Μία νέα τεχνολογία σχετική με το σύστημα μεταβλητού χρονισμού παρουσίασε η Hyundai αποδεικνύοντας για ακόμα μία φορά ότι είναι σε θέση να καινοτομήσει.
CVVD: Επανάσταση στον μεταβλητό χρονισμό από την Hyundai
63.729 Επισκέψεις στο άρθρο
Το ολοκαίνουργιο σύστημα μεταβλητού χρονισμού (CVVD) είναι το νεότερο όπλο στη φαρέτρα της Hyundai με το οποίο εφοδιάζονται όλοι οι βενζινοκινητήρες της γκάμας και υπόσχεται μέγιστη απόδοση το λιγότερο δυνατόν καύσιμο.
Αν υπάρχει μία αυτοκινητοβιομηχανία που μας έχει ξαφνιάσει θετικά περισσότερο από κάθε άλλη τα τελευταία χρόνια, αυτή είναι η Hyundai. Ξεκίνησε ως μία εταιρεία που προσέφερε τίμια αυτοκίνητα, «σκυλιά του πολέμου» όπως χαρακτηρίστηκαν από πολλούς, αλλά σήμερα έφτασε στο σημείο να έχει στη γκάμα της αυτοκίνητα σαν τα εκπληκτικά i30 N και i20 N, να καινοτομεί, να προσφέρει νέες τεχνολογίες και να παραμένει ανταγωνιστική ανεβάζοντας τον πήχη και προσβλέποντας σε premium ορίζοντες.
Πριν λίγο καιρό τα βλέμματα στράφηκαν και πάλι σε αυτήν, μίας και παρουσίασε για πρώτη φορά στην ιστορία της αυτοκίνησης έναν κινητήρα με τεχνολογία συνεχώς μεταβαλλόμενης διάρκειας βύθισης των βαλβίδων. Το συγκεκριμένο σύστημα ονομάζεται CVVD (Continuously Variable Valve Duration) και σε αυτό το τεχνικό κείμενο θα μάθουμε πώς λειτουργεί, τι το κάνει διαφορετικό από τα υπόλοιπα συστήματα μεταβλητού χρονισμού και ποια είναι τα οφέλη του. Οι Νοτιοκορεάτες «αντεπιτίθενται» για τα καλά, ας γνωρίσουμε το νέο όπλο της φαρέτρας τους!
Καλό νέο αλλά η ουσία είναι να το δούμε σε 'καθημερινά' μοντέλα όπου η Hyundai έχει μείνει πίσω - ούτε επιδόσεις, ούτε ραφινάρισμα ούτε οικονομία σε σχέση με τον ανταγωνισμό...
@YS από ότι διάβασα στο άρθρο υπάρχει στα περισσότερα μοντελα που κυκλοφορουν τωρα. Δεν εχει τυχει να οδηγήσω καποιο απο τα νέα Hyundai αλλά και μεσα στο site τους που μπήκα αναφέρουν στα τεχνικά ποια μοτερ έχουν αυτη την τεχνολογία.
Καλό νέο αλλά η ουσία είναι να το δούμε σε 'καθημερινά' μοντέλα όπου η Hyundai έχει μείνει πίσω - ούτε επιδόσεις, ούτε ραφινάρισμα ούτε οικονομία σε σχέση με τον ανταγωνισμό...
@YS από ότι διάβασα στο άρθρο υπάρχει στα περισσότερα μοντελα που κυκλοφορουν τωρα. Δεν εχει τυχει να οδηγήσω καποιο απο τα νέα Hyundai αλλά και μεσα στο site τους που μπήκα αναφέρουν στα τεχνικά ποια μοτερ έχουν αυτη την τεχνολογία.
@monacular ή όπως αλλιώς σε λένε,άσε μας με τα ψιουμταο βαρςθηκαμε