Η μετατροπή ενός πετρελαιοκίνητου οχήματος σε μεικτού καυσίμου (πετρελαίου και φυσικού αερίου), δεν διαφέρει πολύ από την τυπική εγκατάσταση ενός συστήματος φυσικού αερίου σε βενζινοκίνητο όχημα.
Η διαδικασία πραγματοποιείται είτε με την προσθήκη σε κύλινδρο ενός επιπλέον μπεκ ψεκασμού CNG στην πολλαπλή εισαγωγή (όπως στους βενζινοκινητήρες), είτε με την προσθήκη ενός μείκτη κεντρικά στην πολλαπλή εισαγωγή του αέρα (συνήθως σε ελαφρά και μεσαίας κατηγορίας οχήματα).
Η διαδικασία διαρκεί μία ημέρα ενώ απαιτείται εφαρμογή των τεχνικών προδιαγραφών και εξειδικευμένο προσωπικό εγκατάστασης για να αποφευχθούν δυσλειτουργίας του κινητήρα.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η βασική αρχή λειτουργίας των συστημάτων ανάμειξης καυσίμων, είναι ότι ο κινητήρας χρησιμοποιεί το πετρέλαιο σαν κύριο καύσιμο για την έναρξη της ανάφλεξης και αντικαθιστά μια ποσότητα πετρελαίου με φυσικό αέριο για να πετύχει το ίδιο αποτέλεσμα απόδοσης του κινητήρα.
Στα σύγχρονα συστήματα, σύμφωνα με τους κατασκευαστές μπορεί να εξασφαλίζεται μια μέση τιμή κοντά στο 50-50 μίγματος CNG και πετρελαίου, η οποία μπορεί να προσφέρει μεγάλη οικονομία.