ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Falken VS Pirelli: 4-0! Περίμενες από λάστιχο Pirelli να χάνει, με 5 m χειρότερα wet φρένα, από Falken;
2 Φωτογραφίες »

Falken VS Pirelli: 4-0! Περίμενες από λάστιχο Pirelli να χάνει, με 5 m χειρότερα wet φρένα, από Falken;

75.404 Επισκέψεις στο άρθρο (23/6/2023)

Αλλος έχει το premium όνομα, άλλος τη χάρη των premium επιδόσεων. Πώς το Falken Ziex ZE310 Ecorun κερδίζει σε όλες τις μετρήσεις το Pirelli Cinturato P7, κοστίζοντας τα ίδια χρήματα; Απαντήσεις από τις μετρήσεις του AutoΤρίτη Test Center σε test θερινών ελαστικών σε πίστα δοκιμών στην Ελλάδα.

Οδηγός Αγοράς ανά Μάρκα : Ελαστικά, Επιδόσεις, Τιμές

Συγκρίνουμε το Falken Ziex ZE310 Ecorun με το Pirelli Cinturato P7

Συγκρίνουμε δύο θερινά ελαστικά (215/55 R17) στις υψηλών προδιαγραφών εγκαταστάσεις του Driving Academy στο Μαρκόπουλο Αττικής. Falken Ziex ZE310 Ecorun απέναντι στο Pirelli Cinturato P7. Και τα δύο είναι ελαστικά επιδόσεων, με το Falken να έχει δείκτη πρόσφυσης Wet A (B το Pirelli), ενώ είναι αρκετά νεότερο ως προς την έναρξη παραγωγής του (2017 έναντι 2009 του Pirelli).
 

Μάρκα/Μοντέλο Falken Ziex ZE310 Ecorun Pirelli Cinturato P7
Όχημα Επιβατικό Επιβατικό
Θερινό, 4 εποχών ή χειμερινό Εποχή
Θερινό Θερινό
Διαστάσεις ελαστικού: Το 1ο νούμερο είναι το πλάτος του πέλματος σε χλστ., το 2ο το προφίλ (ύψος) του ελαστικού και το 3ο το μέγεθος της ζάντας σε ίντσες. Προφίλ κάτω από 45 θεωρείται μικρό, δηλαδή για σπορτίφ μοντέλα και πάνω από 60 μεγάλο, δηλαδή ενισχύεται η άνεση. Διάσταση
215/55 R17 215/55 R17
Τιμή, ανά λάστιχο, χωρίς την τοποθέτηση.Τιμή μονάδας (€)
   
 
Στοιχεία κατασκευαστή
Οικονομία καυσίμου. Α σημαίνει χαμηλότερη αντίσταση κύλισης και χαμηλότερη κατανάλωση (μέχρι 6%). C: 3% k.o.k.Fuel (A έως Ε)
C C
Κρατημα στο βρεγμένο. Α το καλύτερο.Wet (Α έως Ε)
A B
Είναι ο εξωτερικός θόρυβος που παράγει ένα ελαστικό κατά την οδήγηση. Υπάρχουν 3 βαθμίδες. Βαθμός Α συνεπάγεται και ποιοτική κύλιση. Ο θόρυβος κύλισης του ελαστικού μετριέται σε ντεσιμπέλ (dB)Noise (Α έως C)
67 71
Δείκτης φορτίου είναι το μέγιστο φορτίο στο οποίο τα λάστιχα λειτουργούν σωστά. Το 94 αντιστοιχεί σε 670 κιλά ανά ελαστικό, το 96 αντιστοιχεί σε 710 κιλά ανά ελαστικό. Δείκτης ταχύτητας είναι η μέγιστη ταχύτητα που λειτουργεί χωρίς πρόβλημα το ελαστικό. Π.χ. το V αντιστοιχεί στα 240 χιλιόμετρα/ώραΔείκτης φορτίου - ταχύτητας
94V 94W
Το μέγιστο βάρος αυτοκινήτου, για τα συγκεκριμένα λάστιχα, σε κιλάΜέγιστο φορτίου (kg)
2680 2680
Η μέγιστη ταχύτητα για το συγκεκριμένο λάστιχοΜέγιστη ταχύτητα (χλμ/ώρα)
240 270
Η χρονιά που παρουσιάστηκε το ελαστικόModel Year
2017 2009

Κράτημα για... φίλημα από το Falken, οριακά καλύτερο και στο φρενάρισμα

Μία από τις κορυφαίες επιδόσεις στο AutoΤρίτη Test Center στο Elk test σε στεγνό οδόστρωμα καταγράψαμε με τα ελαστικά Falken Ziex ZE310 Ecorun. Έχοντας προίκα τις fun to drive προδιαγραφές του Ford Puma (αυτοκίνητο αναφοράς) το ελαστικό της ιαπωνικής φίρμας απογείωσε το κράτημα του μοντέλου. Ολοκληρώσαμε τη διαδικασία με πετυχημένη ταχύτητα εισόδου τα 78,9 χλμ./ώρα, επίδοση που είναι πάνω από το όριο που έχουμε θεσπίσει. Η ίδια η Falken έχει ενσωματώσει στο προϊόν της τεχνολογία ACP (προσαρμοζόμενη σταθερή πίεση), η οποία χρησιμοποιεί μια διαδικασία προσομοίωσης για να εγγυηθεί ένα αποτύπωμα πέλματος με ομοιόμορφα κατανεμημένη πίεση στο σημείο επαφής. Στην θεωρία και την πράξη διασφαλίζεται ευστάθεια και ομοιογένεια, σαν κι αυτή που διαπιστώσαμε σε κάθε σημείο της διαδικασίας. Ικανοποιητική και στο μέσο όρο ήταν η επίδοση του Pirelli Cinturato P7, που πέρασε τις κορίνες στα 77,9 χλμ./ώρα.
 
