Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Το Kleber Dynaxer HP4 φρενάρει καλά στο στεγνό & κρατάει 48.000 χλμ.

 Σχολιάστε 
46.088 Επισκέψεις στο άρθρο (13/9/2024)
Test: Το Kleber Dynaxer HP4 φρενάρει καλά στο στεγνό & κρατάει για 48.000 χλμ
2 Φωτογραφίες »

Test: Το Kleber Dynaxer HP4 φρενάρει καλά στο στεγνό & κρατάει για 48.000 χλμ

Το Kleber σε διεθνές test
- Έκανε το καλύτερο φρενάρισμα σε στεγνό (37,3 μέτρα) μεταξύ 19 ελαστικών
- Βγάζει τα περισσότερα χιλιόμετρα (48.000) από όλα τα φθηνά λάστιχα
- Σε χιλιομετρική αντοχή ξεπερνά και ακριβές μάρκες (π.χ. Pirelli Cinturato P7C2)
- Σε φρένα & χιλιομετρική απόδοση είναι 1ο ανάμεσα σε 19 φθηνά μοντέλα

Έκανε το καλύτερο φρενάρισμα σε στεγνό (37,3 μέτρα) μεταξύ 19 low budget ελαστικών

Επιλέγουμε τη διάσταση 205/55 R16 και αξιολογούμε τις επιδόσεις low budget (φθηνών) ελαστικών στο φρενάρισμα στο στεγνό και στο βρεγμένο, σε διεθνές test. Σε όλες τις δοκιμασίες αυτοκίνητο αναφοράς ήταν ένα Volkswagen Golf 8ης γενιάς.
 
Ένα από τα λάστιχα που ξεχώρισαν με τα αποτελέσματά είναι το Kleber Dynaxer HP4. Ειδικά στη δοκιμασία φρεναρίσματος στο στεγνό (100-0 χλμ./ώρα), το Kleber αναδείχθηκε κορυφαίο low budget λάστιχο ανάμεσα σε 19 μοντέλα, «κοκκαλώνοντας» στα 37,3 μέτρα. Σε σχέση δε, με τα high-budget (ακριβά) λάστιχα, το Kleber Dynaxer HP4 είναι είτε ευθέως ανταγωνιστικό (π.χ. τα Hankook Ventus 4 Prime και Kumho Ecsta HS52 έχουν φρενάρισμα στα 36,7 μέτρα). είτε καλύτερο (το Uniroyal RainSport 5 φρενάρει στα 39,1 μέτρα).

Βγάζει τα περισσότερα χιλιόμετρα (48.000) από όλα τα φθηνά λάστιχα

Μία ακόμη πρωτιά για το Dynaxer HP4 εντοπίζεται στη χιλιομετρική αντοχή. Πιο συγκεκριμένα, το λάστιχο της Kleber είναι το κορυφαίο ανάμεσα σε 19 low budget μοντέλα όσον αφορά τα χιλιόμετρα που βγάζει. Σύμφωνα με το διεθνές test, το Kleber Dynaxer HP4 χρειάζεται αντικατάσταση μετά τα 48.000 χιλιόμετρα, που σημαίνει ότι αντέχει πάνω από δύο χρόνια σε έναν μέσο οδηγό που κάνει 20.000 χλμ./χρόνο. Με αυτό το δεδομένο και υπολογίζοντας ότι το Kleber κάνει 77 ευρώ/λάστιχο (χωρίς τοποθέτηση), το ετήσιο κόστος 4άδας των Dynaxer HP4 είναι στα 128 ευρώ.


Test: Το Kleber Dynaxer HP4 φρενάρει καλά στο στεγνό & κρατάει για 48.000 χλμ.
2 Φωτογραφίες »

Test: Το Kleber Dynaxer HP4 φρενάρει καλά στο στεγνό & κρατάει για 48.000 χλμ.

Σε χιλιομετρική αντοχή ξεπερνά και ακριβές μάρκες (π.χ. Pirelli Cinturato P7C2)

Γενικότερα, πάντως, η χιλιομετρική αντοχή είναι ισχυρό πλεονέκτημα του Kleber Dynaxer HP4, σε σημείο να κερδίζει ακόμη και premium μάρκες. Για παράδειγμα κερδίζει το νέο Pirelli Cinturato P7C2 που, πάντα σύμφωνα με το διεθνές test, αντέχει 39.500 χλμ., άρα βγάζει οριακά μία 2ετία. Επίσης, βγάζει περισσότερα χιλιόμετρα κι από άλλες γνωστές μάρκες ελαστικών όπως το Kumho Ecsta HS52 (43.500 χλμ.), το Hankook Ventus Prime 4 (42.200 χλμ.), το BFGoodrich Advantage (37.300 χλμ.), το Nokian Wetproof (35.500 χλμ.) και το Uniroyal RainSport 5 (33.300 χλμ.).

