-
Στις στροφές, το Nissan Note αποδεικνύεται απόλυτα ασφαλές, με αντιδράσεις προοδευτικές και ελεγχόμενες.
-
Το ενός όγκου αμάξωμα του Note έχει πιο δυναμική και μοντέρνα σχεδίαση από πριν, ενώ φροντίζει και για τη βελτίωση της αεροδυναμικής.
-
Το κάθισμα του οδηγού είναι πλατύ και άνετο, ωστόσο η ρύθμιση σε ύψος δεν υπάρχει στην αρχική έκδοση του Note.
-
Το νέο Note έρχεται για να καλύψει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το κενό που αφήνει το Nissan Micra στο ανώτερο –από πλευράς διαστάσεων– άκρο της μικρής κατηγορίας, αλλά και την απουσία (προς το παρόν) αποκλειστικά μικρομεσαίου μοντέλου στη γκάμα.
-
Η σχεδίαση του νέου Nissan Note προέρχεται από αυτή του Invitation concept του Σαλονιού Αυτοκινήτου της Γενεύης το 2012, χωρίς το τελικό αποτέλεσμα να διαφοροποιείται σημαντικά από αυτό του πρωτότυπου.
-
Λεπτομέρειες αμαξώματος
-
Λεπτομέρειες αμαξώματος
-
Λεπτομέρειες αμαξώματος
-
Στο πίσω κάθισμα του Note οι επιβάτες απολαμβάνουν κορυφαία ευρυχωρία για τα γόνατά τους και πολύ καλή για τους ώμους και τα κεφάλια τους.
-
Το εσωτερικό του Note διαθέτει απλές γραμμές και δίνει περισσότερο έμφαση στην πρακτικότητα και την ευχρηστία.
-
Ο αξιόλογος 1,5 diesel κινητήρας της Renault- Nissan προσφέρει καλές επιδόσεις και κυρίως, αρκετά χαμηλή κατανάλωση καυσίμου.
-
Αυξάνει την περιμετρική ασφάλεια το προαιρετικό σύστημα Nissan Safety Shield.
-
Το πορτ-μπαγκάζ διαθέτει σχετικά καλή χωρητικότητα 295 λτ. Θα προτιμήσουμε την προαιρετική επιλογή του συρόμενου πίσω καθίσματος, που αυξάνει τη χωρητικότητα έως τα 381 λτ.
-
Το διπλό ντουλαπάκι μπροστά από τον συνοδηγό, τονίζειτην εσωτερική πρακτικότητα.
-
Όμορφη η σχεδίαση του πίνακα οργάνων, με τον μπλε φωτισμό να εμφανίζεται στην επιλογή «Eco» του κινητήρα και να εναλλάσσεται με πράσινο ανάλογα με τον τρόπο οδήγησης.
-
Με το πάτημα του διακόπτη «Eco» ο κινητήρας μπαίνει σε πιο οικολογικό set-up και βοηθά περαιτέρω στην περιορισμό της κατανάλωσης.
|
Δοκιμή: Νέο Nissan Note 1,5 dCi
Διαβάστηκε από 161473 αναγνώστες
|
Ημερομηνία δημοσίευσης: 12/11/2013 |
Δίνοντας έμφαση στην πρακτικότητα και την ευρυχωρία, η νέα γενιά του Nissan Note έρχεται για να αποτελέσει την πιο «οικογενειακή» επιλογή της Nissan στη πλέον δημοφιλή μικρή κατηγορία.
Η δεύτερη γενιά του Nissan Note λανσάρεται ολικά αναβαθμισμένη σε σχέση με το παρελθόν και παράλληλα, δείχνει περισσότερο από ποτέ έτοιμη να λάβει έναν πιο σημαίνοντα ρόλο σε σχέση με πριν στη γκάμα των μοντέλων της μάρκας. Πλέον, με το Micra να έχει μειώσει τις διαστάσεις του και να είναι πιο compact από το παρελθόν, το Note έρχεται για να παίξει το ρόλο του μεγαλύτερου μικρού της Nissan και να απευθυνθεί σε αυτούς που αναζητούν την πρακτικότητα και ευρυχωρία από το αυτοκίνητό τους, χωρίς να θέλουν να επιλέξουν μια μεγαλύτερη –και πιο «ακριβή»– λύση.
