BMW και Volvo τελευταίες σε τιμές και εξυπηρέτηση στο Autocheck
- Τιμές & εξυπηρέτηση: τελευταία η BMW
- 2η χειρότερη η Volvo
- 320% πάνω από το μ.ο. η BMW και 205% η Volvo
- 1.396 κόκκινες αναφορές για όλες τις μάρκες
ΒΜW και Volvo οι χειρότερες μάρκες σε τιμές και εξυπηρέτηση after sales
Σκοπός της κάθε μάρκας, για την ακρίβεια του After Sales τμήματος είναι να κρατάει τον κάτοχο ικανοποιημένο. Για αυτό οι φίρμες που σέβονται τον κάτοχο φροντίζουν (ή θα έπρεπε τουλάχιστον) στον μέγιστο βαθμό να προσφέρουν καλά αυτοκίνητα που δεν βγάζουν βλάβες, να έχουν ανταγωνιστικές χρεώσεις και να εξυπηρετούν σωστά, γρήγορα και με ευγένεια τον κάτοχο.
Πριν την αγορά αυτοκινήτου, η ο υποψήφιος αγοραστής έχει διάφορες έννοιες για το τι θα συμβεί μετά την αγορά. Είδαμε σε προγενέστερο άρθρο ποιας μάρκας τα μοντέλα βγάζουν τις περισσότερες βλάβες, σύμφωνα πάντα με τις αναφορές των κατόχων στο Autocheck. Αυτή τη φορά θα εξετάσουμε ποιες μάρκες έχουν συνολικά τις χειρότερες (και καλύτερες αντίστοιχα) αξιολογήσεις σε τιμές και εξυπηρέτηση.
Εξυπηρέτηση και τιμή ανά μάρκα αυτοκινήτου
Το AutoΤρίτη, συγκεντρώνει, στο AutoCheck, αναφορές από εμπειρίες κατόχων. 1.287 από αυτές (και ενώ οι αναφορές συνεχίζονται) είναι «κόκκινες», κάτι που σημαίνει πως 1.396 κάτοχοι είναι δυσαρεστημένοι από τη μάρκα ή το μοντέλο που επέλεξαν (λόγω βλαβών, κακής εξυπηρέτησης ή ακριβών τιμών στο service). Κάθε κάτοχος, για κάθε τομέα -βλάβες, εξυπηρέτηση, τιμές- μπορεί να βάλει “κόκκινο” βαθμό από 1 έως 3 και έτσι να κάνει και μια διαβάθμιση του πόσο δυσαρεστημένος είναι.
Στον πιο κάτω, πίνακα φαίνεται ποια είναι η κατάταξη των μαρκών με βάση αυτές τις αναφορές, όσον αφορά τον τομέα ΤΙΜΕΣ & ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ αθροιστικά ανά μάρκα αυτοκινήτου.
Οι μέσοι όροι αφορούν μόνο «κόκκινες» αναφορές βλαβών ανά χιλιάδα αυτοκινήτων, που κυκλοφορούν από κάθε μάρκα στην Ελλάδα (δηλ. ο συνολικός στόλος κάθε μάρκας).
Ποιες έχουν «κοκκινίσει» περισσότερο (κόκκινες), ποιες λιγότερο (κίτρινες) και ποιες δείχνει να τα πηγαίνουν καλύτερα (πράσινες).