Φρενάρει σαν Michelin το Nexen στο βρεγμένο (43,3 μέτρα τα δύο από 100-0 χλμ.)
Είναι καλύτερο από Michelin στον χειρισμό του (επίσης στο βρεγμένο)
Με 36,3 μ. στο φρενάρισμα σε στεγνό το Primacy 4+ κερδίζει με διαφορά 90 εκ.
Με 76 ευρώ παίρνεις Nexen, 98 κάνει το Michelin (σχεδόν 30% ακριβότερο)
autotriti team
Οδηγός Αγοράς ανά Μάρκα : Ελαστικά, Επιδόσεις, Τιμές
Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»
Φρενάρει σαν Michelin το Nexen στο βρεγμένο (43,3 μέτρα τα δύο από 100-0 χλμ.)
Τα θερινά λάστιχα Nexen N' Fera Primus και Michelin Primacy 4+ δοκιμάστηκαν σε διεθνές test ελαστικών σε στεγνό και βρεγμένο οδόστρωμα. Η δοκιμή αφορούσε ελαστικά στη δημοφιλή διάσταση 205/55 R16
Στο πλαίσιο αυτής της συγκριτικής δοκιμής, τα ελαστικά της Nexen και της Michelin παρουσίασαν ενδιαφέροντα αποτελέσματα. Στα εντυπωσιακά ευρήματα του test περιλαμβάνεται η ισοδύναμη απόδοση των δύο ελαστικών στο φρενάρισμα σε βρεγμένο οδόστρωμα. Και στις δύο περιπτώσεις το αυτοκίνητο αναφοράς (Volkswagen Golf) χρειάστηκε 43,3 μέτρα για να ακινητοποιηθεί στο 100-0 χλμ./ώρα.
Είναι καλύτερο από Michelin στον χειρισμό του (επίσης στο βρεγμένο)
Επίσης, αξίζει να αναφερθεί πως τα λάστιχα της Nexen υπερείχαν στις δοκιμασίες χειρισμού-πρόσφυσης (handling), πάντα σε βρεγμένη επιφάνεια. Στο διεθνές test η αξιολόγηση του χειρισμού γίνεται με τη δοκιμασία του σλάλομ, στην οποία υπάρχει οδήγηση με απότομες αλλαγές κατεύθυνσης και έντονες μεταφορές βάρος. Για αυτό, απαιτείται από τα ελαστικά να παρουσιάζουν αμεσότητα και ακρίβεια αντιδράσεων.
Στο σλάλομ στο βρεγμένο, λοιπόν, το Nexen N' Fera Primus έχει μέση πετυχημένη ταχύτητα τα 75,3 χλμ./ώρα, ενώ το Michelin Primacy 4+ κατέγραψε σχεδόν 1 χλμ./ώρα χαμηλότερη ταχύτητα (74,5 χλμ./ώρα).
Με 36,3μ στο φρενάρισμα σε στεγνό το Primacy 4+ κερδίζει με διαφορά 90 εκ.
Από την άλλη πλευρά, το Michelin Primacy 4+ δείχνει καλές επιδόσεις στο στεγνό. Ειδικότερα, κερδίζει στο φρενάρισμα με μία διαφορά 90 εκ. (36,3 μ. στο 100-0 χλμ./ώρα), αλλά και στο χειρισμό (μέση πετυχημένη ταχύτητα στο σλάλομ 115 χλμ./ώρα).Με 76 ευρώ παίρνεις Nexen, 98 κάνει το Michelin (σχεδόν 30% ακριβότερο)
Στο κομμάτι του value for money, σημαντικό πλεονέκτημα και των δύο ελαστικών είναι πως καλύπτονται από εμπορική εγγύηση αντικατάστασης. Για 1 χρόνο ή 20.000 χλμ. μπορείς να αιτηθείς αντικατάσταση ελαστικού, ακόμη κι αν αυτό έχει φθαρεί με δική σου ευθύνη (π.χ. σκίσιμο σε πεζοδρόμιο).
Έπειτα, υπάρχει διαφορά στο κόστος αγοράς του καθενός. Με 76 ευρώ/λάστιχο αγοράζεις Nexen N' Fera Primus με τα τεχνικά χαρακτηριστικά της ετικέτας του test, με 98 ευρώ τα Michelin Primacy 4+. 'Αρα το Michelin είναι περίπου 90 ευρώ ακριβότερο/4άδα.
Συμπέρασμα - Τεχνικά χαρακτηριστικά, επιδόσεις & τιμές
Το Michelin Primacy 4+, αν και ξεχωρίζει για την χιλιομετρική αντοχή του (38.950 χλμ.), δεν καταφέρνει να προσφέρει την ίδια σταθερότητα και έλεγχο σε βρόχινες συνθήκες, όπως το ελαστικό της Nexen. Δηλαδή, με βάση τα πορίσματα των δοκιμαστών το Michelin υπερτερεί σε ανθεκτικότητα, το Nexen N' Fera Primus, όμως, κερδίζει όταν οι συνθήκες περιλαμβάνουν βροχή ή υγρό οδόστρωμα, όπου η καλή πρόσφυση και ο έλεγχος είναι πιο κρίσιμοι παράγοντες! Εξάλλου, το πιο κρίσιμο κριτήριο με βάση τις έρευνες και αυτό που απασχολεί την πλειονότητα των αγοραστών ελαστικών είναι η αποτελεσματικότητά του στο βρεγμένο.