Νίκη, έστω και οριακή, σημείωσε το ελαστικό της Falken και στο φρενάρισμα πανικού. Σε στεγνό οδόστρωμα και ξαφνικό πάτημα του δεξιού πεντάλ στα 80 χλμ./ώρα το Ziex ZE310 Ecorun «κοκκάλωσε» στα 26,2 μέτρα. Περίπου μισό μέτρο παραπάνω, στα 26,8 μέτρα, ήταν η τελική απόσταση ακινητοποίησης για το Cinturato P7, μέτρησε που έπιασε... κόκκινο στα όριά μας.

Στο βρεγμένο: χρειάστηκε 5 μέτρα παραπάνω για να σταματήσει το Pirelli

Μεγάλες αποκλίσεις στις μετρήσεις κατέγραψε το VBox (όργανο μέτρησης) σε βρόχινες συνθήκες. Εδώ φάνηκε η διαφορά στον δείκτη πρόσφυσης, με το Pirelli Cinturato P7 να κινείται κάτω από τα όρια ασφάλειας της λίστας αξιολόγησης.

Ειδικά στο φρενάρισμα πανικού η απόσταση των δύο ελαστικών ήταν... χαοτική, με το «πράσινο» Falken να μπαίνει στο Top3 των γενικών μας μετρήσεων (29,4 μ.), να μην «πλανάρει» και να επιστρατεύει το ABS μόνο όταν ήταν απαραίτητο. Σχεδόν 5 μέτρα παραπάνω (δηλαδή πάνω από ένα αυτοκίνητο διαφορά) χρειάστηκε μέχρι να σταματήσει πλήρως το αυτοκίνητο αναφοράς με τα ελαστικά της Pirelli (34,2 μ.).
 
Όσον αφορά το κράτημα στο βρεγμένο, η διαφορά των δύο ελαστικών ήταν ανάλογη με εκείνη στο στεγνό. Και πάλι το Falken είχε γρηγορότερο πέρασμα κατά 1 χλμ. (65,7 χλμ./ώρα), με το Pirelli να ακολουθεί στα 64,6 μ., σε μία επίδοση που είναι και αυτή (3/4 συνολικά) κάτω από τα όριά μας. Θυμίζουμε ότι σε διαστάσεις πλάτους τομής μεγαλύτερου η ίσου των 205 χλστ. η Falken ανέπτυξε ένα πέλμα τεσσάρων αυλακώσεων, το οποίο βελτιώνει αποτελεσματικά την αποβολή του νερού και την αντίσταση στην υδρολίσθηση.

Αναλυτικά τα αποτελέσματα - μετρήσεις των 2 ελαστικών

 

Επιδόσεις - Μετρήσεις AutoΤρίτη Test Center
Μάρκα/Μοντέλο Falken Ziex ZE310 Ecorun Pirelli Cinturato P7
Είναι η απόσταση ακινητοποίησης σε μέτρα. Φρενάρισμα στεγνό από 80 χλμ./ώρα (μ.)
26,2 Μέτρα    26,8 Μέτρα   
Είναι η απόσταση ακινητοποίησης σε μέτρα. Φρενάρισμα βρεγμένο από 80 χλμ./ώρα (μ.)
29,4 Μέτρα    34,2 Μέτρα   
Με πόσα χιλιόμετρα μπορεί να αποφευγεί ένα εμπόδιο που πετάγεται ξαφνικά μπροστά σου.Επίδοση Elk Test στεγνό (χλμ./ώρα)
78,9 Χλμ/ώρα 77,9 Χλμ/ώρα
Με πόσα χιλιόμετρα μπορεί να αποφευγεί ένα εμπόδιο που πετάγεται ξαφνικά μπροστά σου σε βρεγμένο δρόμο.Επίδοση Elk Test βρεγμένο (χλμ./ώρα)
65,7 Χλμ/ώρα 64,6 Χλμ/ώρα
 
Βαθμολογία AutoΤρίτη (%)
Σε φρεναρισμα και κράτημα στο στεγνόΑπόδοση στο στεγνό
68% 62%
Σε φρεναρισμα και κράτημα στο βρεγμένοΑπόδοση στο βρεγμένο
68% 52%
Φρεναρισμα σε στεγνό και βρεγμένοΑπόδοση στο φρενάρισμα
69% 54%
Κρατημα σε στεγνό και βρεγμένοΚράτημα
67% 60%
Η πιο συμφέρουσα επιλογή, με βάση την τελική βαθμολογία και την τιμή του.Value for money (%)
63% 58%
Τελική βαθμολογία (%) 68% 57%

Πράσινο  Πέρασε τα όρια της δοκιμασίας

Κόκκινο  Απέτυχε στη δοκιμασία (ή τα όρια αξιολόγησης)

Κίτρινο  Είναι στο μέσο όρο της κατηγορίας του
 

Συνέχεια του άρθρου >>>
Autotriti.gr
PEUGEOT