Αξιολογώντας φρένα & χιλιομετρική απόδοση είναι 1ο ανάμεσα σε 19 φθηνά μοντέλα

Ολοκληρώνουμε με το φρενάρισμα στο βρεγμένο, test που στο διεθνές test πραγματοποιείται με ταχύτητα 80 χλμ./ώρα. Και σε αυτή τη δοκιμασία το Kleber είναι από τα καλύτερα low budget λάστιχα, με απόσταση ακινητοποίησης στα 40,2 μέτρα. Στο σημείο αυτό να πούμε ότι το Kleber Dynaxer HP4 έχει δείκτη πρόσφυσης στο βρεγμένο Wet A, όπως συστήνει το AutoΤρίτη. Κάπως έτσι, συμψηφίζοντας τις επιδόσεις σε φρενάρισμα (στεγνό και βρεγμένο) και την συνολική χιλιομετρική αντοχή, το Kleber Dynaxer HP4 είναι το No1 λάστιχο σε αξιολόγηση, ανάμεσα σε 19 low budget (φθηνά) μοντέλα.
 

Μάρκα/Μοντέλο Kleber Dynaxer HP4
Όχημα Επιβατικό
Θερινό, 4 εποχών ή χειμερινό Εποχή
Θερινό
Διαστάσεις ελαστικού: Το 1ο νούμερο είναι το πλάτος του πέλματος σε χλστ., το 2ο το προφίλ (ύψος) του ελαστικού και το 3ο το μέγεθος της ζάντας σε ίντσες. Προφίλ κάτω από 45 θεωρείται μικρό, δηλαδή για σπορτίφ μοντέλα και πάνω από 60 μεγάλο, δηλαδή ενισχύεται η άνεση. Διάσταση
205/55 R16
Τιμή, ανά λάστιχο, χωρίς την τοποθέτηση.Τιμή μονάδας (€)
 
Χώρα παραγωγής ελαστικού δοκιμής Πολωνία
Χιλιόμετρα που βγάζουν 48.000
Οι τιμές των ελαστικών, αφορούν τις τιμές λιανικής (άνευ τοποθέτησης) και ενημερώνονται ΚΑΘΕ μήνα.
Στοιχεία κατασκευαστή
Οικονομία καυσίμου. Α σημαίνει χαμηλότερη αντίσταση κύλισης και χαμηλότερη κατανάλωση (μέχρι 6%). C: 3% k.o.k.Fuel (A έως Ε)
C
Κρατημα στο βρεγμένο. Α το καλύτερο.Wet (Α έως Ε)
A
Είναι ο εξωτερικός θόρυβος που παράγει ένα ελαστικό κατά την οδήγηση. Υπάρχουν 3 βαθμίδες. Βαθμός Α συνεπάγεται και ποιοτική κύλιση. Ο θόρυβος κύλισης του ελαστικού μετριέται σε ντεσιμπέλ (dB)Noise (dB)
68
Δείκτης φορτίου είναι το μέγιστο φορτίο στο οποίο τα λάστιχα λειτουργούν σωστά. Το 94 αντιστοιχεί σε 670 κιλά ανά ελαστικό, το 96 αντιστοιχεί σε 710 κιλά ανά ελαστικό. Δείκτης ταχύτητας είναι η μέγιστη ταχύτητα που λειτουργεί χωρίς πρόβλημα το ελαστικό. Π.χ. το V αντιστοιχεί στα 240 χιλιόμετρα/ώραΔείκτης φορτίου - ταχύτητας
91V
Το μέγιστο βάρος αυτοκινήτου, για τα συγκεκριμένα λάστιχα, σε κιλάΜέγιστο φορτίου (kg)
2640
Η μέγιστη ταχύτητα για το συγκεκριμένο λάστιχοΜέγιστη ταχύτητα (χλμ/ώρα)
240
Η χρονιά που παρουσιάστηκε το ελαστικόModel Year
2018
 
Επιδόσεις - Μετρήσεις Διεθνούς Test
Είναι η απόσταση ακινητοποίησης σε μέτρα. Φρενάρισμα στεγνό από 100 χλμ./ώρα (μ.)
37,3 Μέτρα   
Είναι η απόσταση ακινητοποίησης σε μέτρα. Φρενάρισμα βρεγμένο από 80 χλμ./ώρα (μ.)
40,2 Μέτρα   

Πράσινο  Πέρασε τα όρια της δοκιμασίας

Κόκκινο  Απέτυχε στη δοκιμασία (ή τα όρια αξιολόγησης)

Κίτρινο  Είναι στο μέσο όρο της κατηγορίας του

Σελίδα 2Πίνακας: Αναλυτικά τεχνικά χαρακτηριστικά & μετρήσεις
Σελίδα 3Ό,τι πρέπει να ξέρετε για να αγοράζετε λάστιχα που σας καλύπτουν
Autotriti.gr
TRANSIT VS BOXER