Ποιες μάρκες προτίμησαν οι Έλληνες τον περασμένο μήνα; Πόσα αυτοκίνητα πουλήθηκαν συνολικά και ποιοι είναι οι νικητές στη μάχη της αγοράς αυτοκινήτου; Δείτε πως διαμορφώνεται το Top 20 των εταιρειών σύμφωνα με τα πρωτογενή στοιχεία του υπουργείου Μεταφορών.
Κατ΄αρχάς σημειώνουμε πως, σύμφωνα με τα πρωτογενή στατιστικά στοιχεία του υπουργείου Μεταφορών, οι συνολικές ταξινομήσεις επιβατικών μοντέλων για τον Μάρτιο του 2019 έκλεισαν στις 9.556 μονάδες. Εξ αυτών οι 4.013 πωλήσεις, ήτοι περί το 42%, αφορούσαν σε ιδιώτες, ενώ το υπόλοιπο 58% (5.543 αυτοκίνητα) σε εταιρικούς πελάτες.
Όσον αφορά στα στατιστικά στοιχεία για την εκάστοτε μάρκα, σημειώνουμε πως, η Fiat πέρασε μπροστά τον περασμένο μήνα με 972 ταξινομήσεις ωστόσο, πίσω της καραδοκεί η Peugeot (σ.σ ήταν δεύτερη και το Φλεβάρη με 744 αυτοκίνητα) με τη μεταξύ τους διαφορά να ορίζεται μόλις στα 51 αυτοκίνητα (921 πωλήσεις). Τρίτη θέση για τη Volkswagen με 869 ταξινομήσεις, ενώ η πεντάδα κλείνει με τις Toyota και Citroen που τερμάτισαν τη μηνιαία κούρσα με 844 και 719 πωλήσεις αντίστοιχα.
Επόμενος σταθμός οι premium μάρκες, εκεί που η BMW σημείωσε για πρώτη φορά μέσα στη χρονιά τις υψηλότερες μηνιαίες πωλήσεις, αφήνοντας πίσω τη Mercedes-Benz και την Audi. Πιο συγκεκριμένα, η ελληνική αγορά απορρόφησε 303 αυτοκίνητα των Βαυαρών, μια ανάσα μπροστά από τις 282 μονάδες του «αστεριού». Αρκετά πιο πίσω βρέθηκε η μάρκα που έχει logo τους τέσσερις κύκλους, σημειώνοντας 219 πωλήσεις τον Μάρτη. Παρόλα αυτά, αξίζει να αναφερθεί πως από την αρχή του έτους μέχρι σήμερα η «γενική κατάταξη» είναι εντελώς διαφορετική με τη Mercedes-Benz να κυριαρχεί με 892 πωλήσεις, την Audi να βρίσκεται δεύτερη με 832 αυτοκίνητα και τη BMW να έχει εδραιωθεί στην τρίτη θέση με 653 ταξινομήσεις.
Τέλος, υπενθυμίζουμε πως, τα παραπάνω στατιστικά στοιχεία είναι πρωτογενή, πράγμα που σημαίνει πως ενδεχομένως να υπάρχουν μικρές αποκλίσεις από τα τελικά αποτελέσματα.
Δείτε το Top 10 των εταιρειών όσον αφορά στις πωλήσεις του φετινού Μαρτίου: