• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

O ανεξάρτητος σχεδιαστής X-Tomi Design έδωσε στη δημοσιότητα το σχέδιό του.

Το GR Yaris σε κάμπριο;

2.920 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 20/1/2020

Μετά την παρουσίαση του «καυτού» GR Yaris, η Toyota έδειξε πως έχει αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο βλέπει το πάλαι ποτέ ταπεινό μοντέλο. Είναι όμως αυτό αρκετό για να παρουσιάσει μια κάμπριο έκδοση του γρήγορου «μικρού».


Αυτό φαίνεται πως σκέφτηκε ο ανεξάρτητος σχεδιαστής X-Tomi Design, ο οποίος παρουσίασε την εργασία του αναφορικά με ένα τέτοιο μοντέλο. Όπως βλέπουμε λοιπόν ο καλλιτέχνης πήρε το νέο GR Yaris και αφού του έκοψε την οροφή, μεγάλωσε παράλληλα και λίγο τις πόρτες, με το τελικό αποτέλεσμα να είναι αρκετά καλό.
 
Όσο καλό όμως και να είναι το σχέδιο, φαίνεται πως η συντριπτική πλειοψηφία των πιθανοτήτων τείνουν να είναι με την πλευρά που λέει ότι η ιαπωνική φίρμα δεν σκοπεύει να κατασκευάσει μία τέτοια έκδοση. Ας μην ξεχνάμε μάλιστα πως ο ερχομός του GR Yaris έχει άμεση σχέση με την συμμετοχή και τις εμπειρίες που έχει «μαζέψει» η μάρκα από το WRC, κάτι που η αλήθεια είναι πως δε συνάδει με τα κάμπριο αυτοκίνητα.
 
Επί τη ευκαιρία να θυμίσουμε πως Για την τροφοδοσία του μοντέλου η Toyota κατασκεύασε και εγκατέστησε ένα νέο 3κύλινδρο 12βάλβιδο τούρμπο μοτέρ βενζίνης 1,6 λίτρων, το οποίο προσφέρει 261 ίππους και 360 Nm ροπής. Η ισχύς διοχετεύεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου έξι σχέσεων και του νέου συστήματος τετρακίνησης το οποίο η Toyota ονομάζει GR-FOUR (σ.σ. η ονομασία παραπέμπει στην τετρακίνηση GT-FOUR της Celica) που έχει σχεδιαστεί για να βελτιστοποιεί την ισχύ που πηγαίνει σε κάθε τροχό, ενώ ταυτόχρονα είναι απλό και ελαφρύ. Παράλληλα χρησιμοποιεί ελαφρώς διαφορετικές σχέσεις μετάδοσης για τον εμπρόσθιο και οπίσθιο άξονα, κάτι που σύμφωνα με τη μάρκα επιτρέπει την κατανομή της ροπής ολοκληρωτικά είτε στον εμπρόσιθιο άξονα, είτε στον πίσω.      

95 διαθέσιμα άρθρα για TOYOTA  YARIS

Tags: TOYOTA YARIS