ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test ελαστικών - Falken Vs Continental: Καλύτερο σε όλα το νέο Ziex ZE320

 Σχολιάστε 
43.597 Επισκέψεις στο άρθρο (12/11/2024)
Το νέο Falken Ziex ZE320 είναι καλύτερο από το Continental UltraContact
2 Φωτογραφίες »

Το νέο Falken Ziex ZE320 είναι καλύτερο από το Continental UltraContact

- 5,5 μέτρα καλύτερο φρενάρισμα στο βρεγμένο έχει το Falken, κάτω από το μέσο όρο της κατηγορίας το Continental
- Στο κράτημα στη βροχή, το νέο Ziex ZE320 αποφεύγει εμπόδιο & μένει εντός πορείας με 3 χλμ./ώρα μεγαλύτερη ταχύτητα από το UltraContact
- Κερδίζει και στο στεγνό το Falken, που είναι το καλύτερο 16άρι λάστιχο από όσα έχουμε δοκιμάσει, στο κράτημα
- Στα ίδια λεφτά το κόστος μιας 4άδας (320 ευρώ), με εγγύηση αντικατάστασης το Falken - άνευ το Continental

5,5 μέτρα καλύτερο φρενάρισμα στο βρεγμένο έχει το Falken, κάτω από το μέσο όρο το Continental

Συγκρίνουμε σε φρενάρισμα και κράτημα, στο στεγνό και στο βρεγμένο, δύο θερινά λάστιχα στην ίδια διάσταση (205/55 R16) και με ίδιο αυτοκίνητο αναφοράς. Από τη μία πλευρά έχουμε το Continental UltraContact, από την άλλη το νέο Falken Ziex ZE320 που δοκίμασε για πρώτη φορά σε όλη την Ευρώπη το AutoΤρίτη Test Center.
 
Ξεκινάμε τη σύγκριση με το φρενάρισμα στο βρεγμένο, παράμετρο που κατά το AutoΤρίτη Test Center έχει τη μεγαλύτερη σημασία για την ασφάλειά μας, όταν αγοράζουμε καινούργια λάστιχα. Στη συγκεκριμένη δοκιμασία, το νέο Falken κερδίζει κατά κράτος το Continental. Πιο συγκεκριμένα, το Falken Ziex ZE320 Ecorun «κοκκαλώνει» από τα 100 χλμ./ώρα σε 38,4 μέτρα (νο.1 μαζί με το Pirelli Cinturato P7C2), όταν το Continental UltraContact χρειάζεται σχεδόν 5,5 μέτρα μεγαλύτερη απόσταση πέδησης. Μάλιστα, τα 43,8 μέτρα φρεναρίσματος του Continental είναι επίδοση χειρότερή από το μέσο όρο της κατηγορίας των 17 μοντέλων που έχουμε δοκιμάσει στη συγκεκριμένη διάσταση.

Στο κράτημα στη βροχή, το νέο Ziex ZE320 αποφεύγει εμπόδιο & μένει εντός πορείας με 3 χλμ./ώρα μεγαλύτερη ταχύτητα

Παραμένουμε στο βρεγμένο και συνεχίζουμε με την αξιολόγηση του κρατήματος, παράμετρος η οποία καθορίζεται από την επίδοσή τους στο Elk Test (δοκιμασία αποφυγής κινδύνου). Και πάλι το Falken νικά στην επιμέρους κόντρα, καθώς αποφεύγει εμπόδιο με απότομο ελιγμό, μένοντας εντός πορείας, με ταχύτητα 69,6 χλμ./ώρα. Όσον αφορά το Continental UltraContact έχει χειρότερη επίδοση κατά 4,45%, καθώς ολοκληρώνει την ίδια δοκιμασία με 3 χλμ./ώρα μικρότερη ταχύτητα (66,5 χλμ./ώρα).
 

Μάρκα/Μοντέλο Continental UltraContact Falken Ziex ZE320
Όχημα Επιβατικό Επιβατικό
Θερινό, 4 εποχών ή χειμερινό Εποχή
Θερινό Θερινό
Διαστάσεις ελαστικού: Το 1ο νούμερο είναι το πλάτος του πέλματος σε χλστ., το 2ο το προφίλ (ύψος) του ελαστικού και το 3ο το μέγεθος της ζάντας σε ίντσες. Προφίλ κάτω από 45 θεωρείται μικρό, δηλαδή για σπορτίφ μοντέλα και πάνω από 60 μεγάλο, δηλαδή ενισχύεται η άνεση. Διάσταση
205/55 R16 205/55 R16
Τιμή, ανά λάστιχο, χωρίς την τοποθέτηση.Τιμή μονάδας (€)
   
Οι τιμές των ελαστικών, αφορούν τις τιμές λιανικής (άνευ τοποθέτησης) και ενημερώνονται ΚΑΘΕ μήνα.
Επιδόσεις - Μετρήσεις AutoΤρίτη Test Center
Είναι η απόσταση ακινητοποίησης σε μέτρα. Φρενάρισμα στεγνό από 100 χλμ./ώρα (μ.)
37 Μέτρα    35,6 Μέτρα   
Είναι η απόσταση ακινητοποίησης σε μέτρα. Φρενάρισμα βρεγμένο από 100 χλμ./ώρα (μ.)
43,8 Μέτρα    38,4 Μέτρα   
Με πόσα χιλιόμετρα μπορεί να αποφευγεί ένα εμπόδιο που πετάγεται ξαφνικά μπροστά σου.Κράτημα στο στεγνό (χλμ./ώρα)
73,5 Χλμ/ώρα 74,2 Χλμ/ώρα
Με πόσα χιλιόμετρα μπορεί να αποφευγεί ένα εμπόδιο που πετάγεται ξαφνικά μπροστά σου σε βρεγμένο δρόμο.Κράτημα στο βρεγμένο (χλμ./ώρα)
66,5 Χλμ/ώρα 69,6 Χλμ/ώρα

Πράσινο  Πέρασε τα όρια της δοκιμασίας

Κόκκινο  Δεν έπιασε τα όρια αξιολόγησης στη δοκιμασία

Κίτρινο  Είναι στο μέσο όρο της κατηγορίας του

Κερδίζει και στο στεγνό το Falken, που είναι το καλύτερο 16άρι λάστιχο από όσα έχουμε δοκιμάσει, στο κράτημα

Συνέχεια του άρθρου >>>
Σελίδα 2Αναλυτικά τεχνικά χαρακτηριστικά & μετρήσεις Continental UltraContact & Falken Ziex ZE320
Σελίδα 3Ό,τι πρέπει να ξέρετε για να αγοράζετε λάστιχα που σας καλύπτουν
Mercedes
FALKEN VS CONTINENTAL