LingLong Vs Sava: Πόσο καλά είναι τα all season λάστιχά τους
LingLong Vs Sava: Περιμέναμε περισσότερα από τα all season τους
-Τα θερινά τους, με καλύτερο το Linglong, μας είχαν εντυπωσιάσει στο στεγνό (φρένο & κράτημα)
-Περιμέναμε περισσότερα και από τα all season τους
-Το Sava δεν τα πήγε καλά στο φρενάρισμα (42,5 μ. στεγνό - 47,5 μ. βρεγμένο)
-Το LingLong είναι καλό στο στεγνό (40,6 μ.) αλλά δεν τα κατάφερε στο βρεγμένο (47,8μ.)
-Με τιμή 70 ευρώ, είναι στα φθηνά της κατηγορίας - 100 το ένα, κάνουν τα «μεγάλα ονόματα»
Οδηγός Αγοράς ανά Μάρκα : Ελαστικά, Επιδόσεις, Τιμές
Τα θερινά τους, με καλύτερο το Linglong, μας είχαν εντυπωσιάσει στο στεγνό (φρένο & κράτημα)
Φθηνές είναι, αλλά από μετρήσεις πώς τα πάνε; LingLong και Sava είναι δύο από τις πιο value for money μάρκες ελαστικών και στις δοκιμασίες του AutoΤρίτη Test Center είχαν εντυπωσιάσει με τις επιδόσεις των θερινών sport λογικής μοντέλων τους. Πιο... ευχάριστη έκπληξη ήταν το LingLong Sport Master, το οποίο ξεχώρισε σε φρενάρισμα (4ο καλύτερο) και κράτημα (5ο καλύτερο) ανάμεσα σε 32 θερινά λάστιχα. Την ίδια στιγμή, σε πολύ υψηλά επίπεδα κινήθηκε και το Sava Intensa UHP 2, του οποίου οι επιδόσεις σε φρενάρισμα και κράτημα στο στεγνό ήταν αρκετά πάνω από το μέσο όρο της κατηγορίας.
Το Sava δεν τα πήγε καλά στο φρενάρισμα (42,5 μ. στεγνό - 47,5 μ. βρεγμένο)
Μετά το πολύ καλό feedback από τα θερινά λάστιχα, δοκιμάσαμε και τα all season μοντέλα των δύο brands. Και η αλήθεια είναι ότι περιμέναμε περισσότερα. Ξεκινώντας με το Sava All Weather, οι επιδόσεις του στο φρενάρισμα και σε στεγνό και σε βρεγμένο, ήταν «κάτω της βάσης» του AutoΤρίτη Test Center. Πιο συγκεκριμένα, ανάμεσα και στα 20 all season λάστιχα που έχουμε δοκιμάσει, το Sava All Weather έχει επιδόσεις κάτω του μέσου όρου και σε στεγνό (42,5 μέτρα) και σε βρεγμένο (47,5 μέτρα).
Το LingLong είναι καλό στο στεγνό (40,6 μ.) αλλά δεν τα κατάφερε στο βρεγμένο (47,8 μ.)
Καλύτερη συγκριτικά εικόνα, τουλάχιστον στο φρενάρισμα στο στεγνό, παρουσίασε το LingLong GREEN-Max All Season. Στο ξαφνικό φρενάρισμα από τα 100 χλμ./ώρα, το αυτοκίνητο της δοκιμής ακινητοποιήθηκε στα 40,6 μέτρα, επίδοση που βρίσκεται στον μέσο όρο της κατηγορίας. Από την άλλη πλευρά, στο βρεγμένο χάνει πολλή από την δυναμική του και φρενάρει σχεδόν 7 μέτρα χειρότερα (47,8 μ.).
Αναλυτικές μετρήσεις σε φρενάρισμα & κράτημα για τα all season λάστιχα των LingLong & Sava
Μάρκα/Μοντέλο | LingLong GREEN-Max All Season | Sava All Weather | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
Όχημα | Επιβατικό | Επιβατικό | ||||
Θερινό, 4 εποχών ή χειμερινό Εποχή
|
All Season | All Season | ||||
Διαστάσεις ελαστικού: Το 1ο νούμερο είναι το πλάτος του πέλματος σε χλστ., το 2ο το προφίλ (ύψος) του ελαστικού και το 3ο το μέγεθος της ζάντας σε ίντσες. Προφίλ κάτω από 45 θεωρείται μικρό, δηλαδή για σπορτίφ μοντέλα και πάνω από 60 μεγάλο, δηλαδή ενισχύεται η άνεση. Διάσταση
|
205/55 R16 | 205/55 R16 | ||||
Τιμή, ανά λάστιχο, χωρίς την τοποθέτηση.Τιμή μονάδας (€)
|
||||||
Οι τιμές των ελαστικών, αφορούν τις τιμές λιανικής (άνευ τοποθέτησης) και ενημερώνονται ΚΑΘΕ μήνα. | ||||||
Επιδόσεις - Μετρήσεις AutoΤρίτη Test Center | ||||||
Είναι η απόσταση ακινητοποίησης σε μέτρα. Φρενάρισμα στεγνό από 100 χλμ./ώρα (μ.)
|
40,6 Μέτρα | 42,5 Μέτρα | ||||
Είναι η απόσταση ακινητοποίησης σε μέτρα. Φρενάρισμα βρεγμένο από 100 χλμ./ώρα (μ.)
|
47,8 Μέτρα | 47,5 Μέτρα | ||||
Με πόσα χιλιόμετρα μπορεί να αποφευγεί ένα εμπόδιο που πετάγεται ξαφνικά μπροστά σου.Κράτημα στο στεγνό (χλμ./ώρα)
|
70 Χλμ/ώρα | 71 Χλμ/ώρα | ||||
Με πόσα χιλιόμετρα μπορεί να αποφευγεί ένα εμπόδιο που πετάγεται ξαφνικά μπροστά σου σε βρεγμένο δρόμο.Κράτημα στο βρεγμένο (χλμ./ώρα)
|
65,5 Χλμ/ώρα | 66,3 Χλμ/ώρα |
Πράσινο Πέρασε τα όρια της δοκιμασίας
Κόκκινο Απέτυχε στη δοκιμασία (ή τα όρια αξιολόγησης)
Κίτρινο Είναι στο μέσο όρο της κατηγορίας του
Συνέχεια του άρθρου >>>Σελίδα 2 | Πόσο καλά κρατάνε & τελική αξιολόγηση: LingLong Vs Sava |
Σελίδα 3 | Ό,τι πρέπει να ξέρετε για να αγοράζετε λάστιχα που σας καλύπτουν |