ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Τώρα που τα ηλεκτρικά γίνονται
φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα >>
Τώρα δηλαδή έχει ηλεκτρικά, κάτω από 20 χιλιάρικα;
Και εγώ που μένω σε διαμέρισμα πως θα φορτίζω; Κάθε πότε πρέπει να γεμίζω;
Πόσο θα πληρώνω; Συμφέρει ή τελικά μας δουλεύουν; Πόση ώρα θα κάνω να γεμίσω;
Και όταν πάω μια Σαββατο-Κυριακάτικη βόλτα, θα ‘χω το άγχος να μην μείνω; Και τι θα κάνω 1-2 φορές το χρόνο που πάω Θεσσαλονίκη;
ή μήπως έχουν λυθεί πλέον όλα αυτά τα προβλήματα;
Ναι όλα αυτά έχουν σχεδόν λυθεί.
Δείτε τις απαντήσεις σε όλα αυτά και μαζί ΟΛΕΣ τις πληροφορίες:
-για 7 ηλεκτρικά που κάνουν πλέον κάτω από 20 χιλιάρικα,
άλλα 18 που κάνουν κάτω από 27χιλ., αλλά και για όσα κάνουν παραπάνω.
και βέβαια για:
-όλα τα δίκτυα φόρτισης και πόσο χρεώνει το καθένα αλλά και για όλους τους φορτιστές που μπορείτε να βάλετε στο σπίτι ή στην δουλειά σας με 500 -1500 ευρώ,
αν θέλετε να γεμίζετε 3 ή 5 ή 10 φορές πιο γρήγορα.
 
 

Κάθε 250 χλμ. στην εθνική θέλουν φόρτιση τα μικρά ηλεκτρικά

 Σχολιάστε 
2.064 Επισκέψεις στο άρθρο (17/1/2025)
Κάθε 250 χλμ. στην εθνική θέλουν φόρτιση τα μικρά ηλεκτρικά
2 Φωτογραφίες »

Αν έχεις μικρή μπαταρία, μέχρι 50 KWh
Ταξιδεύοντας με το όριο (120 χλμ./ώρα), βγάζεις γύρω στα 250 χλμ.
Στον επαρχιακό δρόμο (όριο 90 χλμ./ώρα) καις λιγότερο
Στην πόλη καις σχεδόν τα μισά από ότι στην Εθνική

autotriti team

Τα «μικρά» ηλεκτρικά έχουν τιμή κάτω από 27 χιλ. και μπαταρία μέχρι 50 KWh

Η αγορά των ηλεκτρικών μοντέλων μεγαλώνει και το κυριότερο γίνεται πιο προσιτή, καθώς πολλά ηλεκτρικά πλέον κοστίζουν λιγότερο και από τα αντίστοιχα βενζίνης. Πιο συγκεκριμένα, αυτήν τη στιγμή υπάρχουν ή αναμένεται να έρθουν άμεσα στην Ελλάδα σχεδόν 20 ηλεκτρικά με τιμή από 27 χιλιάδες ευρώ και κάτω. Από μίνι έως και τις αρχικές εκδόσεις οικογενειακών μοντέλων.

Ένα κοινό χαρακτηριστικό αυτών, πλην ελαχίστων περιπτώσεων, είναι πως διαθέτουν μπαταρία με χωρητικότητα μέχρι 50 KWh. Τι πρέπει λοιπόν να ξέρει κανείς για αυτά όταν πρόκειται για κάποιο ταξίδι στον αυτοκινητόδρομο;

Διάβασε εδώ γιατί η μπαταρία είναι το ρεζερβουάρ του ηλεκτρικού οχήματος

Ταξιδεύοντας με το όριο (120 χλμ./ώρα), βγάζεις γύρω στα 250 χλμ

Ένα «μικρό» ηλεκτρικό με μπαταρία 45-50 kWh, σε γενικές γραμμές μέσα στην πόλη βγάζει 350 χλμ. αφού καίει περίπου 12-15 kWh/100 χλμ.. Στο ταξίδι, από την άλλη, με σταθερή ταχύτητα 120 χλμ./ώρα, όπως έχουν δείξει οι μετρήσεις του AutoΤρίτη Test Center, η αυτονομία πέφτει κοντά στα 250 χλμ./ώρα γιατί στο ταξίδι ένα ηλεκτρικό καίει γύρω στις 20 kWh/100 χλμ..

Σε πραγματικές συνθήκες αυτό σημαίνει ότι θα φτάσετε οριακά από την Αθήνα μέχρι την Πάτρα και εκεί θα πρέπει να το φορτίσετε πάλι για να το χρησιμοποιήσετε. Στα πιο μεγάλα ταξίδια ένα «μικρό» ηλεκτρικό θα πρέπει να φορτίζεται ανά 250 χλμ., δηλαδή για τη διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη, θα χρειαστείτε 2 στάσεις για φόρτιση, αφού σε ταξίδι πάντα θα πρέπει να κρατάτε ένα απόθεμα ρεύματος για παν ενδεχόμενο

Στον επαρχιακό δρόμο (όριο 90 χλμ./ώρα) καις λιγότερο & βγάζεις παραπάνω χιλιόμετρα

Στον επαρχιακό δρόμο, δηλαδή σε δρόμους όπου το όριο ταχύτητας είναι έως 90 χλμ./ώρα ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο καίει λιγότερο από ότι στην εθνική. Για παράδειγμα, αν ένα αυτοκίνητο καίει στην εθνική 20 kWh/100 χλμ., τότε στο επαρχιακό δρόμο θα καίει γύρω στις 16-17 kWh/100 χλμ., που σημαίνει και 10-20% παραπάνω χιλιόμετρα σε σχέση με την εθνική.

Στην πόλη καις σχεδόν τα μισά από ότι στην Εθνική

Η μεγάλη διαφορά των ηλεκτρικών όμως είναι πως στην πόλη έχουν μικρότερη κατανάλωση σε σχέση με το ταξίδι, το αντίθετο δηλαδή από τα βενζινοκίνητα. Σύμφωνα με τις μετρήσεις του Test Center μας, ένα μικρό ηλεκτρικό έχει κατανάλωση στην πόλη 11-14 kWh/100 χλμ., το οποίο σημαίνει και αυτονομία που ξεπερνάει τα 400 χλμ.. Πρακτικά αυτό συνεπάγεται με 2 φορτίσεις το μήνα.

Autotriti.gr
MICHELIN E-PRIMACY