Αν σας ρωτούσαν ποια μάρκα έχει το πιο φανατικό κοινό, τι θα απαντούσατε; Όχι ποια μάρκα έχει το μεγαλύτερο κοινό, αλλά τους πιο φανατικούς οπαδούς; Αυτούς που πίνουν νερό στο όνομά της και επιτίθενται σε όποιον πει κακό λόγο γι αυτή; Αυτούς που μπορεί να περνούν τις μέρες τους στα συνεργεία αλλά κρατάνε τα αρνητικά ως επτασφράγιστο μυστικό; Ποιοι είναι αυτοί οι φανατικοί;
Για ποια μάρκα δεν τολμάει κανείς να γράψει κακό σχόλιο από φόβο της επίθεσης των Ταλιμπάν που φανατικά την υποστηρίζουν; Και για ποια μάρκα αν γράψει κάτι καλό πέφτουν όλοι αμέσως να τον χαρακτηρίσουν «κολλημένο» και «οπαδό»;
Δεν είναι περίεργο που η μάρκα που κρατάει το πιο παθιασμένο κοινό σήμερα παραμένει η Alfa Romeo. Μία μάρκα με τέτοια ιστορία και παράδοση που όμως πέρασε πολλά δεινά την δεκαετία του 80 και μόλις σήμερα αποκτά και πάλι την αίγλη που της αξίζει, δεν είναι περίεργο να έχει αποκτήσει το κοινό της, τους Alfisti. Δεν είναι περίεργο επίσης να υπάρχει τόσο έντονο συναίσθημα, ακριβώς λόγω της αντίθεσης που υπάρχει ανάμεσα στην ιστορία της μάρκας και την πιο πρόσφατη πορεία της.
Η Alfa Romeo είναι για τους οπαδούς της η επιτομή του αυτοκινήτου. Είναι το απόλυτο στο πως πρέπει να είναι ένα αυτοκίνητο. Μόνο που για πολύ καιρό ήταν η ίδια χωρίς γκάμα που να αποδεικνύει κάτι τέτοιο. Σαφώς πολλά μοντέλα των τελευταίων ετών ήταν μοναδικά, ιδιαίτερα αξιόλογα, ακόμη και καταπληκτικά. Όμως ο ανταγωνισμός ήταν ιδιαίτερα άξιος και παρά τα αστέρια αυτά, η μάρκα έγινε μάλλον «ειδική». Η Alfa Romeo σήμερα πουλάει ένα αυτοκίνητο για κάθε 10 που πουλάει η Skoda. Που δεν είναι η ίδια μεγάλη εταιρεία.
Στην αντιπέρα όχθη υπάρχει και η Honda. Εδώ το πάθος είναι πολύ συγκεκριμένο. Ο χοντάκιας δεν έχει «καψούρα» με το Jazz, παρότι το προτίμησε έναντι οποιοδήποτε άλλου μοντέλου γιατί, απλά, είναι Honda. To πάθος του χοντάκια είναι με το VTEC. Από το Integra στα video του Youtube, μέχρι τα CR-X ανάμεσα στα οποία μεγάλωσε, τα S2000 που ξεροκατάπινε όποτε έβλεπε και πιο πρόσφατα τα Type-R που περίμενε πότε θα αλλάξουν έκκεντρο για να ακούσει να «ανοίγουν». Ο χοντάκιας δεν ασχολείται με ιστορία, κουλτούρα, και συναίσθημα. Ασχολείται μόνο με κόκκινο στις 8.000 σ.α.λ. και επιδόσεις. Μπορεί η πρόσφατη στροφή της Honda στα τούρμπο να τον πείραξε, όμως ανταμείφθηκε με την αποκάλυψη του τρέχοντος Type-R και έμεινε ήσυχος ότι το πάθος του έμεινε και πάθος της αγαπημένης του μάρκας. Και ας οδηγούν τα περισσότερα μοντέλα της μαμάδες που πάνε τα παιδιά τους στο σχολείο.
Σηκώνει κανείς από τους δύο μύγα στο σπαθί του; Λογικό επιχείρημα; Αρνητικό σχόλιο; Ο Alfisti επιμένει να μιλάει για τη 4C και ας μην την έχει δει ποτέ του ζωντανά, και ο χοντάκιας για το Type-R που άκουσε να χτυπάει κόφτες μία φορά και μόνη. Το πάθος τους μετράει.
Ποιος είναι πιο φανατικός; Ο Alfisti ή ό χοντάκιας; Εσείς μήπως είστε ένας από τους δύο; Ή μήπως έχετε το ίδιο πάθος για άλλη μάρκα; Ποια;
honda για αξιοπηστια και αλφα για να καταλαβεις το νοημα της οδηγησης...υ.γ. αν παρετε αλφα και την εχετε στη κατοχη σας για καποιο χρονικο διαστημα θα κολλησετε οπως το επαθα εγω ειναι απλα ερωτας μπαινεις μεσα και ξεχνας να βγεις...
