Βάζουμε στο μικροσκόπιο τρία μικρά diesel με απόδοση 90 ίππων. Ποιο τα καταφέρνει καλύτερα στην πράξη και ποιο συμφέρει περισσότερο;
Polo Vs Clio Vs Yaris
77.730 Επισκέψεις στο άρθρο (15/2/2017)
Κοινός παρανομαστής των τριών μοντέλων της συγκριτικής δοκιμής μας είναι τα 90 άλογα ιπποδύναμης των diesel κινητήρων τους. Εκτός από τα άλογα όμως, που αλλού ξεχωρίζουν και ποιο υπερτερεί; Η απάντηση δίνεται παρακάτω…
VW Polo 1,4 TDI 90 PS
+ Ποιότητα κατασκευής, στιβαρή οδική συμπεριφορά
- Τραχύτητα κινητήρα, αυξημένη τιμή
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Renault Clio 1,5 dCi
+ Σχεδίαση, οδική συμπεριφορά-άνεση, πορτ-μπαγκάζ, κατανάλωση
- Ρεπρίζ, ελαφρύ τιμόνι
Toyota Yaris 1,4 D-4D
+ Κινητήρας, επιδόσεις, χώροι, πρακτικότητα
- Ψηλή θέση οδήγησης
Τα μικρά diesel αναμένεται να γίνουν ακόμη πιο δημοφιλή στην ελληνική αγορά ύστερα από το νέο τρόπο υπολογισμού του τέλους ταξινόμησης, καθώς το κόστος απόκτησής τους παραμένει στα 15.000 ευρώ, ενώ ταυτόχρονα είναι και η κατηγορία στην οποία έχουν υπάρξει οι περισσότερες μειώσεις στην τιμή καταλόγου σε σχέση με πριν. Παρακάτω, λοιπόν, επιλέγουμε τρία μοντέλα, τα οποία κοινό χαρακτηριστικό έχουν την ιπποδύναμη των κινητήρων τους, που ανέρχεται στα 90 άλογα. Το καθένα, ωστόσο έχει το δικό του ξεχωριστό χαρακτηριστικό. Πρόκειται για τα Renault Clio, Toyota Yaris και VW Polo. Ας τα δούμε πιο αναλυτικά.
Μοντέρνα και νεανικά
Απευθυνόμενα σε ένα νεανικό κοινό, τα τρία μικρά μοντέλα του θέματός μας έχουν ένα μοντέρνο και όμορφο παρουσιαστικό, προσαρμοσμένο πάντα στη γενικότερη σχεδιαστική φιλοσοφία της κάθε μάρκας.
Το Renault Clio για παράδειγμα αποπνέει μοντέρνο στιλ χάρη στο τρικ των πίσω «κρυμμένων» χειρολαβών, στη μάσκα με το μεγάλο λογότυπο της Renault, αλλά και στα κόκκινα ένθετα περιμετρικά του αμαξώματος. Το Yaris από την άλλη διακρίνεται για τις αναλογίες του και τις μεγαλύτερες σε εμβαδόν γυάλινες επιφάνειες, ενώ όμορφο είναι το μπροστινό εμπρόσθιο τμήμα που δεσπόζει η μάσκα σε σχήμα «X» και η μεγάλη εισαγωγή. Και τέλος, το VW Polo είναι το πιο «σοβαρό», αυτό με τις πιο καθαρές γραμμές και επίπεδες επιφάνειες, όμως δεν περνά απαρατήρητο. Αντιθέτως, βγάζει και αυτό κάτι το στιβαρό και προσεγμένο στην κατασκευή.
No 1 (με διαφορα) Yaris, No 2 Clio και ...εντελως νουμερο το Polo!!! χαχαχα
Πλάκα έχετε εκεί στο περιοδικό,το έχετε ξαναβάλει το τέστ αυτό δεν θυμάμαι πόσες φορές,τι προσπαθειτε να τονώσετε τις πωλήσεις του polo; αφού toyota yaris & renault πουλάνε σαν ζεστά ψωμάκια και φυσικά φούλ αξιόπιστα,όσο αφoρά εκεί που λέτε στιβαρό το polo στην οδική συμπεριφορά φυσικά και κάνετε λάθος γιατί ούτε στον ύπνο του δεν φτάνει την οδική συμπεριφορά του γάλλου,σοβαρευτείτε και γίνεται αντικειμενικό περιοδικό κάποια στιγμή και να σταματήσετε την προπαγάνδα υπέρ του group vw.Αλλά τι λέω και τι ψάχνω τώρα.
Πως ειναι έτσι το κακομοιρο Polo? Πρεπει να έχεις υπαρξιακα προβληματα για να το προτιμησεις σε σχεση με τα αλλα δυο.
Μπορούμε σας παρακαλώ πολύ να μάθουμε για το Polo ποια ακριβώς είναι αυτή η "τεχνική οδηγία, η οποία αλλάζει τον τρόπο λειτουργίας του, προκειμένου να μη σβήνει στις χαμηλές στροφές (οι αλλαγές δεν επηρεάζουν την κατανάλωση ή τις επιδόσεις)"; Έχει αλλαχτεί το βολάν με μονής μάζας από διπλής & για αυτό περνάει θόρυβος στην καμπίνα; Σημειωτέον πως έχουν επηρεαστεί οι ρύποι σε σχέση με πριν.
Στην έκδοση του Polo του άρθρου περιλαμβάνεται και το λογισμικό παραποίησης ρύπων ή είναι στην πιο πλούσια έκδοση; Γελάνε και οι πέτρες με αυτούς πλέον. Σταματήσατε την διαφήμιση ...Yaris και Clio στην ίδια θέση για μένα. No 1!
Ο Κ9Κ ΤΗΣ RENAULT EINAI ENAΣ 8V KINHΤΗΡΑΣ DIESEL ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΠΑΡΑΚΑΛΩ
Επειδη γινεται λογος για κορυφαιους κατασκευαστες οι υπερβολες και οι συνηθεις εξυπναδες απο μερους των αναγνωστων θα επρεπε να λειπουν....Ας κοιταξουμε τον εαυτο μας στον καθρεφτη και μετα να κρινουμε τετοια προιοντα αβασανιστα και επιπολαια...
Αντικειμενικοτατε anti-vw το yaris πουλάει μόνο στο Ελλαντα. Το Polo το 2016 ήταν τρίτο σε πωλήσεις στην Ευρώπη. Αλλά που ξέρουν οι Ευρωπαίοι από αγορά αυτοκινήτου ;