Πρωταγωνιστικό ρόλο σε αυτή τη νέα εποχή παίζει η τεχνολογία, μέσω της οποίας οι υπηρεσίες γίνονται σε πιο digital -και χωρίς απαραίτητη φυσική παρουσία- περιβάλλον. Και μπορεί τώρα να επιβάλλεται για λόγους υγιεινής, η αποφυγή των κοινωνικών επαφών, ωστόσο οι “ανέπαφες” (un-touchable) υπηρεσίες, είναι ο πυλώνας πάνω στον οποίο οικοδομούνται και οι υπηρεσίες του αύριο.
Οι εταιρείες-ηγέτες που χαράζουν τη στρατηγική ξέρουν πολύ καλά ότιοι digital παροχές, γλιτώνουν χρόνο και χρήμα στον πελάτη τους και προσθέτουν αξία στην σχέση τους.
Όλες (σχεδόν) μέσω του τηλεφωνικού τους κέντρου και μέσω των ηλεκτρονικών τους σελίδων (sites), παρέχουν πληροφορίες για όλα τα αυτοκίνητα της μάρκας που διαθέτουν. Αποστέλλουν ηλεκτρονικά κάθε προιοντικό έντυπο, οικονομική προσφορά, παραγγελία ή διεκπεραιωτικό έγγραφο, που θα χρειαστείτε. Αποστέλλουν ηλεκτρονικά κάθε παραστατικό πώλησης. Διεκπεραιώνουν, απομακρυσμένα, χρηματοδοτικές συναλλαγές.
Διαθέτουν δυνατότητες ηλεκτρονικών πληρωμών μέσω κάρτας ή web banking. Σας κλείνουν, μέσω ηλεκτρονικής πλατφόρμας, ραντεβού για test drive ή με το τμήμα πωλήσεων ή συνεργείου. Σας ενημερώνουν (τηλεφωνικά ή email) σχετικά με προσφορά, παραγγελία και αποστολή ανταλλακτικών (όπου εσείς θελήσετε).