Με νέα και πιο «αιχμηρή» σχεδίαση Η σχεδίαση του νέου Nissan Note προέρχεται από αυτή του Invitation concept του Σαλονιού Αυτοκινήτου της Γενεύης το 2012, χωρίς το τελικό αποτέλεσμα να διαφοροποιείται σημαντικά από αυτό του πρωτότυπου. Έχουμε λοιπόν ένα ενός όγκου αμάξωμα, με αρκετές γυάλινες επιφάνειες και κάθετες κολώνες, το οποίο ενσωματώνει καθαρές γραμμές με περιορισμένες γωνίες. Ξεχωρίζει το εμπρός κοντό καπό με τα μεγάλα εμπρόσθια αιχμηρά φωτιστικά, που «δένουν» στη μάσκα και τονίζουν το δυναμισμό του σχήματος. Αντίστοιχα μοντέρνα σε σχεδίαση είναι τα πίσω κάθετα «κυματιστά» φωτιστικά, τα οποία ακολουθούν τις ανάγλυφες πλαϊνές νευρώσεις. Βελτιωμένη σε σχέση με το παρελθόν έρχεται και η αεροδυναμική του σχήματος, με το συντελεστή οπισθέλκουσας να μειώνεται μόνο στο cd:0,30.
Παθητική ασφάλεια Το νέο Nissan Note αναμένεται να προσφέρει υψηλά επίπεδα ασφαλείας στους επιβάτες του, από τη στιγμή που από τη βασική έκδοσή του διαθέτει ESP, ABS με Brake Assist αλλά και 6 αερόσακους ασφαλείας (μετωπικοί, πλευρικοί, οροφής). Επίσης, στον προαιρετικό του εξοπλισμό διατίθεται το σύστημα Nissan Safety Shield που περιλαμβάνει μια σειρά από συστήματα ασφαλείας (Προειδοποίηση τυφλού σημείου, Προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας, Ανίχνευση κινούμενων αντικειμένων), αυξάνοντας ακόμη περισσότερο τα επίπεδα.
|
|
|
|
»Σχολιάστε την είδηση
|
|
|
|
loukia (11/7/2015, 11:12) Elmariachi, ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΡΩΤΗΣΑ ΤΙ ΝΑ ΓΡΑΦΩ ΚΑΙ ΠΩΣ ΝΑ ΓΡΑΦΩ, ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΜΗΝ ΜΕ ΣΚΟΤΩΣΕΙΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
32
|
|
|
mike (11/7/2015, 09:25) Με το που καθεσαι μεσα θες να πεταχτεις κατευθειαν απο το παραθυρο απο την φτηνια και την πλαστικουρα του εσωτερικου,μεχρι και οι κορεατες φτιαχνουν καλυτερα εσωτερικα
15
|
|
|
teo (11/7/2015, 16:41) Οταν ολα τα υπολοιπα μοντελα μαζι της κατηγοριας του δεν κανουν ουτε τις μισες πωλησεις κ μοιαζουν με κατσαρολες π.χ. b-max ε κατι λεει αυτο
12
|
|
|
elmariachi (11/7/2015, 08:40) Σχόλιο loukia δεν έχει;
11
|
|
|
notakias (2/5/2016, 21:22) Με το που κάθεσαι μέσα θέλεις να βγεις έξω ???? μηπως μπήκες σε κάνα lada? Μια χαρά είναι.. η πλούσια έκδοση έχει τα πάντα. Ότι υπάρχει στην αγορά από εξοπλισμό. Κινητήρας Διαμαντη. Diesel 1.5.
10
|
|
|
notakias (19/6/2016, 10:00) καταναλωση μεικτη 5,3 εκτος για ταξιδι θα δεις και κατω από 4,5!! 1,500diesel.
τράβηγμα κινητηρα σουπερ. χωροι πολύ άπλα ειδικα στην εκδοση που τραβιέται το πισω καθισμα και ελευθερωνει από πορτπαγκαζ. εάν ψάχνεις μεχρι αυτά τα χρηματα τον κωλο σου από κατω να χτυπας δεν βρίσκεις κατι καλυτερο. εννοω σε χωρους και κινητηρα.
αρνητικα. δυσκολευτικα να συνηθισω λιγο τον συμπλεκτη είναι μαλακος πολύ.
8
|
|
|
notakias (24/4/2016, 20:35) το παραλαμβάνω σε λίγες μέρες , θα σας ενημερώσω
5
|
|
|
cynic (27/11/2015, 16:56) Εμένα μία φορά που είχα μπει πίσω σε ένα Note ταξί, μου ερχόταν να πεταχτώ έξω από το παράθυρο από τις αναπηδήσεις της ανάρτησης. Χοροπηδούσε σαν να μην έχει καθόλου αμορτισέρ. Αλλά δεν μπορείς να περιμένεις κάτι καλύτερο: ινδικό Micra με ψηλότερο κέντρο βάρους δεν είναι;
4
|
|
|
Tags: NISSAN | NISSAN NOTE |
|
περισσότερα νέα & άρθρα »
|
|
|
ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ Υπηρεσίες - Προϊόντα |
|
ΧΡΗΣΙΜΑ
& Εταιρικές Πωλήσεις
Εταιρείες - Εμπορίες
Καινούργιο αυτοκίνητο
Υγραέριο & Φυσικό Αέριο
& Auto Αξεσουάρ
Μεταχειρισμένου
Πρόγραμμα - Δίκτυο
Πού; - Πώς;
Καινούρια
Μεταχειρισμένα
|