6.720 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 12/8/2013
Η Mercedes ανακοίνωσε δυο νέες εκδόσεις για την E-Class, την E 200 NGD, με φυσικό αέριο και την E 220 BlueTEC BlueEFFICIENCY, που στοχεύουν στη χαμηλή κατανάλωση κι εκπομπή CO2.
Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία λανσάρει δυο νέες «φιλικές» προς το περιβάλλον εκδόσεις για την E-Class, με πολύ καλές επιδόσεις, αλλά ταυτόχρονα μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου και λιγότερες εκπομπές ρύπων.
Πιο συγκεκριμένα, η Ε 200 Natural Gas Drive θα διαθέτει έναν 4κύλινδρο κινητήρα διπλής καύσης, φυσικού αερίου και βενζίνης, που θα αποδίδει 156 ίππους και 270 Nm ροπής, ο οποίος θα επιτρέπει στη λιμουζίνα αυτή να πιάνει τα 0-100 χλμ./ώρα σε 10,4 δλ. και να αγγίζει την τελική ταχύτητα των 220 χλμ./ώρα.
Όταν λοιπόν το εν λόγω μοντέλο λειτουργεί με βενζίνη, θα καταναλώνει 6,3 λτ./100 χλμ., με εκπομπές CO2 147 γρ./χλμ. Αντίθετα, όταν θα κινείται με φυσικό αέριο, η κατανάλωση θα βρίσκεται στα 4,3 κιλά/100 χλμ., με τις εκπομπές CO2 να περιορίζονται στα 116 γρ./χλμ. Σημειωτέον ότι με τη χρήση φυσικού αερίου, το κόστος καυσίμου της E-200 μειώνεται κατά 50% σύμφωνα με την εταιρεία, σε ετήσια βάση (20.000 χλμ./έτος).
Από την άλλη πλευρά, η έκδοση E 220 BlueTEC BlueEFFICIENCY θα φέρει ένα 2,1 λτ. 4κύλινδρο diesel κινητήρα, με απόδοση 170 ίππους και 400 Nm ροπής. Αυτό το μοτέρ δίνει τη δυνατότητα στο premium sedan να φτάνει τα 0-100 χλμ./ώρα σε 8,4 δλ. και να έχει τελική ταχύτητα τα 227 χλμ/ώρα.
Για να βελτιωθεί μάλιστα η απόδοση του αυτοκινήτου, με ταυτόχρονη εξοικονόμηση ενέργειας, οι μηχανικοί της Mercedes πρόσθεσαν το γνωστό σύστημα start&stop και ένα αναβαθμισμένο 7G-TRONIC PLUS αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Το μοντέλο επίσης θα διαθέτει μια ενεργή γρίλια κλείστρου, το τζάμι του παρμπρίζ θα είναι κατά 15 χιλστ. χαμηλότερο, για τη βελτίωση του συντελεστή αεροδυναμικής και θα «κάθεται» σε χαμηλής αντίστασης τριβής κύλισης ελαστικά. Χάρη σε αυτές τις παρεμβάσεις η συγκεκριμένη έκδοση της E 220 θα καταναλώνει μέσο όρο 4,4 λτ./100 χλμ. και θα εκπέμπει μέχρι 114 γρ./χλμ. C02.
Τέλος, η E 220 BlueTEC έκδοση BlueEFFICIENCY θα αρχίσει να πωλείται από τον Σεπτέμβριο και η τιμή της στην Γερμανία θα ξεκινά από τα 47.273 ευρώ, ενώ η E 200 NGD θα κυκλοφορήσει τον Δεκέμβριο και η τιμή της, επίσης στην τοπική αγορά, θα κοστίζει 47.808 ευρώ.