ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Η μονάδα μέτρησης της έντασης (ντεσιμπέλ) είναι λογαριθμική, που σημαίνει για παράδειγμα ότι άνοδος της κλίμακας κατά τρία dΒ σε κάποιο ύψος θορύβου συνεπάγεται διπλασιασμό της έντασης του θορύβου. Το
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η μονάδα μέτρησης της έντασης (ντεσιμπέλ) είναι λογαριθμική, που σημαίνει για παράδειγμα ότι άνοδος της κλίμακας κατά τρία dΒ σε κάποιο ύψος θορύβου συνεπάγεται διπλασιασμό της έντασης του θορύβου. Το διπλάσιο, για παράδειγμα, των 85 dB δεν είναι τα 170 dB, αλλά τα 88 dB!

Τα 5 πιο ήσυχα οικογενειακά

36.105 Επισκέψεις στο άρθρο

Νικήσανε το θόρυβο! Από τα οικογενειακά μοντέλα, που δοκιμάσαμε την περασμένη χρονιά, επιλέξαμε τα 5 προσιτά με το χαμηλότερο επίπεδο θορύβου για ήσυχα και ήρεμα ταξίδια. Και όχι μόνο…

Ο θόρυβος στο εσωτερικό ενός αυτοκινήτου εξαρτάται από πολλούς παράγοντες. Όσον αφορά στο θόρυβο στο ρελαντί, καθορίζεται από τη χωρητικότητα του κινητήρα, τον αριθμό κυλίνδρων που διαθέτει, αλλά και τον τύπο του καυσίμου που χρησιμοποιεί. Ένας τρικύλινδρος κινητήρας, για παράδειγμα, έχει αυξημένα επίπεδα θορύβου στο ρελαντί σε σχέση με έναν τετρακύλινδρο ίδιας χωρητικότητας, ενώ ένας πετρελαιοκινητήρας «ακούγεται» περισσότερο από έναν βενζινοκινητήρα. Όσον αφορά στο θόρυβο στην ταχύτητα των 120 χλμ./ώρα ως ταχύτητα ταξιδιού, εξαρτάται τόσο από την αεροδυναμική του αμαξώματος, όσο και από την κλιμάκωση του κιβωτίου ταχυτήτων. Έτσι, ένα αυτοκίνητο με αραιή κλιμάκωση κιβωτίου είναι πιο ήσυχο από ένα αντίστοιχο με πιο σφιχτή κλιμάκωση, αφού το πρώτο για να κινηθεί με αυτή την ταχύτητα ο κινητήρας λειτουργεί σε χαμηλότερες στροφές. Η καλή αεροδυναμική από την άλλη μειώνει τους σχετικούς θορύβους και κατά συνέπεια μειώνει το συνολικό θόρυβο στην καμπίνα των επιβατών. Επίσης, καθοριστικό ρόλο παίζει και η ηχομόνωση του εκάστοτε αυτοκινήτου, με δεδομένο ότι η μέτρηση γίνεται από την καμπίνα των επιβατών και όχι από το χώρο του κινητήρα. Αξίζει, τέλος, να σημειωθεί, ότι ο θόρυβος που προκαλείται από την κύλιση του οχήματος (και τα λάστιχα) συντελεί και εκείνος στη διαμόρφωση των επιπέδων θορύβου.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Πως γίνεται η μέτρηση;
Η μέτρηση θορύβου σε κάθε αυτοκίνητο γίνεται με τη βοήθεια ειδικού οργάνου σε ήσυχο περιβάλλον και εφΆ όσον όλα τα συστήματα (κλιματισμός, ηχοσύστημα κ.λπ.) είναι απενεργοποιημένα. Το όργανο τοποθετείται ανάμεσα στα κεφάλια των εμπρός επιβατών, ενώ, σε σχέση με τη μέτρηση, αναγράφεται και η αντίστοιχη ένδειξη του οργάνου. Η μέτρηση θορύβου περιλαμβάνει μέτρηση στο ρελαντί, μέτρηση με τη δεύτερη ταχύτητα στον κόφτη, ενώ οι μετρήσεις σε συγκεκριμένα χλμ./ώρα γίνονται με 4η ταχύτητα στα 100 χλμ./ώρα και με 5η στα 100 χλμ./ώρα, 120 χλμ./ώρα και στα 140 χλμ./ώρα. Σε αυτοκίνητα που διαθέτουν 6τάχυτο κιβώτιο, η μέτρηση των 100 χλμ./ώρα αντί με 4η ταχύτητα γίνεται με 5η, ενώ οι υπόλοιπες μετρήσεις γίνονται με 6η (αντί για 5η στα 5τάχυτα). 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
SEAT KATOXOS