Λίγο καιρό μετά το λανσάρισμα του νέου Fiat Argo, το οποίο θα αποτελέσει τον αντικαταστάτη του Punto στη Βραζιλία, έρχεται στη δημοσιότητα η πρώτη ψηφιακά επεξεργασμένη εικόνα από την Abarth εκδοχή του. Ο «σκορπιός» φαίνεται πως έχει… τσιμπήσει για τα καλά το μοντέλο της ιταλικής φίρμας, σύμφωνα με τις αισθητικές παρεμβάσεις στις οποίες προέβησαν οι ανεξάρτητοι σχεδιαστές της X-Tomi Design.
Πιο συγκεκριμένα, εκτεταμένες αλλαγές παρατηρούμε στον πρόβολο, όπου ο εμβληματικός «σκορπιός» φιλοξενείται στο κέντρο της κυψελοειδούς γρίλιας. Επιπλέον, πλήρως ανασχεδιασμένος εμφανίζεται ο εμπρός προφυλακτήρας ο οποίος έχει χαμηλώσει αρκετά προσδίδοντας έντονο σπορ χαρακτήρα στο μοντέλο. Έπειτα, εντύπωση προκαλούν τα μοντέρνα μεγάλα LED φωτιστικά σώματα, το γεμάτο νευρώσεις καπό, η διχρωμία σε μαύρο-άσπρο και οι κόκκινες λεπτομέρειες σε προφυλακτήρα, πλαϊνούς καθρέπτες και δισκόφρενα.
Το πάζλ των αισθητικών βελτιώσεων τέλος, ολοκληρώνεται με τις σκούρες ζάντες, που έρχονται ως δάνειο από το «αδελφό» Abarth 124 Spider. Δεν θα μπορούσαμε να παραλείψουμε το έμβλημα της Abarth που φιλοξενείται λίγο πίσω από τους ώμους του μοντέλου, όπου ξεκινά η μυώδης γραμμή που διατρέχει το μοντέλο σε ολόκληρο το πλαϊνό μέρος.
Όσον αφορά στην «καρδιά» του Abarth Punto, δεν αποκλείεται να δούμε κάτω από το καπό του το γνώριμο σύνολο με τον υπερτροφοδοτούμενο T-Jet κινητήρα χωρητικότητας 1,4 λτ. και απόδοση που θα φτάνει ή/και ενδεχομένως να ξεπερνά τους 180 ίππους. Υπεύθυνο για την μετάδοση φημολογείται πως θα είναι ένα 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, εναλλακτικά θα υπάρχει η επιλογή για το 6άρι αυτόματο/σειριακό. Δεδομένη θεωρείται επίσης η χρήση του συστήματος εξάτμισης Record Monza με τις δύο διπλές απολήξεις να κοσμούν το πίσω μέρος του «καυτού» μοντέλου.
Τέλος, αξίζει να αναφέρουμε πως το νέο Fiat Punto ή Argo θα παρουσιαστεί και θα διατεθεί στην αγορά της Βραζιλίας, όπως και σε κάποιες ασιατικές αγορές, ωστόσο δεν αποκλείεται να πατήσει τους τροχούς του επί ευρωπαϊκού εδάφους. Ως εκ τούτου δεν αποκλείεται να δούμε κάποια στιγμή και την κορυφαία Abarth εκδοχή του μοντέλου στην Ελλάδα. Εν αναμονή εξελίξεων λοιπόν από τη μάρκα…
Πως σας φαίνεται η πρόταση του σχεδιαστή; Θα θέλατε να δείτε κάτι τέτοιο στο δρόμο;
Άμα είναι να βγει σε Abarth, καλύτερα να κυκλοφορήσει το νέο Punto 4ης γενιάς παρά σε Argo! Ένα αυτό. Το άλλο, αν θέλει η Fiat να ανταγωνιστεί τα αντίστοιχα αμάξια (Corsa OPC, Fiesta ST, 208 GTi, Polo GTI, Clio 4 RS, κλπ.), πρέπει επιτέλους να παρατήσει τα 1400 κυβικά για τα GTI της και να βάλει κανούριο F.I.R.E κινητήρα με 1600 κυβικά και 200 άλογα! Μόνο έτσι θα μπορέσει να ανταπεξέλθει απέναντι στους ανταγωνιστές της!
Άμα είναι να βγει σε Abarth, καλύτερα να κυκλοφορήσει το νέο Punto 4ης γενιάς παρά σε Argo! Ένα αυτό. Το άλλο, αν θέλει η Fiat να ανταγωνιστεί τα αντίστοιχα αμάξια (Corsa OPC, Fiesta ST, 208 GTi, Polo GTI, Clio 4 RS, κλπ.), πρέπει επιτέλους να παρατήσει τα 1400 κυβικά για τα GTI της και να βάλει κανούριο F.I.R.E κινητήρα με 1600 κυβικά και 200 άλογα! Μόνο έτσι θα μπορέσει να ανταπεξέλθει απέναντι στους ανταγωνιστές της!
👍