- Σχεδιασμένο από έναν θρύλο με κίνηση στον μπροστινό άξονα
- Τurbo 5κύλινδρος κινητήρας με 220 ίππους
- 0-100 σε 6,5 δλ. & τελική έως 280! χλμ./ώρα
- Στήσιμο άλλου επιπέδου & με μπλοκέ στις τουρμπάτες εκδόσεις
Η πρώτη έκδοση του Fiat Coupe εξοπλιζόταν με έναν 2λιτρο τετρακύλινδρο 16V κινητήρα, ο οποίος αποτελούσε τροποποιημένη εκδοχή του μοτέρ της Lancia Delta Integrale.
Η δεκαετία των `90s ήταν μία περίοδος, όπου η Fiat απευθύνθηκε στους λάτρεις της πραγματικής οδήγησης και εκείνοι ανταποκρίθηκαν πανηγυρικά. Εκτός από το Punto GT, στο οποίο αναφερθήκαμε σε «Memories» του παρελθόντος (δες εδώ), υπήρξε ακόμα ένα σκληροπυρηνικό αυτοκίνητο. Το 1993, οι Ιταλοί παρουσίασαν το Fiat Coupe, ένα μοντέλο που χαρακτηρίστηκε ως η «Ferrari των φτωχών» λόγω του εντυπωσιακού σχεδιασμού.
Βέβαια, η αποκορύφωση ήρθε τρία χρόνια αργότερα με την τοποθέτηση του πεντακύλινδρου υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα κάτω από το καπό. Λίγο ο εκπληκτικός ήχος του κινητήρας, λίγο το καλοζυγισμένο πλαίσιο, δημιούργησαν ένα σύνολο που παραμένει ακόμα και σήμερα ποθητό. Το Fiat Coupe είναι από τα τελευταία αυτοκίνητα που απευθύνεται στους λάτρεις της πραγματικής οδήγησης και σε αυτό το κείμενο θα δώσουμε έμφαση στις κορυφαίες του εκδόσεις, όπως για παράδειγμα το «20v Turbo Plus». Γνωρίζετε τι κοινό είχε με τη θρυλική Lancia Delta Integrale και ποιος ήταν ο ρόλος του οίκου Pininfarina στη σχεδίαση του ιταλικού μοντέλου; Ένα «Memories», αφιερωμένο στην Ιταλίδα καλλονή.