Ποιο είναι το μυστικό της επιτυχίας του Yaris; Τι έχει και πουλάει σαν ζεστό ψωμάκι ακόμα και σήμερα; Πως τα καταφέρνει και τι κρύβεται πίσω από αυτή την επιτυχία του;
Το Toyota Yaris είναι το δημοφιλέστερο σε πωλήσεις μοντέλο της ελληνικής αγοράς τα τελευταία χρόνια έχοντας κερδίσει καθολικά την εμπιστοσύνη του αγοραστικού κοινού για πολλούς και σημαντικούς λόγους. Αρχικά, έχει το όνομα… Toyota λες και στάζεις μέλι αφού δεν ξέρεις τι είναι η οδική βοήθεια και τι σημαίνει σε «αφήνει στο δρόμο» το αυτοκίνητό σου.
Βλέπετε εκτός από την δεδομένη αξιοπιστία των προϊόντων της Toyota, όλα τα μοντέλα της ανέκαθεν συνοδεύονταν με πολύχρονη εργοστασιακή εγγύηση η οποία ενίσχυε τη φήμη του… ιαπωνικού, ότι δηλαδή «δεν σπάει, δεν χαλάει».
Έπειτα, έρχεται με πολλές επιλογές κινητήρων. Και μπορεί πλέον να μην έχει diesel στην γκάμα του, διαθέτει όμως πολλές επιλογές κινητήρων βενζίνης με έμφαση στην χαμηλή κατανάλωση καθώς και μια καθολικά οικολογική έκδοση Ηybrid που μας έμαθε τι πάει να πει «δεν καίει τίποτα». Aρα για κάποιον που θέλει να κινείται μέσα στην πόλη που εξ`ορισμού είναι το βασικό πεδίο δράσης του Yaris, αυτό καθίσταται το απόλυτο εργαλείο, αφού σαν υβριδικό κινείται ηλεκτρικά και με «μηδενική» κατανάλωση.
Τρίτο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα είναι η ευελιξία και η ευκολία χρήσης. Τα πάντα είναι τοποθετημένα εκεί που πρέπει, αισθάνεσαι από την πρώτη φορά που θα μπεις πίσω από το τιμόνι του πως το οδηγείς χρόνια.
Και τέλος, πολύ σημαντικό και αυτό, είναι η άριστη εκμετάλλευση των εσωτερικών χώρων. Το μήκος του είναι μόλις 3,9 μέτρα, όμως οι χώροι στο εσωτερικό, όπως αποκαλύπτεται από τα νούμερα των μετρήσεών μας, μπορούν να συγκριθούν με μοντέλα της επόμενης κατηγορίας, με το εσωτερικό πλάτος του πίσω καθίσματος μάλιστα να είναι μεγαλύτερο από αρκετά μοντέλα αυτής.
Εσείς πιο θεωρείτε όμως πως είναι το βασικότερο χαρακτηριστικό του Toyota Yaris από τα παραπάνω, και τι το κάνει τόσο πετυχημένο στην αγορά; Γιατί πολλοί όταν λένε «μικρό» εννοούν Yaris;
Συμφωνώ με τον συνονόματο Nick απλά έχω να προσθέσω ότι γενικά είναι ένα μέτριο αμάξι που δεν έχει την οδική συμπεριφορά των fiesta, clio, 208 όπως ούτε τις επιδόσεις τους και την ποιότητα αλλά και το σχεδιασμό εσωτερικού τους! Επίσης δεν έχει τους χώρους πχ. Του Polo αλλά όμως έχει γενικά καλούς χώρους για τις διαστάσεις του! Πουλάει λοιπόν επειδή εδώ στην Ελλάδα ο κόσμος ψάχνει κάτι οικονομικό απλά να κάνει τη δουλειά του, οπότε ένας νέος οδηγός η ένας συνταξιούχος με 11500€που ξεκινάει το 1000κβ παίρνει καινούργιο και μάλιστα Toyota! Ένας που ψάχνει κάτι παραπάνω απλά δεν θα το κοιτάξει καν γιαυτό στην υπόλοιπη Ευρώπη δεν πουλάει όπως εδώ!
Έχει 6 χρόνια εγγύηση, είναι οικονομικό, έχει έκδοση υβριδικού. Κάποιος που θέλει δεύτερο αυτοκίνητο και μένει λεκανοπέδιο πάει σε yaris hybrid και έχει το κεφάλι του ήσυχο. Οι μεγαλύτεροι χώροι, η καλύτερη ποιότητα εσωτερικού και τα καλύτερα κρατήματα για τον περισσότερο κόσμο για δεύτερο αυτοκίνητο είναι δευτερεύοντα.
