Τιμές με Leasing
Επαγγελματικά
 «Να μείνω ή να φύγω»;

«Να μείνω ή να φύγω»;

4225 Επισκέψεις στο άρθρο

-Ο πελάτης οπαδός μένει σταθερός
-Οι 4 παράμετροι των after sales υπηρεσιών

ΙΩΑΝΝΗΣ ΓΚΑΜΠΛΕΤΣΑΣ ΚΑΙ ΥΙΟΣ

Σίγουρα ως σκέψη περνά από το μυαλό του κατόχου ενός αυτοκινήτου, ο οποίος έχει συμπληρώσει ήδη τον πρώτο «κύκλο ζωής» - συμβίωσης με ένα συγκεκριμένο αυτοκίνητο – μάρκα και σκέφτεται να αγοράσει το επόμενο.  Να μείνει άραγε στην ίδια μάρκα ή να φύγει; 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σίγουρα αυτό που θα περάσει αμέσως από το μυαλό του είναι η εμπειρία που αποκόμισε από το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, είτε η «συμβίωση» αυτή του άφησε μία ευχάριστη και θετική ανάμνηση, είτε αρνητική.

Ο πελάτης - οπαδός
Η συγκεκριμένη φράση μπορεί να περιγράψει και τον μεγάλο στόχο των εταιριών. Να δημιουργήσουν δηλαδή πελάτες – οπαδούς, οι οποίοι θα μείνουν πιστοί στην μάρκα και θα την εμπιστεύονται μέχρι τέλους.

Όπως δείχνουν τελευταίες μεγάλες διεθνείς έρευνες, ο ικανοποιημένος πελάτης – που είναι απόλυτα ευχαριστημένος και από την συμπεριφορά του αυτοκινήτου, αλλά και από το επίπεδο της after sales εξυπηρέτησης - είναι αυτός που έχει τις περισσότερες πιθανότητες να μείνει πιστός και να αγοράσει ίδιας μάρκας αυτοκίνητο ή να ξαναγοράσει το ίδιο μοντέλο, αλλά στην καινούρια του έκδοση, που θα καλύπτει τα νέα «θέλω ή μπορώ του».  Η επιλογή φυσικά του μοντέλου, έχει τα δικά της κριτήρια.  Συγκεκριμένα, σύμφωνα πάλι με τις ίδιες έρευνες, το αν θα ανεβάσει το αυτοκινητιστικό του level κάποιος, εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, όπως την οικονομική του δυνατότητα, την νέα του οικογενειακή κατάσταση, αλλά και το timing (ενδεχομένως μία super προσφορά, που δεν μπορεί να αρνηθεί).

Συνέχεια του άρθρου >>>

προϊόντα - υπηρεσίες αυτοκινήτου - AFTER SALES