- To Uniroyal φρενάρει 1,5 μέτρο χειρότερα από το LingLong στο βρεγμένο
- Καλύτερο κράτημα & καλύτερο φρενάρισμα, έχει στο στεγνό το LingLong
- Είναι οριακά καλύτερο, σε κράτημα στο βρεγμένο το Uniroyal
- 170 ευρώ φθηνότερο ανά 4άδα είναι το LingLong
- Συνοδεύεται από 1 χρόνο εγγύησης το Linglong (δεν έχει εγγύηση το Uniroyal)
- Έχει τεχνολογία τελευταίας 3ετίας το Sport Master, του 2019 είναι το RainSport 5
Οδηγός Αγοράς ανά Μάρκα : Ελαστικά, Επιδόσεις, Τιμές
To Uniroyal φρενάρει 1,5 μέτρο χειρότερα από το LingLong στο βρεγμένο
Συγκρίνουμε δύο low budget θερινά λάστιχα, σε κράτημα και φρενάρισμα, στο στεγνό και το βρεγμένο. Από τη μία πλευρά είναι το LingLong Sport Master, από την άλλη πλευρά έχουμε το Uniroyal RainSport 5. Ξεκινάμε με το φρενάρισμα στο βρεγμένο (στα πόσα μέτρα σταματά το αυτοκίνητο από τα 100 χλμ./ώρα), δοκιμασία στην οποία κερδίζει το LingLong. Το Sport Master θέλει 42,4 μέτρα (μέσος όρος σε 17άρια), την ώρα που το Uniroyal «κοκκαλώνει» 1,5 μέτρο χειρότερα, παρότι είναι βροχολάστιχο!
Καλύτερο κράτημα & καλύτερο φρενάρισμα, έχει στο στεγνό το LingLong
Συνεχίζουμε με τις δοκιμασίες στο στεγνό, στις οποίες το LingLong παίρνει άλλους δύο πόντους (3-0). Τόσο στο φρενάρισμα όσο και στο κράτημα το Sport Master έχει καλύτερες επιδόσεις. Μάλιστα, συνολικά απέναντι στον ανταγωνισμό (38 θερινά λάστιχα που έχουμε δοκιμάσει), το LingLong Sport Master είναι μέσα στα κορυφαία μοντέλα στις μετρήσεις επί στεγνού δρόμου.
Είναι οριακά καλύτερο, σε κράτημα στο βρεγμένο το Uniroyal
Ο πρώτος βαθμός για το Uniroyal RainSport 5 έρχεται στο κράτημα στο βρεγμένο (Elk Test). Εκεί, στη δοκιμασία αποφυγής κινδύνου, το ούτως ή άλλως ικανό στο στρίψιμο Ford Puma (αυτοκίνητο αναφοράς) αποφεύγει εμπόδιο με απότομο ελιγμό στα 74,4 χλμ./ώρα, επίδοση που είναι μέσα στις 5 καλύτερες για 17άρια θερινά λάστιχα.
Μάρκα/Μοντέλο | LingLong Sport Master | Uniroyal RainSport 5 | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
Όχημα | Επιβατικό | Επιβατικό | ||||
Θερινό, 4 εποχών ή χειμερινό Εποχή
|
Θερινό | Θερινό | ||||
Διαστάσεις ελαστικού: Το 1ο νούμερο είναι το πλάτος του πέλματος σε χλστ., το 2ο το προφίλ (ύψος) του ελαστικού και το 3ο το μέγεθος της ζάντας σε ίντσες. Προφίλ κάτω από 45 θεωρείται μικρό, δηλαδή για σπορτίφ μοντέλα και πάνω από 60 μεγάλο, δηλαδή ενισχύεται η άνεση. Διάσταση
|
215/55 R17 | 215/55 R17 | ||||
Τιμή, ανά λάστιχο, χωρίς την τοποθέτηση.Τιμή μονάδας (€)
|
||||||
Οι τιμές των ελαστικών, αφορούν τις τιμές λιανικής (άνευ τοποθέτησης) και ενημερώνονται ΚΑΘΕ μήνα. | ||||||
Επιδόσεις - Μετρήσεις AutoΤρίτη Test Center | ||||||
Είναι η απόσταση ακινητοποίησης σε μέτρα. Φρενάρισμα στεγνό από 100 χλμ./ώρα (μ.)
|
36,1 Μέτρα | 37,5 Μέτρα | ||||
Είναι η απόσταση ακινητοποίησης σε μέτρα. Φρενάρισμα βρεγμένο από 100 χλμ./ώρα (μ.)
|
42,4 Μέτρα | 43,8 Μέτρα | ||||
Με πόσα χιλιόμετρα μπορεί να αποφευγεί ένα εμπόδιο που πετάγεται ξαφνικά μπροστά σου.Κράτημα στο στεγνό (χλμ./ώρα)
|
80,2 Χλμ/ώρα | 78,8 Χλμ/ώρα | ||||
Με πόσα χιλιόμετρα μπορεί να αποφευγεί ένα εμπόδιο που πετάγεται ξαφνικά μπροστά σου σε βρεγμένο δρόμο.Κράτημα στο βρεγμένο (χλμ./ώρα)
|
73 Χλμ/ώρα | 74,4 Χλμ/ώρα |
Πράσινο Πέρασε τα όρια της δοκιμασίας
Κόκκινο Απέτυχε στη δοκιμασία (ή τα όρια αξιολόγησης)
Κίτρινο Είναι στο μέσο όρο της κατηγορίας του
Σελίδα 2 | Πίνακας: Αναλυτικά τεχνικά χαρακτηριστικά & μετρήσεις |
Σελίδα 3 | Ό,τι πρέπει να ξέρετε για να αγοράζετε λάστιχα που σας καλύπτουν |