Συμφωνώ απόλυτα με το άρθρο, καθόσον από τον περασμένο Νοέμβριο είμαι κάτοχος του συγκεκριμένου οχήματος, έκδοση BI-TONE, 1,5 κ.εκ. - HYBRID, το αυτοκίνητο στην κυριολεξία δεν καίει τίποτα σε σύγκριση με προηγούμενα αυτοκίνητα που είχα στην κατοχή μου με μεγαλύτερο αλλά και μικρότερο κυβισμό, καθόσον είμαι οδηγός για πάνω από 25 χρόνια και λόγω της εργασίας μου, έχω διανύσει αρκετές εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα, με διάφορα όχήματα. Οπως προνέφερα το αυτοκίνητο δεν καίει τίποτα, εκτός αυτού οι χώροι του (καμπίνα και πορτ παγκάζ και μικροχώροι) μόνο μικρό δεν το χαρακτηρίζουν, ενώ η οδηγική του συμπεριφορά είναι από τις καλύτερες σε σινδυασμό με όλα τα ηλεκτρονικά βοηθήματα που παρέχει. Το μόνο που έχω να δηλώσω στους υποψήφιους αγοραστές είναι ΤΟΥΟΤΑ ΥARIS HYBRID, με κλειστά μάτια.
Το μοντέλο έχει παλιώσει, εξ ου και οι κάμποσες αναβαθμίσεις της εταιρείας! Σίγουρα, δεν ξεχωρίζει για την οδική του συμπεριφορά, ενώ το εσωτερικό του παιδιαρίζει σχεδιαστικά κι αυτό δεν αρέσει στους Ευρωπαίους καταναλωτές! Το νέο μοντέλο έρχεται του χρόνου και, σίγουρα, θα δώσει ώθηση στην κατηγορία! Καλοτάξιδο σε όσους το έχουν ήδη!
Επιπλέον είναι πανέμορφα. Έχω το Hybrid του '18 σε μπορντώ περλέ χρώμα. Τα βλέμματα καρφώνονται πάνω του όπου περνάω. Κάποιος βενζινάς σχολίασε: "Αυτή τη φορά οι Ιάπωνες ξεπέρασαν τον εαυτό τους...".
Χρήστο S, να σε ενημερώσω ότι κατά την επιτάχυνση, π.χ. σε προσπέραση δεν το λες ότι βάζει φωτιά στην άσφαλτο αλλά δεν σε αφήνει και ξεκρέμαστο, έχει σχετικά καλό <<άρπαγμα>>, εφόσον βυθίσεις το πόδι σου στο γκάζι. Το μόνο αρνητικό κατά την επιτάχυνση είναι ότι το αυτόματο κιβώτιο <<μουγκρίζει>> αισθητά. ;Όσον αφορα τον χρήστη Όλγα εγώ έχω το μπλε electric εξίσου ωραίο χρώμα αν και να σου πω την αλήθεια προτιμούσα και εγώ το μπορντώ, αλλά λόγω προτίμησης της συζύγου [ ο νοών νοείτω, ξέρετε γκρίνια και τα συναφή ] απέκτησα το μπλε.
Μια ερώτηση προς τους σχολιαστές που έχουν το HYBRID. Έχω ακούσει πως λόγω του αυτόματου σασμάν έχει υποτονικό γκάζι. Δλδ προσπεράσεις κτλ, δεν κάνεις εύκολα. Ισχύει;
Συμφωνώ με τον συνονόματο Nick απλά έχω να προσθέσω ότι γενικά είναι ένα μέτριο αμάξι που δεν έχει την οδική συμπεριφορά των fiesta, clio, 208 όπως ούτε τις επιδόσεις τους και την ποιότητα αλλά και το σχεδιασμό εσωτερικού τους! Επίσης δεν έχει τους χώρους πχ. Του Polo αλλά όμως έχει γενικά καλούς χώρους για τις διαστάσεις του! Πουλάει λοιπόν επειδή εδώ στην Ελλάδα ο κόσμος ψάχνει κάτι οικονομικό απλά να κάνει τη δουλειά του, οπότε ένας νέος οδηγός η ένας συνταξιούχος με 11500€που ξεκινάει το 1000κβ παίρνει καινούργιο και μάλιστα Toyota! Ένας που ψάχνει κάτι παραπάνω απλά δεν θα το κοιτάξει καν γιαυτό στην υπόλοιπη Ευρώπη δεν πουλάει όπως εδώ!
