Νοέμβριος - Χειμωνιάτικη Προετοιμασία για Αυτοκίνητα 5 + Ετών
Νέες τεχνολογίες αυτοκινήτων και ΚΤΕΟ: Εξέλιξη και προκλήσεις
Κακή λίπανση & θερμοκρασίες οι συχνότεροι λόγοι που χαλάει το turbo
Το Auto Τρίτη μίλησε με τον κ. Αχιλλέα Μποσμή, τεχνικό διευθυντή της AUTOPASS
Αξιόπιστη διαδικασία ελέγχου και το ενδιαφέρον για την ασφάλεια του πελάτη, το μυστικό της επιτυχίας
Εκ βάσεως το σύστημα που απαιτείται από το υπουργείο Μεταφορών να εφαρμόζουν τα ΙΚΤΕΟ είναι ιδιαίτερα αυστηρό και καλύπτει πλήρως τις ανάγκες για την σωστή λειτουργία και την διασφάλιση της ποιότητας.
Κάθε ΙΚΤΕΟ υποχρεούται να εφαρμόζει ISO και να εκπαιδεύει συνεχώς το προσωπικό του. Η εφαρμογή των διαδικασιών, που έχουμε στην Autopass , στον έλεγχο από μόνη της εξασφαλίζει τον σωστό τεχνικό έλεγχο προς όφελος της ασφάλειας του πελάτη. Επιπλέον η όρεξη για δουλειά και το ενδιαφέρον των τεχνικών μας για την ασφάλεια του πελάτη, εξασφαλίζουν υψηλής ποιότητας εξυπηρέτηση και πληροφόρηση για οτιδήποτε έχει να κάνει με το όχημα του.
Συγκρατημένη αισιοδοξία για το 2019
Γενικά τα «μονά» έτη έχουν παραδοσιακά περισσότερες διελεύσεις από τα «ζυγά» και αυτό είναι εύκολο να το διαπιστώσει κανείς μιας και το πρώτο μεγάλο συμμάζεμα του υπουργείου για τις παρατάσεις ήταν το 2007, έπειτα το 2013 με τα μηχανάκια το ίδιο και το 2015 με την πρώτη «δόση» για τα πρόστιμα τα οποία και δεν εφαρμόστηκαν τελικά. Φέτος περιμένουμε λοιπόν την περιοδικότητα όλων αυτών των ελέγχων και την εφαρμογή επιτέλους της εγκυκλίου για τα πρόστιμα μέσω τάξις για τους εκπρόθεσμους ελέγχους άνω των έξι μηνών. Μετά από την τελευταία προσπάθεια που έγινε τον Σεπτέμβρη του 2018 για την εφαρμογή της εγκύκλιου η οποία δεν ήταν και επιτυχής διότι ανέβασε μεν τις διελεύσεις αλλά για λίγο χρονικό διάστημα αφού δεν είχε συνέχεια, θεωρούμε ότι πρέπει να είμαστε συγκρατημένοι και να πάρουμε τα πράγματα όπως έρχονται διότι καλές οι προβλέψεις αλλά και οι καιροί είναι δύσκολοι (προσεχείς εκλογές π.χ.). Είμαστε μία μικρή μονάδα στο κέντρο της Αθήνας στόχος μας είναι να εξυπηρετούμε τον πελάτη γρήγορα και σωστά με χαμόγελο και σύνεση και αυτό θα συνεχίσουμε να κάνουμε, θα προσπαθήσουμε να οδηγήσουμε τον πελάτη στο να κλείνει ραντεβού για την εξυπηρέτηση του ώστε να εξομαλύνουμε την οποιαδήποτε απότομη αλλαγή στην ροή μας.
Εμείς δεν μπορούμε να εμποδίσουμε τον οδηγό ενός ακατάλληλου αυτοκινήτου, αν επιλέξει να φύγει
Η διαδικασία αυτή υπήρχε πάντα έστω και άτυπα και αφορά καθαρά την ασφάλεια των πολιτών στον δρόμο και την κατάσταση του οχήματος και είναι στοιχείο αποτροπής κυκλοφορίας οχημάτων στον δρόμο που μπορούν να προκαλέσουν άμεσα ατύχημα διότι οι βλάβες που παρουσιάζουν είναι τόσο σοβαρές που είναι αδύνατο να οδηγηθούν από τον μέσο οδηγό. Ένα μικρό παράδειγμα είναι ότι τα φρένα του αυτοκινήτου κόλλησαν κατά την διάρκεια του ελέγχου, αυταπόδεικτα το όχημα πρέπει να φύγει από το ΙΚΤΕΟ με οδική βοήθεια. Εδώ λοιπόν σου δίνει το δικαίωμα η διαδικασία να βάλλεις επικίνδυνη έλλειψη ώστε να εξασφαλίσεις ότι το όχημα δεν θα βγει στο δρόμο. Τώρα εάν ο πελάτης έχει πληροφορηθεί για την σοβαρότητα της κατάστασης και ότι πρέπει να παραδώσει τις πινακίδες και την άδεια κυκλοφορίας στην τροχαία και αυτός επιλέξει να φύγει (μέχρι να έρθει η τροχαία στο ΙΚΤΕΟ να του τα πάρει) , εμείς δεν μπορούμε να τον εμποδίσουμε γιατί όπως διευκρινίζεται η ακινητοποίηση και η αφαίρεση των στοιχείων γίνεται μόνο από την τροχαία
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - autotriti.gr