74.709 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 20/4/2015
Για τους λάτρεις των station wagon, η «κόντρα» ανάμεσα στο VW Golf και το Honda Civic, είναι μια από τις κλασικές αναμετρήσεις, πόσο μάλλον όταν μιλάμε για diesel εκδόσεις. Όχι τυχαία, λοιπόν, εσείς αναδείξατε το συγκριτικό στην 8η θέση του Top 10 μας.
Τα μοντέλα της κατηγορίας των μικρομεσαίων station, προσφέρουν έναν μεγαλύτερο και πιο πρακτικό χώρο αποσκευών σε σχέση με τα παραδοσιακά hatchback, ώστε να καλύψουν τις μεγαλύτερες οικογενειακές ανάγκες. Δύο σύγχρονες επιλογές είναι τα VW Golf Variant 5ης γενιάς και Honda Civic Tourer, τα οποία και θέσαμε προς σύγκριση στις 3/6/2014, μια αντιπαράθεση που εσείς αναδείξατε στην 8η θέση του σχετικού Top 10 μας.
Εμφάνιση: Βασίζονται στον 5θυρο «αδερφό» τους
Τα προφίλ των δυο αυτοκινήτων, μέχρι και τις πίσω πόρτες, είναι ίδια με τις 5θυρες εκδόσεις τους που έχουμε γνωρίσει στο πρόσφατο παρελθόν. Η διαφορά τους είναι στο οπίσθιο τμήμα, όπου η προέκταση του δεύτερου όγκου κάνει τη διαφορά, καθώς κι οι εξωτερικές τους διαστάσεις που είναι ελαφρώς μεγαλύτερες συγκριτικά με τα 5θυρα αμαξώματα, αλλά προσφέρουν τεράστιο χώρο αποσκευών. Το Honda Civic Tourer μπορεί να διατηρεί τις ξεχωριστές γραμμές του 5θυρου Civic, διαθέτει όμως ένα ιδιαίτερο οπίσθιο τμήμα. Εκεί, το κρύσταλλο των παραθύρων επεκτείνεται προς τα πίσω και φθάνει μέχρι και την πίσω πόρτα, δημιουργώντας μια αίσθηση «αιώρησης» της εξίσου μακρύτερης οροφής. Από πλευράς διαστάσεων, το νέο Civic Tourer έρχεται με αυξημένο κατά 235 χλστ. μήκος σε σχέση με το 5θυρο μοντέλο, φθάνοντας στα 4.535 χλστ., με το μεταξόνιο και το ύψος όμως (1.770 και 1.470 χλστ. αντίστοιχα) να διατηρούνται αναλλοίωτα.
Το εξίσου νέο VW Golf Variant, είναι ο εκπρόσωπος των station wagon στην κατηγορία των μικρομεσαίων για την VW. Σε αυτή την περίπτωση το μήκος το αμαξώματος είναι αυξημένο κατά 307 χσλτ (ελάχιστα μεγαλύτερο συγκριτικά με το Tourer), με το μεταξόνιο να παραμένει ίδιο με την 5θυρη έκδοση. To Golf Variant χρησιμοποιεί κι αυτό την πλατφόρμα MQB, απολαμβάνοντας κυρίως τα οφέλη που προκύπτουν από το περιορισμένο βάρος. Σχεδιαστικά, δεν θα βρείτε διαφορές συγκριτικά με την 5θυρη έκδοση, μέχρι και το πίσω μέρος του αμαξώματος, όπου εκεί οι σχεδιαστές της Volkswagen κατόρθωσαν να ενσωματώσουν όμορφα τον επιπλέον πίσω όγκο.
Φυσικά θα έπαιρνα το σιβικ. Είναι οικονομικότερο, με χαμηλότερο κόστος συντήρησης, με καλύτερες επιδόσεις και εξοπλισμό, ομορφότερο, πιο αξιόπιστο και με καλύτερη μεταπώληση όταν έρθει η ώρα άστε που έχει και 5 χρόνια εγγύηση! Το μειονέκτημα του σιβικ είναι και το μόνο πλεονέκτημα του γκολφ, η τιμή κτίσης!
Αν θες να περνας απαρατηρητος (για εμφανιση ουτε λογος) κ θες καθε 2μιση χρονια να εχεις παλιο μοντελο φυσικα κ θα παρεις το πιο αχρωμο αμαξι της κατηγοριας γκολφ
Η ομορφιά είναι υποκειμενικό θέμα...Εμένα με εκφράζει το Golf...Σε ότι αφορά εργονομία και ποιότητα εσωτερικού το Golf ισοπεδώνει την κατηγορία πλην κάποιων λοιπόν ανταγωνιστών (βλ Mercedes, Audi)...Το Golf είναι ένα 1000άρικο κάτω και έχει μηδενικά τέλη...Δυνατότητα επέκτασης στα 4 χρόνια της εγγύησης υπάρχει με μικρό σχετικά κόστος.
