Η επερχομένη νέα γενιά του Toyota Yaris συνεχίζει τις δοκιμές εξέλιξης, με πλήθος πρωτότυπων να έχουν κάνει την εμφάνισή τους στην πίστα του Nürburgring. Δείτε τι μαθαίνουμε για το νέο ιαπωνικό μικρό.
Όπως κάθε νέο μοντέλο έτσι και το καινούργιο Toyota Yaris θα αποκτήσει νέο σχεδιασμό, κάτι που έχει αποτυπωθεί ξεκάθαρα στα δοκιμαστικά μοντέλα που έχουν κάνει την εμφάνισή τους, ώστε και αν τα περισσότερα στοιχεία τα κρύβει το καμουφλάζ. Το δημοφιλές ιαπωνικό θα έρθει με νέο «πρόσωπο» αυξάνοντας την σπορ αίσθηση, ενώ η γρίλια του θα χωρίζεται σε δύο μέρη, μέσω του πλαστικού που θα τοποθετείται η πινακίδα κυκλοφορίας. Τα οριζόντια τοποθετημένα φώτα θα συνδυάζουν μυτερές γωνίες (στο πάνω μέρος) με τις στρογγυλεμένες (στο κάτω), παράλληλα οι δυναμικές γραμμές θα δίνουν μια πιο ευρεία στάση.
Στο πίσω μέρος τα φωτιστικά σώματα συγκεντρώνουν πολλές πιθανότητες να ενώνονται μέσω μίας λεπτής φωτιζόμενης γραμμής, ενώ στο εσωτερικό μία μεγάλη οθόνης αφής θα βρίσκεται τόσο στα μοντέλα με κινητήρας εσωτερικής καύσης, όσο και στο υβριδικό.
Στο μηχανικό κομμάτι, οι πηγές μας λένε ότι το επερχόμενο Yaris θα χτιστεί πάνω στην πλατφόρμα TNGA (Toyota New Global Architecture) της Toyota, εκεί που βασίστηκαν η ολοκαίνουργια Corolla και το C-HR. Παράλληλα, λόγω της πλατφόρμας θα βελτιωθεί σε μεγάλο βαθμό και η οδική συμπεριφορά του ιαπωνικού μικρού, κρίνοντας πάντα από τα δύο παραδείγματα -Corolla και C-HR- που έχουμε δοκιμάσει στο παρελθόν. Όσον αφορά στις διαστάσεις, οι πρώτες εκτιμήσεις αναφέρουν πως το Yaris θα έχει μεγαλύτερο μήκος και αρκετά μακρύτερο μεταξόνιο, που μεταφράζεται σε αυξημένους χώρους για τους επιβάτες και τις αποσκευές, σε σχέση με τα ήδη πολύ καλά επίπεδα του υπάρχοντος μοντέλου για τα δεδομένα της κλάσης.
Εκτός από τους χώρους, το νέο δάπεδο ενδέχεται να φέρει και... ηλεκτρικό αέρα στο επόμενο Yaris καθώς, πέραν της υβριδικής έκδοσης που έχει ήδη το ιαπωνικό μικρό στη φαρέτρα του, δεν αποκλείεται να αποκτήσει και μια πλήρως ηλεκτρική έκδοση. Στις υβριδικές εκδόσεις τώρα, το Yaris μπορεί να επωφεληθεί των μεγαλύτερων συνόλων της ιαπωνικής εταιρείας, που χρησιμοποιούν και τα αδελφά μοντέλα που εδρεύουν στην TNGA πλατφόρμα, δηλαδή εκείνων με τον κινητήρα των 1,8 λτ. και των 2,0 λτ. με ισχύ έως και 179 άλογα (σ.σ. το δίλιτρο δεν αποκλείεται να είναι και η πιο σπορ και συνάμα «πράσινη» version του μοντέλου).
Κλείνοντας, αξίζει να αναφέρουμε πως, σύμφωνα με πηγές από το ιαπωνικό στρατόπεδο, το νέο Toyota Yaris θα κάνει το επίσημο ντεμπούτο του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο στα τέλη του φετινού Οκτώβρη ως Vitz, ενώ το ευρωπαϊκό μοντέλο, το οποίο θα λανσαριστεί στις αρχές του 2020, αναμένεται να διαφέρει σε κάποια σημεία από το ιαπωνικό τόσο αισθητικά όσο και στη γκάμα των κινητήρων.
Μακάρι να έρθει αρχές 2020 γιατί αν δεν κανω λάθος είχατε γράψει για τέλος 2020 αρχές 2021 σε προηγούμενο άρθρο για την αγορά της Ευρώπης. Επίσης σε Ευρωπαϊκό site αναφέρουν ότι θα υπάρχει διαθέσιμος και ο 1.2Τ κινητήρας.
Μακάρι να έρθει αρχές 2020 γιατί αν δεν κανω λάθος είχατε γράψει για τέλος 2020 αρχές 2021 σε προηγούμενο άρθρο για την αγορά της Ευρώπης. Επίσης σε Ευρωπαϊκό site αναφέρουν ότι θα υπάρχει διαθέσιμος και ο 1.2Τ κινητήρας.