ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Mega test: 17 λάστιχα σε στεγνό και βρεγμένο

 Σχολιάστε 
64.978 Επισκέψεις στο άρθρο (19/2/2024)
Mega test: 17 λάστιχα σε στεγνό και βρεγμένο
3 Φωτογραφίες »

- Το βροχολάστιχο Uniroyal θέλει 4 μέτρα παραπάνω για να σταματήσει, ένα έξτρα αμάξι απόσταση
- Ακόμη μεγαλύτερη διαφορά από τους καλούς (5 μέτρα), το κλασικό Pirelli P7 & Dunlop
- Το φετινό Conti Premium7 κορυφαίο, το Conti 6 θέλει 4 μέτρα παραπάνω για να σταματήσει
- Bridgestone, Sava και Linglong στην 6η-7η-8η θέση
- Τα Japan Falken και Toyo στα 5 καλύτερα

Οδηγός Αγοράς ανά Μάρκα : Ελαστικά, Επιδόσεις, Τιμές

Το «βροχολάστιχο» Uniroyal θέλει 4 μέτρα παραπάνω για να σταματήσει, ένα έξτρα αμάξι απόσταση

Σε βρεγμένο οδόστρωμα, τα καλύτερα ελαστικά φρέναραν από 28 μέχρι 29,5 μέτρα. Μία αποδεκτή και ασφαλής επίδοση για το AutoΤρίτη Test Center κυμαίνεται στα 29 μέτρα, στο φρενάρισμα από τα 80 χλμ./ώρα.

Συγκριτικά με αυτή την επίδοση, το Uniroyal RainSport 5 χρειάστηκε τέσσερα μέτρα παραπάνω για να σταματήσει. Παρότι η εταιρεία το πλασάρει ως... «βροχολάστιχο» και Master της βροχής (σύμφωνα με το μοτό της αλλά πραγματικά πρόκειται για ένα θερινό ελαστικό), το Uniroyal ακινητοποιήθηκε στα 32,97 μέτρα. Αυτά τα 4 παραπάνω μέτρα είναι ουσιαστικά το μήκος ενός έξτρα αυτοκινήτου.

Ακόμη μεγαλύτερη διαφορά από τους καλούς (5 μέτρα), το κλασικό Pirelli P7 & Dunlop

Ακόμη μεγαλύτερη διαφορά από τους καλούς (5 μέτρα) χρειάστηκαν το κλασικό Pirelli Cinturato P7 και το Dunlop. Και τα δύο «κοκκάλωσαν« γύρω στα 34 μέτρα. Το ελαστικό επιδόσεων της Dunlop ακινητοποιήθηκε στα 33,96 μέτρα, ενώ η προηγούμενη γενιά Pirelli Cinturato P7 στα 34,18 μέτρα.

Το φετινό Conti 7 το κορυφαίο, το Conti 6 θέλει 5 μέτρα παραπάνω για να σταματήσει

Κορυφαία επίδοση στο βρεγμένο πέτυχε το Continental PremiumContact 7 (28,01 μέτρα). Από την άλλη πλευρά, το Continental EcoContact 6 θέλει 4 μέτρα παραπάνω για να σταματήσει (32,03 μέτρα).

Δείτε αναλυτικά τα αποτελέσματα από το Mega Test 17 θερινών ελαστικών >>>

Bridgestone, Sava και linglong στην 6η-7η-8η θέση

Στο μέσο όρο της κατηγορίας με καλές επιδόσεις φρένων στο βρεγμένο καταγράψαμε με τα ελαστικά των Bridgestone, Sava και Linglong. Πιο συγκεκριμένα, είχαμε:
  • 6η θέση το Bridgestone Turanza 6 με 31,30 μέτρα
  • 7η θέση το Sava Intensa UHP 2 με 31,62 μέτρα
  • 8η θέση το Linglong Sport Master με 31,94 μέτρα

Τα Japan Falken και Toyo στα 5 καλύτερα

Τα προϊόντα 2 Ιαπώνων κατασκευαστών, τα Falken και Toyo, ξεχώρισαν με τις επιδόσεις τους στο βρεγμένο οδόστρωμα. Οι τελικές επιδόσεις συγκαταλέγονται στις 5 καλύτερες των δοκιμών μας. Πιο συγκεκριμένα το Falken Ziex ZE310 Ecorun σταμάτησε στα 29,40 μέτρα και το Toyo Proxes Comfort στα 30,14 μέτρα.

Τα νέα μοντέλα φρενάρουν καλύτερα

Όσο πιο καινούργια τεχνολογία έχει το ελαστικό. τόσο καλύτερο είναι το φρενάρισμά του. Αυτό αποδείχθηκε στις δοκιμές μας, με τα νέα μοντέλα ελαστικών να φρενάρουν καλύτερα. Τα 5/6 ελαστικά με τις καλύτερες επιδόσεις έχουν τεχνολογία παραγωγής μετά το 2020. Αντίθετα, τα τρία τελευταία σε φρενάρισμα είναι και τα τρία παλαιότερα σε τεχνολογία.

Να σημειώσουμε ότι το νέας γενιάς Cinturato P7C2 που μας έδωσε η Pirelli είναι μοντέλο του 2020 και στις πρώτες δοκιμές μας έδειξε πολύ καλύτερη συμπεριφορά από το κλασικό P7. Θα επανέλθουμε μόλις ολοκληρωθούν οι δοκιμές.

Αν ψάχνεις εμπορίες ελαστικών & προσφορές τους, δες με 1 κλικ εδώ.
 

Δείτε αναλυτικά τα αποτελέσματα από το Mega Test 17 θερινών ελαστικών >>>
ford
Autotriti.gr