Η Volkswagen διευρύνει τη γκάμα των SUV μοντέλων της με την προσθήκη του ολοκαίνουργιου μικρού T-Cross που έχει στη φαρέτρα του πολλά τεχνολογικά καλούδια και κινητήρες από 1,0 λτ. με ισχύ έως και 150 άλογα.
Το σίριαλ που αφορούσε στη σταδιακή αποκάλυψη της ολοκαίνουργιας πρότασης της Volkswagen στα μικρά SUV είχε αρκετά επεισόδια, με την αυλαία να πέφτει σήμερα που πραγματοποιήθηκε η επίσημη παρουσίαση του νέου T-Cross. Το μοντέλο είχε βαφτιστεί εδώ και καιρό από τα διεθνή Μέσα του ειδικού Τύπου ως η crossover εκδοχή του Polo, κυρίως λόγω της συνάφειας του μεγέθους των δύο μοντέλων της γερμανικής μάρκας ωστόσο, αποδεικνύεται πως στο αισθητικό κομμάτι δεν έχουν σημαντική ομοιότητα. Ας το δούμε όμως πιο αναλυτικά.
Στο πεδίο των διαστάσεων, το νέο VW T-Cross, το οποίο βασίζεται στην πλατφόρμα MQB A0 (σ.σ. ίδιο πάτωμα με το SEAT Arona από το οποίο όμως είναι ελαφρώς ψηλότερο), έχει μήκος 4,11 μέτρα, με τον χώρο αποσκευών να υπολογίζεται στα 385 λίτρα (455 λτ. με τα μετακινούμενα καθίσματα στην πιο μπροστά θέση) και το μεταξόνιο να ορίζεται στα 2,56 μέτρα.
Αισθητικά, το νέο VW T-Cross υιοθετεί την πιο πρόσφατη σχεδιαστική γλώσσα της εταιρείας παίρνοντας ως δάνειο πολλά στοιχεία από τον κατά πολύ μεγαλύτερο αδελφό του, Touareg. Στον πρόβολο ξεχωρίζουν ο νέος προφυλακτήρας και τα φωτιστικά σώματα με τεχνολογία LED, όπως επίσης και η γρίλια με τα οριζόντια πτερύγια στο κέντρο της οποίας εδρεύει το έμβλημα της μάρκας. Επίσης, παρατηρεί κανείς τους προβολεις ομίχλης που πλαισιώνονται από νίκελ δαχτυλίδια και ενώνονται μέσω μιας φάσας μαύρου πλαστικού που παίζει και το ρόλο αεραγωγού. Στο πλάι το T-Cross έχει μια έντονη νεύρωση στο άνω μέρος των θυρών, που παραπέμπει στο μεγαλύτερο Tiguan, και καταλήγει στο πίσω μέρος που ξεχωρίζουν τα καινούργια φωτιστικά σώματα με τα οριζόντια και κάθετα στοιχεία, που ενώνονται μεταξύ του μέσω μιας φάσας που διέπει το πλάτος του αμαξώματος, μαζί με το λογότυπο «T-Cross» στο κάτω μέρος της πόρτας του χώρου αποσκευών και τον νέο προφυλακτήρα.
Μπαίνοντας στην καμπίνα του νέου T-Cross, το εσωτερικό ομολογουμένως αντλεί έμπνευση από εκείνο του Polo, από το οποίο δανείζεται στην ουσία το πλήρες ψηφιακό συγκρότημα οργάνων (πίνακας οργάνων και οθόνη infotainment) σε παρόμοια διάταξη. Από εκεί και πέρα οι προβολείς πέφτουν στο νέο τριάκτινο πολυλειτουργικό τιμόνι, ενώ ιδια με του Polo μοιάζουν και τα χειριστήρια του συστήματος κλιματισμού που εδρεύουν χαμηλότερα στο κέντρο του ταμπλό κάτω από τους δύο κεντρικούς αεραγωγούς. Τα βλέματα πέφτουν επίσης και στην διακοσμητική φάσα στο ταμπλό με σχέδια σε πολυγωνικό μοτίβο που θυμίζουν λίγο-πολύ ιστό αράχνης.
Εκτός των τεχνολογιών που εστιάζουν στην ενημέρωση και ψυχαγωγία του οδηγού και των επιβατών, το νέο T-Cross εφοδιάζεται και με πολλά συστήματα ασφάλειας. Το μικρό SUV της γερμανικής μάρκας έχει μεταξύ άλλων στη φαρέτρα του σύστημα φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης, αναγνώριση πεζών, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, προειδοποίηση τυφλού σημείου κ.α.
Στο πεδίο των κινητήρων, τέλος, η γκάμα του μικρού SUV αποτελείται από τρεις επιλογές στην βενζίνη και μια στο diesel. Συγκεκριμένα, το «παρών» δίνει ο 1.000άρης TSI σε δύο εκδόσεις ισχύος με 95 και 115 άλογα, ενώ η κορυφαία επιλογή θα εξοπλίζεται με τον 1.500άρη ΤSI Evo των 150 ίππων. Στο diesel, μόνη επιλογή είναι ο 1.600άρης TDI που αποδίδει 95 άλογα ενώ σημειώνεται πως όλες οι εκδόσεις θα είναι αποκλειστικά προσθιοκίνητες.
Μου αρέσει το στιβαρό και μοντέρνο ντιζαιν του.Περιμένω και από τους κινητήρες και τα τεχνικά χαρακτηριστικά του τις σύγχρονες τεχνολογίες της vw που πιστεύω ότι θα το καταστήσουν ικανό να βρεθεί σε κορυφαία θέση στην κατηγορία του.
Μου αρέσει το στιβαρό και μοντέρνο ντιζαιν του.Περιμένω και από τους κινητήρες και τα τεχνικά χαρακτηριστικά του τις σύγχρονες τεχνολογίες της vw που πιστεύω ότι θα το καταστήσουν ικανό να βρεθεί σε κορυφαία θέση στην κατηγορία του.
Fan ti etairias alla pios o logos gia ayto to modelo???Yparxoun ta TIGUAN kai T Roc.
Πολύ ωραίο.