Όποιος μια φορά έχει οδηγήσει Αlpha στη ζωή του ξέρει ότι:
Η Αlpha δεν συγκρίνεται με ένα γρήγορο αυτοκίνητο, γιατί ...
η Αlpha δεν είναι απλώς ένα ακόμα γρήγορο αυτοκίνητο, γιατί ...
η Αlpha είναι σαν τη γυναίκα, όσες φορές κι αν μπεις μέσα σε μια alpha ποτέ δεν τη χορταίνεις...
Σαν να συγκρίνουμε μια προκομένη νοικοκυρά αλλά άσχημη και ατσούμπαλη με μια σαγηνευτική κουκλάρα που ταυτόχρονα κάνει και τσαχπίνικα κολπάκια.... Άλφα Ρομέο για πάντα.. Χόντα, τα πιο άσχημα αυτοκίνητα με διαφορά(εξαιρείται το S2000)..
Χοντα εδω και 25 χρονια, 3 διαφορετικα μοντελα civic με vtec αλλα και χωρις. Δεν με πουλησε κανενα ποτε, δεν ενιωσα ανασφαλεια σε καμμια περιπτωση. Tα alpha αν και ξερω (απο τις φημες) οτι ειναι στον αντιποδα της αξιοπιστιας, ειναι πολυ ομορφα και εχω ακουσει τα καλυτερα απο κατοχους για την οδηγικη απολαυση που προσφερουν. Προσωπικα παντως ενα που ειχε πεσει στα χερια μου στα τελη των 90ς μου ειχε φανει καπως "ψευτικο" οσον αφορα στην ποιοτητα κατασκευης.
Διαβαζοντας τα σχολια των αναγνωστων ευκολα διακρινεις ποια ειναι η μαρκα με τους φανατικους οπαδους. Τους αφιερωνω μερικους στιχους απο τον εθνικο μας υμνο: ...Δυστυχης. παρηγορια μονη σου εμενε να λες περασμενα μεγαλεια και διηγωντας τα να κλαις....
Πρώτη φορά έπιασα στα χέρια μου ένα 145 και δεύτερη ένα 156. Το ένα με κινητήρα Boxer, το άλλο με 1.8 Twin Spark...!!! το 145 μέτρια υλικά, αλλά ωραία αίσθηση. Στην 156 κράτησα μόνο την ωραία αίσθηση και το πάτημά του. Όταν αγόρασα το Civic EG9 όμως, προσηλυτίστηκα... Και ΜΑΣ ΝΟΙΑΖΕΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ HONDAIOYΣ ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΓΡΑΨΕΙ ΙΣΤΟΡΙΑ. Και στην εξέλιξη των αυτοκινήτων, και στις πίστες και στους δρόμους. Ένας πρώην Fordάκιας.
Δε βλέπεις τι συμβαίνει στην Ιταλία Στα πρόθυρα χρεωκοπίας τραπεζών κυβερνήσεις πέφτουν εδώ που τα λέμε μάλλον μια πολιτικοοικονομικη κρίση και κρίση αξιών μεταφέρεται και στην αυτοκινητοβιομηχανία μιας χώρας Κι εδώ που τα λέμε και η Ιταλία δεν εχει και τη σοβαρότητα της Γερμανίας και της Ιαπωνίας μάλλον περισσότερο εμάς μοιάζει Όχι δε θα πάρω αμάξι Ιταλικό
Ασυζητητι Honda με τα μπουνια. Οι Ιαπωνες φημιζονται για την αξιοπιστια τους παντα μαζι φυσικα με τους κορυφαιους Γερμανους. Η Honda εχει παραδοση στην κατασκευη super αποδοτικων και σπορ κινητηρων που δεν σπανε, δεν χαλανε και κρατανε για παντα οπως τα Γερμανικα. Τι να πρωτοπεις για αυτη την εκπληκτικη εταιρεια? Εχει να επιδειξει διαφορα αριστουργηματα, απο τους εκπληκτικους VTEC και στη συνεχεια iVTEC, τη μακρα παραδοση στη F1 με αλλεπαλληλα πρωταθληματα ως παροχος κινητηρα στη McLaren τη δεκαετια του '80 και αρχες '90, με οδηγους οπως ο Ayrton Senna και ο Alain Prost. Mαζι με την Toyota πρωτοστατησε στα υβριδικα, η μεν πρωτη με το Prius, η 1η γενια του οποιου, κυκλοφορησε σε Ιαπωνια και ΗΠΑ ως ενα compact sedan, ενω οι επομενες