Το νέο Toyota Yaris θα διατεθεί σε 7 εξοπλιστικές εκδόσεις.
Οι τιμές του νέου Toyota Υaris στην Ελλάδα
65.638 Επισκέψεις στο άρθρο (8/7/2020)
Η ελληνική αντιπροσωπεία της Τοyota γνωστοποίησε τις τιμές με τις οποίες θα διατεθεί στην χώρα μας το ολοκαίνουριο Yaris, το επί σειρά ετών best-seller μοντέλο στη χώρα μας.
Το δημοφιλές ιαπωνικό μικρό, που θέλει να διατηρήσει τα σκήπτρα των πωλήσεων στη χώρα μας, προσφέρεται με τιμή από 15.550 ευρώ για την έκδοση με τον 1.500άρη κινητήρα των 121 ίππων και από 17.335 ευρώ για την υβριδική έκδοση Hybrid Dynamic Force.
Ο 3κύλινδρος ατμοσφαιρικός βενζινοκινητήρας των 1,5 λίτρων προσφέρει ισχύ 121 ίππων και 153 Nm ροπής και δίνει την δυνατότητα στο μοντέλο να φτάσει τα 100 χλμ./ώρα σε 9,0 δευτερόλεπτα (10,2 δλ. με το e-CVT κιβώτιο), με την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 180 χλμ./ώρα και την μέση κατανάλωση, σύμφωνα με την Τοyota να μετράται στα 5,3 λτ./100 χλμ. (4,7 λτ./100 χλμ. με το e-CVT κιβώτιο).
Η υβριδική επιλογή περιλαμβάνει τον ίδιο 3κύλινδρο VVT-i των 1.490 κ.εκ. απόδοσης 91 ίππων και 120 Nm ροπής σε συνδυασμό με ένα ηλεκτρικό μοτέρ 80 ίππων και 141 Nm ροπής που αντλεί ενέργεια από μια μπαταρία ιόντων λιθίου. Η συνδυαστική ισχύς φτάνει τα 116 άλογα και δίνει την δυνατότητα του υβριδικό Yaris να πετυχαίνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 9,7 δευτερόλεπτα με το e-CVT κιβώτιο με τελική ταχύτητα τα 175 χλμ./ώρα ενώ η μέση κατανάλωση μετράται, σύμφωνα με την μάρκα στα 2,9 λτ./100 χλμ.
Το νέο Toyota Yaris θα διατεθεί σε 7 εξοπλιστικές εκδόσεις Active, Active Plus, Chic, Style, Style Bi-Tone, Chic Bi-Tone και Premier Edition. Το πρώτο εξοπλιστικό επίπεδο στην επιλογή βενζίνης περιλαμβάνει ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, ηλεκτρικούς καθρέπτες, οθόνη αφής 7 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας, ζάντες 15 ιντσών, 7 αερόσακους, air condition και συστήματα υποβοήθησης οδήγησης. Η Active έκδοση στην υβριδική επιλογή περιλαμβάνει ακόμη ηλεκτρικό χειρόφρενο, υποβραχιόνιο, πίσω δισκόφρενα και αυτόματο κλιματισμό.
Αργότερα θα προσφερθεί και ένας 1.000άρης βενζίνης με 72 ίππους αλλά οι τιμές του δεν έχουν γίνει ακόμα γνωστές.
....Αυτο κι αν ειναι εξελιξη, να ξεκινουν τα ''μικρα'' απο τους 121 1ππους!!! Οι τιμες, λογικες και θα γινει σιγουρα best seller. Το υβριδικο κοστιζει 2000 ευρω παραπανω απο το συμβατικο, και νομιζω οτι θα πρεπει να γινει μια πραγματικη συγκριση αυτων των δυο, ως προς την καταναλωση, για να δουμε ποιο συμφερει περισσοτερο.
