Η Alfa Romeo 33 Stradale είναι το νέο supercar των Ιταλών. Έρχεται με ισχύ άνω των 620 ίππων, ενώ θα αποκτήσει και ηλεκτρική έκδοση με περισσότερα από 750 άλογα!
Η Alfa Romeo παθιάστηκε με την ιδέα κατασκευής ενός νέου supercar το οποίο και τόλμησε να κατασκευάσει. Ο λόγος για τη νέα Alfa Romeo 33 Stradale, η οποία έκανε το επίσημο ντεμπούτο της αναβιώνοντας αυτούσια την ονομασία ενός θρυλικού μοντέλου από το παρελθόν της ιταλικής μάρκας της 33 Stradale.
Όπως και με την αρχική 33 Stradale που πωλήθηκε στα τέλη της δεκαετίας του 1960 σε μόνο 18 κομμάτια, έτσι και η νέα θα έχει περιορισμένο αριθμός παραγωγής και αυτός θα είναι ο αριθμός 33. Όπως πολλοί θα περιμένετε και τα 33 αυτοκίνητα έχουν πουληθεί και μάλιστα πολύ καιρό πριν. Συγκεκριμένα, μετά το Ιταλικό Grand Prix της Formula 1 του 2022 στη Monza στις 11 Σεπτεμβρίου, οι υποψήφιοι αγοραστές κλήθηκαν να ρίξουν μια πρώτη ματιά στο μοντέλο πίσω από κλειστές πόρτες και οι 33 μονάδες έκαναν φτερά.
Οι επιλογές εξατομίκευσης που προσφέρει η ιταλική μάρκα είναι πολλές, ενώ η νέα 33 Stradale είναι εξοπλισμένη με πόρτες «πεταλούδας», μονοκόκ αμάξωμα από ανθρακονήματα σε συνδυασμό με αλουμινίου και οροφή κατασκευασμένη από συνδυασμό των δύο υλικών. Ακόμη και τα πλαίσια των παραθύρων είναι κατασκευασμένα από ανθρακονήματα ενώ το πίσω τζάμι έχει αντικατασταθεί με πολυανθρακικό.
Καμπίνα με δύο θέματα
Για το εσωτερικό υπάρχουν δύο βασικά θέματα, τα Tributo και Alfa Corse. Το πρώτο θα μιμείται το κλασικό αυτοκίνητο, ενώ το δεύτερο θα είναι πιο σπορ. Η καμπίνα μοιάζει με πιλοτήριο διαθέτει αλουμινένια χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων πίσω από ένα τιμόνι χωρίς κανένα ενσωματωμένο μπουτόν, αφού η Alfa θέλει να εστιάσει αποκλειστικά στην οδήγηση. Ένας συνδυασμός δέρματος, ανθρακονημάτων, αλουμινίου και αλκαντάρα ντύνουν την καμπίνα, η οποία παραμένει πιστά εμπνευσμένη από την αρχική 33 Stradale.
Με V6 μοτέρ αλλά και ηλεκτρική για 750+ άλογα
Πηγή ισχύος της νέας Alfa Romeo 33 Stradale είναι ένας V6 κινητήρας 3,0 λίτρων twin-turbo που προσφέρει περισσότερα από 620 άλογα, την ώρα που η ισχύς πηγαίνει στους πίσω τροχούς. Το μοτέρ συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων διπλού συμπλέκτη της ZF. Εκτός από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης η 33 Stradale θα έχει και αμιγώς ηλεκτρική έκδοση με ισχύ πάνω από 750 ίππους και αυτονομία άνω των 450 χιλιομέτρων. Σε αμφότερες τις περιπτώσεις η 33 Stradale θα επιταχύνει από 0 έως 100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από τρία δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα θα φτάνει τα 333 χλμ./ώρα.
Σε ότι αφορά το φρενάρισμα, τα κεραμικά φρένα της Brembo και το σύστημα brake-by-wire αναλαμβάνουν δράση, ενώ παρούσα είναι και η ανάρτηση με διπλά ψαλίδια και σύστημα ανύψωσης μπροστινού άξονα.
Δε θα είναι η μοναδική ειδική Alfa
Τέλος να σημειωθεί πως ο Διευθύνων Σύμβουλος της Alfa Romeo, Jean-Philippe Imparato, υπόσχεται ότι η 33 Stradale δεν θα είναι το τελευταίο ειδικό αυτοκίνητο της μάρκας, καθώς σχεδιάζονται και νέα μοντέλα.