θριαμβευσαν και στην Ευρωπη. Η Ηonda παλι με το Insight καθιερωθηκε στα υβριδικα και μετα επεκταθηκε και με το Civic Hybrid. Τωρα, κυριαρχει και στα sport υβριδικα με το πανεμορφο και παντοδυναμο NSX. Η πρωτη του γενια μαλιστα, στην εκδοση Type R, ειχε εξελιχθει προσωπικα απο τον Ayrton Senna. Το συγκεκριμενο αυτοκινητο μαζι με το Civic Type R και το Integra συνεβαλλαν στη συνεχιση του θρυλου που ακουει στο ονομα Honda. Απο την αλλη πλευρα, εχω να πω τα χειροτερα για την Alfa Romeo. Eχει βγαλει πολλες βλαβες,τοσο μηχανικα (κινητηρας, κιβωτια ταχυτητων, αμορτισερ, αναρτησεις) και πολλα πολλα ακομη, μεχρι σιαβρωση και σκουρια στο αμαξωμα, ως κληρονομια απο το Gruppo Fiat. Δεν εχει να επιδειξει τιποτα το ενδιαφερον, περα ισως απο την εμφανιση σε ορισμενα παλι μοντελα μονο. Την εμφανιση τη διαθετει και η Honda μαζι με ολα τα Γερμανικα αυτοκινητα που ειναι πραγματικα κομψοτεχνηματα. Μιλαω φυσικα για τις εξαιρετικες Mercedes, ΒΜW, Audi, Porsche, Opel και φυσικα τη VW που ειναι συγκλονιστικα.
Καλα συγκρινετε τον δρακο που σκοτωνει ο,τι βρισκει μπροστα του με τον Ρομεο και την Ιουλιετα? Το αυτοκινητο ειναι απο αλλο γαλαξια!
Αλφα με τονο!
Alfa και ξερό ψωμί
alfa romeo απλά την βρίσκω με την ALFA!!!!
A.L.F.A. τέλος.
honda για αξιοπηστια και αλφα για να καταλαβεις το νοημα της οδηγησης...υ.γ. αν παρετε αλφα και την εχετε στη κατοχη σας για καποιο χρονικο διαστημα θα κολλησετε οπως το επαθα εγω ειναι απλα ερωτας μπαινεις μεσα και ξεχνας να βγεις...
Αλφα ρομεο.
αλφα ρομεο οσα αυτοκινητα αλαξα η θα αλαξω, ερωτας
Honda αρτιότητα αξιοπιστία τεχνολογία ALFA κάποτε....παλια
Alfa δαγκωτό!!!
Όποιος μια φορά έχει οδηγήσει Αlpha στη ζωή του ξέρει ότι: Η Αlpha δεν συγκρίνεται με ένα γρήγορο αυτοκίνητο, γιατί ... η Αlpha δεν είναι απλώς ένα ακόμα γρήγορο αυτοκίνητο, γιατί ... η Αlpha είναι σαν τη γυναίκα, όσες φορές κι αν μπεις μέσα σε μια alpha ποτέ δεν τη χορταίνεις...
Alfa romeo.γιατι ; ιστορια.στυλ.ερωτας.σπορ.κρατημα κ τωρα που θα κουναει κ το κωλο της θεαααα. Ηonda ωραια αλλα...
Σαν να συγκρίνουμε μια προκομένη νοικοκυρά αλλά άσχημη και ατσούμπαλη με μια σαγηνευτική κουκλάρα που ταυτόχρονα κάνει και τσαχπίνικα κολπάκια.... Άλφα Ρομέο για πάντα.. Χόντα, τα πιο άσχημα αυτοκίνητα με διαφορά(εξαιρείται το S2000)..
Χοντα εδω και 25 χρονια, 3 διαφορετικα μοντελα civic με vtec αλλα και χωρις. Δεν με πουλησε κανενα ποτε, δεν ενιωσα ανασφαλεια σε καμμια περιπτωση. Tα alpha αν και ξερω (απο τις φημες) οτι ειναι στον αντιποδα της αξιοπιστιας, ειναι πολυ ομορφα και εχω ακουσει τα καλυτερα απο κατοχους για την οδηγικη απολαυση που προσφερουν. Προσωπικα παντως ενα που ειχε πεσει στα χερια μου στα τελη των 90ς μου ειχε φανει καπως "ψευτικο" οσον αφορα στην ποιοτητα κατασκευης.
ΘΕΛΩ ΕΝΑ AUDI A5 ΜΕ ΚΙΝΗΤΗΡΑ-ΚΙΒΩΤΙΟ-ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΣΥΣΤ. ΙΑΠΩΝΙΚΑ...ΑΝΑΡΤΗΣΗ-ΦΡΕΝΑ-ΤΙΜΟΝΙ ΙΤΑΛΙΚΑ...ΘΑ ΜΟΥ ΤΟ ΦΕΡΕΤΕ?
