ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test ελαστικών: Πιο πολλά χλμ. το Bridgestone, καλύτερα φρένα το Nexen

 Σχολιάστε 
6.416 Επισκέψεις στο άρθρο (25/3/2025)
Test ελαστικών: Πιο πολλά χλμ. το Bridgestone, καλύτερα φρένα το Nexen
3 Φωτογραφίες »

Σε διεθνές test ελαστικών 18 ιντσών:
1,7 μ. καλύτερο φρενάρισμα για το Nexen N' Fera Sport, συνδυαστικά σε στεγνό & βρεγμένο.
6.000 περισσότερα χιλιόμετρα βγάζει το Bridgestone Turanza 6.
Ακριβότερο γύρω στα 150 ευρώ/4άδα το Turanza 6, με την πολύ σύγχρονη τεχνολογία (2023).
Εγγύηση αντικατάστασης για ένα χρόνο δίνουν και οι δύο μάρκες.

autotriti team

Οδηγός Αγοράς ανά Μάρκα : Ελαστικά, Επιδόσεις, Τιμές

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

Bridgestone Turanza 6 Vs Nexen N' Fera Sport σε διάσταση 225/45 R18

Σε διεθνές test ελαστικών βλέπουμε το φρενάρισμα (στεγνό και βρεγμένο) και παραμέτρους value for money (τιμή, εγγύηση, χιλιομετρική αντοχή) σε δύο θερινά μοντέλα στη διάσταση 225/45 R18. Από τη μία πλευρά έχουμε το Bridgestone Turanza 6, από την άλλη το Nexen N' Fera Sport.

1,7 μ. καλύτερο φρενάρισμα για το Nexen N' Fera Sport, συνδυαστικά σε στεγνό & βρεγμένο

Αρχίζουμε με το φρενάρισμα πανικού, όπου μετράται η απόσταση πλήρους ακινητοποίησης στο 100-0 χλμ./ώρα. Προβάδισμα επιδόσεων έχει το Nexen N' Fera Sport, σε σχέση με το Bridgestone Turanza 6. Πιο συγκεκριμένα, το κορεατικής καταγωγής ελαστικό είναι καλύτερο στο βρεγμένο, παράμετρο που η συντριπτική πλειοψηφία του κοινού κοιτάζει περισσότερο όταν κάνει έρευνα αγοράς, σύμφωνα με έρευνες. Ειδικότερα, το Nexen N' Fera Sport «κοκκάλωσε» το αυτοκίνητο αναφοράς στα 42,5 μέτρα, 60 πόντους καλύτερα σε σχέση με το Bridgestone Turanza 6 (43,1 μ.).
 
Μεγαλύτερη είναι η διαφορά στο στεγνό υπέρ του κορεατικής καταγωγής θερινού ελαστικού. Εκεί, το N' Fera Sport ακινητοποιείται στα 34,6 μέτρα και το Turanza 6 στα 35,7 μέτρα (1,1 μ. διαφορά).

6.000 περισσότερα χιλιόμετρα βγάζει το Bridgestone Turanza 6

Συνεχίζουμε με τη χιλιομετρική αντοχή των δύο ελαστικών, στοιχείο για το οποίο μπορούμε να βγάλουμε συμπεράσματα και από την ετικέτα των τεχνικών χαρακτηριστικών. Το Bridgestone Turanza 6 έχει δείκτη οικονομίας καυσίμου Fuel Β, που σημαίνει ότι έχει πιο σκληρή γόμα για να αντέχει περισσότερα χιλιόμετρα. Στον αντίποδα, το Nexen N' Fera Sport έχει Fuel D, οπότε μιλάμε για περισσότερη μαλακή γόμα που εστιάζει κυρίως στις επιδόσεις. Αυτή η διαφορά μεταφράζεται σε 6.000 περισσότερα χιλιόμετρα διάρκειας «ζωής» υπέρ του ιαπωνικού Turanza 6 (50.400 χλμ. Vs 34.400 χλμ.).

Εγγύηση αντικατάστασης και για τα δύο λάστιχα, ακριβότερο 150 ευρώ/4άδα το Bridgestone

Κοινή after sales πολιτική έχουν οι δύο επίσημοι εισαγωγείς των δύο ελαστικών, ELASTRAK (Bridgestone) και D. Fragoulopoulos SA. (Nexen). Αμφότεροι προσφέρουν εμπορική εγγύηση αντικατάστασης για 1 χρόνο, χωρίς περιορισμό χλμ. για το Turanza 6 και με όριο τα 20.000 χλμ. για το N' Fera Sport.
 
Όσον αφορά την τιμή αγοράς, φθηνότερο είναι το Nexen. Μία 4άδα του κορεατικού θερινού ελαστικού κοστίζει γύρω στα 460 ευρώ, περίπου 150 ευρώ λιγότερα σε σχέση με τα 610 ευρώ που θα χρειαστεί κανείς με τα Turanza 6, χωρίς να υπολογίζουμε τα εργατικά χέρια/κόστος εγκατάστασης.

