• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Toyota Yaris Hybrid: Κατανάλωση από 3,3 λτ./100χλμ., CO2 από 75 γρ./χλμ., τιμή από 15.500 ευρώ (έως 31/3).

Toyota Auris Hybrid: Κατανάλωση από 3,6 λτ./100χλμ., CO2 από 84 γρ.χλμ., από 21.300 ευρώ (έως 31/3).

Toyota Auris Touring Sports Hybrid: Κατανάλωση από 3,8 λτ./100χλμ., CO2 από 88 γρ.χλμ., από 24.200 ευρώ

Toyota Prius: Κατανάλωση από 3,9 λτ./100χλμ., CO2 από 89 γρ.χλμ., από 29.270 ευρώ

Η υβριδική τεχνολογία Hybrid Synergy Drive μας «συστήθηκε» το 1997 με το πρώτης γενιάς Prius. Σήμερα, βρίσκεται ήδη στην τρίτη της γενιά.

Η υβριδική γκάμα της Toyota

24.240 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 29/3/2015

Ο παγκόσμιος leader της υβριδικής τεχνολογίας, η Toyota, διαθέτει σήμερα την πιο πλήρη σχετική γκάμα μοντέλων. Στη χώρα μας προσφέρονται τα Yaris, Auris & Auris Touring Sports σε υβριδικές εκδοχές, αλλά και το Prius.

 
H Toyota αποτελεί τον πρωτοπόρο της υβριδικής τεχνολογίας στα αυτοκίνητα, καθώς ήδη από το 1997 μας «σύστησε» με το πρώτης γενιάς Prius, το πρώτο υβριδικό αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής στον κόσμο. Η εν λόγω τεχνολογία ονομάζεται Hybrid Synergy Drive και σήμερα εφαρμόζεται σε πλήθος μοντέλων της Toyota, η οποία διαθέτει στη γκάμα της τα περισσότερα υβριδικά μοντέλα από κάθε άλλο κατασκευαστή.

Μόνο στη χώρα μας, προσφέρονται το πρόσφατα ανανεωμένο Yaris Hybrid, το Auris HSD σε εκδόσεις hatchback & Touring Sports (station wagon), αλλά και ο πρώτος διδάξαντας, το Prius. Μάλιστα, σε άλλες ευρωπαϊκές αγορές διατίθενται το Prius που φορτίζει στην πρίζα (Plug-in Hybrid), αλλά και το Prius+, η πολυχρηστική δηλαδή εκδοχή του γνωστού μοντέλου.

Πώς λειτουργεί η υβριδική τεχνολογία
Η τεχνολογία Hybrid Synergy Drive βρίσκεται ήδη στην τρίτη της γενιά. Αποτελεί έναν συνδυασμό κινητήρα βενζίνης και ηλεκτρικού μοτέρ, αλλά και των απαραίτητων μπαταριών που τροφοδοτούν το σύστημα με ενέργεια. Κατά την εκκίνηση και σε χαμηλές / μεσαίες ταχύτητες, λειτουργεί αποκλειστικά ο ηλεκτροκινητήρας, εξασφαλίζοντας μηδενική κατανάλωση και αθόρυβη λειτουργία. Όσο η ταχύτητα του οχήματος αυξάνεται, ο βενζινοκινητήρας επεμβαίνει και συνεργάζεται με το ηλεκτρικό μοτέρ. Η λειτουργία των δύο συνόλων προσαρμόζεται στις συνθήκες οδήγησης, με την εναλλαγή μεταξύ βενζινοκινητήρα και ηλεκτροκινητήρα ή ακόμα χρησιμοποιώντας και τους δυο μαζί, με απώτερο σκοπό τη μέγιστη οικονομία καυσίμου και τις δυναμικές επιδόσεις. Η φόρτιση των μπαταριών από τις οποίες αντλεί ενέργεια ο ηλεκτροκινητήρας, επιτυγχάνεται με δυο τρόπους. Από τον κινητήρα βενζίνης μέσω γεννήτριας, αλλά και από το σύστημα πέδησης κάθε φορά που ο οδηγός πατάει φρένο.