• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Φρένα και λάστιχα θέλουν και αυτά το στρώσιμό τους.

4. Στρώσιμο σε φρένα και ελαστικά

66.513 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 1/6/2020

Δεν είναι μόνον ο κινητήρας που χρειάζεται τον «χρόνο» του σε ένα καινούριο αυτοκίνητο. Πολλοί κατασκευαστές αναφέρουν στο βιβλίο χρήσης πως τα φρένα απαιτούν μία περίοδο ρονταρίσματος για 200 με 300 χλμ. ώστε να φτάσουν την μέγιστη ικανότητά τους, ενώ και τα ελαστικά επισημαίνεται πως πρέπει να διανύσουν περίπου 600 χλμ. με πολύ προσεκτική οδήγηση αφού διαφορετικά χάνουν σε πρόσφυση και επηρεάζουν και εκείνα την πέδηση. Σε κάθε περίπτωση, στην πράξη αυτό σημαίνει πως δεν επιταχύνουμε έντονα (σπινιάρισμα), δεν φρενάρουμε απότομα και δεν στρίβουμε στα όρια. Ακόμα και η ανάρτηση (αμορτισέρ – ελατήρια) χρειάζονται κάποιο χρόνο «προσαρμογής» οπότε μετά τα 1.000 χλμ. θα μπορεί κανείς να διαπιστώσει τις ικανότητες του αυτοκινήτου του στην πραγματικότητα.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)