Σημαντικά υψηλά ποσοστά στην εξοικονόμηση κόστους και ενέργειας καθώς και στην μείωση εκπομπών ρύπων προσφέρει το φυσικό αέριο.
Τα ποσοστά μιλούν από μόνα τους: πάνω από 50% εξοικονόμηση κόστους σε σχέση με τα συμβατικά καύσιμα, 23% λιγότερες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, 87% μείωση των υδρογονανθράκων και 89% μείωση των οξειδίων του αζώτου.
Στην Θεσσαλονίκη κυκλοφορούν αρκετά ταξί φυσικού αερίου.
Με βάση αυτό το δεδομένο και στο πλαίσιο της επίτευξης των ενεργειακών στόχων μέχρι το 2020, στην Ελλάδα έχει ξεκινήσει η δημιουργία στόλων αυτοκινήτων επαγγελματικών - ιδιωτικών που κινούνται με CNG και πλέον στους ελληνικούς δρόμους κυκλοφορούν ταξί, λεωφορεία, ελαφρά φορτηγά, απορριμματοφόρα αλλά και ΙΧ φυσικού αερίου τα οποία είναι εργοστασιακά κατασκευασμένα καθώς και οχήματα με συστήματα διπλής καύσης.
Στην πρωτεύουσα, αρκετοί επαγγελματίες οδηγοί, έχουν επιλέξει την αεριοκίνηση.
Μέχρι στιγμής, στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη κυκλοφορούν αρκετά ταξί φυσικού αερίου, 600 λεωφορεία ΟΣΥ, 110 απορριμματοφόρα του νομού Αττικής και αρκετά ΙΧ που κινούνται με φυσικό αέριο ενώ στις υπόλοιπες χώρες η χρήση του «πράσινου καυσίμου» είναι ακόμη πιο διαδεδομένη επιβεβαιώνοντας τις προβλέψεις που κάνουν λόγο για δεκαπλασιασμό της χρήσης του φυσικού αερίου στις ευρωπαϊκές μεταφορές (έρευνα ευρωπαϊκού οργανισμού ACER).
Βαρύνουσα σημασία κατά το τελευταίο διάστημα παρουσιάζει το θέμα της μετατροπής πετρελαιοκίνητων και βενζινοκίνητων οχημάτων σε διπλής καύσης ύστερα από την ολοκλήρωση του θεσμικού πλαισίου (ΦΕΚ 14660/5-06-2014 και ΦΕΚ 195 της 23-1-2015).
Όπως είναι γνωστό οι συγκεκριμένες αποφάσεις «λύνουν» τα χέρια των οδηγών και ιδιαίτερα των επαγγελματιών (ταξί, βαρέα οχήματα, λεωφορεία κλπ) και επιτρέπει στις εταιρείες να χρησιμοποιήσουν το CNG στην κίνηση των επαγγελματικών τους στόλων επενδύοντας σε μια «πράσινη» επιχειρηματική στρατηγική, η οποία μεταξύ άλλων, λόγω του χαμηλού κόστους του καυσίμου, εξοικονομεί σημαντικά κεφάλαια από τον ετήσιο προϋπολογισμό.