Έχει 6 χρόνια εγγύηση, είναι οικονομικό, έχει έκδοση υβριδικού. Κάποιος που θέλει δεύτερο αυτοκίνητο και μένει λεκανοπέδιο πάει σε yaris hybrid και έχει το κεφάλι του ήσυχο. Οι μεγαλύτεροι χώροι, η καλύτερη ποιότητα εσωτερικού και τα καλύτερα κρατήματα για τον περισσότερο κόσμο για δεύτερο αυτοκίνητο είναι δευτερεύοντα.
Συμφωνώ απόλυτα με το άρθρο, καθόσον από τον περασμένο Νοέμβριο είμαι κάτοχος του συγκεκριμένου οχήματος, έκδοση BI-TONE, 1,5 κ.εκ. - HYBRID, το αυτοκίνητο στην κυριολεξία δεν καίει τίποτα σε σύγκριση με προηγούμενα αυτοκίνητα που είχα στην κατοχή μου με μεγαλύτερο αλλά και μικρότερο κυβισμό, καθόσον είμαι οδηγός για πάνω από 25 χρόνια και λόγω της εργασίας μου, έχω διανύσει αρκετές εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα, με διάφορα όχήματα. Οπως προνέφερα το αυτοκίνητο δεν καίει τίποτα, εκτός αυτού οι χώροι του (καμπίνα και πορτ παγκάζ και μικροχώροι) μόνο μικρό δεν το χαρακτηρίζουν, ενώ η οδηγική του συμπεριφορά είναι από τις καλύτερες σε σινδυασμό με όλα τα ηλεκτρονικά βοηθήματα που παρέχει. Το μόνο που έχω να δηλώσω στους υποψήφιους αγοραστές είναι ΤΟΥΟΤΑ ΥARIS HYBRID, με κλειστά μάτια.
Εχει 12.500 με 110 αλογα προ χρωματος. Ειναι 2-5000 ευρω φτηνοτερο απο τον ανταγωνισμο με ελαχιστες ελλειψεις στο βασικο εξοπλισμο
Το μοντέλο έχει παλιώσει, εξ ου και οι κάμποσες αναβαθμίσεις της εταιρείας! Σίγουρα, δεν ξεχωρίζει για την οδική του συμπεριφορά, ενώ το εσωτερικό του παιδιαρίζει σχεδιαστικά κι αυτό δεν αρέσει στους Ευρωπαίους καταναλωτές! Το νέο μοντέλο έρχεται του χρόνου και, σίγουρα, θα δώσει ώθηση στην κατηγορία! Καλοτάξιδο σε όσους το έχουν ήδη!
Επιπλέον είναι πανέμορφα. Έχω το Hybrid του '18 σε μπορντώ περλέ χρώμα. Τα βλέμματα καρφώνονται πάνω του όπου περνάω. Κάποιος βενζινάς σχολίασε: "Αυτή τη φορά οι Ιάπωνες ξεπέρασαν τον εαυτό τους...".
Χρήστο S, να σε ενημερώσω ότι κατά την επιτάχυνση, π.χ. σε προσπέραση δεν το λες ότι βάζει φωτιά στην άσφαλτο αλλά δεν σε αφήνει και ξεκρέμαστο, έχει σχετικά καλό <<άρπαγμα>>, εφόσον βυθίσεις το πόδι σου στο γκάζι. Το μόνο αρνητικό κατά την επιτάχυνση είναι ότι το αυτόματο κιβώτιο <<μουγκρίζει>> αισθητά. ;Όσον αφορα τον χρήστη Όλγα εγώ έχω το μπλε electric εξίσου ωραίο χρώμα αν και να σου πω την αλήθεια προτιμούσα και εγώ το μπορντώ, αλλά λόγω προτίμησης της συζύγου [ ο νοών νοείτω, ξέρετε γκρίνια και τα συναφή ] απέκτησα το μπλε.
Μια ερώτηση προς τους σχολιαστές που έχουν το HYBRID. Έχω ακούσει πως λόγω του αυτόματου σασμάν έχει υποτονικό γκάζι. Δλδ προσπεράσεις κτλ, δεν κάνεις εύκολα. Ισχύει;