Τέλος το πιο είναι καλύτερο το λένε οι πωλήσεις...
Κουβάς πολυτελείας το vw. Αυτοί οι άνθρωποι ρε παιδί μου έχουν ένα σκεπτικό φτιάχνοντας ένα αυτοκινητο που σου λέει δεν με νοιάζει πώς θα 'ναι, αρκεί να είναι ίδιο με το παλιό για να έχω πολλά κοινά μέρη (μείωση κόστους), όσο μεγάλο χρειάζεται για να χωράς άνετα, αεροδυναμική μηδέν, επιμονή στην ΕΛΕΙΨΗ ΦΟΒΟΥ που σου προκαλούν στο ΟΡΙΟ και βλέπεις πολλοί νέοι οδηγοί με vw τύπου golf να χάνουν τον έλεγχο και να σκοτώνονται στους δρόμους. Κομπίνες, απάτες και ''νέες τεχνολογίες'' η μάρκα της vw με τα ποιοτικά και παρωχημένα εσωτερικά. Για το honda δεν μπορεί κανείς να πει πολλά. Είναι τίμιο, σπορ+άνετο, ασφαλές και αξιόπιστο. ο κινητήρας του θα κρατήσει τόσα χιλιόμετρα όσο 3 κινητήρες vw, έχοντας παράλληλα μηδέν βλάβες και συνεπώς μικρό κόστος
Φυσικά θα έπαιρνα το σιβικ. Είναι οικονομικότερο, με χαμηλότερο κόστος συντήρησης, με καλύτερες επιδόσεις και εξοπλισμό, ομορφότερο, πιο αξιόπιστο και με καλύτερη μεταπώληση όταν έρθει η ώρα άστε που έχει και 5 χρόνια εγγύηση! Το μειονέκτημα του σιβικ είναι και το μόνο πλεονέκτημα του γκολφ, η τιμή κτίσης!
τι συγκριση ειναι αυτη? ενας βενζινοκινητηρας με ενα πετρελαιο? CiviC και ξερο ψωμι οπως και να χει...
Αν θες να περνας απαρατηρητος (για εμφανιση ουτε λογος) κ θες καθε 2μιση χρονια να εχεις παλιο μοντελο φυσικα κ θα παρεις το πιο αχρωμο αμαξι της κατηγοριας γκολφ
Στη γερμανια(απατη) τα παντα πληρωνονται 250 ευρω επεκταση για vw polo οι απατεωνες
τι δουλεια εχει η αμαξαρα το civic με το βαρετο και ζημιαρικο golf?
Τώρα εσείς, για αυτά τα "99 gr CO2 ανά χλμ." του 1.6 TDI θα βάζατε το χέρι σας στη φωτιά; Μήπως είναι 99,99, όπως στις εκπτώσεις;
Η ομορφιά είναι υποκειμενικό θέμα...Εμένα με εκφράζει το Golf...Σε ότι αφορά εργονομία και ποιότητα εσωτερικού το Golf ισοπεδώνει την κατηγορία πλην κάποιων λοιπόν ανταγωνιστών (βλ Mercedes, Audi)...Το Golf είναι ένα 1000άρικο κάτω και έχει μηδενικά τέλη...Δυνατότητα επέκτασης στα 4 χρόνια της εγγύησης υπάρχει με μικρό σχετικά κόστος. Τέλος το πιο είναι καλύτερο το λένε οι πωλήσεις...
Dacia Logan MCV 1.2 με 10000€ ειναι ΟΚ για μενα που ειμαι βαλκανιος.
Κουβάς πολυτελείας το vw. Αυτοί οι άνθρωποι ρε παιδί μου έχουν ένα σκεπτικό φτιάχνοντας ένα αυτοκινητο που σου λέει δεν με νοιάζει πώς θα 'ναι, αρκεί να είναι ίδιο με το παλιό για να έχω πολλά κοινά μέρη (μείωση κόστους), όσο μεγάλο χρειάζεται για να χωράς άνετα, αεροδυναμική μηδέν, επιμονή στην ΕΛΕΙΨΗ ΦΟΒΟΥ που σου προκαλούν στο ΟΡΙΟ και βλέπεις πολλοί νέοι οδηγοί με vw τύπου golf να χάνουν τον έλεγχο και να σκοτώνονται στους δρόμους. Κομπίνες, απάτες και ''νέες τεχνολογίες'' η μάρκα της vw με τα ποιοτικά και παρωχημένα εσωτερικά. Για το honda δεν μπορεί κανείς να πει πολλά. Είναι τίμιο, σπορ+άνετο, ασφαλές και αξιόπιστο. ο κινητήρας του θα κρατήσει τόσα χιλιόμετρα όσο 3 κινητήρες vw, έχοντας παράλληλα μηδέν βλάβες και συνεπώς μικρό κόστος
Το τεστ θα έπρεπε να έχει VOLVO και Renault που έχουν κατά κανόνα στέισον .