Πολύ γρήγορα ξεχάσαμε ποια αυτοκίνητα παίρνουν φωτιά από μόνα τους και ονομάζουμε τα ασιατικά σαβούρες. Τώρα με τον κορωνοιο απαγορευονται και τα barbeque
Προς "Έλεος πια" :
" ...στην Ελλάδα με τον μύθο της Ιαπωνικής αξιοπιστίας"
"...με αποτέλεσμα να έχουμε γεμίσει Ασιάτικες σαβούρες"
Καληνύχτα και καλό ξημέρωμα
Φίλε "έλεος πια" εσύ, προφανώς, θεωρείς οκ αυτοκίνητα με χοντρές και άκαμπτες λαμαρίνες, που σου καρφώνονται μεγαλοπρεπώς σε περίπτωση σφοδρής σύγκρουσης (αν υπάρχουν ακόμα τέτοια)...
Πριν γράψετε το "σχόλιο" σας, μελετήσετε κάποια πράγματα πρώτα, κολλητοί των συνεργείων!..
Άλλη μια ασχήμια εξ Ιαπωνίας που για να έχει αξιοπρεπή εξοπλισμό πρέπει να πληρώσεις μια περιουσία! Εγώ δεν το βλέπω για best seller, βέβαια στην Ελλάδα με τον μύθο της Ιαπωνικής αξιοπιστίας κάτι μπορεί να πούλησει, εξάλλου το κριτήριο της ασφάλειας μάλλον δεν το λαμβάνουμε πολύ υπόψη μας με αποτέλεσμα να έχουμε γεμίσει Ασιάτικες σαβούρες που διπλώνουν σαν αλουμινόχαρτα...
....Αυτο κι αν ειναι εξελιξη, να ξεκινουν τα ''μικρα'' απο τους 121 1ππους!!! Οι τιμες, λογικες και θα γινει σιγουρα best seller. Το υβριδικο κοστιζει 2000 ευρω παραπανω απο το συμβατικο, και νομιζω οτι θα πρεπει να γινει μια πραγματικη συγκριση αυτων των δυο, ως προς την καταναλωση, για να δουμε ποιο συμφερει περισσοτερο.
Πολύ γρήγορα ξεχάσαμε ποια αυτοκίνητα παίρνουν φωτιά από μόνα τους και ονομάζουμε τα ασιατικά σαβούρες. Τώρα με τον κορωνοιο απαγορευονται και τα barbeque
Προς "Έλεος πια" : " ...στην Ελλάδα με τον μύθο της Ιαπωνικής αξιοπιστίας" "...με αποτέλεσμα να έχουμε γεμίσει Ασιάτικες σαβούρες" Καληνύχτα και καλό ξημέρωμα
Ελαφρώς τσιμπημένες οι τιμές σε σχέση με το υπάρχον μοντέλο, αλλά μιλάμε και για εντελώς διαφορετικό αμάξι οπότε αναμενόμενο...
Φίλε "έλεος πια" εσύ, προφανώς, θεωρείς οκ αυτοκίνητα με χοντρές και άκαμπτες λαμαρίνες, που σου καρφώνονται μεγαλοπρεπώς σε περίπτωση σφοδρής σύγκρουσης (αν υπάρχουν ακόμα τέτοια)... Πριν γράψετε το "σχόλιο" σας, μελετήσετε κάποια πράγματα πρώτα, κολλητοί των συνεργείων!..
Πονοκέφαλο, ημικρανία, ζάλη, σε Fiesta, Polo, 208, και λοιπούς ανταγωνιστές, οι οποίοι όμως είναι πολύ σκληροί για να πεθάνουν!!
Όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμασταρια ημαρτον με την και καλά ποιότητα των ευρωπαϊκών
Άλλη μια ασχήμια εξ Ιαπωνίας που για να έχει αξιοπρεπή εξοπλισμό πρέπει να πληρώσεις μια περιουσία! Εγώ δεν το βλέπω για best seller, βέβαια στην Ελλάδα με τον μύθο της Ιαπωνικής αξιοπιστίας κάτι μπορεί να πούλησει, εξάλλου το κριτήριο της ασφάλειας μάλλον δεν το λαμβάνουμε πολύ υπόψη μας με αποτέλεσμα να έχουμε γεμίσει Ασιάτικες σαβούρες που διπλώνουν σαν αλουμινόχαρτα...