Η AkzoNobel λανσάρει χρώματα για RADAR με έγκριση OEM
- Τα νέα αυτοκίνητα έχουν ενσωματωμένες τεχνολογίες όπως ραντάρ και αισθητήρες
- Τα μεταλλικά στοιχεία στα χρώματα εμποδίζουν τη λειτουργία των ραντάρ
- Η ΑkzoNobel σχεδιάζει διαφανείς συνταγές αποχρώσεων αυτοκινήτων που δεν επηρεάζουν τα ραντάρ των οχημάτων.
Τα φανοβαφεία που πραγματοποιούν επισκευές σε οχήματα που διαθέτουν τα πιο πρόσφατα ενσωματωμένα προηγμένα συστήματα υποβοήθησης οδηγού (ADAS), μπορούν τώρα να επωφεληθούν από περισσότερες από 200 διαφανείς συνταγές αποχρώσεων ΡΑΝΤΑΡ με έγκριση OEM από την AkzoNobel, που αναπτύχθηκαν και διαμορφώθηκαν για να συμμορφώνονται με τις απαιτούμενες προδιαγραφές κάθε κατασκευαστή OE.
Οι συνταγές αποχρώσεων διατίθενται στα δίκτυα επισκευαστών οχημάτων σε όλο τον κόσμο μέσω της υπερσύγχρονης cloud εφαρμογής ανάκτησης συνταγών αποχρώσεων MIXITTM της AkzoNobel.
Καθώς τα επιβατικά οχήματα αλλάζουν γρήγορα και οι τεχνολογίες όπως τα ΡΑΝΤΑΡ και οι αισθητήρες εισάγονται για την προώθηση της ασφάλειας των οχημάτων, τα φανοβαφεία πρέπει να προσαρμόσουν τις διαδικασίες επισκευής και επαναβαφής, ώστε να διασφαλίζεται η διατήρηση της ακεραιότητας των συσκευών ασφαλείας.
Για να αντιμετωπιστεί αυτό, οι OEM έχουν αναπτύξει κατευθυντήριες γραμμές επισκευής ραντάρ και αισθητήρων που περιέχουν τις πληροφορίες και τις διαδικασίες επισκευής για την αγορά επισκευαστικής επαναβαφής αυτοκινήτων. Σε συνδυασμό με τους OEM, η AkzoNobel έχει αναπτύξει και υποβάλει σε δοκιμές τις συνταγές αποχρώσεων ώστε να πληρούνται οι αυστηρές προδιαγραφές και οι οδηγίες εφαρμογής που ορίζονται από κάθε κατασκευαστή.
Η πρόκληση για τους κατασκευαστές επιχρισμάτων είναι να δημιουργήσουν συνταγές που δεν παρεμβαίνουν στην απόδοση του σήματος ΡΑΝΤΑΡ, δεδομένου ότι πάνω από το 60% των συνταγών αποχρώσεων για την αυτοκινητοβιομηχανία περιέχουν πλέον μεταλλικά χρώματα μίξης, τα οποία μπορούν ενδεχομένως να εξασθενήσουν το σήμα ΡΑΝΤΑΡ. Οι μη μεταλλικές αποχρώσεις, τα χρώματα mica και τα μεταλλικά επηρεάζουν τη μετάδοση του σήματος με διαφορετικούς τρόπους, όπως και το πάχος της επίστρωσης και ο αριθμός των επιστρώσεων που εφαρμόζονται. Τα πιο αδύναμα σήματα ΡΑΝΤΑΡ μπορούν να κάνουν το αυτοκίνητο ευάλωτο και να μην εντοπίζει πιθανό κίνδυνο στο περιβάλλον του.
Ο George Sneddon, Διευθυντής Τεχνικού Προγράμματος OEM της AkzoNobel, αναφέρει ότι η συνεργασία της AkzoNobel με τους OEM θα αποκομίσει μακροπρόθεσμα οφέλη για τα φανοβαφεία: «Τα σήματα ΡΑΝΤΑΡ μπορούν να εξασθενήσουν από ουσίες/στρώσεις επίστρωσης ή στη χειρότερη περίπτωση να αντανακλώνται πλήρως από μια μεταλλική επίστρωση», εξηγεί, «έτσι η επιλογή της σωστής συνταγής απόχρωσης και η αυστηρή τήρηση του συστήματος επισκευής OEM είναι απαραίτητη για την ασφάλεια του οδηγού.
«Γι' αυτό συνεργαζόμαστε στενά με τους OEM για να υποστηρίξουμε τα φανοβαφεία με τις γνώσεις, την τεχνογνωσία και τη γκάμα προϊόντων μας ώστε να καλύψουν τις άμεσες ανάγκες τους και να τα εξοπλίσουμε για να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις των μελλοντικών οχημάτων.»
Η πλήρης γκάμα διάφανων συνταγών αποχρώσεων για ΡΑΝΤΑΡ της Sikkens και της Lesonal είναι προσβάσιμη μέσω του MIXITTM. Το MIXITTM παρέχει στους φανοποιούς επαναβαφής οχημάτων άμεση πρόσβαση στις συνταγές αποχρώσεων που χρειάζονται για να κάνουν τις απαραίτητες επισκευές στο αμάξωμα που είναι απαραίτητες για τη μελλοντική ασφάλεια του οχήματος και του οδηγού. Νέες συνταγές αναπτύσσονται και δοκιμάζονται καθημερινά και οι λεπτομέρειες και οι προδιαγραφές τους ενημερώνονται σε πραγματικό χρόνο μέσω της πλατφόρμας MIXIT.
Για να συμπέσει με το λανσάρισμα και να υποστηρίξει τους φανοποιούς επαναβαφής οχημάτων, η AkzoNobel κυκλοφόρησε επίσης ένα ολοκληρωμένο διαδικτυακό εκπαιδευτικό πακέτο που περιλαμβάνει ενότητες ηλεκτρονικής μάθησης σε πολλές γλώσσες για να καλύψει γενικές πληροφορίες σχετικά με την τεχνολογία ΡΑΝΤΑΡ και αισθητήρων και να καθοδηγήσει τα φανοβαφεία στη μελλοντική διαδικασία επισκευής.