Κατόπιν. Έχουμε τον έλεγχο στο ανυψωτικό μηχάνημα. Εδώ το αυτοκίνητο υποβάλλεται σε όλους τους απαραίτητους οπτικούς ελέγχους που έχουν να κάνουν με τα φλας τα πίσω φώτα τα φώτα στοπ κλπ. γίνεται ανύψωση του αυτοκινήτου και οπτικά ή με την βοήθεια του τζογόμετρου (μηχανισμός που υδραυλικά μετακινεί τους τροχούς) γίνεται εύρεση τυχόν τζόγων στο σύστημα ανάρτησης. Με την βοήθεια του γρύλλου σηκώνουμε τους άξονες του αυτοκινήτου και χειροκίνητα εξετάζουμε τους τζόγους του συστήματος διεύθυνσης. Οπτικά εξετάζονται όλα τα εξαρτήματα που βρίσκονται στον κάτω από το αυτοκίνητο χώρο όπως σωληνάκια φρένων σύστημα εξάτμισης το δοχείο καυσίμου και σωληνώσεις του κλπ.
Κατά την διάρκεια του ελέγχου παίρνουμε 3 φωτογραφίες του αυτοκινήτου, μια στο χώρο ελέγχου καυσαερίων μία μετά την αυτόματη γραμμή (πίσω όψη αυτοκινήτου) και μία στο ανυψωτικό οι οποίες αποστέλλονται στο υπουργείο μαζί με τα αποτελέσματα του τεχνικού ελέγχου.
Ακολουθούμε μια αξιόπιστη και γρήγορη διαδικασία η οποία εξασφαλίζει ασφάλεια στον κάτοχο του οχήματος
(τόσο έναντι του εαυτού του και του κοινωνικού του περιβάλλοντος, όσο και έναντι του νόμου).
Πρόσθετα λειτουργούμε και συμβουλευτικά (πολλές φορές οι έμπειροι τεχνικοί μας «βλέπουν» και άλλα εν δυνάμει προβλήματα π.χ. σε αυτοκίνητα «που καβαλάνε πεζοδρόμια» συχνά, και συμβουλεύουν τους κατόχους τους για τα μέτρα που πρέπει να λάβουν ώστε να μην κινδυνεύουν από ατύχημα ή μεγαλύτερη και πιο κοστοβόρα μελλοντική ζημιά).