Το νέο Alpine A290_β έκανε πρεμιέρα ως το νέο «καυτό» ηλεκτρικό πρωτότυπο της γαλλικής φίρμας με κεντρική θέση οδήγησης!
Το 2024 έρχεται το μοντέλο παραγωγής
Το 1976 το Renault 5 Alpine έκανε πρεμιέρα ως ένα από τα πρώτα «καυτά» hatchback. Σήμερα το πρωτότυπο Alpine A290_β έκανε τη δική του πρεμιέρα, αποτελώντας ουσιαστικά την επίσημη προεπισκόπηση του μοντέλου παραγωγής που θα κυκλοφορήσει το 2024. Το μοντέλο θα κατασκευαστεί από τον Όμιλο Renault στις εγκαταστάσεις του στο Douai όντας βασισμένο στην πλατφόρμα για ηλεκτρικά CMF-B EV.
Το πρωτότυπο Alpine A290_β βασίζεται στο πρωτότυπο του επίσης ηλεκτρικού Renault 5 που αποκαλύφθηκε στις αρχές του 2021, ωστόσο έχει λάβει το κατάλληλο makeover για να γίνει όσο πιο σκληροπυρηνικό ήθελαν οι σχεδιαστές του. Τα φωτιστικά σώματα προέρχονται από το αγωνιστικό αυτοκίνητο αντοχής A470, ενώ βλέπουμε πως είναι βαμμένο σε λευκό χρώμα με μερικώς μαύρο καπό και μαύρη οροφή. Το κάτω μέρος του αμαξώματος έχει επιφάνειες από ίνες άνθρακα με μπλε ένθετα.
20άρες ζάντες με ιδιαίτερο σχέδιο
Το μήκος του Alpine A290_β είναι στα 4,05 μέτρα, ενώ το αυτοκίνητο πατάει σε τροχούς 20 ιντσών, οι οποίοι φέρουν ασυνήθιστη σχεδίαση, έχοντας τετράγωνη κοπή στο κέντρο. Οι ζάντες συνοδεύονται από ελαστικά της τη Michelin, η οποία θα προμηθεύει επίσης και το μοντέλο παραγωγής. Συνεχίζοντας και με τις υπόλοιπες διαστάσεις να πούμε πως το ηλεκτρικό hot hatch έχει πλάτος 1,85 μέτρα και ύψος 1,48 μέτρα.
Τριθέσιο εσωτερικό, κεντρική θέση για τον οδηγό
Το εσωτερικό του είναι τριθέσιο, με τον οδηγό να κάθεται στο κέντρο λίγο πιο μπροστά από τους δύο επιβάτες που κάθονται σε ανθρακονημάτινα καθίσματα. Αξίζει να σημειωθεί πως η σχεδίαση του ταμπλό προέρχεται από τη «μύτη» ενός μονοθεσίου της Formula 1, ενώ στο μινιμαλιστικό εσωτερικό παρατηρούμε επίσης και ένα τιμόνι εμπνευσμένο από τα φετινά αγωνιστικά αυτοκίνητα LMP2 A470 (αγώνες αντοχής) και F1 A523 (Formula 1).
Δεν αναφέρθηκαν λεπτομέρειες ισχύος
Η Alpine δεν μπαίνει σε λεπτομέρειες σχετικά με την ισχύ, αλλά αναφέρει τα οφέλη του A290_β από το torque vectoring και την πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων. Μας ενημερώνει επίσης ότι το concept διαθέτει πιο άκαμπτη ρύθμιση ανάρτησης, τρεις τρόπους οδήγησης (wet, dry, full) και τετραπίστονες δαγκάνες της Brembo που προέρχονται από το κουπέ A110.