ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Kia Pro_Ceed και SEAT Leon SC κονταροχτυπήθηκαν στις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις, σε μία μάχη που κεντρίζει το ενδιαφέρον.
7 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Kia Pro_Ceed και SEAT Leon SC κονταροχτυπήθηκαν στις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις, σε μία μάχη που κεντρίζει το ενδιαφέρον.

Συγκρίνουμε: Kia Pro_ceed 1,4 CRDi Vs SEAT Leon SC 1,6 TDI

48.449 Επισκέψεις στο άρθρο (12/7/2015)

Ξεχωριστό στυλ και κουπέ εμφάνιση, έφεραν τα πετρελαιοκίνητα Kia pro_ceed 1,4 λτ. και SEAT Leon SC 1,6 λτ. στο συγκριτικό τεστ.

Μιλάμε για τις τρίθυρες εκδόσεις του νέου Kia Cee d και του SEAT Leon. H δεύτερη γενιά του πρώτου συνεχίζει να έχει διαφορετική ονομασία (pro_Ceed), ενώ το Leon χρειάστηκε να περάσουν 2 γενιές και 15 χρόνια για να αποκτήσει 3θυρη έκδοση, την οποία η ισπανική φίρμα ονομάζει SportCoupe. Όπως και να έχει και τα δύο μοντέλα στοχεύουν κατΆ ευθείαν στο συναίσθημα γι΄αυτό και η εμφάνισή τους είναι ιδιαίτερα ελκυστική, ξεφεύγοντας εντελώς από τη λογική της απλής αφαίρεσης δύο πίσω θυρών από ένα πεντάθυρο χάτσμπακ αμάξωμα. Εκτός από τις βενζινοκίνητες εκδόσεις, τα δύο μοντέλα είναι διαθέσιμα και σε εκδόσεις πετρελαίου. Το μεν Kia είναι στα 1.400 κ.εκ. με turbodiesel κινητήρα 90 ίππων, το δε SEAT στα 1.600 κ.εκ. με τον turbodiesel του ομίλου VW και 105 ίππους. 
Εμφάνιση: Με στυλ κουπέ και τα δύο
Σε επιβεβαίωση των παραπάνω, οι διαστάσεις του 3θυρου αμαξώματος του Κia pro_Ceed είναι ίδιες με εκείνες με του 5θυρου με το μήκος στα 4,31 μ. Εξαιρείται βέβαια η οροφή, η οποία είναι χαμηλότερη κατά 40 χλστ., ενισχύοντας την κουπέ εμφάνιση του μοντέλου. Στα πλαίσια της 3θυρης υπόστασης του νέου pro_cee d, η μεσαία κολόνα έχει τραβηχτεί ελαφρώς προς τα πίσω κατά 220 χλστ. Το κύριο χαρακτηριστικό της εμφάνισής του είναι η γνωστή μάσκα «Τiger Νose» (μύτη της τίγρης)  σήμα κατατεθέν του σχεδιαστή του Πήτερ Σρέϊγερ (ναι, ναι αυτού που σχεδίασε μεταξύ άλλων και το ΤΤ, όταν ήταν στην Audi). Έντονη είναι η σκηνική παρουσία των δυναμικών φώτων και των «νεύρων»  στο μπροστινό καπό. `Αξιο αναφοράς είναι όμως και το πίσω μέρος του αυτοκινήτου, που είναι αρκετά μυώδες και διαθέτει προφυλακτήρα με ιδιαίτερα τονισμένο κάτω μέρος.
Σε αντίθεση με το pro_Ceed, το Leon SC έχει μειωμένο κατά 35 χλστ. μεταξόνιο σε σχέση με τον 5θυρο μοντέλο και το συνολικό μήκος του στα 4.228 χλστ. Σαν αποτέλεσμα δείχνει πιο δυναμικό σε σχέση με το 5θυρο, θυμίζοντας και αυτό με τη σειρά του κουπέ, χάρη στους τονισμένους ώμους στο πίσω μέρος. Φυσικά τον πρώτο λόγο σε αυτό έχει η χαμηλωμένη κατά 15 χλστ. οροφή, ενώ πιο έντονη κατά 18,5 μοίρες είναι η κλίση της. Αντίστοιχα η πίσω κολόνα είναι πιο κεκλιμένη κατά 19 μοίρες.  Αμφότερα τραβούν το βλέμμα. Το μεν Leon SC περισσότερο με τη λιτή, αλλά δυναμική του αισθητική, το pro_cee d με τα προκλητικά του καπούλια.

Εκτός από τη δελεαστική τιμή, μεγάλο πλεονέκτημα του Kia pro_cee d είναι και η 7 ετής εργοστασιακή εγγύηση.

Εκτός από τη δελεαστική τιμή, μεγάλο πλεονέκτημα του Kia pro_cee d είναι και η 7 ετής εργοστασιακή εγγύηση.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
PAROXES NEW & MTX MERCEDES