Διαβαζοντας τα σχολια των αναγνωστων ευκολα διακρινεις ποια ειναι η μαρκα με τους φανατικους οπαδους. Τους αφιερωνω μερικους στιχους απο τον εθνικο μας υμνο: ...Δυστυχης. παρηγορια μονη σου εμενε να λες περασμενα μεγαλεια και διηγωντας τα να κλαις....
Πρώτη φορά έπιασα στα χέρια μου ένα 145 και δεύτερη ένα 156. Το ένα με κινητήρα Boxer, το άλλο με 1.8 Twin Spark...!!! το 145 μέτρια υλικά, αλλά ωραία αίσθηση. Στην 156 κράτησα μόνο την ωραία αίσθηση και το πάτημά του. Όταν αγόρασα το Civic EG9 όμως, προσηλυτίστηκα... Και ΜΑΣ ΝΟΙΑΖΕΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ HONDAIOYΣ ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΓΡΑΨΕΙ ΙΣΤΟΡΙΑ. Και στην εξέλιξη των αυτοκινήτων, και στις πίστες και στους δρόμους. Ένας πρώην Fordάκιας.
HONDA-------
τιμιος καγκουρας vs ομορφος απατεωνας
Δε βλέπεις τι συμβαίνει στην Ιταλία Στα πρόθυρα χρεωκοπίας τραπεζών κυβερνήσεις πέφτουν εδώ που τα λέμε μάλλον μια πολιτικοοικονομικη κρίση και κρίση αξιών μεταφέρεται και στην αυτοκινητοβιομηχανία μιας χώρας Κι εδώ που τα λέμε και η Ιταλία δεν εχει και τη σοβαρότητα της Γερμανίας και της Ιαπωνίας μάλλον περισσότερο εμάς μοιάζει Όχι δε θα πάρω αμάξι Ιταλικό
Και τα δύο, όμως προηγείται η alfa λόγω ΨΥΧΗΣ!!!
Ασυζητητι Honda με τα μπουνια. Οι Ιαπωνες φημιζονται για την αξιοπιστια τους παντα μαζι φυσικα με τους κορυφαιους Γερμανους. Η Honda εχει παραδοση στην κατασκευη super αποδοτικων και σπορ κινητηρων που δεν σπανε, δεν χαλανε και κρατανε για παντα οπως τα Γερμανικα. Τι να πρωτοπεις για αυτη την εκπληκτικη εταιρεια? Εχει να επιδειξει διαφορα αριστουργηματα, απο τους εκπληκτικους VTEC και στη συνεχεια iVTEC, τη μακρα παραδοση στη F1 με αλλεπαλληλα πρωταθληματα ως παροχος κινητηρα στη McLaren τη δεκαετια του '80 και αρχες '90, με οδηγους οπως ο Ayrton Senna και ο Alain Prost. Mαζι με την Toyota πρωτοστατησε στα υβριδικα, η μεν πρωτη με το Prius, η 1η γενια του οποιου, κυκλοφορησε σε Ιαπωνια και ΗΠΑ ως ενα compact sedan, ενω οι επομενες θριαμβευσαν και στην Ευρωπη. Η Ηonda παλι με το Insight καθιερωθηκε στα υβριδικα και μετα επεκταθηκε και με το Civic Hybrid. Τωρα, κυριαρχει και στα sport υβριδικα με το πανεμορφο και παντοδυναμο NSX. Η πρωτη του γενια μαλιστα, στην εκδοση Type R, ειχε εξελιχθει προσωπικα απο τον Ayrton Senna. Το συγκεκριμενο αυτοκινητο μαζι με το Civic Type R και το Integra συνεβαλλαν στη συνεχιση του θρυλου που ακουει στο ονομα Honda. Απο την αλλη πλευρα, εχω να πω τα χειροτερα για την Alfa Romeo. Eχει βγαλει πολλες βλαβες,τοσο μηχανικα (κινητηρας, κιβωτια ταχυτητων, αμορτισερ, αναρτησεις) και πολλα πολλα ακομη, μεχρι σιαβρωση και σκουρια στο αμαξωμα, ως κληρονομια απο το Gruppo Fiat. Δεν εχει να επιδειξει τιποτα το ενδιαφερον, περα ισως απο την εμφανιση σε ορισμενα παλι μοντελα μονο. Την εμφανιση τη διαθετει και η Honda μαζι με ολα τα Γερμανικα αυτοκινητα που ειναι πραγματικα κομψοτεχνηματα. Μιλαω φυσικα για τις εξαιρετικες Mercedes, ΒΜW, Audi, Porsche, Opel και φυσικα τη VW που ειναι συγκλονιστικα.