Αναλυτικά τεχνικά χαρακτηριστικά, επιδόσεις & τιμές σε Michelin Primacy 4+ Vs Nexen N' Fera Primus
Μάρκα/Μοντέλο | Michelin Primacy 4 Plus | Nexen N Fera Primus | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
Όχημα | Επιβατικό | Επιβατικό | ||||
Θερινό, 4 εποχών ή χειμερινό Εποχή
|
Θερινό | Θερινό | ||||
Διαστάσεις ελαστικού: Το 1ο νούμερο είναι το πλάτος του πέλματος σε χλστ., το 2ο το προφίλ (ύψος) του ελαστικού και το 3ο το μέγεθος της ζάντας σε ίντσες. Προφίλ κάτω από 45 θεωρείται μικρό, δηλαδή για σπορτίφ μοντέλα και πάνω από 60 μεγάλο, δηλαδή ενισχύεται η άνεση. Διάσταση
|
205/55 R16 | 205/55 R16 | ||||
Τιμή, ανά λάστιχο, χωρίς την τοποθέτηση | 98 | 76 | ||||
Χιλιόμετρα που βγάζουν | 38.950 | 19.450 | ||||
Οι τιμές των ελαστικών, αφορούν τις τιμές λιανικής (άνευ τοποθέτησης) και ενημερώνονται ΚΑΘΕ μήνα. | ||||||
Στοιχεία κατασκευαστή | ||||||
Οικονομία καυσίμου. Α σημαίνει χαμηλότερη αντίσταση κύλισης και χαμηλότερη κατανάλωση (μέχρι 6%). C: 3% k.o.k.Fuel (A έως Ε)
|
C | D | ||||
Κρατημα στο βρεγμένο. Α το καλύτερο.Wet (Α έως Ε)
|
A | A | ||||
Είναι ο εξωτερικός θόρυβος που παράγει ένα ελαστικό κατά την οδήγηση. Υπάρχουν 3 βαθμίδες. Βαθμός Α συνεπάγεται και ποιοτική κύλιση. Ο θόρυβος κύλισης του ελαστικού μετριέται σε ντεσιμπέλ (dB)Noise (dB)
|
71 | 71 | ||||
Δείκτης φορτίου είναι το μέγιστο φορτίο στο οποίο τα λάστιχα λειτουργούν σωστά. Το 94 αντιστοιχεί σε 670 κιλά ανά ελαστικό, το 96 αντιστοιχεί σε 710 κιλά ανά ελαστικό. Δείκτης ταχύτητας είναι η μέγιστη ταχύτητα που λειτουργεί χωρίς πρόβλημα το ελαστικό. Π.χ. το V αντιστοιχεί στα 240 χιλιόμετρα/ώραΔείκτης φορτίου - ταχύτητας
|
91V | 91V | ||||
Το μέγιστο βάρος αυτοκινήτου, για τα συγκεκριμένα λάστιχα, σε κιλάΜέγιστο φορτίου (kg)
|
2460 | 2460 | ||||
Η μέγιστη ταχύτητα για το συγκεκριμένο λάστιχοΜέγιστη ταχύτητα (χλμ/ώρα)
|
240 | 240 | ||||
Η χρονιά που παρουσιάστηκε το ελαστικόModel Year
|
2022 | 2019 | ||||
Επιδόσεις - Μετρήσεις Διεθνούς Test Ελαστικών | ||||||
Είναι η απόσταση ακινητοποίησης σε μέτρα. Φρενάρισμα στεγνό από 100 χλμ./ώρα (μ.)
|
36,3 Μέτρα | 37,2 Μέτρα | ||||
Είναι η απόσταση ακινητοποίησης σε μέτρα. Φρενάρισμα βρεγμένο από 100 χλμ./ώρα (μ.)
|
43,3 Μέτρα | 43,3 Μέτρα | ||||
Η μέση ταχύτητα που γίνεται πετυχημένα η δοκιμασία του σλάλομ στο στεγνό (χλμ./ώρα)
|
115,1 Χλμ./ώρα | 114,4 Χλμ./ώρα | ||||
Η μέση ταχύτητα που γίνεται πετυχημένα η δοκιμασία του σλάλομ στο βρεγμένο (χλμ./ώρα)
|
74,5 Χλμ./ώρα | 75,3 Χλμ./ώρα |
Σελίδα 2 | Ό,τι πρέπει να ξέρετε για να αγοράζετε λάστιχα που σας καλύπτουν |