Τεχνολογίας 2023 το Bridgestone, XL σκληρά πλαϊνά και για τα δύο λάστιχα

Κοιτάζοντας, τέλος, την ετικέτα των δύο ελαστικών, βλέπουμε πως το Bridgestone Turanza 6 έχει πολύ σύγχρονη τεχνολογία παραγωγής (2023), με το Nexen N' Fera Sport να κυκλοφορεί στις αγορές από το 2018. Διαφορά υπέρ του Bridgestone υπάρχει και στον παραγόμενο εξωτερικό θόρυβο, με το Turanza 6 να είναι 10% πιο ήσυχο (71 dB Vs 72 dB).
 
Από εκεί και πέρα, ίδια είναι τα υπόλοιπα τεχνικά χαρακτηριστικά. Θα δούμε δείκτη φορτίου ταχύτητας 95Y, ίδιο δείκτη πρόσφυσης στο βρεγμένο Wet A, όπως συστήνει το AutoΤρίτη Test Center, καθώς και XL σκληρά πλαϊνά. Αυτή η λεπτομέρεια σημαίνει πως τα ελαστικά είτε έχουν περισσότερο υλικό πλέγματος, είτε έχει χρησιμοποιηθεί διαφορετικό και ισχυρότερο υλικό, είτε έχει τοποθετηθεί περισσότερο καουτσούκ στην επιφάνεια του ελαστικού, είτε υπάρχει συνδυασμός όλων των παραπάνω. Στην πράξη, με τα XL ελαστικά το αυτοκίνητο μπορεί να σηκώσει περισσότερο βάρος, ενώ σού επιτρέπουν να κινηθείς και εκτός δρόμου, καθώς τα σκληρά λάστιχα αντέχουν και τα κακοτράχαλα μίας off-road διαδρομής.

Αναλυτικά τεχνικά χαρακτηριστικά & μετρήσεις Bridgestone Turanza 6 Vs Nexen N' Fera Sport

Μάρκα/Μοντέλο Bridgestone Turanza 6 Nexen N' Fera Sport
Όχημα Επιβατικό Επιβατικό
Θερινό, 4 εποχών ή χειμερινό Εποχή
Θερινό Θερινό
Διαστάσεις ελαστικού: Το 1ο νούμερο είναι το πλάτος του πέλματος σε χλστ., το 2ο το προφίλ (ύψος) του ελαστικού και το 3ο το μέγεθος της ζάντας σε ίντσες. Προφίλ κάτω από 45 θεωρείται μικρό, δηλαδή για σπορτίφ μοντέλα και πάνω από 60 μεγάλο, δηλαδή ενισχύεται η άνεση. Διάσταση
225/45 R18 225/45 R18
Τιμή, ανά λάστιχο, χωρίς την τοποθέτηση 152 114
Χιλιόμετρα που βγάζουν 40.400 34.400
Οι τιμές των ελαστικών, αφορούν τις τιμές λιανικής (άνευ τοποθέτησης) και ενημερώνονται ΚΑΘΕ μήνα.
Στοιχεία κατασκευαστή
Οικονομία καυσίμου. Α σημαίνει χαμηλότερη αντίσταση κύλισης και χαμηλότερη κατανάλωση (μέχρι 6%). C: 3% k.o.k.Fuel (A έως Ε)
B D
Κρατημα στο βρεγμένο. Α το καλύτερο.Wet (Α έως Ε)
A A
Είναι ο εξωτερικός θόρυβος που παράγει ένα ελαστικό κατά την οδήγηση. Υπάρχουν 3 βαθμίδες. Βαθμός Α συνεπάγεται και ποιοτική κύλιση. Ο θόρυβος κύλισης του ελαστικού μετριέται σε ντεσιμπέλ (dB)Noise (dB)
71 72
Δείκτης φορτίου είναι το μέγιστο φορτίο στο οποίο τα λάστιχα λειτουργούν σωστά. Το 94 αντιστοιχεί σε 670 κιλά ανά ελαστικό, το 96 αντιστοιχεί σε 710 κιλά ανά ελαστικό. Δείκτης ταχύτητας είναι η μέγιστη ταχύτητα που λειτουργεί χωρίς πρόβλημα το ελαστικό. Π.χ. το V αντιστοιχεί στα 240 χιλιόμετρα/ώραΔείκτης φορτίου - ταχύτητας
95Y 95Y
Το μέγιστο βάρος αυτοκινήτου, για τα συγκεκριμένα λάστιχα, σε κιλάΜέγιστο φορτίου (kg)
2760 2460
Η μέγιστη ταχύτητα για το συγκεκριμένο λάστιχοΜέγιστη ταχύτητα (χλμ/ώρα)
300 300
Η χρονιά που παρουσιάστηκε το ελαστικόModel Year
2023 2018
 
Επιδόσεις - Μετρήσεις Διεθνούς Test Ελαστικών
Είναι η απόσταση ακινητοποίησης σε μέτρα. Φρενάρισμα στεγνό από 100 χλμ./ώρα (μ.)
35,7 Μέτρα    34,6 Μέτρα   
Είναι η απόσταση ακινητοποίησης σε μέτρα. Φρενάρισμα βρεγμένο από 100 χλμ./ώρα (μ.)
43,1 Μέτρα    42,5 Μέτρα   
Συνολική απόσταση ακινητοποίησης, σε στεγνό και βρεγμένο (μ.)
78,8 Μέτρα 77,1 Μέτρα

Το διεθνές test ελαστικών είναι της AutoBild (Μάρτιος 2023), με τη συμμετοχή 50 θερινών μοντέλων διάστασης 225/45 R18

Ford
LEAO VS SAVA