60.372 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 22/7/2014
Με το Φυσικό αέριο να έχει μπει πλέον για τα καλά στη ζωή μας,
επανερχόμαστε δοκιμάζοντας εκ νέου το super οικονομικό Fiat Panda με
CNG, που διατίθεται πλέον «κανονικά» και στην αγορά της χώρας μας.
- Επιδόσεις σε σχέση με το βενζινοκίνητο - Αυξημένο βάρος
Το περσινό καλοκαίρι είχαμε δοκιμάσει εν Ελλάδι το εργοστασιακό Fiat Panda με Φυσικό Αέριο, παρότι δεν είχε ακόμη ξεκινήσει η διάθεσή του στην αγορά της χώρας μας. Πλέον, με το Φυσικό Αέριο κίνησης να αναπτύσσεται και στην Ελλάδα, με ήδη 5 πρατήρια, 3 στην Αθήνα, 1 στη Θεσσαλονίκη και 1 στο Βόλο, να εφοδιάζουν τα αυτοκίνητα του είδους με το οικονομικό αυτό καύσιμο, επανερχόμαστε με τη δοκιμή του Panda CNG, ώστε να δώσουμε μια πιο ολοκληρωμένη άποψη για το μοντέλο της Fiat.
Ένα Panda, λίγο ψηλότερο από τα άλλα Σχεδιαστικά, το Fiat Panda με Φυσικό Αέριο δεν διαφοροποιείται στο ελάχιστο από τα υπόλοιπα Panda, έχοντας μόνο υψηλότερη απόσταση από το έδαφος (+54 χλστ.), μιας και το δάπεδό του είναι ειδικά διαμορφωμένο για να φιλοξενήσει τις έξτρα 2 δεξαμενές του φυσικού αερίου, εκτός βέβαια του ρεζερβουάρ βενζίνης. Συνολικά, η μέγιστη χωρητικότητα των ρεζερβουάρ καυσίμων του Panda CNG είναι 32 λτ. βενζίνης και 12 κιλά φυσικού αερίου.
Με 12.740 ευρώ Στο τιμολογιακό κομμάτι, η αρχική έκδοση Pop του Panda 0,9 TwinAir με Φυσικό Αέριο κοστίζει 12.740 ευρώ ύστερα από την έκπτωση και την απόσυρση, όντας 2.200 ευρώ ακριβότερη από την αντίστοιχη έκδοση χωρίς Φυσικό Αέριο. Το κόστος αυτό μπορεί να αντισταθμιστεί σύντομα, λόγω της διαφοράς στο κόστος χρήσης που προκύπτει από την κατανάλωση. Σε ό,τι αφορά στον εξοπλισμό, από την αρχική έκδοση Pop λείπουν στοιχεία όπως το ESP ή το ηχοσύστημα, μειώνοντας έτσι το επίπεδο του Value for Money.