποκαλύφθηκε στη Γενεύη εκτός από το επιπλέον ζεύγος θυρών, είναι η απόληξη της εξάτμισης που είναι τοποθετημένη στη δεξιά πλευρά του πίσω προφυλακτήρα, ενώ στην τρίθυρη εκδοχή του η απόληξη ήταν στο κέντρο. Τα μεγάλα πίσω φτερά, οι ζάντες ελαφρού κράματος και ο πιο επιθετικός μπροστινός προφυλακτήρας παραμένουν.
Το Yaris GRMN, που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την Gazoo Racing, κρύβει κάτω από το καπό του τον υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα χωρητικτότητας 1,8 λτ., που χρησιμοποιεί κομπρέσορα αντί για τη συνήθη λύση του τούρμπο και αποδίδει 210 ίππους, ενώ συνδυάζεται αποκλειστικά με μηχανικό κιβώτιο έξι ταχυτήτων που στέλνει τη κίνηση στους εμπρός τροχούς.
Ο κινητήρας των 1.8 λτ. θα αποδίδει 210 ίππους.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Όταν παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης τον Μάρτιο, η Toyota δήλωσε ότι η κορυφαία έκδοση του Yaris θα είναι διαθέσιμη μόνο με αμάξωμα τριών θυρών, ακριβώς όπως το όχημα που είδαμε στην έκθεση, ωστόσο αυτές οι τελευταίες εικόνες αλλάζουν τα πράγματα.
Τα σημεία στα οποία διαφέρουν αυτό το πρωτότυπο από το όχημα που αποκαλύφθηκε στη Γενεύη εκτός από το επιπλέον ζεύγος θυρών, είναι η απόληξη της εξάτμισης που είναι τοποθετημένη στη δεξιά πλευρά του πίσω προφυλακτήρα, ενώ στην τρίθυρη εκδοχή του η απόληξη ήταν στο κέντρο. Τα μεγάλα πίσω φτερά, οι ζάντες ελαφρού κράματος και ο πιο επιθετικός μπροστινός προφυλακτήρας παραμένουν.
Το Yaris GRMN, που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την Gazoo Racing, κρύβει κάτω από το καπό του τον υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα χωρητικτότητας 1,8 λτ., που χρησιμοποιεί κομπρέσορα αντί για τη συνήθη λύση του τούρμπο και αποδίδει 210 ίππους, ενώ συνδυάζεται αποκλειστικά με μηχανικό κιβώτιο έξι ταχυτήτων που στέλνει τη κίνηση στους εμπρός τροχούς.
Αν και δεν έχει ακόμη επιβεβαιωθεί, η Toyota ισχυρίζεται ότι η καυτή έκδοση του Yaris επιτυγχάνει τους καλύτερους χρόνους στην κατηγορία για το 0-100 χλμ./ώρα και το 80-120 χλμ./ώρα με 4η σχέση.
Μια έκδοση με πέντε πόρτες σημαίνει ότι το Yaris GRMN θα μπορούσε να είναι διαθέσιμο σε περισσότερες αγορές. Ο Tetsuya Tada, επικεφαλής μηχανικός του τμήματος διαχείρισης σπορ οχημάτων της εταιρείας, επιβεβαίωσε στη Γενεύη ότι «η παραγωγή για το τρίθυρο GRMN θα είναι περιορισμένη - 100 μονάδες ανά χώρα και μέχρι στιγμής αφορά την Ιαπωνία, τη Γερμανία και τη Γαλλία».
Μια έκδοση με πέντε πόρτες σημαίνει ότι το Yaris GRMN θα μπορούσε να είναι διαθέσιμο σε περισσότερες αγορές. Ο Tetsuya Tada, επικεφαλής μηχανικός του τμήματος διαχείρισης σπορ οχημάτων της εταιρείας, επιβεβαίωσε στη Γενεύη ότι «η παραγωγή για το τρίθυρο GRMN θα είναι περιορισμένη - 100 μονάδες ανά χώρα και μέχρι στιγμής αφορά την Ιαπωνία, τη Γερμανία και τη Γαλλία».
Μπορει να ειναι πρακτικο με δυο επιπλεον πορτες χανει ομως αρκετα στην πιο νεανικη εικονα του διπορτου,αν μαλιστα η κεντρικα τοποθετημενη εξατμιση φυγει απο το παραγωγης θα μειωση δραματικα την σπορ εικονα του και ειναι κριμα!
Αν το yaris ειναι ζέπελιν,όπως διάβασα σε ενα σχόλιο,τοτε τα cords και polo,που οταν οι Ιάπωνες έβγαζαν δεκαεξαβαλβιδους κινητήρες,αυτοί είχαν μείνει στους οχταβαλβιδους,τι αερόστατα ειναι;(οταν δεν ειναι στα συνεργεία).
Καλυτερα να οδηγεις αεροστατο με ροδες παρα αυτο το κονσερβοκουτι με 200 αλογα!!!Και Ζεπελιν περισσοτερη καθετη δυναμη θα εχει!!!